ben naar de kapper geweestquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:31 schreef -Marjo- het volgende:
Wat heb je gedaan dan?
Foto's zeggen meer dan 1000 woorden.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben naar de kapper geweest
heb er een stuk af laten halen en het weer in laagjes laten knippen
nu wilde ik weer dat mijn 'pony' in plukken zou zijn en dat ik die zoals op mijn ava
zo een beetje over mijn oog kon laten vallen
maar luisteren kon madame niet, mijn haar krult nl nogal waardoor die plukken wat langer dan normaal moet zijn... zijn heeft ze dus nat afgeknipt tot waar ze moeten komen, en nu zijn die plukken erg kortkomen tot boven mijn wenkbrauwen
maar goed t groeit wel weer aan
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:10 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Foto's zeggen meer dan 1000 woorden.![]()
Laatste keer dat ik geknipt werd had ik zo'n grietje van een jaar of 20 die meer aan het praten was dan knippen.. en ik zo vriendelijk als ik ben : [ietwatluideremode] kijk je wel een beetje waar je knipt ?!! [ietwatluideremode]quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben naar de kapper geweest
heb er een stuk af laten halen en het weer in laagjes laten knippen
nu wilde ik weer dat mijn 'pony' in plukken zou zijn en dat ik die zoals op mijn ava
zo een beetje over mijn oog kon laten vallen
maar luisteren kon madame niet, mijn haar krult nl nogal waardoor die plukken wat langer dan normaal moet zijn... zijn heeft ze dus nat afgeknipt tot waar ze moeten komen, en nu zijn die plukken erg kortkomen tot boven mijn wenkbrauwen
maar goed t groeit wel weer aan
Dan kun je beter een showcase openenquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:23 schreef 2Mini het volgende:
Enkel mijn 400D met kitlens gebruikt.. voordat ik een betere lens ga kopen, wil ik graag weten wat allemaal beter moet..
Twee daagjesquote:
Auto zaterdags heenbrengne en zeggen dat je een vervangauto wil..quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Twee daagjesEn dan vakantie
Een hele week
Met drie shoots
En twee flinke kook-acties
en maandagochtend vroeg opstaan omdat mijn auto naar de garage moet
Neuhquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Auto zaterdags heenbrengne en zeggen dat je een vervangauto wil..
Nooit problemen mee bij mijn garage.. Gewoon de avond er voor de auto afleveren en een vervanger mee, of de auto van HM2-mama lenen![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:54 schreef Yoni het volgende:
Op sommige dagen zijn PC's die niet willen opstarten best fijn. Vooral als ze er voor zorgen dat je daardoor de conference call verlaten kunt en pas weer terug komt als ze al klaar zijn
Klinkt lekker! Ik ga wel een ultra lang weekend plannen een keer na 27 maart of zo. Gewoon even een hele dag NIETS plannen, alleen ik, voeding en CnC3.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:15 schreef PdeHoog het volgende:
Twee daagjesEn dan vakantie
Een hele week
Met drie shoots
En twee flinke kook-acties
en maandagochtend vroeg opstaan omdat mijn auto naar de garage moet
Altijd leukquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:16 schreef freud het volgende:
Gewoon even een hele dag NIETS plannen, alleen ik, voeding en CnC3.
Je gaat lekker zegquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:23 schreef Mauro het volgende:
Zo, mijn 30 maart is al weer vol gepland.
3 sollicitatiegesprekken die dag. En er is nog ruimte voor een vierde.
Slecht gedaan dan hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:50 schreef Chanty het volgende:
8,5 voor mijn laatste paperterwijl ik voor een 2 ging
Was dat harde weken niet voor niets.
Netjesquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:50 schreef Chanty het volgende:
8,5 voor mijn laatste paperterwijl ik voor een 2 ging
Was dat harde weken niet voor niets.
Man in pak is anders niet echt saaiquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:56 schreef Yoni het volgende:
Ik heb uitzicht op een fotograaf. Ze staan hier echt al een uur ofzo foto's te maken van een of andere vent in krijtstreep voor ons gebouw. Flitser erbij, laptop in het gras. Briljant. En het worden echt saaie prutfoto's![]()
* PdeHoog trekt een pak aan 7 aprilquote:
Dan is ie wel saai jaquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:22 schreef Yoni het volgende:
[..]
Deze welDeze was grijs en kalend en heul wit
Goede combinatie... Muizengrijs ..... Of all saaiheidsplacesquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:22 schreef Yoni het volgende:
[..]
Deze welDeze was grijs en kalend en heul wit
Deze bedoel je?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:29 schreef HMaster-II het volgende:
En neeee PdeH géén foto's van mijin pak posten![]()
![]()
Paars overhemd in dit gevalquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:37 schreef freud het volgende:
Rooie lap natuurlijk...
Sorry ik heb al het tweed lekkerste ding op aardequote:Op woensdag 21 maart 2007 15:51 schreef PdeHoog het volgende:
Dames, wees nou blij met wat je kan krijgen......
* PdeHoog wijst naar HM2
Da's toch ook niet verkeerd
Ik heb het geprobeerd, HM2quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
Sorry ik heb al het tweed lekkerste ding op aarde
richard staat natuurlijk op een gevolgd door mijn vriend
Chanty jij gemene vrouwquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
Sorry ik heb al het tweed lekkerste ding op aarde
richard staat natuurlijk op een gevolgd door mijn vriend
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Chanty jij gemene vrouwAfgelopen weekend zei je heel iets anders.
![]()
beetje mannen aan de kant schuiven na een one-night-stand
![]()
GBHquote:
Als dan al GHBquote:
Sssssstttt verklap effe dat je door de drukzz lysdectieshc wordt....quote:
Hier bedoelde ze eigenlijk: Het was heerlijk morgen weer?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:14 schreef Chanty het volgende:
[..]waarom weet ik niets van die one-night-stand
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:31 schreef CocaColaLight het volgende:
Ah dat verklaard een hoop:
[..]
Hier bedoelde ze eigenlijk: Het was heerlijk morgen weer?
Maar door die lysdectieshcy komt het er net iets anders te staan.![]()
Dan is het vast geen dierenpark emmen meerquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:48 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
hebbie gehoord
t dierenpark in Emmen gaat verhuizen
jewel, t gaaty naar de rand van emmenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dan is het vast geen dierenpark emmen meer
* Xilantof to the rescue!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:46 schreef Chanty het volgende:
[..]mods doe er iets aan, mijn reputatie gaat naar de knoppen
Er was iets met vragen om een ban, daar stond toch ook een straf opquote:
Xil straft mij niet, he Xilquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:00 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Er was iets met vragen om een ban, daar stond toch ook een straf op![]()
Volgens mij wordt je reputatie alleen maar groter op deze manierquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
mods doe er iets aan, mijn reputatie gaat naar de knoppen
Zolang het maar positief isquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:52 schreef WurM het volgende:
[..]
Volgens mij wordt je reputatie alleen maar groter op deze manier![]()
quote:
PPPPPPpppppppeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:32 schreef pea4fun het volgende:
Zondag wordt het mooi weerIk denk dat ik dan maar eens een dierentuintje in de buurt ga bezoeken
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
PPPPPPpppppppeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaa![]()
Pea Pea4Fuuuuunnnnn
![]()
![]()
Hoi![]()
Dat het Woensdag de 21e maart 2007 isquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]hoi...wat ben je lief voor me, waar heb ik dat aan verdiend?
Oh ok...dan snap ik hetquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat het Woensdag de 21e maart 2007 is![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Oh ok...dan snap ik hetlente in je bol.
Ik denk dat die leeftijd ietwat hoog is ingeschatquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:55 schreef CocaColaLight het volgende:
Volgens mij zouden alle moeders hun vrijgezelle dochters van 18 jaar en ouder de aankomende maand binnen moeten houden.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:55 schreef CocaColaLight het volgende:
Volgens mij zouden alle moeders hun vrijgezelle dochters van 18 jaar en ouder de aankomende maand binnen moeten houden.
Nee nog niet helemaal overtuigend genoegquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:35 schreef CocaColaLight het volgende:
* CocaColaLight schaamt zich![]()
overtuigend genoeg?
Ik ookquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik denk dat die leeftijd ietwat hoog is ingeschat
CCL's schuld..quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:49 schreef LekkerApart het volgende:
't vrouwvolk hier in de sc is wel opeens opvallend stil..
Denk ook aan mijquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:35 schreef prupke het volgende:avond
er gaat een fotograaf stoppen met zijn winkel hier om de hoek
eens kijken of we daar nog wat leuks van kunnen overnemen voor in de studio
Heeft hij toch echt de verkeerde user voor zichquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
![]()
geweldig..
Oh k#t hij ziet mij als bedreiging voor het vrouwvolkh
![]()
schaam je vlegel
![]()
Plaatselijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 07:17 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!![]()
Hield lijkt momenteel een lente storm te waaien. Donkere grauwe wolken met daartussen felblauwe luchten.
Eens zien of ik het droog houd op de fiets.
Barndoors, grid, beautydish of softbox voor Elinchrom units. En dan voor weinig hequote:Op woensdag 21 maart 2007 23:29 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat jij allemaal wil
Volgens mij melde mijn collega een rondzwervend wolkje motivatie bij Stromwind Castlequote:Op donderdag 22 maart 2007 09:08 schreef Mauro het volgende:
Heeft iemand mijn motivatie ergens zien rondhangen?
Ik ben hem namelijk kwijt. Kan hem nergens meer vinden hoe goed ik ook zoek.
Dat zijn dooie Night Elves, in wisp-vorm. Daar had ik me ook in vergist. Maar dat is ook mijn motivatie niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Volgens mij melde mijn collega een rondzwervend wolkje motivatie bij Stromwind Castle![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:09 schreef Mauro het volgende:
Zo, eerste baan is binnen.
Hoef alleen naar een handtekening te zetten en ik kan aan de slag.![]()
Maar eerst ff volgende week vrijdag afwachten wat dat zal brengen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |