Hij heeft voor zichzelf gekookt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:11 schreef kleinzusje het volgende:
Eet Jaap nu een kindermenu ?
Dan ga ik even mijn ogen fohnen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:14 schreef kleinzusje het volgende:
En waar Jaap even laat zien waar exact
edit: tijdens het eten![]()
Ja, ik las het net. Een soort kinderpotjequote:
Goed punt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:09 schreef Dogga het volgende:
ik wil een ding graag heeeel graag geregeld zien DGK redactie!!!!
als ze eten aan tafel..kan er aub voor gezorgt worden dat de camera NIET op jaaap staat
walgelijk hoe hij eet
Met andere woorden... Jaapio en Brainless passen perfect bij elkaar...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:16 schreef rooie3 het volgende:
Wat een watje.
meteen maar vloeken en zielig doen die japio.
XXL Olvaritquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja, ik las het net. Een soort kinderpotje
Toondoof voor Jaap zijn stem?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:17 schreef kleinzusje het volgende:
Praat Brian nu tegen de sauna ?
Weet je wat het is? Jaap hoefde van Carlos niet te fietsen om af te vallen maar Jaap wilde het zelf Nu hij last van zijn rug heeft kan hij straks ook niet meer die oefeningen van Carlos doen en ook niet meer fietsen. Waarschijnlijk heeft hij morgen een goede smoes om voor de komende twee weken niet meer te trainen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:16 schreef milk-shake het volgende:
jaaap heeft last van zijn rug.........................niet meer fietsen
Over wie hebben ze het nou.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:18 schreef Clank het volgende:
Brian: Je kunt deze mf niet vertrouwen!
Jaap: Ik heb nog wel een paar theorietjes en ideetjes.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:18 schreef ach het volgende:
Ook al lach ik er om, zulke pijn in je rug is overigens wel heeeel vervelend en pijnlijk![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:19 schreef beequeen het volgende:
Billie heeft nog een aantal ideetjes en theotietjes over de aanpak van het spel.
Yeah right, God...........Godfather en wannabe Hitler.
Domme Jaap. Zit ie in een groot huis met een zwembad en gebruikt ie dat niet. Een zwembad is ideaal voor dikke mensen omdat je je gewicht door het water niet voelt en je gewrichten zoals vooral de knieen dan ook niet belast. Maar Jaap moest natuurlijk persee zo`n speciale fiets hebben.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:18 schreef Heathen het volgende:
Jaap hoefde van Carlos niet te fietsen om af te vallen maar Jaap wilde het zelf
Hij is nu gewoon door God gestraftquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:19 schreef beequeen het volgende:
Billie heeft nog een aantal ideetjes en theotietjes over de aanpak van het spel.
Wat jammer nou dat hij last heeft van z'n rug. Nu kan hij vanacht niet rellen en Brian niet helpen om de anderen te pesten.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:19 schreef beequeen het volgende:
Nu Brain nog door een Boeing 747 of een straaljager.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hij is nu gewoon door God gestraft![]()
Nou nou ... je lijkt natasia welquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hij is nu gewoon door God gestraft![]()
Zwemmen 5 uur fietsen 1 uur voor dezelfde cal.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:20 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Domme Jaap. Zit ie in een groot huis met een zwembad en gebruikt ie dat niet. Een zwembad is ideaal voor dikke mensen omdat je je gewicht door het water niet voelt en je gewrichten zoals vooral de knieen dan ook niet belast. Maar Jaap moest natuurlijk persee zo`n speciale fiets hebben.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |