Laat ik nou denken dat P daar iedere week rondlooptquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:21 schreef Yoni het volgende:
Naja daar had ik toch geen tijd voor gehad. Vriendje is nog nooit in Blijdorp geweest, dus dat zou weinig fotograferen geworden zijn denk ik
Checkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:56 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Laat ik nou denken dat P daar iedere week rondloopt![]()
Dan kun je ook wel even stoppen met de huwelijks aanzoekenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Checkmaar ik ben niet de gelukkige P
![]()
Ik blijf hoop houdenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:03 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dan kun je ook wel even stoppen met de huwelijks aanzoeken![]()
Siesta's moet je leren, daarna zijn ze heerlijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:51 schreef HMaster-II het volgende:![]()
![]()
![]()
een uurtje op de bank slapen is ook niet erg geweldig..
Zo maar effe de B&J beker plunderen![]()
Dat probeer ik 'm nou ook duidelijk te maken, maar het wil maar niet lukkenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:03 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dan kun je ook wel even stoppen met de huwelijks aanzoeken![]()
Ja ik dusquote:Op zondag 18 maart 2007 00:44 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi, nog iemand wakker?
Yep, net bijgeslapen, dus kan weerquote:
leuk!quote:Op zondag 18 maart 2007 00:54 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi Ynske
Hoe bevalt het werken tot nu toe?
Inwerken kan ook al heel leuk zijnquote:Op zondag 18 maart 2007 00:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
leuk!
tuurlijk veel meekijken, meestal ook dingen mogen doen, veel ervaring opdoen enzo
maar tis leuk
leuke mensen, gezellige sfeer
en interessant werk
Vergeet er ook even niet bij te vermelden dat het niet leuk isquote:Op zondag 18 maart 2007 10:38 schreef LekkerApart het volgende:Bleeghh op zaterdag naar school om mee te werken aan een open dag is vermoeiend//
Nee? Dat willen we nu wel zien hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 11:52 schreef LekkerApart het volgende:
Idd, en ik ben er ook niet heel gelukkig mee dat ik voor de camera stond en nu op Internet in bewegend beeld met geluid ben terug te vinden..
En nee, ik zeg niet waar..
quote:
Groene theequote:
Dan ben ik maar een mietjequote:Op zondag 18 maart 2007 12:30 schreef PdeHoog het volgende:
Groene thee is voor mietjesEarl Grey is de enige die te drinken is zonder suiker
quote:
Doe mij dan maar een bakkie Earl Greyquote:Op zondag 18 maart 2007 12:51 schreef -Marjo- het volgende:
*zet de waterkoker nog eens aan...
Ik mag vanmiddag weer met de hond gaan wandelen... Heb er niet erg veel zin in eigenlijkquote:Op zondag 18 maart 2007 14:10 schreef -Marjo- het volgende:
Ik ging een rondje park doen, waaide bijna van mijn fiets!
Haiquote:
Hier schijnt dus volop de zonquote:
Het waait hier behoorlijk om het huis.. En we hebben dus al regen en hagel gehad..quote:Op zondag 18 maart 2007 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier schijnt dus volop de zonWel een stevig windje, maar een echte hagelbui heb ik nog niet gezien
Welkequote:
Was jij dat.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:10 schreef -Marjo- het volgende:
Ik ging een rondje park doen, waaide bijna van mijn fiets!
Een bij die kleine beesten.quote:
Ah mijn wens is uitgekomenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:22 schreef PdeHoog het volgende:
Zo flauwIk moet zo weg en het begint te regenen, te hagelen en volgens mij hoorde ik ook onweer
Boze mail aan wie?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:05 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Zo eerst een lekker eten.
Daarna eens proberen een hele boze mail op te stellen.
Mochten er hier mensen zijn die hun kunsten willen vertonen dan verneem ik dat graag.
Ben zelf niet zo handig met boze mails....
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:13 schreef robbedoeseos300d het volgende:
EMPC die "vergeten" mijn geld terug te sturen.
Had 2 4gb kaartjes besteld, maar die konden ze niet leveren.
Nu staan ze wel weer op hun site maar deze mensen willen ze nu niet leveren omdat de prijs inmiddels bijna is verdubbeld.
Nu wacht ik dus al na diverse mails en telefoontjes nog steeds dat mijn geld terug gestuurd wordt.
Ja ik ga morgen even bellen met de Postbank.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:29 schreef Chanty het volgende:
[..]fijn dan en om terug te boeken daar is het zeker te laat voor?
Als hij het zelf overgemaakt heeft is dat geen optie tochquote:Op zondag 18 maart 2007 18:29 schreef Chanty het volgende:
[..]fijn dan en om terug te boeken daar is het zeker te laat voor?
Een winkel levert niet voor de afgesproken prijs... Makkelijke zaak toch? Gewoon bellen, aangeven dat je een bestelling hebt, en dat ze moeten leveren, anders rechtzaak. Jij hebt rechtsbijstand, zij moeten betalen. Lijkt me een logische keuze.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:37 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen even bellen met de Postbank.
En even een boze mail sturen. Daarbij denk ik erover om aangifte te gaan doen.
Ja volgens mij is dat ook zo.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als hij het zelf overgemaakt heeft is dat geen optie tochVolgens mij kan dat alleen bij automatische afschrijvingen
Ja ik ook!quote:Op zondag 18 maart 2007 22:37 schreef Yoni het volgende:
Ah mijn nieuwe Blijdorp abo is ook binnen zie ik![]()
Loo Anquote:Op zondag 18 maart 2007 21:37 schreef An24 het volgende:
Zoooowww, -bizzy-bee- heeft vandaag de studio ontdekt. Durf te wedden dat ze hier vanaf nu vaker te vinden is![]()
Avond luitjes![]()
Het was alweer droog toen ik de deur uitliep hoorquote:
Alsof je diequote:Op zondag 18 maart 2007 21:37 schreef An24 het volgende:
Zoooowww, -bizzy-bee- heeft vandaag de studio ontdekt. Durf te wedden dat ze hier vanaf nu vaker te vinden is![]()
waar normandie als ik vragen mag?quote:Op zondag 18 maart 2007 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het was alweer droog toen ik de deur uitliep hoor
Vanavond een weekje normandie geboektmorgen eerst maar even vrij regelen
Invasiestranden, here I come
en als ik dat zat ben, de rest van de leuke dorpjes en landschapjes daar in de buurt
Isigny Sur Merquote:Op zondag 18 maart 2007 23:26 schreef prupke het volgende:
waar normandie als ik vragen mag?
Vergeet ie Omaha Beachquote:Op zondag 18 maart 2007 23:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Isigny Sur Mer
Dicht bij St Mere Eglise, Carentan, Point du Hoc, Utah Beach en al die andere bekende dingen uit The Longest Day. Plus dat je als bonus ook nog eens een prachtige kuststreek hebt daar
ben echt slecht in richtingen ..quote:Op zondag 18 maart 2007 23:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Isigny Sur Mer
Dicht bij St Mere Eglise, Carentan, Point du Hoc, Utah Beach en al die andere bekende dingen uit The Longest Day. Plus dat je als bonus ook nog eens een prachtige kuststreek hebt daar
Ligt in de buurt van Caen dus nog iets verder zuidelijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:37 schreef prupke het volgende:
[..]
ben echt slecht in richtingen ..
ik ben in le havre geweest en daar had je niet ver van daan ook heel wat oorlogsdingen ...
van bunkers tot aan begraafplaatsen:)
quote:Op zondag 18 maart 2007 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
en als ik dat zat ben, de rest van de leuke dorpjes en landschapjes daar in de buurt
st mont michel is tofquote:
Echt welquote:
Dat zal een leuke, en vooral grote, showcase wordenquote:Op maandag 19 maart 2007 00:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt welZag net ook al een ander leuk ding voorbij komen op zoek naar foto's
Etretat
Volgens mijn reisgenoten maar 45 km om op de terugweg
moet kunnen op de 6,5 uur rijden
Leuk op vakantie.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2007 07:57 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Leuk op vakantie.
Maar lees ik het nu goed. Boek jij eerst voordat je vrij vraagt![]()
Jij hebt lef![]()
Ga fotograferenquote:Op maandag 19 maart 2007 08:35 schreef Ynske het volgende:
damn ik ben erg
nu heb ik weekend en weet niet wat ik met mijn tijd aan moet, en voel me daardoor een beetje verlaten
If (hulp == nodig) {quote:Op maandag 19 maart 2007 08:03 schreef freud het volgende:
Ik ga ook leuke dingen doen in vakantie. Huis af-opknappen en zo. Nergens heen dus, ik gok op weer een heete nederlandsche zoomer. Misschien aan het einde van de dag wat uurtjes vrij nemen her en der voor wat zon-aanbidding voor mijn glow in the dark tint nu.
quote:Mogge trouwens, en ik zal een HEULE mooie foto van An en -bizzy-bee- posten binnenkort.
goed ideequote:
if (freud.length < ceiling) and (ceiling <> done)quote:
Twee blonde vrouwen die lachbui hadden...quote:![]()
Ben benieuwd
quote:
Ik hoef maar een deel van de dagquote:Op maandag 19 maart 2007 09:25 schreef Ynske het volgende:
iemand die morgen niet hoeft te werken?
Bofkontquote:
Je maakt ons nu wel heel erg nieuwsgierigquote:
Gekke bekken trekkenquote:Op maandag 19 maart 2007 09:59 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Je maakt ons nu wel heel erg nieuwsgierig
Dan wel weer. Vandaag heb ik nog weekend. Zodadelijk ff naar Aken.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:25 schreef Ynske het volgende:
iemand die morgen niet hoeft te werken?
euhm huhquote:Op maandag 19 maart 2007 10:29 schreef HMaster-II het volgende:
Mogh
Heb begint al weer fijn vandaag.![]()
Klote policies van het andere domein die tegen de policies van ons domein ingaan. EN ook meteen zo belachelijk staan, dat er geen wijzigingen mogelijk zijn![]()
jamaar jamaar ik verveel mequote:Op maandag 19 maart 2007 10:41 schreef CocaColaLight het volgende:
Ynske, niet op in gaan
@HM-II Wat ook leuk is op maandag morgen is als de enige Mac in het netwerk nergens meer bij kan omdat een collega wat in de policies heeft aangepast.
je meent hetquote:
Bij mij thuis moet nog schoongemaakt worden, en er staat nog een afwas?quote:
schoonmakenquote:Op maandag 19 maart 2007 11:12 schreef freud het volgende:
[..]
Bij mij thuis moet nog schoongemaakt worden, en er staat nog een afwas?
Wil ik helpen, is het nog niet goed! Je bent toch een vrouw, en die vinden schoonmaken toch leukquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:42 schreef freud het volgende:
[..]
Wil ik helpen, is het nog niet goed! Je bent toch een vrouw, en die vinden schoonmaken toch leuk.
Waar blijft dat topic nu?quote:Op maandag 19 maart 2007 10:00 schreef freud het volgende:
[..]
Gekke bekken trekken. Zet de twee blondines neus aan neus en kijk wat er gebeurt.
Haha, zit je te stangen joh...quote:Op maandag 19 maart 2007 11:48 schreef Ynske het volgende:
vrouw check
schoonmaken
ik loop zelf liever met mijn handen vol inkt dan dat ik mijn nagels ga vijlen en lakken
Ik zit op mijn werk, en er zit nog een bewerk actie van een shoot voor deze fotos...quote:Op maandag 19 maart 2007 11:50 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Waar blijft dat topic nu?
Ben toch wel heel erg benieuwd wat dat voor iets mooi's opleverd
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:05 schreef freud het volgende:
[..]
Haha, zit je te stangen joh...
[..]
Ik zit op mijn werk, en er zit nog een bewerk actie van een shoot voor deze fotos...
De stelling dat het weer moet meewerken, is ondertussen ontkracht door Vliegvragers Uitdagingquote:Op maandag 19 maart 2007 08:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
goed idee
heb cam nu wel hier
moet het weer alleen wel meewerken
neej hoor mijn cam heeft geen regen cq sneeuwjasjequote:Op maandag 19 maart 2007 12:30 schreef WurM het volgende:
[..]
De stelling dat het weer moet meewerken, is ondertussen ontkracht door Vliegvragers Uitdaging
mogguh
Heb je de inhoud van je groentela al op de foto gezet?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej hoor mijn cam heeft geen regen cq sneeuwjasje
dus die kan daar niet tegen
dies schoongemaakt en leegquote:Op maandag 19 maart 2007 13:19 schreef WurM het volgende:
[..]
Heb je de inhoud van je groentela al op de foto gezet?![]()
huisdiertjequote:Op maandag 19 maart 2007 13:54 schreef WurM het volgende:
[..]
Huisdieren? Uitzicht uit je raam? Iets anders dat ik het topic te vinden is?![]()
Stekker eruit, wachten, en dan opschrijven wat ze roepen als ze vragen waarom de xxx server eruit ligt.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:18 schreef Yoni het volgende:
* Yoni waait ook even langs
Ik ben op serverspeurtocht vandaagVind de juiste naam bij de juiste server in het rack
quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:29 schreef freud het volgende:
Hmm, zie dat bij rijksdomeinen een partij canon en minoltacams te koop staat voor 900 euro...
link?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:29 schreef freud het volgende:
Hmm, zie dat bij rijksdomeinen een partij canon en minoltacams te koop staat voor 900 euro...
wwarschijnlijk is het ditquote:Op maandag 19 maart 2007 16:07 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Naar dat linkje ben ik ook wel benieuwd
Altijd leukquote:Op maandag 19 maart 2007 14:18 schreef Yoni het volgende:
* Yoni waait ook even langs
Ik ben op serverspeurtocht vandaagVind de juiste naam bij de juiste server in het rack
Coolquote:Op maandag 19 maart 2007 15:30 schreef Mauro het volgende:
Yay!!!
Sollicitatiegesprek van vorige week is erg goed verlopen hoor ik net
Ze zijn zeer geïnteresseerd in me en hebben gevraagd naar mijn salarisindicatie
En dat doe je toch niet voor niks lijkt me
Tis jammer dat die foto niet groter is zodat je kan zien wat voor lenzen het zijn.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:16 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
wwarschijnlijk is het dit
en dan kavel 6503
Zit in iedergeval één 300D met L-lens bij zo tie zien..quote:Op maandag 19 maart 2007 16:46 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Tis jammer dat die foto niet groter is zodat je kan zien wat voor lenzen het zijn.
Maar het blijft leuk om daar rond te kijken wat er zoals te koop isIemand behoefte aan een pallet cola?
Je camera stil houden als je afdruktquote:Op maandag 19 maart 2007 16:52 schreef Ynske het volgende:
heeft er iemand trouwens nog tips hoe ik go(*&^%&(*^mme scherpe foto's uit mijn 70-300 krijg
quote:
* willekeurige foto ff genomen van vrijdagquote:Op maandag 19 maart 2007 16:56 schreef ..zapper het volgende:
Welke instellingen gebruik je? Diafragma en ISO? En hoe doe je ze verkleinen?
Beest eerst afschieten, dan op laten zetten. Vervolgens mee nemen naar een studio. Alles optimaal instellen en dán pas een foto maken?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
op statief en met timer zou toch moeten lukken
Ja een 300d zie ik ook met een lens met rode streep dus dat is dus een Lquote:Op maandag 19 maart 2007 16:50 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zit in iedergeval één 300D met L-lens bij zo tie zien..
Het zou best aan je lens kunnen liggen ook. Ik kan eigenlijk geen enkele laag in de foto ontdekken die scherp is.quote:
focus testquote:
thnx van de week ff printen en dan testenquote:Op maandag 19 maart 2007 18:08 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
focus test
kijk daar eens na en doe de test.
Op pagina 18 staat de kaart die je er voor moet gebruiken
Misschien focust je lens samen met je camera niet goed.
quote:Op maandag 19 maart 2007 23:51 schreef prupke het volgende:
koffieapparaat maar insteld op mode "veeltevroeg" en waterkoker klaarzet voor de theeleuten onder ons
slaap lekker en werk met zin morgen
en niet te veel klagen over je werk , je moet potjandikkie blij zijn dat je kan en mag werken
Ik heb IS en kan dan op 1/250e nog wel scherpe foto's maken, mits ze erg stil zitten. Ik zie ook dat Ynske op 100ISO fotografeert, dus gooi die 350D op 400 en pak een stuk kortere sluitertijd.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:56 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmm....zeg Ynske...zou het niet liggen aan het feit dat je op 300mm (wat overigens voor veel 70-300-objectieven al een bereik is wat niet echt scherp meer is) een sluitertijd gebruikt van 1/250eProbeer de volgende keer eens terug te schakelen naar 200 of 400 iso. Je hebt dan snellere sluitertijden.
Timer kun je overigens vergeten en je zou na het verkleinen van je foto's nog wat USM kunnen toepassen in PS.
nah dan ga ik wel klagen dat ik vandaag ook nog vrij hebquote:Op maandag 19 maart 2007 23:51 schreef prupke het volgende:
en niet te veel klagen over je werk , je moet potjandikkie blij zijn dat je kan en mag werken
Dan ga je toch een keer naar Blijdorp als wij er ook heen gaan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:25 schreef Ynske het volgende:
nah dan ga ik wel klagen dat ik vandaag ook nog vrij heb
P en Freud, ik ga dr eens mee stoeien, iets met blonT enzo ben ik bang
moeten jullie wel gaan als ik niet hoef te werkenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:35 schreef freud het volgende:
[..]
Dan ga je toch een keer naar Blijdorp als wij er ook heen gaan?
*Effe een nieuw filter erin gedaan en de koffie met prut overgegoten in een andere koffiekan.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:03 schreef Mauro het volgende:
Getver![]()
Heeft 't filter van de koffie dubbel gezeten ofzo? Al die prut in de koffie.
Dat zeg ik, meneer Freudquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:17 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb IS en kan dan op 1/250e nog wel scherpe foto's maken, mits ze erg stil zitten. Ik zie ook dat Ynske op 100ISO fotografeert, dus gooi die 350D op 400 en pak een stuk kortere sluitertijd.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
moeten jullie wel gaan als ik niet hoef te werken
maar ik vind t wel een goed idee
Geen probleem. Ik kan over het algemeen redelijk snel vrij regelenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:44 schreef Ynske het volgende:
euhm... ik krijg op donderdag pas te horen wat ik de week erna vanaf maandag moet werken...
Jeujquote:
Nee, ik ga naar Maarssen zaterdag denk ik.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JeujKun je mij dan zaterdag een liftje geven
![]()
![]()
naar huis
![]()
OK ik ga het volgende slachtoffer wel stalkenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:46 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee, ik ga naar Maarssen zaterdag denk ik.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:54 schreef CocaColaLight het volgende:
Ik zie een meet topic aankomen.
PdeHoog's van A naar B meet
quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:16 schreef Yoni het volgende:
[..]
Neej, koffieautomaat is te ver weg. En ik hou niet zo van naalden.
Iets in mij zegt: weinig beweging??quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Iedereen mag met mij meereizen van A naar B hoor
Dat is geen probleem
Gezellig juist
De koffieautomaat is te ver weg voor intraveneus toedienen.... worden de draden zo langquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:07 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
[..]
Iets in mij zegt: weinig beweging??
Wat je bent IT'er en je hebt geen 3 liter na vul zak naast je hangen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:11 schreef Yoni het volgende:
[..]
De koffieautomaat is te ver weg voor intraveneus toedienen.... worden de draden zo langTis niet dat ik er nooit heen ga dus, verre van zelfs
![]()
Tofquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:31 schreef Ynske het volgende:heb een tvmeubel en kast gekocht
nu nog opruimen
nu in de aanbieding bij de Ikeaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TofNieuw tvmeubel heb ik ook nog nodig
Ik mag niet zoveel koffiequote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:26 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Wat je bent IT'er en je hebt geen 3 liter na vul zak naast je hangen?![]()
Ah jij hebt ook alleen een aanwezigheidspremie? In plaats van dat je salaris overeenkomt met dat wat je zou moeten verdienen.quote:
Ik verdien heel veel, maar krijg heel weinigquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:43 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ah jij hebt ook alleen een aanwezigheidspremie? In plaats van dat je salaris overeenkomt met dat wat je zou moeten verdienen.
Wat voor auto is het?
ben naar de kapper geweestquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:31 schreef -Marjo- het volgende:
Wat heb je gedaan dan?
Foto's zeggen meer dan 1000 woorden.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben naar de kapper geweest
heb er een stuk af laten halen en het weer in laagjes laten knippen
nu wilde ik weer dat mijn 'pony' in plukken zou zijn en dat ik die zoals op mijn ava
zo een beetje over mijn oog kon laten vallen
maar luisteren kon madame niet, mijn haar krult nl nogal waardoor die plukken wat langer dan normaal moet zijn... zijn heeft ze dus nat afgeknipt tot waar ze moeten komen, en nu zijn die plukken erg kortkomen tot boven mijn wenkbrauwen
maar goed t groeit wel weer aan
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:10 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Foto's zeggen meer dan 1000 woorden.![]()
Laatste keer dat ik geknipt werd had ik zo'n grietje van een jaar of 20 die meer aan het praten was dan knippen.. en ik zo vriendelijk als ik ben : [ietwatluideremode] kijk je wel een beetje waar je knipt ?!! [ietwatluideremode]quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben naar de kapper geweest
heb er een stuk af laten halen en het weer in laagjes laten knippen
nu wilde ik weer dat mijn 'pony' in plukken zou zijn en dat ik die zoals op mijn ava
zo een beetje over mijn oog kon laten vallen
maar luisteren kon madame niet, mijn haar krult nl nogal waardoor die plukken wat langer dan normaal moet zijn... zijn heeft ze dus nat afgeknipt tot waar ze moeten komen, en nu zijn die plukken erg kortkomen tot boven mijn wenkbrauwen
maar goed t groeit wel weer aan
Dan kun je beter een showcase openenquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:23 schreef 2Mini het volgende:
Enkel mijn 400D met kitlens gebruikt.. voordat ik een betere lens ga kopen, wil ik graag weten wat allemaal beter moet..
Twee daagjesquote:
Auto zaterdags heenbrengne en zeggen dat je een vervangauto wil..quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Twee daagjesEn dan vakantie
Een hele week
Met drie shoots
En twee flinke kook-acties
en maandagochtend vroeg opstaan omdat mijn auto naar de garage moet
Neuhquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Auto zaterdags heenbrengne en zeggen dat je een vervangauto wil..
Nooit problemen mee bij mijn garage.. Gewoon de avond er voor de auto afleveren en een vervanger mee, of de auto van HM2-mama lenen![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:54 schreef Yoni het volgende:
Op sommige dagen zijn PC's die niet willen opstarten best fijn. Vooral als ze er voor zorgen dat je daardoor de conference call verlaten kunt en pas weer terug komt als ze al klaar zijn
Klinkt lekker! Ik ga wel een ultra lang weekend plannen een keer na 27 maart of zo. Gewoon even een hele dag NIETS plannen, alleen ik, voeding en CnC3.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:15 schreef PdeHoog het volgende:
Twee daagjesEn dan vakantie
Een hele week
Met drie shoots
En twee flinke kook-acties
en maandagochtend vroeg opstaan omdat mijn auto naar de garage moet
Altijd leukquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:16 schreef freud het volgende:
Gewoon even een hele dag NIETS plannen, alleen ik, voeding en CnC3.
Je gaat lekker zegquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:23 schreef Mauro het volgende:
Zo, mijn 30 maart is al weer vol gepland.
3 sollicitatiegesprekken die dag. En er is nog ruimte voor een vierde.
Slecht gedaan dan hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:50 schreef Chanty het volgende:
8,5 voor mijn laatste paperterwijl ik voor een 2 ging
Was dat harde weken niet voor niets.
Netjesquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:50 schreef Chanty het volgende:
8,5 voor mijn laatste paperterwijl ik voor een 2 ging
Was dat harde weken niet voor niets.
Man in pak is anders niet echt saaiquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:56 schreef Yoni het volgende:
Ik heb uitzicht op een fotograaf. Ze staan hier echt al een uur ofzo foto's te maken van een of andere vent in krijtstreep voor ons gebouw. Flitser erbij, laptop in het gras. Briljant. En het worden echt saaie prutfoto's![]()
* PdeHoog trekt een pak aan 7 aprilquote:
Dan is ie wel saai jaquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:22 schreef Yoni het volgende:
[..]
Deze welDeze was grijs en kalend en heul wit
Goede combinatie... Muizengrijs ..... Of all saaiheidsplacesquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:22 schreef Yoni het volgende:
[..]
Deze welDeze was grijs en kalend en heul wit
Deze bedoel je?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:29 schreef HMaster-II het volgende:
En neeee PdeH géén foto's van mijin pak posten![]()
![]()
Paars overhemd in dit gevalquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:37 schreef freud het volgende:
Rooie lap natuurlijk...
Sorry ik heb al het tweed lekkerste ding op aardequote:Op woensdag 21 maart 2007 15:51 schreef PdeHoog het volgende:
Dames, wees nou blij met wat je kan krijgen......
* PdeHoog wijst naar HM2
Da's toch ook niet verkeerd
Ik heb het geprobeerd, HM2quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
Sorry ik heb al het tweed lekkerste ding op aarde
richard staat natuurlijk op een gevolgd door mijn vriend
Chanty jij gemene vrouwquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
Sorry ik heb al het tweed lekkerste ding op aarde
richard staat natuurlijk op een gevolgd door mijn vriend
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Chanty jij gemene vrouwAfgelopen weekend zei je heel iets anders.
![]()
beetje mannen aan de kant schuiven na een one-night-stand
![]()
GBHquote:
Als dan al GHBquote:
Sssssstttt verklap effe dat je door de drukzz lysdectieshc wordt....quote:
Hier bedoelde ze eigenlijk: Het was heerlijk morgen weer?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:14 schreef Chanty het volgende:
[..]waarom weet ik niets van die one-night-stand
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:31 schreef CocaColaLight het volgende:
Ah dat verklaard een hoop:
[..]
Hier bedoelde ze eigenlijk: Het was heerlijk morgen weer?
Maar door die lysdectieshcy komt het er net iets anders te staan.![]()
Dan is het vast geen dierenpark emmen meerquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:48 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
hebbie gehoord
t dierenpark in Emmen gaat verhuizen
jewel, t gaaty naar de rand van emmenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dan is het vast geen dierenpark emmen meer
* Xilantof to the rescue!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:46 schreef Chanty het volgende:
[..]mods doe er iets aan, mijn reputatie gaat naar de knoppen
Er was iets met vragen om een ban, daar stond toch ook een straf opquote:
Xil straft mij niet, he Xilquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:00 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Er was iets met vragen om een ban, daar stond toch ook een straf op![]()
Volgens mij wordt je reputatie alleen maar groter op deze manierquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
mods doe er iets aan, mijn reputatie gaat naar de knoppen
Zolang het maar positief isquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:52 schreef WurM het volgende:
[..]
Volgens mij wordt je reputatie alleen maar groter op deze manier![]()
quote:
PPPPPPpppppppeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:32 schreef pea4fun het volgende:
Zondag wordt het mooi weerIk denk dat ik dan maar eens een dierentuintje in de buurt ga bezoeken
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
PPPPPPpppppppeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaa![]()
Pea Pea4Fuuuuunnnnn
![]()
![]()
Hoi![]()
Dat het Woensdag de 21e maart 2007 isquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]hoi...wat ben je lief voor me, waar heb ik dat aan verdiend?
Oh ok...dan snap ik hetquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat het Woensdag de 21e maart 2007 is![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Oh ok...dan snap ik hetlente in je bol.
Ik denk dat die leeftijd ietwat hoog is ingeschatquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:55 schreef CocaColaLight het volgende:
Volgens mij zouden alle moeders hun vrijgezelle dochters van 18 jaar en ouder de aankomende maand binnen moeten houden.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:55 schreef CocaColaLight het volgende:
Volgens mij zouden alle moeders hun vrijgezelle dochters van 18 jaar en ouder de aankomende maand binnen moeten houden.
Nee nog niet helemaal overtuigend genoegquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:35 schreef CocaColaLight het volgende:
* CocaColaLight schaamt zich![]()
overtuigend genoeg?
Ik ookquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik denk dat die leeftijd ietwat hoog is ingeschat
CCL's schuld..quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:49 schreef LekkerApart het volgende:
't vrouwvolk hier in de sc is wel opeens opvallend stil..
Denk ook aan mijquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:35 schreef prupke het volgende:avond
er gaat een fotograaf stoppen met zijn winkel hier om de hoek
eens kijken of we daar nog wat leuks van kunnen overnemen voor in de studio
Heeft hij toch echt de verkeerde user voor zichquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
![]()
geweldig..
Oh k#t hij ziet mij als bedreiging voor het vrouwvolkh
![]()
schaam je vlegel
![]()
Plaatselijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 07:17 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!![]()
Hield lijkt momenteel een lente storm te waaien. Donkere grauwe wolken met daartussen felblauwe luchten.
Eens zien of ik het droog houd op de fiets.
Barndoors, grid, beautydish of softbox voor Elinchrom units. En dan voor weinig hequote:Op woensdag 21 maart 2007 23:29 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat jij allemaal wil
Volgens mij melde mijn collega een rondzwervend wolkje motivatie bij Stromwind Castlequote:Op donderdag 22 maart 2007 09:08 schreef Mauro het volgende:
Heeft iemand mijn motivatie ergens zien rondhangen?
Ik ben hem namelijk kwijt. Kan hem nergens meer vinden hoe goed ik ook zoek.
Dat zijn dooie Night Elves, in wisp-vorm. Daar had ik me ook in vergist. Maar dat is ook mijn motivatie niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Volgens mij melde mijn collega een rondzwervend wolkje motivatie bij Stromwind Castle![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:09 schreef Mauro het volgende:
Zo, eerste baan is binnen.
Hoef alleen naar een handtekening te zetten en ik kan aan de slag.![]()
Maar eerst ff volgende week vrijdag afwachten wat dat zal brengen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |