ik pijp hem het liefst als hij staat....quote:Op zondag 4 maart 2007 22:23 schreef BigBadPete het volgende:
Mijn favo: Liggend op mn rug, de handen onder het hoofd gevouwen en starend naar het plafond.
Wat vinden jullie?
zodat je haar kan vingeren...?quote:Op maandag 5 maart 2007 00:37 schreef Posergoth6667 het volgende:
liggend op mijn bed, en ze ligt dan half in het verlengde.
met mijn teen?quote:
dat op de eerste plaats...quote:Op zondag 4 maart 2007 22:43 schreef Okeuj het volgende:
Mijn favo blijft toch wel gewoon staan en zij op dr knieen ervoor![]()
ohhh standart standje dus....quote:Op maandag 5 maart 2007 00:45 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
met mijn teen?
in het verlengde, haar mond rond mijn penis, en haar vagina rond mijn tenen. vingeren lijkt mij dan enigzins moeilijk.
ik ook!!!!quote:Op maandag 5 maart 2007 00:53 schreef Carolyne1575 het volgende:
Het maakt mijn man volgens mij weinig tot niks uit hoe ik zit/sta/lig tijdens het pijpen...als ik maar pijp (en dat doe ik graag![]()
)
You go girl!quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:24 schreef Straffer het volgende:
Hangmat, cocktail en een goed boek.
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:24 schreef Straffer het volgende:
Hangmat, cocktail en een goed boek.
niet bij mij....quote:Op maandag 5 maart 2007 09:26 schreef zatoichi het volgende:
69 doet het ook altijd wel goed!
iddquote:Op maandag 5 maart 2007 00:53 schreef Carolyne1575 het volgende:
Het maakt mijn man volgens mij weinig tot niks uit hoe ik zit/sta/lig tijdens het pijpen...als ik maar pijp (en dat doe ik graag![]()
)
Topic gaat over pose tijden het gepijpt wordenquote:Op maandag 5 maart 2007 00:53 schreef Carolyne1575 het volgende:
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |