Laat ik nou denken dat P daar iedere week rondlooptquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:21 schreef Yoni het volgende:
Naja daar had ik toch geen tijd voor gehad. Vriendje is nog nooit in Blijdorp geweest, dus dat zou weinig fotograferen geworden zijn denk ik
Checkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:56 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Laat ik nou denken dat P daar iedere week rondloopt![]()
Dan kun je ook wel even stoppen met de huwelijks aanzoekenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Checkmaar ik ben niet de gelukkige P
![]()
Ik blijf hoop houdenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:03 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dan kun je ook wel even stoppen met de huwelijks aanzoeken![]()
Siesta's moet je leren, daarna zijn ze heerlijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:51 schreef HMaster-II het volgende:![]()
![]()
![]()
een uurtje op de bank slapen is ook niet erg geweldig..
Zo maar effe de B&J beker plunderen![]()
Dat probeer ik 'm nou ook duidelijk te maken, maar het wil maar niet lukkenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:03 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dan kun je ook wel even stoppen met de huwelijks aanzoeken![]()
Ja ik dusquote:Op zondag 18 maart 2007 00:44 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi, nog iemand wakker?
Yep, net bijgeslapen, dus kan weerquote:
leuk!quote:Op zondag 18 maart 2007 00:54 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi Ynske
Hoe bevalt het werken tot nu toe?
Inwerken kan ook al heel leuk zijnquote:Op zondag 18 maart 2007 00:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
leuk!
tuurlijk veel meekijken, meestal ook dingen mogen doen, veel ervaring opdoen enzo
maar tis leuk
leuke mensen, gezellige sfeer
en interessant werk
Vergeet er ook even niet bij te vermelden dat het niet leuk isquote:Op zondag 18 maart 2007 10:38 schreef LekkerApart het volgende:Bleeghh op zaterdag naar school om mee te werken aan een open dag is vermoeiend//
Nee? Dat willen we nu wel zien hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 11:52 schreef LekkerApart het volgende:
Idd, en ik ben er ook niet heel gelukkig mee dat ik voor de camera stond en nu op Internet in bewegend beeld met geluid ben terug te vinden..
En nee, ik zeg niet waar..
quote:
Groene theequote:
Dan ben ik maar een mietjequote:Op zondag 18 maart 2007 12:30 schreef PdeHoog het volgende:
Groene thee is voor mietjesEarl Grey is de enige die te drinken is zonder suiker
quote:
Doe mij dan maar een bakkie Earl Greyquote:Op zondag 18 maart 2007 12:51 schreef -Marjo- het volgende:
*zet de waterkoker nog eens aan...
Ik mag vanmiddag weer met de hond gaan wandelen... Heb er niet erg veel zin in eigenlijkquote:Op zondag 18 maart 2007 14:10 schreef -Marjo- het volgende:
Ik ging een rondje park doen, waaide bijna van mijn fiets!
Haiquote:
Hier schijnt dus volop de zonquote:
Het waait hier behoorlijk om het huis.. En we hebben dus al regen en hagel gehad..quote:Op zondag 18 maart 2007 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier schijnt dus volop de zonWel een stevig windje, maar een echte hagelbui heb ik nog niet gezien
Welkequote:
Was jij dat.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:10 schreef -Marjo- het volgende:
Ik ging een rondje park doen, waaide bijna van mijn fiets!
Een bij die kleine beesten.quote:
Ah mijn wens is uitgekomenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:22 schreef PdeHoog het volgende:
Zo flauwIk moet zo weg en het begint te regenen, te hagelen en volgens mij hoorde ik ook onweer
Boze mail aan wie?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:05 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Zo eerst een lekker eten.
Daarna eens proberen een hele boze mail op te stellen.
Mochten er hier mensen zijn die hun kunsten willen vertonen dan verneem ik dat graag.
Ben zelf niet zo handig met boze mails....
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:13 schreef robbedoeseos300d het volgende:
EMPC die "vergeten" mijn geld terug te sturen.
Had 2 4gb kaartjes besteld, maar die konden ze niet leveren.
Nu staan ze wel weer op hun site maar deze mensen willen ze nu niet leveren omdat de prijs inmiddels bijna is verdubbeld.
Nu wacht ik dus al na diverse mails en telefoontjes nog steeds dat mijn geld terug gestuurd wordt.
Ja ik ga morgen even bellen met de Postbank.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:29 schreef Chanty het volgende:
[..]fijn dan en om terug te boeken daar is het zeker te laat voor?
Als hij het zelf overgemaakt heeft is dat geen optie tochquote:Op zondag 18 maart 2007 18:29 schreef Chanty het volgende:
[..]fijn dan en om terug te boeken daar is het zeker te laat voor?
Een winkel levert niet voor de afgesproken prijs... Makkelijke zaak toch? Gewoon bellen, aangeven dat je een bestelling hebt, en dat ze moeten leveren, anders rechtzaak. Jij hebt rechtsbijstand, zij moeten betalen. Lijkt me een logische keuze.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:37 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen even bellen met de Postbank.
En even een boze mail sturen. Daarbij denk ik erover om aangifte te gaan doen.
Ja volgens mij is dat ook zo.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als hij het zelf overgemaakt heeft is dat geen optie tochVolgens mij kan dat alleen bij automatische afschrijvingen
Ja ik ook!quote:Op zondag 18 maart 2007 22:37 schreef Yoni het volgende:
Ah mijn nieuwe Blijdorp abo is ook binnen zie ik![]()
Loo Anquote:Op zondag 18 maart 2007 21:37 schreef An24 het volgende:
Zoooowww, -bizzy-bee- heeft vandaag de studio ontdekt. Durf te wedden dat ze hier vanaf nu vaker te vinden is![]()
Avond luitjes![]()
Het was alweer droog toen ik de deur uitliep hoorquote:
Alsof je diequote:Op zondag 18 maart 2007 21:37 schreef An24 het volgende:
Zoooowww, -bizzy-bee- heeft vandaag de studio ontdekt. Durf te wedden dat ze hier vanaf nu vaker te vinden is![]()
waar normandie als ik vragen mag?quote:Op zondag 18 maart 2007 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het was alweer droog toen ik de deur uitliep hoor
Vanavond een weekje normandie geboektmorgen eerst maar even vrij regelen
Invasiestranden, here I come
en als ik dat zat ben, de rest van de leuke dorpjes en landschapjes daar in de buurt
Isigny Sur Merquote:Op zondag 18 maart 2007 23:26 schreef prupke het volgende:
waar normandie als ik vragen mag?
Vergeet ie Omaha Beachquote:Op zondag 18 maart 2007 23:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Isigny Sur Mer
Dicht bij St Mere Eglise, Carentan, Point du Hoc, Utah Beach en al die andere bekende dingen uit The Longest Day. Plus dat je als bonus ook nog eens een prachtige kuststreek hebt daar
ben echt slecht in richtingen ..quote:Op zondag 18 maart 2007 23:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Isigny Sur Mer
Dicht bij St Mere Eglise, Carentan, Point du Hoc, Utah Beach en al die andere bekende dingen uit The Longest Day. Plus dat je als bonus ook nog eens een prachtige kuststreek hebt daar
Ligt in de buurt van Caen dus nog iets verder zuidelijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:37 schreef prupke het volgende:
[..]
ben echt slecht in richtingen ..
ik ben in le havre geweest en daar had je niet ver van daan ook heel wat oorlogsdingen ...
van bunkers tot aan begraafplaatsen:)
quote:Op zondag 18 maart 2007 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
en als ik dat zat ben, de rest van de leuke dorpjes en landschapjes daar in de buurt
st mont michel is tofquote:
Echt welquote:
Dat zal een leuke, en vooral grote, showcase wordenquote:Op maandag 19 maart 2007 00:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt welZag net ook al een ander leuk ding voorbij komen op zoek naar foto's
Etretat
Volgens mijn reisgenoten maar 45 km om op de terugweg
moet kunnen op de 6,5 uur rijden
Leuk op vakantie.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2007 07:57 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Leuk op vakantie.
Maar lees ik het nu goed. Boek jij eerst voordat je vrij vraagt![]()
Jij hebt lef![]()
Ga fotograferenquote:Op maandag 19 maart 2007 08:35 schreef Ynske het volgende:
damn ik ben erg
nu heb ik weekend en weet niet wat ik met mijn tijd aan moet, en voel me daardoor een beetje verlaten
If (hulp == nodig) {quote:Op maandag 19 maart 2007 08:03 schreef freud het volgende:
Ik ga ook leuke dingen doen in vakantie. Huis af-opknappen en zo. Nergens heen dus, ik gok op weer een heete nederlandsche zoomer. Misschien aan het einde van de dag wat uurtjes vrij nemen her en der voor wat zon-aanbidding voor mijn glow in the dark tint nu.
quote:Mogge trouwens, en ik zal een HEULE mooie foto van An en -bizzy-bee- posten binnenkort.
goed ideequote:
if (freud.length < ceiling) and (ceiling <> done)quote:
Twee blonde vrouwen die lachbui hadden...quote:![]()
Ben benieuwd
quote:
Ik hoef maar een deel van de dagquote:Op maandag 19 maart 2007 09:25 schreef Ynske het volgende:
iemand die morgen niet hoeft te werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |