Want?quote:
Dit is FOK. Mensen posten altijd meningen zonder argumentatiequote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:26 schreef Charmian het volgende:
Want?
Dat is geen officiele regel. Het is een regel die de bewoners zelf gemaakt hebben toen de rokers een minderheid waren blijkbaar...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:27 schreef T-lex het volgende:
Als we toch bezig zijn, wanneer krijgt Huub een sanctie voor het roken in de slaapkamer beneden vannacht...![]()
Natasia is tenminste hardstikke eerlijk en direct! Bij haar weet je waar je aan toe bent.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:28 schreef miraculeus het volgende:
wat heeft die N toch een vreselijke krijsstem
Ik zou nassi meer waarderenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:29 schreef partyyboyy het volgende:
Brian is gewoon echt een vuile smerige nazi-rat![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:29 schreef partyyboyy het volgende:
Brian is gewoon echt een vuile smerige nazi-rat![]()
Ik weet niet wat ik erger vind, een schreeuwende Natasia of een Natasia die bij iedereen bijna in de reet kruipt om een stemmingronde te krijgenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:29 schreef kleinzusje het volgende:
En de buit Wilgo is binnen , dus eindelijk weer geschreeuw
Maar ze krijst welquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:29 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Natasia is tenminste hardstikke eerlijk en direct! Bij haar weet je waar je aan toe bent.
Brian is achterbaks en ratterig! Dat is veeeeeeeel smeriger![]()
![]()
![]()
en terecht!!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:31 schreef robert2006 het volgende:
huub kan ook doorzeuren zeg
Dag zusquote:
Huub en Eric gaven de camera's namen en Brian ging over de zeik, uiteraard sprongen Huub en Eric daarop in waardoor iedereen wakker werd.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:27 schreef Taurus het volgende:
Is inderdaad triest dat Brian die twee via Sylvia pakt, is het echt zo gegaan?Wat is er allemaal gebeurd, kan ik 't ergens checken behalve al die langdurige COSsen lezen?
Tot nu toe heb ik mee gekregen dat er 'n leuk spelletje is gespeeld bij 'n stemming om autoracenEn dat er vanacht 'n fotolijstje kapot is gemaakt door Brian en Jaap, en iets met 'n stropdas en 'n asbak?
![]()
![]()
Dat was het stomste wat hij in al de maanden gouden kooi heeft gedaanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:32 schreef Heldenaar het volgende:
Zo ken ik Huub weer!! Evengoed stom dat hij Natasia laat gaan naar Wilgo.
Ik vind het een positieve ontwikkeling. Ik begon me aan Huub te irriteren omdat ie zo close was met de zwarte heks. Maar nu is er weer hoop... Zolang ie maar doorzet en niet na het weekend weer vriendjes gaat worden...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:31 schreef Sug4r het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind, een schreeuwende Natasia of een Natasia die bij iedereen bijna in de reet kruipt om een stemmingronde te krijgen
Weet je wel hoeveel goede voedingswaarden er in ijs zittenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:33 schreef miraculeus het volgende:
hahaha goeie huub, ijs past inderdaad niet in een verantwoord dieet!
Is Jaap echt zo dom?
Hij geloofde Marc de kok niet en Carlos zal hij ook wel in twijfel trekken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:34 schreef Dogga het volgende:
wat grappig dat jaap denkt dat al die troep goed voor hem is
net zoals als hij denkt dat Cola Light goed is
PFF
Ik doe meequote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:34 schreef LuNaTiC het volgende:
Waar kan ik dat dieet van Jaap volgen? Lijkt me wel wat, lekker roomijs vreten, want het is goed voor je! Al die voedingswaarden, perfect
Is hij al afgevallen dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:35 schreef T-lex het volgende:
Kan iemand even een vuist in Huub z'n gezicht parkeren...![]()
Waar maakt hij zich druk om....Jaap is aan het afvallen en voorlopig boekt hij aardig resultaat. Of hij dan ijs eet of niet...lekker belangrijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |