Heb vergeleken met een jaar geleden. echter zie nog wat avatars die ik hier niet voorbij zie komen, haal ik van de week wel weg.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:02 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
Als ze nog wel lessen en hier meelezen dan kunnen ze toch gewoon even een gil geven![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:57 schreef Alcarin het volgende:
Dan moet je het inderdaad niet zo leren, dat je de hele tijd je voet op de koppeling hebt 'omdat dat zo veilig voelt'.![]()
Ik ga maandag mn eerste les krijgen. Fucking zin inquote:Op maandag 26 maart 2007 15:50 schreef nicomart het volgende:
morgen weer op de motor!!
3e les.. gaan we met de pionnen stoeien
Haha dan een tip: doe niet om 8 uur examenquote:Op maandag 26 maart 2007 17:08 schreef Crazykill het volgende:
Morgenochtend weer, 09:55 kijken of ik mn ogen open kan houden
Het is ook echt te gaaf gewoon.. Na mijn eerste les (nog steeds trouwens) leef ik elke keer weer toe naar de volgende lesquote:Op maandag 26 maart 2007 16:26 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik ga maandag mn eerste les krijgen. Fucking zin in![]()
Het gaat je niet teleurstellen. Ben bijna 3 lessen onderweg en kan er nu al geen genoeg meer van krijgenquote:Op maandag 26 maart 2007 17:14 schreef immortalsean het volgende:
ik heb sinds half november m'n autorijbewijs ... maar nu wil ik eigenlijk nadat ik geslaagd ben voor m'n VWO, eigenlijk ook m'n motorrijbewijs gaan halen ... lijkt me wel vet ... dus rond eind mei ben ik denk ik in deze topic-reeks weer veel te vinden.
Wacht maar tot je zonder oortje mag gaan rijdenquote:Op maandag 26 maart 2007 19:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het gaat je niet teleurstellen. Ben bijna 3 lessen onderweg en kan er nu al geen genoeg meer van krijgen
hehe.. ja wordt nu nog gek van het elke keer "zet ook ff je knipperlicht uit" na zo ongeveer elke bochtquote:Op maandag 26 maart 2007 20:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zonder oortje mag gaan rijden
Heb nu 3 autorijlessen gehad, saai is het gelukkig niet maar leuk is andersEn pas 18 juni theorie, kut cbr
![]()
Knipperlicht uitzetten is wel belangrijk. Mijn buurman vergeet het nogal eens en als je er dan achter rijdt ga je je er aan ergeren zeker als je er op letquote:Op maandag 26 maart 2007 20:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
hehe.. ja wordt nu nog gek van het elke keer "zet ook ff je knipperlicht uit" na zo ongeveer elke bocht
Ja je moet het ook andersom doen he.. Nu weet je hoe leuk het motorrijden is en wil je eigen niet meer in de auto
zou je eigenlijk minder lessen op de motor nodig hebben, als je je autorijbewijs al hebt? of zijn de verschillen teveel?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
hehe.. ja wordt nu nog gek van het elke keer "zet ook ff je knipperlicht uit" na zo ongeveer elke bocht
Ja je moet het ook andersom doen he.. Nu weet je hoe leuk het motorrijden is en wil je eigen niet meer in de auto
Denk dat je vooral qua verkeersinzicht al een behoorlijk puntje voor hebt. Dus je zal wel wat minder lessen nodig hebben dan als je nodig had gehad als je het nog niet had. En de rest hangt af van hoe snel je dingen oppikt natuurlijk.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:34 schreef immortalsean het volgende:
[..]
zou je eigenlijk minder lessen op de motor nodig hebben, als je je autorijbewijs al hebt? of zijn de verschillen teveel?
Ik heb het idee dat het toch veel verschilt. Ik heb het nog niet echt over kijken gehad, maar aantal vrienden hebben het motorrijbewijs al. Die zeggen dat het toch heel anders kijken is enzo..quote:Op maandag 26 maart 2007 20:34 schreef immortalsean het volgende:
[..]
zou je eigenlijk minder lessen op de motor nodig hebben, als je je autorijbewijs al hebt? of zijn de verschillen teveel?
Mja.. ik had verder ooit alleen een brommertje dat niet harder dan 40 ging dus vond het wel wennenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:26 schreef Lennox het volgende:
25 vind ik opzich best nog veel?
Met autorijden had ik er 29 geloof ik. Wel een keer gezakt
Ook scooter gereden, dus niet helemaal onbekend met tweewielers (die ook hard zat liepen)
Maandag een soort van intro les geloof ik. Beetje motor leren kennen en dan inderdaad wat bijzondere verrichtingen oefenen.
Heb al super toffe laarzen besteld (Sidi's vertigo) en ik heb nog een motorhelm liggen uit mn scootertijdperk (Suomy)
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:25 schreef nicomart het volgende:
Nee ik les in Dordrecht.. Had niet verwacht dat je in de buurt zou wonen gezien je usericonen als je me handtekening ziet dan snap je dat dat positief bedoeld was
feli met de vrijstellingen. en dan weet je tenminste waar je nog even aan moet werken, toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:10 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zo vrijstelling voor de bijzondere verichtingen gehaald. Ging verder niet echt heel goed, weg van rechts vergeten, en sommige kruisingen gaan niet helemaal oke.
ja idd.. lekker rustig. Ik heb net mijn 3e les gehad. Bijzondere verrichtingen oefenen.. Maar die zijn bijzonder lastig moet ik je zeggenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:33 schreef Lennox het volgende:
[..]. Ik woon net door de kiltunnel. Dordt had ook wel een optie geweest, maar er voor gekozen om op schouwen duiveland te gaan lessen
. Lekker rustig. Auto wel in R'dam gehaald, maar ik ga de chaos niet opzoeken. Hoewel ik me er prima kan redden met de auto.
Achja went wel. De oefeningen op zich zijn grotendeels zooi die je nooit echt meer nodig hebt maar het verbetert je algehele voertuigcontrole wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja idd.. lekker rustig. Ik heb net mijn 3e les gehad. Bijzondere verrichtingen oefenen.. Maar die zijn bijzonder lastig moet ik je zeggen![]()
Gelukkig niet op me bek gegaan, maar ik zeg heel eerlijk dat het nou niet echt super ging.. Nou ja, volgende week gewoon weer opnieuw!
Toch maak ik er wel eens gebruik van. Bijvoorbeeld als ik in een straat moet keren. In z'n 1 met rem kun je 'm zelfs korter sturen dan die draaicirkel van 4 meter die voor het examen nodig is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Achja went wel. De oefeningen op zich zijn grotendeels zooi die je nooit echt meer nodig hebt maar het verbetert je algehele voertuigcontrole wel.
ja ach.. ik moet ze wel goed doen om te slagenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Achja went wel. De oefeningen op zich zijn grotendeels zooi die je nooit echt meer nodig hebt maar het verbetert je algehele voertuigcontrole wel.
Ja maar ik laat liever gewoon mijn poot over de straat schuren zodat ik de motor eventueel kan opvangen en dan kan het zonder achterrem en zonder gefriemel ook korter dan op het examenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:03 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Toch maak ik er wel eens gebruik van. Bijvoorbeeld als ik in een straat moet keren. In z'n 1 met rem kun je 'm zelfs korter sturen dan die draaicirkel van 4 meter die voor het examen nodig is.
Kloptquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja ach.. ik moet ze wel goed doen om te slagen
euhm jawel hoor. bij mij had ik dezelfde examinator als bij de ttt, dus dat kan wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:40 schreef Mathijz het volgende:
Tegenwoordig weet je niet meer welke examinator je van te voren krijgt....
Mijn instructeur kreeg enkel een tafelnummer, degene die mijn TTT destijds afnam is ziek geraakt, dus toen kwam een andere persoon mijn 1ste examen afnemen. Daar kan niemand wat aan doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:14 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
euhm jawel hoor. bij mij had ik dezelfde examinator als bij de ttt, dus dat kan wel.
daarom moet ik er dus wel ff goed op oefenenquote:
ik rij idd op een 500.. tja beetje oefenen kan natuurlijk niet weg.. alleen risico dat je jezelf verkeerde dingen gaat aanleren of dat je gepakt zou worden. Dat zou helemaal kut zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:53 schreef Lennox het volgende:
Mn pa zit iedere keer te pushen dat ik al op die van hem moet gaan proberen.
Vallen maakt toch niet uit. Had hem een keer uitgeleend en die gozer klapte op een beginnende file
Ding is alleen wat te zwaar om zo even mee te beginnen. Die lesmotoren zijn allemaal 500/600 toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |