Laat ik nou denken dat P daar iedere week rondlooptquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:21 schreef Yoni het volgende:
Naja daar had ik toch geen tijd voor gehad. Vriendje is nog nooit in Blijdorp geweest, dus dat zou weinig fotograferen geworden zijn denk ik
Checkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:56 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Laat ik nou denken dat P daar iedere week rondloopt![]()
Dan kun je ook wel even stoppen met de huwelijks aanzoekenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Checkmaar ik ben niet de gelukkige P
![]()
Ik blijf hoop houdenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:03 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dan kun je ook wel even stoppen met de huwelijks aanzoeken![]()
Siesta's moet je leren, daarna zijn ze heerlijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:51 schreef HMaster-II het volgende:![]()
![]()
![]()
een uurtje op de bank slapen is ook niet erg geweldig..
Zo maar effe de B&J beker plunderen![]()
Dat probeer ik 'm nou ook duidelijk te maken, maar het wil maar niet lukkenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:03 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dan kun je ook wel even stoppen met de huwelijks aanzoeken![]()
Ja ik dusquote:Op zondag 18 maart 2007 00:44 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi, nog iemand wakker?
Yep, net bijgeslapen, dus kan weerquote:
leuk!quote:Op zondag 18 maart 2007 00:54 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi Ynske
Hoe bevalt het werken tot nu toe?
Inwerken kan ook al heel leuk zijnquote:Op zondag 18 maart 2007 00:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
leuk!
tuurlijk veel meekijken, meestal ook dingen mogen doen, veel ervaring opdoen enzo
maar tis leuk
leuke mensen, gezellige sfeer
en interessant werk
Vergeet er ook even niet bij te vermelden dat het niet leuk isquote:Op zondag 18 maart 2007 10:38 schreef LekkerApart het volgende:Bleeghh op zaterdag naar school om mee te werken aan een open dag is vermoeiend//
Nee? Dat willen we nu wel zien hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 11:52 schreef LekkerApart het volgende:
Idd, en ik ben er ook niet heel gelukkig mee dat ik voor de camera stond en nu op Internet in bewegend beeld met geluid ben terug te vinden..
En nee, ik zeg niet waar..
quote:
Groene theequote:
Dan ben ik maar een mietjequote:Op zondag 18 maart 2007 12:30 schreef PdeHoog het volgende:
Groene thee is voor mietjesEarl Grey is de enige die te drinken is zonder suiker
quote:
Doe mij dan maar een bakkie Earl Greyquote:Op zondag 18 maart 2007 12:51 schreef -Marjo- het volgende:
*zet de waterkoker nog eens aan...
Ik mag vanmiddag weer met de hond gaan wandelen... Heb er niet erg veel zin in eigenlijkquote:Op zondag 18 maart 2007 14:10 schreef -Marjo- het volgende:
Ik ging een rondje park doen, waaide bijna van mijn fiets!
Haiquote:
Hier schijnt dus volop de zonquote:
Het waait hier behoorlijk om het huis.. En we hebben dus al regen en hagel gehad..quote:Op zondag 18 maart 2007 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier schijnt dus volop de zonWel een stevig windje, maar een echte hagelbui heb ik nog niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |