Ja een 300d zie ik ook met een lens met rode streep dus dat is dus een Lquote:Op maandag 19 maart 2007 16:50 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zit in iedergeval één 300D met L-lens bij zo tie zien..
Het zou best aan je lens kunnen liggen ook. Ik kan eigenlijk geen enkele laag in de foto ontdekken die scherp is.quote:
focus testquote:
thnx van de week ff printen en dan testenquote:Op maandag 19 maart 2007 18:08 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
focus test
kijk daar eens na en doe de test.
Op pagina 18 staat de kaart die je er voor moet gebruiken
Misschien focust je lens samen met je camera niet goed.
quote:Op maandag 19 maart 2007 23:51 schreef prupke het volgende:
koffieapparaat maar insteld op mode "veeltevroeg" en waterkoker klaarzet voor de theeleuten onder ons
slaap lekker en werk met zin morgen
en niet te veel klagen over je werk , je moet potjandikkie blij zijn dat je kan en mag werken
Ik heb IS en kan dan op 1/250e nog wel scherpe foto's maken, mits ze erg stil zitten. Ik zie ook dat Ynske op 100ISO fotografeert, dus gooi die 350D op 400 en pak een stuk kortere sluitertijd.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:56 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmm....zeg Ynske...zou het niet liggen aan het feit dat je op 300mm (wat overigens voor veel 70-300-objectieven al een bereik is wat niet echt scherp meer is) een sluitertijd gebruikt van 1/250eProbeer de volgende keer eens terug te schakelen naar 200 of 400 iso. Je hebt dan snellere sluitertijden.
Timer kun je overigens vergeten en je zou na het verkleinen van je foto's nog wat USM kunnen toepassen in PS.
nah dan ga ik wel klagen dat ik vandaag ook nog vrij hebquote:Op maandag 19 maart 2007 23:51 schreef prupke het volgende:
en niet te veel klagen over je werk , je moet potjandikkie blij zijn dat je kan en mag werken
Dan ga je toch een keer naar Blijdorp als wij er ook heen gaan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:25 schreef Ynske het volgende:
nah dan ga ik wel klagen dat ik vandaag ook nog vrij heb
P en Freud, ik ga dr eens mee stoeien, iets met blonT enzo ben ik bang
moeten jullie wel gaan als ik niet hoef te werkenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:35 schreef freud het volgende:
[..]
Dan ga je toch een keer naar Blijdorp als wij er ook heen gaan?
*Effe een nieuw filter erin gedaan en de koffie met prut overgegoten in een andere koffiekan.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:03 schreef Mauro het volgende:
Getver![]()
Heeft 't filter van de koffie dubbel gezeten ofzo? Al die prut in de koffie.
Dat zeg ik, meneer Freudquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:17 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb IS en kan dan op 1/250e nog wel scherpe foto's maken, mits ze erg stil zitten. Ik zie ook dat Ynske op 100ISO fotografeert, dus gooi die 350D op 400 en pak een stuk kortere sluitertijd.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
moeten jullie wel gaan als ik niet hoef te werken
maar ik vind t wel een goed idee
Geen probleem. Ik kan over het algemeen redelijk snel vrij regelenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:44 schreef Ynske het volgende:
euhm... ik krijg op donderdag pas te horen wat ik de week erna vanaf maandag moet werken...
Jeujquote:
Nee, ik ga naar Maarssen zaterdag denk ik.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JeujKun je mij dan zaterdag een liftje geven
![]()
![]()
naar huis
![]()
OK ik ga het volgende slachtoffer wel stalkenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:46 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee, ik ga naar Maarssen zaterdag denk ik.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:54 schreef CocaColaLight het volgende:
Ik zie een meet topic aankomen.
PdeHoog's van A naar B meet
quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:16 schreef Yoni het volgende:
[..]
Neej, koffieautomaat is te ver weg. En ik hou niet zo van naalden.
Iets in mij zegt: weinig beweging??quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Iedereen mag met mij meereizen van A naar B hoor
Dat is geen probleem
Gezellig juist
De koffieautomaat is te ver weg voor intraveneus toedienen.... worden de draden zo langquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:07 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
[..]
Iets in mij zegt: weinig beweging??
Wat je bent IT'er en je hebt geen 3 liter na vul zak naast je hangen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:11 schreef Yoni het volgende:
[..]
De koffieautomaat is te ver weg voor intraveneus toedienen.... worden de draden zo langTis niet dat ik er nooit heen ga dus, verre van zelfs
![]()
Tofquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:31 schreef Ynske het volgende:heb een tvmeubel en kast gekocht
nu nog opruimen
nu in de aanbieding bij de Ikeaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TofNieuw tvmeubel heb ik ook nog nodig
Ik mag niet zoveel koffiequote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:26 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Wat je bent IT'er en je hebt geen 3 liter na vul zak naast je hangen?![]()
Ah jij hebt ook alleen een aanwezigheidspremie? In plaats van dat je salaris overeenkomt met dat wat je zou moeten verdienen.quote:
Ik verdien heel veel, maar krijg heel weinigquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:43 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ah jij hebt ook alleen een aanwezigheidspremie? In plaats van dat je salaris overeenkomt met dat wat je zou moeten verdienen.
Wat voor auto is het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |