quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:06 schreef Dogga het volgende:
natas zegt dat ze buiten 3/4 keer per dag sext
Yeaaaaa right...dan moet wilgo een HELE goede fantasie hebben
pffquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:15 schreef FdW het volgende:
[..]
Onzin, een gezonde jongen heeft daar geen enkele moeite mee![]()
Goh .... Eric kan daar wel tegen .... BANJ daarintegenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:17 schreef Peter6000 het volgende:
Dus Eric zit morgen alleen in huis met de 4-eenheid Natasia, Jaap, Amanda, Brian.
Als die nu slim zijn, gaan ze hem dan nonstop treiteren.
Wie weet wat voor schatje ze thuis is voor Wilgo.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:15 schreef Dogga het volgende:
[..]
pff
zou mij anders echt niet lukken bij natas hoor
Pure overschatting van dat groepje losers.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:17 schreef Peter6000 het volgende:
Dus Eric zit morgen alleen in huis met de 4-eenheid Natasia, Jaap, Amanda, Brian.
Ik denk dat dat treurige pesterige mannetje daar slecht tegen kan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:20 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Goh .... Eric kan daar wel tegen .... BANJ daarintegen
Ze is tegen Wilgo idd meestal heel rap koest, die heeft haar meestal zo waar hij haar hebben moet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:20 schreef FdW het volgende:
[..]
Wie weet wat voor schatje ze thuis is voor Wilgo.![]()
Hij houdt het al jaren met haar vol, misschien is juist haar sexualiteit Wilgo's reden.![]()
Jij post iedere avond rond 11 uur dat je geen aktie meer verwacht, en vervolgens blijven ze tot diep in de nacht bezig.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:23 schreef BONG4002 het volgende:
Ben benieuwd wat de avond gaat brengen
en met dat woordje sla je de plank helemaal misquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:17 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien moet je weer eens een mooie brief sturen dat steeds meer fokkers dat ook vindenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat treurige pesterige mannetje daar slecht tegen kan.
Hij gaat dan hard en hysterisch schreeuwen.
Het zou leuk zijn als de 4-eenheid hem dan nog harder gaan imiteren, en hem constant blijven treiteren.
Constant, de hele dag.
Dat zal hem leren om `s nachts samen met Huub op kleuterniveau bezig te zijn.
Ik vaar er blind op!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jij post iedere avond rond 11 uur dat je geen aktie meer verwacht, en vervolgens blijven ze tot diep in de nacht bezig.
Wrs als ik naar bed ga knalt de boel weer, dus ik geef je wel een seintje als ik ga pittenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:23 schreef BONG4002 het volgende:
Zo weer helemaal up2date (alles bijgelezen)
Ben benieuwd wat de avond gaat brengen
Vanavond verwacht ik wél actie en gigantische rellenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jij post iedere avond rond 11 uur dat je geen aktie meer verwacht, en vervolgens blijven ze tot diep in de nacht bezig.
Jij hebt het over eenheid, maar ik zie er weinig eenheid in. Amanda springt van hot naar her, Natasia maakt haar keuze alleen uit eigen belang en Jaap is onderdanig naar Brian toe omdat hij denkt daardoor respect te krijgen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat treurige pesterige mannetje daar slecht tegen kan.
Hij gaat dan hard en hysterisch schreeuwen.
Het zou leuk zijn als de 4-eenheid hem dan nog harder gaan imiteren, en hem constant blijven treiteren.
Constant, de hele dag.
Dat zal hem leren om `s nachts samen met Huub op kleuterniveau bezig te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |