Ikke 22 april (Heerenveen) en boemboem (ofzo) in Assenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:35 schreef Me_Wesley het volgende:
[19 april: Mathijz, Alkmaar, 08:00 (auto)
20 april: Hoppla, Nijmegen (auto)
26 april: Tho_Omas, Venlo 09:50u (auto)]
23 april: Alcarin
Motorrijles lijkt me ook helemaal geweldig vergeleken met autoquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:37 schreef nicomart het volgende:
vanochtend 2e motorrijles gehad in de regen en wind.. Wel weer ontzettend genoten. Mocht nu lekker over dijkjes in de polder rijden hier in de omgeving
Motor rijden is ook echt zoveel leuker dan autorijden. Natuurlijk vond ik autorijden toen ik net begon ook geweldig, maar dit geeft toch een veel lekkerder gevoel.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:33 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Motorrijles lijkt me ook helemaal geweldig vergeleken met auto, maar hoeveel lessen heb je genomen en hoeveel denk je ongeveer nodig te hebben voor je slaagt?
Dat moet ik ook hebben. Vrijdags afrijden, dus maandag aanvragen en dan hoop ik dat ik hem die zaterdag heb, dan kan ik hem heel goed gebruikenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:38 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Jep, ik had hem dinsdag aangevraagd en vrijdag was hij al klaar..
Nou heb hem voor mijn motortheorie van Vekabest. Maar dan krijg je bij een fout antwoord alleen het goede antwoord te horen. Maakte laatst een test op internet en dan wordt er ook nog netjes vermeld waarom dan het andere antwoord wel goed is. Daar leer je toch iets meer van als je een keer een vraag krijgt die niet hetzelfde is, maar wel dezelfde situatie laat zien.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:39 schreef Crazykill het volgende:
Die theorie oefen cd-rom van Verjoo is echt zo onduidelijk als ****(vergeleken met die van Vekabest)
Dat is bij Vekabest ook zo, iig wel bij de auto.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:47 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nou heb hem voor mijn motortheorie van Vekabest. Maar dan krijg je bij een fout antwoord alleen het goede antwoord te horen. Maakte laatst een test op internet en dan wordt er ook nog netjes vermeld waarom dan het andere antwoord wel goed is. Daar leer je toch iets meer van als je een keer een vraag krijgt die niet hetzelfde is, maar wel dezelfde situatie laat zien.
Zijquote:
Hmm.. niet op gelet eigenlijk.. Zal zo eens kijken. Anders is het een goeie tipquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:56 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Dat is bij Vekabest ook zo, iig wel bij de auto.
Is er bij jouw geen "Bekijk motivatie" knopje?
http://xs413.xs.to/xs413/07122/veka.JPG
Betekent dat dan dat je 3 dagen niet mag rijden?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:30 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Mijn pa had m 2 weken terug laten verlengen en had hem binnen 3 dagen alweer![]()
Ach, je zit nog op het gemiddelde! Je moet er ook niet te lang mee zitten aangezien het dan alleen maar vervelender is!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:32 schreef Xbox_360 het volgende:
Heb al 29 lessen gehad. Maar nog niks gehoord over examenIk vind zelf ook niet dat ik al volledig toe ben aan een rij-examen (al denk ik dat ik niet meer zolang hoef te lessen), maar ik had eigenlijk wel gehoopd binnen 30 lessen op examen te kunnen
![]()
Ik heb er 35 lessen over gedaan hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:32 schreef Xbox_360 het volgende:
Heb al 29 lessen gehad. Maar nog niks gehoord over examenIk vind zelf ook niet dat ik al volledig toe ben aan een rij-examen (al denk ik dat ik niet meer zolang hoef te lessen), maar ik had eigenlijk wel gehoopd binnen 30 lessen op examen te kunnen
![]()
Van de FPquote:Veel beginnende bestuurders zijn rijbewijs kwijt
Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: woensdag 21 maart 2007 @ 09:53
Enkele tientallen beginnend bestuurders zijn in de afgelopen vijf jaar hun rijbewijs kwijtgeraakt. Zij hebben drie punten gekregen van de politie, waardoor ze niet meer mochten autorijden.
Bestuurders tussen de 18 en 24 jaar kunnen een punt krijgen voor een snelheidsovertreding, roekeloos rijden of het veroorzaken van een ongeval.
Een woordvoerder van het Bureau Verkeershandhaving Openbaar Ministerie (BVOM) bevestigde woensdag een bericht hierover in Metro. Hij liet weten dat ''slechts 1 procent van de overtreders drie keer in de fout gaat''. Het aantal bestuurders dat een tweede punt kreeg, ligt op 5 procent. In totaal registreerde het BVOM sinds de invoering van het puntenrijbewijs vijf jaar geleden circa 9000 overtredingen die een punt opleverden.
De woordvoerder noemt het puntensysteem succesvol. ''Zeker 95 procent laat het bij een overtreding. De recidive is dus laag.''
Nederland telt tussen de 700.000 en 800.000 beginnende bestuurders.
Valt me nog wel mee eigenlijk...quote:
Moah moah moah moah moah.quote:
nog een paar lessen en je hebt het door johquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moah moah moah moah moah.
Kijken leer je niet in 2 lessen
En de koppeling moet doodquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
nog een paar lessen en je hebt het door joh![]()
Kut hequote:Op woensdag 21 maart 2007 10:44 schreef Zosk het volgende:
whhehe, gister nog mijn auto af laten slaan met 4 passagiers
Ik heb geen minpuntjes meer...quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:06 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Lekker lesje weer vandaag. Iets besluitvaardiger worden nog. Maar als dat het enige minpuntje is... Op naar volgende week
Irritant he...quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:56 schreef tho_Omas het volgende:
Zoveelste foutloze les op rij. Jammer dat ik pas de 26e april weer op kan.
Oja, ik kreeg nog commentaar omdat ik moest hoestenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:00 schreef paulus1709 het volgende:
zaterdag het enige commentaar die ik kreeg dat ik de auto langs de kant moest zetten voordat ik mijn zonnebril schoonmaak
ja of wanneer je jeuk hebt en moet krabbelen.. Dan kan je beter thuis blijvenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:04 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Oja, ik kreeg nog commentaar omdat ik moest hoesten![]()
"niet echt handig he, om te gaan rijden wanneer je verkouden bent?"
Een vriend van me was op een maandag gezakt. De volgende maandag kon hij weer op examen en was ie geslaagd. En ik les ook bij die rijschool, dus over wachttijden hoef ik me niet zoveel zorgen te makenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:56 schreef tho_Omas het volgende:
Zoveelste foutloze les op rij. Jammer dat ik pas de 26e april weer op kan.
Precies. Vooraf ingekochte examens zijn tof. Ik kon ook kiezen uit 10 verschillende dagen en tijden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:11 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Een vriend van me was op een maandag gezakt. De volgende maandag kon hij weer op examen en was ie geslaagd. En ik les ook bij die rijschool, dus over wachttijden hoef ik me niet zoveel zorgen te maken![]()
Zo herkenbaar!quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:50 schreef Omaha het volgende:
Zometeen derde rijles, maar heb maar heel kort geslapen![]()
Gister ging ik rechts waar ik links had moeten gaanTerwijl ik de richtingaanwijzer wel naar links had
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:50 schreef Omaha het volgende:
Gister ging ik rechts waar ik links had moeten gaanTerwijl ik de richtingaanwijzer wel naar links had
![]()
Deed ik gister ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 07:50 schreef Omaha het volgende:
![]()
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:19 schreef Omaha het volgende:
Jammer!
Anders laat 'm ff 3x achter elkaar afslaanDat was een kansloze actie
![]()
Verder ging het redelijk alleen geef ik te weinig gas en neem ik de bochten niet echt goed.. nu nog even wat sneller schakelen. Altijd leuk als je 'm in de 3 moet zetten maar je zet 'm in de 5![]()
Daaromquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaarvan de 2 naar de 3 is niks meer dan de versnellingspook vooruit drukken ja
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |