Aanlokkelijk hequote:
Kom maar, schatjequote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Inderdaad, alleen in dit topic mag het!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Normaal mag Zhenar niet gepijpt worden?
ja, lekker ageren tegen yfkedoosquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:02 schreef Zhenar het volgende:
Holland's Next Top Model nu... volgens mij de eerste aflevering! Zal ik het gaan volgen?![]()
quote:
Ben jij er zóeen?!quote:Op zondag 18 maart 2007 06:55 schreef Fir3fly het volgende:
Zo, ik heb de hele nacht nog geen oog dicht gedaan. Wel lekker F1 gekeken![]()
.
Jij ook een goedemorgen gewenst, Eertjebeertjequote:Op zondag 18 maart 2007 10:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemorgen, Showschatten.
Wtf?! Kneus!!!quote:
Ik las showslettenquote:Op zondag 18 maart 2007 10:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemorgen, Showschatten.
Ja, jij welquote:
quote:
Die heeft alle ShowChatters opgegeten, en daarom is het zo rustig hier?quote:
Heb je er al eens een ontmoet dan?quote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
uiteraard... ben toch in Oz geweest! wel blijven opletten he, Reentje
Kappen!quote:
Leuk hequote:
Liefquote:Op zondag 18 maart 2007 20:41 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb een kip geadopteerd![]()
Ik lust alleen geen eieren
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:41 schreef MissBliss het volgende:
Nu nog een eend.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:41 schreef MissBliss het volgende:
The Chick and The Duckquote:Op zondag 18 maart 2007 21:47 schreef Fir3fly het volgende:
Nu nog een eend.
Jij snapt hetquote:
quote:
Uhuh, ShowChick klinkt ook wel tofquote:Op zondag 18 maart 2007 22:04 schreef rena het volgende:
Ah, je kunt hem toch voor jezelf een naam geven?
Ik krijg de eieren en kan hem haar op de webcam zienquote:Op zondag 18 maart 2007 22:11 schreef rena het volgende:
[..]
Hij is wel briljant ja. Is het een mannetje of vrouwtje? Of mag je er alleen geld in pompen en hoor je verder niks meer?
Een kip rena.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:11 schreef rena het volgende:
[..]
Hij is wel briljant ja. Is het een mannetje of vrouwtje? Of mag je er alleen geld in pompen en hoor je verder niks meer?
Een nieuwsbrief jaquote:Op zondag 18 maart 2007 22:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Krijg je ook elke maand ofzo een briefje van ShowChick hoe het met haar gaat?
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Een kip rena.
Ik herinner me ineens een discussie over de vrouwlijkheid van een kip met Bupatih.
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik krijg de eieren en kan hem haar op de webcam zien
Maar mn betaling is er nog niet doorheen en het is een vrouwtje, anders zou het een haan zijn![]()
Als ze dood gaat mag je haar opetenquote:
quote:
Ik vond het ook een beetje cruquote:
Als het maar van ouderdom is.quote:
Dat zit wel goedquote:
En weer thuisquote:Op zondag 18 maart 2007 05:56 schreef Dizer het volgende:. Vroegie
.
Ik ga naar Duitsland, naar de grootste Computer/Telecom en Console beurs van Europa met mijn werk..
quote:
quote:
quote:
Gefeliciteerdquote:
Dankjewelquote:
quote:
Hoi.quote:
Hoi!quote:
Hey!quote:
gekquote:Op dinsdag 20 maart 2007 05:28 schreef Fir3fly het volgende:
Vroegie.
Mijn K1P, wat doe jequote:
Dat klinkt.... viesquote:
He Re, heb je misschien vanavond 13 voorbeeldjes voor me? Van de foto's? Mag gewoon webbased zijn... Wil even wat laten zien morgen aan een collegaquote:
Ik werd omver geblazen met mn fietsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:33 schreef Re het volgende:
en ja het waait buiten... (nou is dat meestal buiten maar toch)
waarom 13quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
He Re, heb je misschien vanavond 13 voorbeeldjes voor me? Van de foto's? Mag gewoon webbased zijn... Wil even wat laten zien morgen aan een collega.
Het getal der waanzin!quote:
Ik kon niet slapenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:51 schreef PeRi het volgende:
*wijst en lacht naar Fir3.
Oh, lijkt me eigenlijk ook wel een leuk boek, goed ideequote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:57 schreef babette21 het volgende:
ik heb dat boek van Nadine S. gekocht, gewoon vanwege het hoge Fok!-gehalte
maar ik heb nog 'n enorme stapel liggen, dus wrs. kom ik er pas in augustus 2008 aan toe
mja dat bedacht ik me bij de kassa ook, maar what the hellquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:03 schreef MissBliss het volgende:
Hoewel je natuurlijk ook gewoon de topics kan lezen
Haiquote:
en die denk je hier te vinden?!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:53 schreef Lynx666 het volgende:
Ik zoek btw meer beta-testers voor een firefox plugin: FullQuickReply
Het wordt weer tijd he?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hai
Wanneer kom je weer eens rode wijn drinken?
Ja en ik heb die SOA ook al een tijdje niet meer gezienquote:
Pas tot je ander parket neemt denk ik.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja en ik heb die SOA ook al een tijdje niet meer gezien.
Kun jij niet een lekker bedje voor 'm kneden?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Pas tot je ander parket neemt denk ik..
Dan heb ik wel al je tupperware en een grote oven nodigquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kun jij niet een lekker bedje voor 'm kneden?
Vrij oncomfortabel vermoed ikquote:
Ik wil welquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:53 schreef Lynx666 het volgende:
Ik zoek btw meer beta-testers voor een firefox plugin: FullQuickReply
Maar als ik klik gebeurt er niks... Iets meer uitleg graagquote:
En dan gaan we door naar....?quote:
Dat magquote:
Haquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat mag. Wel uitvoerig testen he, flink stressen het beestje. En suggesties gaarne terugrapporteren
.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar als ik klik gebeurt er niks... Iets meer uitleg graag
Je weet mn rekeningnummer?quote:
Vaagquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar als ik klik gebeurt er niks... Iets meer uitleg graag
Die is mooi.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:44 schreef babette21 het volgende:
* Bet luistert Ilse DeLange - All the Answers
Je kunt even opslaan als doen. Of de link slpen naar je add-ons scherm.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Vaag
probeer deze link dan eens in je adres balk te plakken:
http://www.triplesix.nl/f(...)0.1.0.20070320.2.xpi
Nu heb ik 2 quickquote-knopjesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Vaag
Natuurlijk, hier zitten allemaal Firefox-slettenquote:
Dat magquote:
Haquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Vaag
Als je die 2 blauwe bedoelt: 1tje is QuickQuote, ander is QuickCopy. Met die laatste kun je dus de originele post inclusief gebruikte tags kopieren.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Nu heb ik 2 quickquote-knopjes
Is óók in te stellen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:51 schreef MissBliss het volgende:
En het berichtenscherm is wel érg groot
Die van Whoops had een iets fijner formaat vind ik
Dan doe je het foutquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
! Ik heb dat "whoops" ding gedeïnstalleerd en nu deze erin. Maar nu heb ik helemaal géén toffe functies!
![]()
!
Oh wacht, ik moest FF opnieuw opstartenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
! Ik heb dat "whoops" ding gedeïnstalleerd en nu deze erin. Maar nu heb ik helemaal géén toffe functies!
![]()
!
Ik had die van Whoops nog aan... Oh, ik ga even naar het menu danquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Als je die 2 blauwe bedoelt: 1tje is QuickQuote, ander is QuickCopy. Met die laatste kun je dus de originele post inclusief gebruikte tags kopieren.
Elke knop is overigens aan en uit te zetten. Bij de opties. Die vind je bij je extensies/add-ons overzicht.
Dat had ik dus al gedaan, knurftquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan schakel je whoops toch even uit?!
Begrijpend lezen is moeilijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat had ik dus al gedaan, knurft![]()
Maar het lag alsnog aan mijzelf![]()
Welke layout gebruik je? En had je nog andere extensies/greasemonkey scripts erbij draaien?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
!
die had ik daarvoor aanstaan!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Die is mooi.
I still cry is nog mooier.
Die doet het niet bij mij.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een mooie kleur, die standaard highlight.
Zeg gewoon 'even', leider der knurftenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh wacht, ik moest FF opnieuw opstarten![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg gewoon 'even', leider der knurften.
Ik vind hem tofquote:
Ja dat werkt dus niet bij mijquote:
Heb je gewoon MissBliss staan bij ingestelde highlights? En aangevinkt?quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Heb je gewoon MissBliss staan bij ingestelde highlights? En aangevinkt?
test.quote:
Whehe, normaal is mn eigen post oranje, maar met die highlight aan is hij eerst heel even oranje en springt dan naar paarsquote:
Vandaar dat deze post gehighlight isquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:29 schreef Lynx666 het volgende:
Eigen smileys staan ook "gewoon" bij het aparte reageervenster van FOK. Dus ook na previewen nog aan te klikken.
Oh, en de highlight woorden zijn hoofdletter-ongevoelig..
1 2 3 | [code][spoiler][quote][sup][sub][s][u][i][b]Sven de toffe[/b][/i][/u][/s][/sub][/sup][/quote][/spoiler][/code] ?> |
Highlight op MB?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vandaar dat deze post gehighlight is
Ik vond het al raar
Jah, dat verbaast me niet.. die scripts in greasemonkey worden pas uitgevoerd na de extensies...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:34 schreef Svensational het volgende:
Je highlight wordt overruled door Greasemonkey, Lynx!
Als men me een geweldig aanbod dat ik niet kan weigeren doetquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:41 schreef Svensational het volgende:
Wanneer word je weer crew, Lynx? [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Uhuhquote:
Maar hoe kan deze dan gehighlight zijn?quote:
de smiley heet thumbsup.gifquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar hoe kan deze dan gehighlight zijn?
Welke mannen vind jij dropdead gorgeous? #9
Of ben ik blind?
Misschien werkt MBspatie beter.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:11 schreef PeRi het volgende:
Ik ben verliefd op Zhenar [afbeelding] [afbeelding]
Jij hebt zeker ge-editquote:
Lurckalert!!!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:15 schreef Vava het volgende:
En, gevondenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:31 schreef tsjsieb het volgende:
(ja nog een lurk-alert ja,ik was op zoek naar die plugin van lynx
)
Het zijn niet allemaal lurkers, misschien dat ik ergens in een ander topic de link ook heb geplaatstquote:
Dat idee had ik al, altijd jijquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het zijn niet allemaal lurkers, misschien dat ik ergens in een ander topic de link ook heb geplaatst.
Dankzij deze post van je kwam ik 'r: PI's in QuickReply - De Firefox Extensie! 4quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het zijn niet allemaal lurkers, misschien dat ik ergens in een ander topic de link ook heb geplaatst.
Maar Vava niet, dat is wel een lurker!quote:
Wel toeval, want ten tijden van die post was de plugin er nog niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:51 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Dankzij deze post van je kwam ik 'r: PI's in QuickReply - De Firefox Extensie! 4![]()
En thnx a lot Lynx666, de plugin werkt erg aangenaam.
Maar in het plaatje wat je poste eronder al wel, dus toen via 't vorige topic (SC#1027) doorgezocht naar dezequote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel toeval, want ten tijden van die post was de plugin er nog niet.
Wat zielig voor je.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:20 schreef Svensational het volgende:
Lynx!!! Ik heb de QQ uitgeschakeld, en de QC niet maar alles is weg!
Ik heb de QQ maar weer aangezetquote:
Welke versie draai je? 1, 2 of 3 0, 1 of 2 op het end?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:20 schreef Svensational het volgende:
Lynx!!! Ik heb de QQ uitgeschakeld, en de QC niet maar alles is weg!
.0quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Welke versie draai je? 1, 2 of 3 op het end?
* Dan welquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ook niet als je de link ff kopieert en plakt in de adresbalk?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:03 schreef MissBliss het volgende:
Allebei!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een hoop onbekenden. Dat zal Zhenar vast geil vinden.. Of juist niet. Je weet maar nooit.
Iedereen is verliefd op Zhenar... Ik ookquote:
WTFquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 07:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
WTF. Ik had eerst staan 1 of 2, daarna heb ik er 3 van gemaakt... kennelijk heb ik die '1 niet weggehaald
![]()
!
Volgens mij heeft Sven dat linkje ook ergens anders staan hoorquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 07:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
WTF. Ik had eerst staan 1 of 2, daarna heb ik er 3 van gemaakt... kennelijk heb ik die '1 niet weggehaald
![]()
!
quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Sven dat linkje ook ergens anders staan hoor![]()
Wie gaat er nou hier lurken, daar lijkt me echt niets aan!!!!
Helder licht!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hm, daar had ik overheen gelezen.quote:
Je moet maar zo denken Zhenar, Sven is dan een zure kut, hij is wel een soppende zure kut 14.gifquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm, daar had ik overheen gelezen.![]()
Maar ik nam tenminste niet aan dat het allemaal ShowChatlurkers waren, in tegenstelling totRe
![]()
Dus wie is er hier nu het [sarcasme]"heldere licht"[/sarcasme] ?![]()
Ik ookquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:06 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb ook eerst even gelurkt voor ik in SC ging posten hoor...
Ik nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:06 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb ook eerst even gelurkt voor ik in SC ging posten hoor...
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:07 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik ook
Volgens mij hing ik toen nog exclusief in degtst
topics
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |