Fijn! Kan ik een keer op tijd naar bed!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vanavond verwacht ik wél actie en gigantische rellen
Heeft Brian een Avon cursus gehad... ?? Soort van tupperware in make up .. Hoorde ik dat nou goedquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:25 schreef schatje het volgende:
Chanel Chance spreekt ze uit als Chanel Sjans.
Is that a threat, or a promise?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wrs als ik naar bed ga knalt de boel weer, dus ik geef je wel een seintje als ik ga pitten![]()
Dat heb ik niet gehoord.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeft Brian een Avon cursus gehad... ?? Soort van tupperware in make up .. Hoorde ik dat nou goed![]()
Ja, blijf ik de halve nacht op gebeurt er niksquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vanavond verwacht ik wél actie en gigantische rellen
Begin door te draaien denk ikquote:
Ze is er weer helemaal klaar voor.quote:
Rayman is laat, om 2200 uur.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:23 schreef Peter6000 het volgende:
Ze gaan toch geen film kijken he, vanavond.![]()
Hij snapt het niet dus een verantwoordelijke keus om het te waarderenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:31 schreef Peter6000 het volgende:
Die dichtbundel was toch sarcastisch bedoeld.
Brian brengt het als een gewoon kado.
Op zich wel erg dat je met zulk soort zaken rekening moet houden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:27 schreef s0k het volgende:
sylvia was bang dat huub invalide geslagen zou kunnen worden door brian
Dankquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is er weer helemaal klaar voor.
[afbeelding]
Dat was te verwachten, Brian heeft geen oog voor (kleine) sarcastische hints, die snapt het alleen als je het heel simpel, bondig en duidelijk rechtstreeks zegt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:31 schreef Peter6000 het volgende:
Die dichtbundel was toch sarcastisch bedoeld.
Brian brengt het als een gewoon kado.
Damn, je zou denken dat het een realdoll is...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is er weer helemaal klaar voor.
[afbeelding]
Judith is me zooo dierbaarquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was te verwachten, Brian heeft geen oog voor (kleine) sarcastische hints, die snapt het alleen als je het heel simpel, bondig en duidelijk rechtstreeks zegt.
Juf Judith stijl dus.
Misschien morgen , als ze motorpech krijgen tijdens het racen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:34 schreef FdW het volgende:
Wanneer gaan Syl en Huub nou eindelijk eens vochtig knuffelen?![]()
Die zijn een stuk mooier, welliswaar minder makkelijk voor Brian die zal er wat meer adem voor nodig hebbenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, je zou denken dat het een realdoll is...![]()
Als je doorklikt blijkt er wel een model "Amanda" te zijnquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn een stuk mooier, welliswaar minder makkelijk voor Brian die zal er wat meer adem voor nodig hebben![]()
Gaat vaak samen met sterfgevallen...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:38 schreef the_undertaker het volgende:
Volgens mij is Sylvia geil
Gek he............quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:38 schreef the_undertaker het volgende:
Volgens mij is Sylvia geil
Necrofilie gaat me echt te verquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:40 schreef demins het volgende:
[..]
Gaat vaak samen met sterfgevallen...
Wat is dat ?quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, je zou denken dat het een realdoll is...![]()
Met haar siliconen kan ze pijltjes afschieten, maar pingpongballen wegschieten doet ze ''au naturel''quote:
Geef je wel een seintje als het zover isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |