abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47667241
quote:
Op maandag 26 maart 2007 09:05 schreef Twisted_Logic het volgende:
Morgen TTT
good luck
pi_47668798
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:02 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Als ze nog wel lessen en hier meelezen dan kunnen ze toch gewoon even een gil geven
Heb vergeleken met een jaar geleden. echter zie nog wat avatars die ik hier niet voorbij zie komen, haal ik van de week wel weg.
  maandag 26 maart 2007 @ 12:51:09 #203
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_47668902
ik ga binnenkort ook voor mijn rijbewijs gaan. Ik heb een aantal jaar geleden ook al een aantal lessen gehad maar toen studeerde ik nog en zat ik met geld wat krap bij kas. Nu werk ik fulltime en wil zo snel mogelijk dat papiertje halen.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_47674679
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:57 schreef Alcarin het volgende:
Dan moet je het inderdaad niet zo leren, dat je de hele tijd je voet op de koppeling hebt 'omdat dat zo veilig voelt'.
Nee, dat heeft m'n pa me meteen afgeleerd.
Maar het is inderdaad enkel om de echte beginselen der autorijden te verkennen.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_47675200
morgen weer op de motor!!
3e les.. gaan we met de pionnen stoeien
pi_47676706
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:50 schreef nicomart het volgende:
morgen weer op de motor!!
3e les.. gaan we met de pionnen stoeien
Ik ga maandag mn eerste les krijgen. Fucking zin in
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_47678180
Morgenochtend weer, 09:55 kijken of ik mn ogen open kan houden
pi_47678292
quote:
Op maandag 26 maart 2007 17:08 schreef Crazykill het volgende:
Morgenochtend weer, 09:55 kijken of ik mn ogen open kan houden
Haha dan een tip: doe niet om 8 uur examen
Ik heb morgen om 9 uur weer een les, ik ga maar eens vragen of ik de volgende keer om half 8 mag. Kan ik alvast kijken hoe druk het in de stad is om 8 uur..
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_47678353
ik heb sinds half november m'n autorijbewijs ... maar nu wil ik eigenlijk nadat ik geslaagd ben voor m'n VWO, eigenlijk ook m'n motorrijbewijs gaan halen ... lijkt me wel vet ... dus rond eind mei ben ik denk ik in deze topic-reeks weer veel te vinden.
pi_47682426
quote:
Op maandag 26 maart 2007 16:26 schreef Lennox het volgende:

[..]

Ik ga maandag mn eerste les krijgen. Fucking zin in
Het is ook echt te gaaf gewoon.. Na mijn eerste les (nog steeds trouwens) leef ik elke keer weer toe naar de volgende les Lekker op dat ding zitten en heerlijk rijden gewoon
quote:
Op maandag 26 maart 2007 17:14 schreef immortalsean het volgende:
ik heb sinds half november m'n autorijbewijs ... maar nu wil ik eigenlijk nadat ik geslaagd ben voor m'n VWO, eigenlijk ook m'n motorrijbewijs gaan halen ... lijkt me wel vet ... dus rond eind mei ben ik denk ik in deze topic-reeks weer veel te vinden.
Het gaat je niet teleurstellen. Ben bijna 3 lessen onderweg en kan er nu al geen genoeg meer van krijgen
pi_47684693
quote:
Op maandag 26 maart 2007 19:13 schreef nicomart het volgende:
[..]

Het gaat je niet teleurstellen. Ben bijna 3 lessen onderweg en kan er nu al geen genoeg meer van krijgen
Wacht maar tot je zonder oortje mag gaan rijden

Heb nu 3 autorijlessen gehad, saai is het gelukkig niet maar leuk is anders En pas 18 juni theorie, kut cbr
pi_47685867
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:04 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Wacht maar tot je zonder oortje mag gaan rijden

Heb nu 3 autorijlessen gehad, saai is het gelukkig niet maar leuk is anders En pas 18 juni theorie, kut cbr
hehe.. ja wordt nu nog gek van het elke keer "zet ook ff je knipperlicht uit" na zo ongeveer elke bocht
Ja je moet het ook andersom doen he.. Nu weet je hoe leuk het motorrijden is en wil je eigen niet meer in de auto
pi_47686009
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:31 schreef nicomart het volgende:

[..]

hehe.. ja wordt nu nog gek van het elke keer "zet ook ff je knipperlicht uit" na zo ongeveer elke bocht
Ja je moet het ook andersom doen he.. Nu weet je hoe leuk het motorrijden is en wil je eigen niet meer in de auto
Knipperlicht uitzetten is wel belangrijk. Mijn buurman vergeet het nogal eens en als je er dan achter rijdt ga je je er aan ergeren zeker als je er op let

Maarja auto is even uitzitten en dan weer lekker de motor op
pi_47686045
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:31 schreef nicomart het volgende:

[..]

zou je eigenlijk minder lessen op de motor nodig hebben, als je je autorijbewijs al hebt? of zijn de verschillen teveel?
pi_47686174
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:34 schreef immortalsean het volgende:

[..]

zou je eigenlijk minder lessen op de motor nodig hebben, als je je autorijbewijs al hebt? of zijn de verschillen teveel?
Denk dat je vooral qua verkeersinzicht al een behoorlijk puntje voor hebt. Dus je zal wel wat minder lessen nodig hebben dan als je nodig had gehad als je het nog niet had. En de rest hangt af van hoe snel je dingen oppikt natuurlijk.
pi_47686322
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:34 schreef immortalsean het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat het toch veel verschilt. Ik heb het nog niet echt over kijken gehad, maar aantal vrienden hebben het motorrijbewijs al. Die zeggen dat het toch heel anders kijken is enzo..
Gemiddeld hebben hun er zo'n 20/25 lesjes over gedaan. Zoveel heb ik er ook met mijn auto gedaan.. Dus ga ik toch uit van zo'n 25 lessen en dan kan het altijd meevallen. Morgen eerst maar eens voor het eerst echt voor het AVB oefenen en kijken hoe snel ik dat onder de knie krijg.
pi_47694749
25 vind ik opzich best nog veel?

Met autorijden had ik er 29 geloof ik. Wel een keer gezakt

Ook scooter gereden, dus niet helemaal onbekend met tweewielers (die ook hard zat liepen )

Maandag een soort van intro les geloof ik. Beetje motor leren kennen en dan inderdaad wat bijzondere verrichtingen oefenen.

Heb al super toffe laarzen besteld (Sidi's vertigo) en ik heb nog een motorhelm liggen uit mn scootertijdperk (Suomy)
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_47695240
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:03 schreef Sylvana het volgende:

[..]

good luck
Thanks. Ik ben er overigens helemaal niet zenuwachtig voor
pi_47696478
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:26 schreef Lennox het volgende:
25 vind ik opzich best nog veel?

Met autorijden had ik er 29 geloof ik. Wel een keer gezakt

Ook scooter gereden, dus niet helemaal onbekend met tweewielers (die ook hard zat liepen )

Maandag een soort van intro les geloof ik. Beetje motor leren kennen en dan inderdaad wat bijzondere verrichtingen oefenen.

Heb al super toffe laarzen besteld (Sidi's vertigo) en ik heb nog een motorhelm liggen uit mn scootertijdperk (Suomy)
Mja.. ik had verder ooit alleen een brommertje dat niet harder dan 40 ging dus vond het wel wennen Maar die vrienden hadden wel flink hard gereden op de scooter enzo.. zijn overigens wel lessen van een uur. Met 1,5 uur zal je wel wat minder lessen nodig hebben..
pi_47696599
Eerste les die ik heb is 1 uur, daarna 1.5 uur.

Waar les je eigenlijk? Rotterdam? (Zie dat je redelijk dicht in de buurt woont )
pi_47697341
Nee ik les in Dordrecht.. Had niet verwacht dat je in de buurt zou wonen gezien je usericon en als je me handtekening ziet dan snap je dat dat positief bedoeld was
pi_47701817
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 00:25 schreef nicomart het volgende:
Nee ik les in Dordrecht.. Had niet verwacht dat je in de buurt zou wonen gezien je usericon en als je me handtekening ziet dan snap je dat dat positief bedoeld was
. Ik woon net door de kiltunnel. Dordt had ook wel een optie geweest, maar er voor gekozen om op schouwen duiveland te gaan lessen . Lekker rustig. Auto wel in R'dam gehaald, maar ik ga de chaos niet opzoeken. Hoewel ik me er prima kan redden met de auto.
pi_47706858
Zo vrijstelling voor de bijzondere verichtingen gehaald . Ging verder niet echt heel goed, weg van rechts vergeten, en sommige kruisingen gaan niet helemaal oke.
pi_47707097
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:10 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zo vrijstelling voor de bijzondere verichtingen gehaald . Ging verder niet echt heel goed, weg van rechts vergeten, en sommige kruisingen gaan niet helemaal oke.
feli met de vrijstellingen. en dan weet je tenminste waar je nog even aan moet werken, toch?
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_47707829
Mijn instructeur baalt dat ik ben gezakt, had hij niet verwacht Hoor ik dan alleen weer via via.
pi_47708351
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:33 schreef Lennox het volgende:

[..]

. Ik woon net door de kiltunnel. Dordt had ook wel een optie geweest, maar er voor gekozen om op schouwen duiveland te gaan lessen . Lekker rustig. Auto wel in R'dam gehaald, maar ik ga de chaos niet opzoeken. Hoewel ik me er prima kan redden met de auto.
ja idd.. lekker rustig. Ik heb net mijn 3e les gehad. Bijzondere verrichtingen oefenen.. Maar die zijn bijzonder lastig moet ik je zeggen
Gelukkig niet op me bek gegaan, maar ik zeg heel eerlijk dat het nou niet echt super ging.. Nou ja, volgende week gewoon weer opnieuw!
pi_47712484
Net examen gehad, helaas gezakt. Reed volgens zowel de instructeur als examinator errug goed, maar door een fout op een kruispunt helaas gezakt. Tegenover mij stonden auto's die links moesten (dus voor mij door) en ik moest rechtdoor. Dat recht doorgaand verkeerd voor afslaand gaat wist ik, maar bij mij stonden er haaientanden en bij hun niet. Die auto voor mij twijfelde, maar reed uit eindelijk door. En toen liet ik hun voor omdat ik geen idee had of ik nou wel of geen voorrang had. Als ik was doorgereden was ik dik geslaagd, had verder echt goed gereden
pi_47713040
je verhaal klopt voor geen meter man, stonden er nu wel of geen haaietanden voor je? haaietanden bij jou en bij hun niet wil zeggen dat hun voorrang hebben hoor, dus je moest wel wachten
pi_47713120
Bij mij wel, maar bij hun niet. Hij zei dat haaientanden alleen gelden voor verkeer dat voor links en van rechts komt, een aangezien dat in dit geval werd geregeld door stoplichten gelden die eigenlijk alleen als de stoplichten kapot/uit zijn. Heel wazig allemaal, en ik was er ook nog nooit eerder geweest
pi_47713604
Heb de situatie even uitgelegd via paint, hij is als volgt:

Vind het nog steeds stom dat die haaientanden er staan
pi_47714521
lijkt me raar als je hun voorrang zou moeten geven ... jij kan never nooit niet weten of hun wel of geen haaientanden hebben ... lijkt me dus dat de examinator gelijk had ... en je zal dus gewoon door mogen op dat punt.

achja, volgende keer beter.
pi_47714602
Balen man, volgende keer beter.

Maandag 23 april om 10.30 uur theorie.
pi_47716967
Zou ik ook op gezakt zijn denk ik..
Stoer en ruig maar net geen tuig
pi_47717786
Mja, echt balen als je perfect rijdt, en dan door 1 fout gezakt bent. Misschien bij een andere examinator niet maarja, hopelijk de volgende keer dan maar he
pi_47718607
Eerste keer met de auto ben ik ook genaaid. Beetje part of the game bij cbr. Haalde vrachtauto in en moest afrit erna gelijk hebben. Keek netjes over mn schouder en ging 2x naar rechts. Moest volgens die examinator rustiger aan ofzo..

Tweede keer massol. Examinator had baantje verkregen via mn rijschoolhouder . Die wist precies de route van hem en die van te voren nog even gereden
pi_47718644
Tegenwoordig weet je niet meer welke examinator je van te voren krijgt....
pi_47719238
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:52 schreef nicomart het volgende:

[..]

ja idd.. lekker rustig. Ik heb net mijn 3e les gehad. Bijzondere verrichtingen oefenen.. Maar die zijn bijzonder lastig moet ik je zeggen
Gelukkig niet op me bek gegaan, maar ik zeg heel eerlijk dat het nou niet echt super ging.. Nou ja, volgende week gewoon weer opnieuw!
Achja went wel. De oefeningen op zich zijn grotendeels zooi die je nooit echt meer nodig hebt maar het verbetert je algehele voertuigcontrole wel.
pi_47719423
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:57 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Achja went wel. De oefeningen op zich zijn grotendeels zooi die je nooit echt meer nodig hebt maar het verbetert je algehele voertuigcontrole wel.
Toch maak ik er wel eens gebruik van. Bijvoorbeeld als ik in een straat moet keren. In z'n 1 met rem kun je 'm zelfs korter sturen dan die draaicirkel van 4 meter die voor het examen nodig is.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_47719487
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:57 schreef BazzieK het volgende:

[..]

ja ach.. ik moet ze wel goed doen om te slagen
pi_47719701
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:03 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Toch maak ik er wel eens gebruik van. Bijvoorbeeld als ik in een straat moet keren. In z'n 1 met rem kun je 'm zelfs korter sturen dan die draaicirkel van 4 meter die voor het examen nodig is.
Ja maar ik laat liever gewoon mijn poot over de straat schuren zodat ik de motor eventueel kan opvangen en dan kan het zonder achterrem en zonder gefriemel ook korter dan op het examen
pi_47719705
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:06 schreef nicomart het volgende:

[..]

ja ach.. ik moet ze wel goed doen om te slagen
Klopt
pi_47719721
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:40 schreef Mathijz het volgende:
Tegenwoordig weet je niet meer welke examinator je van te voren krijgt....
euhm jawel hoor. bij mij had ik dezelfde examinator als bij de ttt, dus dat kan wel.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_47719781
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:14 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

euhm jawel hoor. bij mij had ik dezelfde examinator als bij de ttt, dus dat kan wel.
Mijn instructeur kreeg enkel een tafelnummer, degene die mijn TTT destijds afnam is ziek geraakt, dus toen kwam een andere persoon mijn 1ste examen afnemen. Daar kan niemand wat aan doen.
pi_47720946
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:14 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Klopt
daarom moet ik er dus wel ff goed op oefenen het is dat ik nog geen eigen fietsje heb staan zodat ik in de grote leegstaande loods van een vriend had kunnen oefenen
Mag zijn fiets van niet lenen
pi_47721050
Mn pa zit iedere keer te pushen dat ik al op die van hem moet gaan proberen.

Vallen maakt toch niet uit. Had hem een keer uitgeleend en die gozer klapte op een beginnende file

Ding is alleen wat te zwaar om zo even mee te beginnen. Die lesmotoren zijn allemaal 500/600 toch?
pi_47721143
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:53 schreef Lennox het volgende:
Mn pa zit iedere keer te pushen dat ik al op die van hem moet gaan proberen.

Vallen maakt toch niet uit. Had hem een keer uitgeleend en die gozer klapte op een beginnende file

Ding is alleen wat te zwaar om zo even mee te beginnen. Die lesmotoren zijn allemaal 500/600 toch?
ik rij idd op een 500.. tja beetje oefenen kan natuurlijk niet weg.. alleen risico dat je jezelf verkeerde dingen gaat aanleren of dat je gepakt zou worden. Dat zou helemaal kut zijn.
En het op de weg rijden is het probleem niet zo. Bij mij in ieder geval niet. Alleen die AVB is kut
  Moderator dinsdag 27 maart 2007 @ 21:46:20 #247
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_47728245
Morgen weeeer
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Nerd met benen woensdag 28 maart 2007 @ 11:33:34 #248
18073 miss_bleu
pi_47742561
ik mag 3 mei afrijden!!
  Moderator woensdag 28 maart 2007 @ 11:40:19 #249
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_47742784
Gaaf !

Rijles ging tof Inuitvoegen snelweg, 1 keer afgeslagen maar Heheheh, gaaf
  Moderator woensdag 28 maart 2007 @ 12:34:57 #250
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_47744589
Ah Ik mag maandag weeer, achteruit inparkeren enzo... Oh men !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')