huisdiertjequote:Op maandag 19 maart 2007 13:54 schreef WurM het volgende:
[..]
Huisdieren? Uitzicht uit je raam? Iets anders dat ik het topic te vinden is?![]()
Stekker eruit, wachten, en dan opschrijven wat ze roepen als ze vragen waarom de xxx server eruit ligt.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:18 schreef Yoni het volgende:
* Yoni waait ook even langs
Ik ben op serverspeurtocht vandaagVind de juiste naam bij de juiste server in het rack
quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:29 schreef freud het volgende:
Hmm, zie dat bij rijksdomeinen een partij canon en minoltacams te koop staat voor 900 euro...
link?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:29 schreef freud het volgende:
Hmm, zie dat bij rijksdomeinen een partij canon en minoltacams te koop staat voor 900 euro...
wwarschijnlijk is het ditquote:Op maandag 19 maart 2007 16:07 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Naar dat linkje ben ik ook wel benieuwd
Altijd leukquote:Op maandag 19 maart 2007 14:18 schreef Yoni het volgende:
* Yoni waait ook even langs
Ik ben op serverspeurtocht vandaagVind de juiste naam bij de juiste server in het rack
Coolquote:Op maandag 19 maart 2007 15:30 schreef Mauro het volgende:
Yay!!!
Sollicitatiegesprek van vorige week is erg goed verlopen hoor ik net
Ze zijn zeer geïnteresseerd in me en hebben gevraagd naar mijn salarisindicatie
En dat doe je toch niet voor niks lijkt me
Tis jammer dat die foto niet groter is zodat je kan zien wat voor lenzen het zijn.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:16 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
wwarschijnlijk is het dit
en dan kavel 6503
Zit in iedergeval één 300D met L-lens bij zo tie zien..quote:Op maandag 19 maart 2007 16:46 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Tis jammer dat die foto niet groter is zodat je kan zien wat voor lenzen het zijn.
Maar het blijft leuk om daar rond te kijken wat er zoals te koop isIemand behoefte aan een pallet cola?
Je camera stil houden als je afdruktquote:Op maandag 19 maart 2007 16:52 schreef Ynske het volgende:
heeft er iemand trouwens nog tips hoe ik go(*&^%&(*^mme scherpe foto's uit mijn 70-300 krijg
quote:
* willekeurige foto ff genomen van vrijdagquote:Op maandag 19 maart 2007 16:56 schreef ..zapper het volgende:
Welke instellingen gebruik je? Diafragma en ISO? En hoe doe je ze verkleinen?
Beest eerst afschieten, dan op laten zetten. Vervolgens mee nemen naar een studio. Alles optimaal instellen en dán pas een foto maken?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
op statief en met timer zou toch moeten lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |