quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:27 schreef Omaha het volgende:
Ach ja 2e keer zal al een stuk relaxten gaan lijkt me
Haha eergister had ik alles gecheckt, spiegels goed stoel recht, reed ik weg zegt hij stop maar even. Had ik m'n gordel niet omOok zo dom.
Nee, je bent idd niet de eerstequote:Op donderdag 22 maart 2007 09:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Uhmm ik reed te vluchtig, ik moet wat rustiger doen![]()
Ik vond het zelf erg goed gaan , beter als hoe ik eerder wel eens gereden heb maargoed blijkbaar dacht de dame van CBR er anders over. Jammer!volgende keer beter, ik ben vast niet de eerste die zakt voor auto examen
Dat heb ik ook 2x gedaan... 1e keer zei mijn voorganger (die dus op de achterbank zat) er wat van, de tweede keer zei mijn instructeur 'Stop hier maar even, want vergeet je niet iets?'quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:27 schreef Omaha het volgende:
Haha eergister had ik alles gecheckt, spiegels goed stoel recht, reed ik weg zegt hij stop maar even. Had ik m'n gordel niet omOok zo dom.
De paar keer dat het mij overkwam toendertijd, hield mijn instructeur gewoon de rem ingedrukt totdat ik het zelf doorhad..quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:32 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat heb ik ook 2x gedaan... 1e keer zei mijn voorganger (die dus op de achterbank zat) er wat van, de tweede keer zei mijn instructeur 'Stop hier maar even, want vergeet je niet iets?'![]()
Dat is klote zeg! Nouja, volgende keer komt het inderdaad wel goed! Heb je al een nieuwe datum?quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:02 schreef boem-dikkie het volgende:ik ben gezakt voor mijn examen.
Ging wat te haastig allemaal. Ik was echt fucking zenuwachtig
nja volgende keer beter, ik weet nu hoe alles in zijn werking gaat metzo'n examen en dan komt het vast wel goed![]()
Ik merk nu ik rijles pas hoe associaal en irritant fietser zijn!quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:06 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zo vandaag rijles gehad ging lekker vond ik zelf, alleen een fietser over het hoofd gezien.
Dinsdag TTT.
Wacht maar totdat je erop gezakt bentquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:15 schreef hoppla het volgende:
[..]
Ik merk nu ik rijles pas hoe associaal en irritant fietser zijn!![]()
Nieuwe datum hoor ik maandagquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:03 schreef hoppla het volgende:
[..]
Dat is klote zeg! Nouja, volgende keer komt het inderdaad wel goed! Heb je al een nieuwe datum?
Mijn instructeur zei ook al, als dit op je examen gebeurd is dat een duur geintje.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:25 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je erop gezakt bent
quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Uhmm ik reed te vluchtig, ik moet wat rustiger doen![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:23 schreef ArtemisQ het volgende:
Jeuh! Ik ben geslaagd!Had een relaxede examinator! Ging niet helemaal foutloos maar geen ernstige dingen!
Jeej gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:23 schreef ArtemisQ het volgende:
Jeuh! Ik ben geslaagd!Had een relaxede examinator! Ging niet helemaal foutloos maar geen ernstige dingen!
toppiequote:Op donderdag 22 maart 2007 16:23 schreef ArtemisQ het volgende:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:23 schreef ArtemisQ het volgende:
Stuiter stuiter...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:12 schreef paulus1709 het volgende:
morgen laatste rijles woensdag examen
Feli!quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:23 schreef ArtemisQ het volgende:
Op wat dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Gefeliciteerd!
Bij mij ging ook niks fout, geen ingrepen , speciale verrichtingen gingen perfect maar toch gezakt
Mja denk dat ik hier over een week wel weer kijk en vertel hoe 't mij ging, anders wordt ik nog gestresst van al die posts hierquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:48 schreef OG-Loco het volgende:
Ik weet nu weer waarom ik dit topic niet moet volgen.
Al die verhalen over zakken op het minste...
Idd.. Sommige zakken om de flauwste redenen...Is niet leuk als je binnenkort op moet..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:32 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Mja denk dat ik hier over een week wel weer kijk en vertel hoe 't mij ging, anders wordt ik nog gestresst van al die posts hier![]()
Soms vinden ze gewoon dat het algemeen niveau te laag is. En omdat ze daar niet op kunnen laten zakken komen ze met wat 'smoesjes'. En iedereen doet hier alsof hij liever een rijbewijs zou hebben zonder echt goed te kunnen rijden. Ik heb wat geluk gehad met mijn examinator, maar misschien had ik liever wel wat meer rijlessen gehad hebben(wat je je dan nog niet kan realiseren). Vergeet niet dat schade aan je auto pas echt duur is, dat staat compleet niet in verhouding met een paar lesjes extraquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:03 schreef Turbo_Diesel het volgende:
[..]
Idd.. Sommige zakken om de flauwste redenen...Is niet leuk als je binnenkort op moet..
Cool, dan heb je nu een klein beetje feeling voor de auto van je pa, kan je die bij de rijles eerst weer gaan afleren!quote:Op zondag 25 maart 2007 21:50 schreef Gitanki het volgende:
13 april m'n eerste rijles.
Door was persoonlijke problemen ben ik later begonnen (ben 21)
M'n vader is zo aardig om me eerst even aan de beginselen te laten wennen (op een verlaten weggetje leren optrekken/ schakelen en hoe die vermaledijde koppeling werkt).
Liet natuurlijk meteen 10 keer de motor afslaan, maar al snel ging het me beter af![]()
Omdat het dan een stuk meer gekloot is. Je zult dan weer de rijschool moet benaderen, en hopen dat ze nog ruimte voor je hebben de komende tijd. En het is als je net je rijbewijs hebt lastig in te schatten. Je weet niet of het aan het feit ligt dat je nu zonder instructeur rijdt of omdat je te weinig lessen hebt gehad. En wanneer je je dat realiseert kun je al weer goed genoeg rijden, terwijl er al wat mis had kunnen gaanquote:Op zondag 25 maart 2007 23:08 schreef matthendriks het volgende:
Waarom zou je geen rijles kunnen nemen, als je al je rijbewijs hebt?
volgens mij kan het wel hoor, mijn zwager heeft het laatst ook gedaan, gewoon een lesje om te kijken of hij alles nog goed deed, vooral omdat hij nu 2 kleine kinderen in de auto heeft. maar ik gok, dat als je net je rijbewijs hebt, mensen het niet doen, laat dan toch zien dat je eigenlijk niet kan rijden. en er moet maar plek zijn bij een rijschool om een lesje te nemen. en gok dat ze dan ook niet 10 lessen doen, gewoon maximaal 1.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:08 schreef matthendriks het volgende:
Waarom zou je geen rijles kunnen nemen, als je al je rijbewijs hebt?
Bij mij was het juist makkelijk dat je alvast voertuigbeheersing hebt. Dan kun je alles gewoon zelf doen, en kun je je volledig concentreren op je kijktechniek.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Cool, dan heb je nu een klein beetje feeling voor de auto van je pa, kan je die bij de rijles eerst weer gaan afleren!
klopt, mits je het goed geleerd hebt. Als je het goed geleerd kan je dit denk ik 2 lessen schelen.quote:Op maandag 26 maart 2007 08:57 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Bij mij was het juist makkelijk dat je alvast voertuigbeheersing hebt. Dan kun je alles gewoon zelf doen, en kun je je volledig concentreren op je kijktechniek.
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:59 schreef Mathijz het volgende:
Heb 2 oude avatars uit de OP gehaald, als die van mensen zijn die wel lessen, sorryDaarnaast kloppen de avatars nu wel weer mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |