Jij krijgt het tenminste, ik heb het ooit 1x moeten doen, en ik parkeer dus nu mooi niet achteruit met de station van men ma, dat mag zij lekker doenquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:34 schreef Renesite het volgende:
AhIk mag maandag weeer, achteruit inparkeren enzo... Oh men
!
Waarom les je in een automaat?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:42 schreef Ridocar het volgende:
Zo, eerste les zit erop. Ging best goed, alleen in de stad en acheruit is het best rottig. Gelukkig les ik in een automaat.
Meteen pakket voor 22 lessen aangevraagd, alleen nog even lestijden inplannen.
Als je in een handgeschakeld auto lest, mag/kan je ook in een automaat rijden. Andersom niet. Dus waarom in een automaat?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:04 schreef Lennox het volgende:
Waarom niet? Met het huidige verkeer zou ik zelf ook een automaat niet erg vinden. Je staat vaak in de file en het rijdt gewoon relaxed.
Nadeel is dat je een tijd niet met een schakelauto mag rijden, maar ik kan het best begrijpen. Zou een auto nooit laten staan "omdat het een automaat is" .
Drog redenatie. De wereld houd heus niet op bij de randstadquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:04 schreef Lennox het volgende:
Waarom niet? Met het huidige verkeer zou ik zelf ook een automaat niet erg vinden. Je staat vaak in de file en het rijdt gewoon relaxed.
Nadeel is dat je een tijd niet met een schakelauto mag rijden, maar ik kan het best begrijpen. Zou een auto nooit laten staan "omdat het een automaat is" .
Dat vond de auto van de instructeur niet zo leuk toen ik in zijn een richting de snelweg reed, het waren nogal wat bochten richting de snelweg, en ik was daar nogal op gefixeerd. Na 3000 toeren goelde het ding er toch over, ff doorschakelen nou! zei mijn instructeurquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:32 schreef immortalsean het volgende:
met de hand schakelen is gewoon een stuk leuker ... ff doortrekken naar de 5000
zelfs met diesel is 3000 nog niks ... van m'n instructeur mocht ik daarmee pas schakelen bij 3500 ... nee, hij was niet zo van het nieuwe rijden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat vond de auto van de instructeur niet zo leuk toen ik in zijn een richting de snelweg reed, het waren nogal wat bochten richting de snelweg, en ik was daar nogal op gefixeerd. Na 3000 toeren goelde het ding er toch over, ff doorschakelen nou! zei mijn instructeur![]()
Oh, ik bedoel niet 3000quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:37 schreef immortalsean het volgende:
[..]
zelfs met diesel is 3000 nog niks ... van m'n instructeur mocht ik daarmee pas schakelen bij 3500 ... nee, hij was niet zo van het nieuwe rijden.
Ik geloof dat jij nog bezig bent met je rbw of niet? Als je elke zaterdag voor je bijbaan 500km per keer rijdt, dan piep je ook wel anders. Van de hele tijd schakelen wordt je gewoon verrot. Zeker in files.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Drog redenatie. De wereld houd heus niet op bij de randstad!
da's ook idd de bedoeling volgens het nieuwe rijden, daarmee bespaar je brandstof.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:40 schreef Renesite het volgende:
Mijne zegt bij 2000 schakelen.
Nah, er is dus waar ik woon haast nooit een file, op die manier zou je heel makkelijk een handgeschakelde kunnen hebben. Wat schakel je dan tegenwoordig op de snelweg? Aan de 5 of de 6 heb je genoegquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:42 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij nog bezig bent met je rbw of niet? Als je elke zaterdag voor je bijbaan 500km per keer rijdt, dan piep je ook wel anders. Van de hele tijd schakelen wordt je gewoon verrot. Zeker in files.
ik heb nog bijna nooit geschakeld op de snelweg ... volgens mij zelfs helemaal nooit.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, er is dus waar ik woon haast nooit een file, op die manier zou je heel makkelijk een handgeschakelde kunnen hebben. Wat schakel je dan tegenwoordig op de snelweg? Aan de 5 of de 6 heb je genoegMij werd dus ook weer vandaag geleerd: Schakelen op de snelweg is niet nodig, en moet je ook zo min mogelijk doen, behalve als je écht niet anders kan.
same here, en toch regelmatig Deventer-Nijmegen en Deventer-Amsterdam gereden, maar dat was altijd 's avonds / 's nachtsquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:48 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ik heb nog bijna nooit geschakeld op de snelweg ... volgens mij zelfs helemaal nooit.
Dan zal je wel geen auto met een 6e versnelling hebben? Bij de 120 schakel ik nog een keer over hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
same here, en toch regelmatig Deventer-Nijmegen en Deventer-Amsterdam gereden, maar dat was altijd 's avonds / 's nachts
maar gewoon in de stad zelf is een automaat wel lekker, als er veel rotondes/verkeerslichten zijn
Ja, dat is ff de koppeling in hops die hendel naar achteren trekken laten komen en klaar.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:53 schreef Lennox het volgende:
[..]
Dan zal je wel geen auto met een 6e versnelling hebben? Bij de 120 schakel ik nog een keer over hoor.
mn lesauto had wel een 6e versnelling, toen schakelde ik wel op de snelweg door, auto van die vriend die ik leen heeft er geen 6 nee.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:53 schreef Lennox het volgende:
[..]
Dan zal je wel geen auto met een 6e versnelling hebben? Bij de 120 schakel ik nog een keer over hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |