Hij heeft voor zichzelf gekookt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:11 schreef kleinzusje het volgende:
Eet Jaap nu een kindermenu ?
Dan ga ik even mijn ogen fohnen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:14 schreef kleinzusje het volgende:
En waar Jaap even laat zien waar exact
edit: tijdens het eten![]()
Ja, ik las het net. Een soort kinderpotjequote:
Goed punt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:09 schreef Dogga het volgende:
ik wil een ding graag heeeel graag geregeld zien DGK redactie!!!!
als ze eten aan tafel..kan er aub voor gezorgt worden dat de camera NIET op jaaap staat
walgelijk hoe hij eet
Met andere woorden... Jaapio en Brainless passen perfect bij elkaar...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:16 schreef rooie3 het volgende:
Wat een watje.
meteen maar vloeken en zielig doen die japio.
XXL Olvaritquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja, ik las het net. Een soort kinderpotje
Toondoof voor Jaap zijn stem?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:17 schreef kleinzusje het volgende:
Praat Brian nu tegen de sauna ?
Weet je wat het is? Jaap hoefde van Carlos niet te fietsen om af te vallen maar Jaap wilde het zelf Nu hij last van zijn rug heeft kan hij straks ook niet meer die oefeningen van Carlos doen en ook niet meer fietsen. Waarschijnlijk heeft hij morgen een goede smoes om voor de komende twee weken niet meer te trainen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:16 schreef milk-shake het volgende:
jaaap heeft last van zijn rug.........................niet meer fietsen
Over wie hebben ze het nou.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:18 schreef Clank het volgende:
Brian: Je kunt deze mf niet vertrouwen!
Jaap: Ik heb nog wel een paar theorietjes en ideetjes.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:18 schreef ach het volgende:
Ook al lach ik er om, zulke pijn in je rug is overigens wel heeeel vervelend en pijnlijk![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:19 schreef beequeen het volgende:
Billie heeft nog een aantal ideetjes en theotietjes over de aanpak van het spel.
Yeah right, God...........Godfather en wannabe Hitler.
Domme Jaap. Zit ie in een groot huis met een zwembad en gebruikt ie dat niet. Een zwembad is ideaal voor dikke mensen omdat je je gewicht door het water niet voelt en je gewrichten zoals vooral de knieen dan ook niet belast. Maar Jaap moest natuurlijk persee zo`n speciale fiets hebben.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:18 schreef Heathen het volgende:
Jaap hoefde van Carlos niet te fietsen om af te vallen maar Jaap wilde het zelf
Hij is nu gewoon door God gestraftquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:19 schreef beequeen het volgende:
Billie heeft nog een aantal ideetjes en theotietjes over de aanpak van het spel.
Wat jammer nou dat hij last heeft van z'n rug. Nu kan hij vanacht niet rellen en Brian niet helpen om de anderen te pesten.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:19 schreef beequeen het volgende:
Nu Brain nog door een Boeing 747 of een straaljager.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hij is nu gewoon door God gestraft![]()
Nou nou ... je lijkt natasia welquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hij is nu gewoon door God gestraft![]()
Zwemmen 5 uur fietsen 1 uur voor dezelfde cal.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:20 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Domme Jaap. Zit ie in een groot huis met een zwembad en gebruikt ie dat niet. Een zwembad is ideaal voor dikke mensen omdat je je gewicht door het water niet voelt en je gewrichten zoals vooral de knieen dan ook niet belast. Maar Jaap moest natuurlijk persee zo`n speciale fiets hebben.
![]()
Want?quote:
Dit is FOK. Mensen posten altijd meningen zonder argumentatiequote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:26 schreef Charmian het volgende:
Want?
Dat is geen officiele regel. Het is een regel die de bewoners zelf gemaakt hebben toen de rokers een minderheid waren blijkbaar...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:27 schreef T-lex het volgende:
Als we toch bezig zijn, wanneer krijgt Huub een sanctie voor het roken in de slaapkamer beneden vannacht...![]()
Natasia is tenminste hardstikke eerlijk en direct! Bij haar weet je waar je aan toe bent.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:28 schreef miraculeus het volgende:
wat heeft die N toch een vreselijke krijsstem
Ik zou nassi meer waarderenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:29 schreef partyyboyy het volgende:
Brian is gewoon echt een vuile smerige nazi-rat![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:29 schreef partyyboyy het volgende:
Brian is gewoon echt een vuile smerige nazi-rat![]()
Ik weet niet wat ik erger vind, een schreeuwende Natasia of een Natasia die bij iedereen bijna in de reet kruipt om een stemmingronde te krijgenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:29 schreef kleinzusje het volgende:
En de buit Wilgo is binnen , dus eindelijk weer geschreeuw
Maar ze krijst welquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:29 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Natasia is tenminste hardstikke eerlijk en direct! Bij haar weet je waar je aan toe bent.
Brian is achterbaks en ratterig! Dat is veeeeeeeel smeriger![]()
![]()
![]()
en terecht!!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:31 schreef robert2006 het volgende:
huub kan ook doorzeuren zeg
Dag zusquote:
Huub en Eric gaven de camera's namen en Brian ging over de zeik, uiteraard sprongen Huub en Eric daarop in waardoor iedereen wakker werd.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:27 schreef Taurus het volgende:
Is inderdaad triest dat Brian die twee via Sylvia pakt, is het echt zo gegaan?Wat is er allemaal gebeurd, kan ik 't ergens checken behalve al die langdurige COSsen lezen?
Tot nu toe heb ik mee gekregen dat er 'n leuk spelletje is gespeeld bij 'n stemming om autoracenEn dat er vanacht 'n fotolijstje kapot is gemaakt door Brian en Jaap, en iets met 'n stropdas en 'n asbak?
![]()
![]()
Dat was het stomste wat hij in al de maanden gouden kooi heeft gedaanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:32 schreef Heldenaar het volgende:
Zo ken ik Huub weer!! Evengoed stom dat hij Natasia laat gaan naar Wilgo.
Ik vind het een positieve ontwikkeling. Ik begon me aan Huub te irriteren omdat ie zo close was met de zwarte heks. Maar nu is er weer hoop... Zolang ie maar doorzet en niet na het weekend weer vriendjes gaat worden...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:31 schreef Sug4r het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind, een schreeuwende Natasia of een Natasia die bij iedereen bijna in de reet kruipt om een stemmingronde te krijgen
Weet je wel hoeveel goede voedingswaarden er in ijs zittenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:33 schreef miraculeus het volgende:
hahaha goeie huub, ijs past inderdaad niet in een verantwoord dieet!
Is Jaap echt zo dom?
Hij geloofde Marc de kok niet en Carlos zal hij ook wel in twijfel trekken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:34 schreef Dogga het volgende:
wat grappig dat jaap denkt dat al die troep goed voor hem is
net zoals als hij denkt dat Cola Light goed is
PFF
Ik doe meequote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:34 schreef LuNaTiC het volgende:
Waar kan ik dat dieet van Jaap volgen? Lijkt me wel wat, lekker roomijs vreten, want het is goed voor je! Al die voedingswaarden, perfect
Is hij al afgevallen dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:35 schreef T-lex het volgende:
Kan iemand even een vuist in Huub z'n gezicht parkeren...![]()
Waar maakt hij zich druk om....Jaap is aan het afvallen en voorlopig boekt hij aardig resultaat. Of hij dan ijs eet of niet...lekker belangrijk.![]()
hij heeft carlos ook in twijfel getrokken hoor.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:35 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hij geloofde Marc de kok niet en Carlos zal hij ook wel in twijfel trekken.
Jaap kent alleen zijn eigen wetten.
Huub heeft onlangs nog gezegd dat hij om speltechnische redenen de band met Natasia heeft aangetrokken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:34 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik vind het een positieve ontwikkeling. Ik begon me aan Huub te irriteren omdat ie zo close was met de zwarte heks. Maar nu is er weer hoop... Zolang ie maar doorzet en niet na het weekend weer vriendjes gaat worden...
Net als Jaap, begrijp jij er dus ook niets van. Maar dat geeft verder nietsquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:35 schreef T-lex het volgende:
Kan iemand even een vuist in Huub z'n gezicht parkeren...![]()
Waar maakt hij zich druk om....Jaap is aan het afvallen en voorlopig boekt hij aardig resultaat. Of hij dan ijs eet of niet...lekker belangrijk.![]()
quote:
En daar hoeft hij echt niet veel voor te doen hoor ....quote:
Irritánt ...doet ze de hele dag door.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:37 schreef FdW het volgende:
Moeder overste even terug tegen Delly: ''Amanda, niet met je haar spelen aan tafel''.
Delly zegt niets en gehoorzaamt.
Resultaat daar gaat het toch om in dit geval. En afvallen doet hij toch.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Net als Jaap, begrijp jij er dus ook niets van. Maar dat geeft verder niets![]()
Lekker bijzonder op zo'n lichaamquote:
natsa is 38 kg afgevallen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:39 schreef Ashrak het volgende:
[..]
En daar hoeft hij echt niet veel voor te doen hoor ....
Zijn doorzettingsvermogen zal pas echt te zien zijn als hij ongeveer 80 kilo is afgevallen.
Japio bedoelt dat ijs smelt, dus niet zwaar op de maag ligtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:39 schreef Dogga het volgende:
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA
hij blijft ontkennen dat eten dat je laat in de avond/nacht slecht voor je is en moeilijker verteerd
Juist ....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:41 schreef Dogga het volgende:
[..]
natsa is 38 kg afgevallen.
als jaap ongeveer 100 kg afvalt staat hij gelijk met natas
dus hij heeft een weg te gaan
Zit er geen ijs in een milkshake?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:42 schreef milk-shake het volgende:
oke 7 kilo ...........s'nacht s ijs eten ...ga vanacht beginnen![]()
![]()
![]()
![]()
ja dus datquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:42 schreef Charmian het volgende:
Jaap vergeet ook dat dit nu alleen maar vocht is wattie verliest. Straks gaat het echt niet zo snel meer.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:41 schreef FdW het volgende:
[..]
Japio bedoelt dat ijs smelt, dus niet zwaar op de maag ligt![]()
Dat is niet zo moeilijk met een gewicht van 200 kilo..het is alleen vocht wat hij kwijt is. Als hij vet gaat afvallen zal het pas moeilijk worden...quote:
Tsja, je bent eigenwijs of je bent het niet, en je hoeft geen lange discussie met hem aan te gaan om tot de conclusie te komen dat hij het wel is.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:44 schreef Dogga het volgende:
HAHAHAHAH
Jaap is het niet eens met de HELE groep dat water beter is dan cola light LOL
moron, zielig echt
kwam ook heel mooi naar voren in die psygonomie workshop.. natasia houdt van het woord ikquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:45 schreef Bullebak het volgende:
Die vrouwelijke gorilla betrekt echt alles op haarzelfte triest.
Jaap heeft helaas gelijk. Van cola kan hij heerlijk boeren, en dat zorgt ervoor dat de maag in beweging komt, hetgeen de spijsvertering versnelt, waardoor hij eerder honger heeft, waardoor hij weer op prettige wijze z'n TV moment kan pakken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:44 schreef Dogga het volgende:
HAHAHAHAH
jaap is het niet eens met de HELE groep dat water beter is dan cola light
LOL
moron
zielig echt
Dat is Jaap..hij is moddervet maar weet het beter dan iemand als bijvoorbeeld Carlos.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:44 schreef Dogga het volgende:
HAHAHAHAH
jaap is het niet eens met de HELE groep dat water beter is dan cola light
LOL
moron
zielig echt
Mijn idee maar had het nog niet verwoord.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:20 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Domme Jaap. Zit ie in een groot huis met een zwembad en gebruikt ie dat niet. Een zwembad is ideaal voor dikke mensen omdat je je gewicht door het water niet voelt en je gewrichten zoals vooral de knieen dan ook niet belast. Maar Jaap moest natuurlijk persee zo`n speciale fiets hebben.
![]()
Net als Silviaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:29 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Natasia is tenminste hardstikke eerlijk en direct! Bij haar weet je waar je aan toe bent.
Brian is achterbaks en ratterig! Dat is veeeeeeeel smeriger![]()
![]()
![]()
Er was alleen een gezellige stemming.. hier een fantastisch verslag van Disana: [DGK] Updates #2quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:50 schreef carpediem23 het volgende:
Zijn er nog ruzies geweest in de toko, huub en brian/amanda ofzo???
Ja maar toen vroeg Huub het andersquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:52 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ben je al eerder er 's nachts uitgegaan om te eten?"
Jaap: "Nee"
Huub: "Ik vraag het nog 1 keer. Ben je er al eerder 's nachts een keer uitgegaan om te eten?"
Jaap: "Ja"
Had maar niet gedaan! Fietsen kost 5x zoveel energie!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:50 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Mijn idee maar had het nog niet verwoord.![]()
Hij heeft last van zijn rib .. waarschijnlijk gekneusd ... hij heeft nog meegedaan met alle activiteiten en het werd steeds erger. Hij is nu zelf ook van mening dat het iets te lang duurt en gaat maandag naar de dokter.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:55 schreef Sug4r het volgende:
Huub ziet er slecht uit vind ik
Oogontsteking, pittig drankgebruik, stevig doorroken, weinig beweging... redelijk simpele optelsom.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:55 schreef Sug4r het volgende:
Huub ziet er slecht uit vind ik
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:57 schreef Sug4r het volgende:
Japio gaat naar het toilet..weer 3 1 kilo kwijt
Met zijn rib gaat ook niet lekker.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oogontsteking, pittig drankgebruik, stevig doorroken, weinig beweging... redelijk simpele optelsom.
En dan niet te vergeten de stress die de relletjes sowieso met zich meebrengen.
voor een groot gedeelte zelf debet aanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oogontsteking, pittig drankgebruik, stevig doorroken, weinig beweging... redelijk simpele optelsom.
En dan niet te vergeten de stress die de relletjes sowieso met zich meebrengen.
Oehh pijnlijkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:57 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hij heeft last van zijn rib .. waarschijnlijk gekneusd ... hij heeft nog meegedaan met alle activiteiten en het werd steeds erger. Hij is nu zelf ook van mening dat het iets te lang duurt en gaat maandag naar de dokter.
Kan hij momenteel waarschijnlijk niet aan. Zwemmen met zijn enorme lichaam is goed ook als het minder energie kost en hij dus minder vet zal verbranden. (denk ik, maar ik ben geen Sonja Bakker).quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:53 schreef demins het volgende:
[..]
Had maar niet gedaan! Fietsen kost 5x zoveel energie!![]()
En Jaap vergeet helemaal dat hij het in zijn rug heeft.. gaat op het trapje zitten, bukt naar voren om zijn veters te strikken, staat weer op.. en geen centje pijn!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:56 schreef beequeen het volgende:
De rat wil nu zien hoe hij zijn veters strikt..................wat een maat![]()
Al gaat hij alleen maar rondjes lopen door het zwembad, dat is al bijna aquajoggen en zal zeker helpen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:59 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Kan hij momenteel waarschijnlijk niet aan. Zwemmen met zijn enorme lichaam is goed ook als het minder energie kost en hij dus minder vet zal verbranden. (denk ik, maar ik ben geen Sonja Bakker).![]()
Kwestie van aanstellerietus.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:59 schreef Clank het volgende:
[..]
En Jaap vergeet helemaal dat hij het in zijn rug heeft.. gaat op het trapje zitten, bukt naar voren om zijn veters te strikken, staat weer op.. en geen centje pijn!
die jongen moet juist gaan bewegen in het zwembad, omdat daar minder druk komt te staan op zijn botten en gewrichten, terwijl het best wel wat energie kan gaan kosten.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al gaat hij alleen maar rondjes lopen door het zwembad, dat is al bijna aquajoggen en zal zeker helpen.
toen ze nog werktequote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:06 schreef Dogga het volgende:
natas zegt dat ze buiten 3/4 keer per dag sext
Yeaaaaa right...dan moet wilgo een HELE goede fantasie hebben
Ohja ze was hoer!quote:
Zwemmen werkt juist heel goed om energie te verbranden, elke dag een half uur baantjes trekken is heel goed als je wil afvallen!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:07 schreef s0k het volgende:
[..]
die jongen moet juist gaan bewegen in het zwembad, omdat daar minder druk komt te staan op zijn botten en gewrichten, terwijl het best wel wat energie kan gaan kosten.
Lopen in het zwembad heeft een dubbele werking: door het water word je "lichter" dus de druk komt niet op je gewrichten te liggen zoals dat buiten het water wel het geval is, maar de weerstand van het water waar je doorheen moet wandelen vereist wel dat je een hoop kracht zet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:07 schreef s0k het volgende:
[..]
die jongen moet juist gaan bewegen in het zwembad, omdat daar minder druk komt te staan op zijn botten en gewrichten, terwijl het best wel wat energie kan gaan kosten.
Beroepsmatig bedoelt ze!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:06 schreef Dogga het volgende:
dat zeg ik tochquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lopen in het zwembad heeft een dubbele werking: door het water word je "lichter" dus de druk komt niet op je gewrichten te liggen zoals dat buiten het water wel het geval is, maar de weerstand van het water waar je doorheen moet wandelen vereist wel dat je een hoop kracht zet.
Je spaart dus je gewrichten terwijl je je spieren extra laat werken.
Onzin, een gezonde jongen heeft daar geen enkele moeite meequote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:06 schreef Dogga het volgende:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:06 schreef Dogga het volgende:
pffquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:15 schreef FdW het volgende:
[..]
Onzin, een gezonde jongen heeft daar geen enkele moeite mee![]()
Goh .... Eric kan daar wel tegen .... BANJ daarintegenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:17 schreef Peter6000 het volgende:
Dus Eric zit morgen alleen in huis met de 4-eenheid Natasia, Jaap, Amanda, Brian.
Als die nu slim zijn, gaan ze hem dan nonstop treiteren.
Wie weet wat voor schatje ze thuis is voor Wilgo.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:15 schreef Dogga het volgende:
[..]
pff
zou mij anders echt niet lukken bij natas hoor
Pure overschatting van dat groepje losers.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:17 schreef Peter6000 het volgende:
Dus Eric zit morgen alleen in huis met de 4-eenheid Natasia, Jaap, Amanda, Brian.
Ik denk dat dat treurige pesterige mannetje daar slecht tegen kan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:20 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Goh .... Eric kan daar wel tegen .... BANJ daarintegen
Ze is tegen Wilgo idd meestal heel rap koest, die heeft haar meestal zo waar hij haar hebben moet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:20 schreef FdW het volgende:
[..]
Wie weet wat voor schatje ze thuis is voor Wilgo.![]()
Hij houdt het al jaren met haar vol, misschien is juist haar sexualiteit Wilgo's reden.![]()
Jij post iedere avond rond 11 uur dat je geen aktie meer verwacht, en vervolgens blijven ze tot diep in de nacht bezig.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:23 schreef BONG4002 het volgende:
Ben benieuwd wat de avond gaat brengen
en met dat woordje sla je de plank helemaal misquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:17 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien moet je weer eens een mooie brief sturen dat steeds meer fokkers dat ook vindenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat treurige pesterige mannetje daar slecht tegen kan.
Hij gaat dan hard en hysterisch schreeuwen.
Het zou leuk zijn als de 4-eenheid hem dan nog harder gaan imiteren, en hem constant blijven treiteren.
Constant, de hele dag.
Dat zal hem leren om `s nachts samen met Huub op kleuterniveau bezig te zijn.
Ik vaar er blind op!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jij post iedere avond rond 11 uur dat je geen aktie meer verwacht, en vervolgens blijven ze tot diep in de nacht bezig.
Wrs als ik naar bed ga knalt de boel weer, dus ik geef je wel een seintje als ik ga pittenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:23 schreef BONG4002 het volgende:
Zo weer helemaal up2date (alles bijgelezen)
Ben benieuwd wat de avond gaat brengen
Vanavond verwacht ik wél actie en gigantische rellenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jij post iedere avond rond 11 uur dat je geen aktie meer verwacht, en vervolgens blijven ze tot diep in de nacht bezig.
Jij hebt het over eenheid, maar ik zie er weinig eenheid in. Amanda springt van hot naar her, Natasia maakt haar keuze alleen uit eigen belang en Jaap is onderdanig naar Brian toe omdat hij denkt daardoor respect te krijgen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat treurige pesterige mannetje daar slecht tegen kan.
Hij gaat dan hard en hysterisch schreeuwen.
Het zou leuk zijn als de 4-eenheid hem dan nog harder gaan imiteren, en hem constant blijven treiteren.
Constant, de hele dag.
Dat zal hem leren om `s nachts samen met Huub op kleuterniveau bezig te zijn.
Fijn! Kan ik een keer op tijd naar bed!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vanavond verwacht ik wél actie en gigantische rellen
Heeft Brian een Avon cursus gehad... ?? Soort van tupperware in make up .. Hoorde ik dat nou goedquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:25 schreef schatje het volgende:
Chanel Chance spreekt ze uit als Chanel Sjans.
Is that a threat, or a promise?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wrs als ik naar bed ga knalt de boel weer, dus ik geef je wel een seintje als ik ga pitten![]()
Dat heb ik niet gehoord.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeft Brian een Avon cursus gehad... ?? Soort van tupperware in make up .. Hoorde ik dat nou goed![]()
Ja, blijf ik de halve nacht op gebeurt er niksquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vanavond verwacht ik wél actie en gigantische rellen
Begin door te draaien denk ikquote:
Ze is er weer helemaal klaar voor.quote:
Rayman is laat, om 2200 uur.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:23 schreef Peter6000 het volgende:
Ze gaan toch geen film kijken he, vanavond.![]()
Hij snapt het niet dus een verantwoordelijke keus om het te waarderenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:31 schreef Peter6000 het volgende:
Die dichtbundel was toch sarcastisch bedoeld.
Brian brengt het als een gewoon kado.
Op zich wel erg dat je met zulk soort zaken rekening moet houden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:27 schreef s0k het volgende:
sylvia was bang dat huub invalide geslagen zou kunnen worden door brian
Dankquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is er weer helemaal klaar voor.
[afbeelding]
Dat was te verwachten, Brian heeft geen oog voor (kleine) sarcastische hints, die snapt het alleen als je het heel simpel, bondig en duidelijk rechtstreeks zegt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:31 schreef Peter6000 het volgende:
Die dichtbundel was toch sarcastisch bedoeld.
Brian brengt het als een gewoon kado.
Damn, je zou denken dat het een realdoll is...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is er weer helemaal klaar voor.
[afbeelding]
Judith is me zooo dierbaarquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was te verwachten, Brian heeft geen oog voor (kleine) sarcastische hints, die snapt het alleen als je het heel simpel, bondig en duidelijk rechtstreeks zegt.
Juf Judith stijl dus.
Misschien morgen , als ze motorpech krijgen tijdens het racen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:34 schreef FdW het volgende:
Wanneer gaan Syl en Huub nou eindelijk eens vochtig knuffelen?![]()
Die zijn een stuk mooier, welliswaar minder makkelijk voor Brian die zal er wat meer adem voor nodig hebbenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, je zou denken dat het een realdoll is...![]()
Als je doorklikt blijkt er wel een model "Amanda" te zijnquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn een stuk mooier, welliswaar minder makkelijk voor Brian die zal er wat meer adem voor nodig hebben![]()
Gaat vaak samen met sterfgevallen...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:38 schreef the_undertaker het volgende:
Volgens mij is Sylvia geil
Gek he............quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:38 schreef the_undertaker het volgende:
Volgens mij is Sylvia geil
Necrofilie gaat me echt te verquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:40 schreef demins het volgende:
[..]
Gaat vaak samen met sterfgevallen...
Wat is dat ?quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, je zou denken dat het een realdoll is...![]()
Met haar siliconen kan ze pijltjes afschieten, maar pingpongballen wegschieten doet ze ''au naturel''quote:
Geef je wel een seintje als het zover isquote:
Dat zal wel van dat kabouter dansje komen, overigens zie ik hem wel die rug mog ongeveer in alle bochten wringen om vervolgens te puffen en scheldenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:54 schreef BONG4002 het volgende:
Jaap heeft nog steeds erg last van zijn rug, veel moeite om de trap af te komen
Wat een aansteller zeg.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:55 schreef snkr-xxx het volgende:
tering jaap..
het lijkt wel alsof ik het geluid hoor van een animal planet aflevering over parende hangbuikzwijntjes.
Bongetje.................hij WIL fucken , maar met wie?????quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:55 schreef BONG4002 het volgende:
Jaap weer met een "fucking hell" en GVD etc.
LOL dus dat dacht ik ook met dat kabaoutah dansje van hemquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zal wel van dat kabouter dansje komen, overigens zie ik hem wel die rug mog ongeveer in alle bochten wringen om vervolgens te puffen en schelden![]()
Kijk, dat is een positief signaal.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Ik rook nu overal in huis sigaren"
Sylvia : "Nee, die rook je niet. Sigaren geniet je"
Lekker blijven zittenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:59 schreef F1reB1rd het volgende:
[..]
dat lukt mij dus echt niet zo als ik last van mij rug heb
Wij van de vuilnisophaaldienst?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:00 schreef FdW het volgende:
[..]
Kijk, dat is een positief signaal.
Sylvia is Huub aan het voorbereiden op hoe hij zich dient te uiten in haar familie- en kennissen kring.
Dit noemen wij een broeds signaal![]()
En maar blijven beweren dat ze echt zijnquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:03 schreef demins het volgende:
Gelukkig voor Amanda kan ik niet fotosoepen...
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07116/ScreenShot023.jpg]afbeelding][/url]
Specialisten uiteraardquote:
Dat Jaap God het verhoede!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:06 schreef Peter6000 het volgende:
Huub biedt Sylvia aan voortaan samen met hem en Eric te gaan slapen.
Lijkt me een goed idee, kunnen de 3 vervuilers lekker roken in bed.
Nu maar hopen dat er niets in de fik vliegt.
Prima idee .... dan gaan ze echt nooit meer die kamer uitquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:06 schreef Peter6000 het volgende:
Huub biedt Sylvia aan voortaan samen met hem en Eric te gaan slapen.
Lijkt me een goed idee, kunnen de 3 vervuilers lekker roken in bed.
Nu maar hopen dat er niets in de fik vliegt.
Als je je daar genoeg zorgen over maakt blijf je misschien wel wakker!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:09 schreef Peter6000 het volgende:
En de leuke beelden beginnen natuurlijk weer om 0200 ofzo, als ik slaap.
Nou ... ik vrees dat die beelden niet leuk voor jou zullen zijnquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:09 schreef Peter6000 het volgende:
Je zult ze toch niet aan kunnen, wees blij. Teddy mee, and off you goquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:09 schreef Peter6000 het volgende:
Schrijf snel een briefquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:13 schreef Peter6000 het volgende:
Hahahhahahahahaaaaaaaaaaaa, Eric gooit 2 kussens op de grond.![]()
Welk bed is dan uhhhhhhhhhh.
Wacht.
Blijf gewoon wakkerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:09 schreef Peter6000 het volgende:
HAHHAHA ... precies wat ik dus ga doenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:16 schreef Darklight het volgende:
[..]
Blijf gewoon wakker
Kun je ook mooi Formule1 kijken vanaf 03.00 uur
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:17 schreef Prospera het volgende:
Is het de moeite waard om de streams aan te zetten? Ben nl. ietwat over mijn limiet heen deze maand![]()
Na het rellen van vannacht verwacht ik dat het vannacht weer rustig wordt: het is altijd hetzelfde patroon. Af en toe zwaar knallen en dan weer een paar daagjes opladen![]()
Limiet ???? wie heeft er in deze tijd nog een download limiet???quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:17 schreef Prospera het volgende:
Is het de moeite waard om de streams aan te zetten? Ben nl. ietwat over mijn limiet heen deze maand![]()
Na het rellen van vannacht verwacht ik dat het vannacht weer rustig wordt: het is altijd hetzelfde patroon. Af en toe zwaar knallen en dan weer een paar daagjes opladen![]()
Jij hebt de streams van vannacht niet nodig.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:16 schreef Peter6000 het volgende:
Eric gaat een fotolijstje omwisselen.
Dan ga je toch later naar bed.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:09 schreef Peter6000 het volgende:
Hetnet is idd wel een pursejurkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |