ik pijp hem het liefst als hij staat....quote:Op zondag 4 maart 2007 22:23 schreef BigBadPete het volgende:
Mijn favo: Liggend op mn rug, de handen onder het hoofd gevouwen en starend naar het plafond.
Wat vinden jullie?
zodat je haar kan vingeren...?quote:Op maandag 5 maart 2007 00:37 schreef Posergoth6667 het volgende:
liggend op mijn bed, en ze ligt dan half in het verlengde.
met mijn teen?quote:
dat op de eerste plaats...quote:Op zondag 4 maart 2007 22:43 schreef Okeuj het volgende:
Mijn favo blijft toch wel gewoon staan en zij op dr knieen ervoor![]()
ohhh standart standje dus....quote:Op maandag 5 maart 2007 00:45 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
met mijn teen?
in het verlengde, haar mond rond mijn penis, en haar vagina rond mijn tenen. vingeren lijkt mij dan enigzins moeilijk.
ik ook!!!!quote:Op maandag 5 maart 2007 00:53 schreef Carolyne1575 het volgende:
Het maakt mijn man volgens mij weinig tot niks uit hoe ik zit/sta/lig tijdens het pijpen...als ik maar pijp (en dat doe ik graag![]()
)
You go girl!quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:24 schreef Straffer het volgende:
Hangmat, cocktail en een goed boek.
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:24 schreef Straffer het volgende:
Hangmat, cocktail en een goed boek.
niet bij mij....quote:Op maandag 5 maart 2007 09:26 schreef zatoichi het volgende:
69 doet het ook altijd wel goed!
iddquote:Op maandag 5 maart 2007 00:53 schreef Carolyne1575 het volgende:
Het maakt mijn man volgens mij weinig tot niks uit hoe ik zit/sta/lig tijdens het pijpen...als ik maar pijp (en dat doe ik graag![]()
)
Topic gaat over pose tijden het gepijpt wordenquote:Op maandag 5 maart 2007 00:53 schreef Carolyne1575 het volgende:
)
idd de houding is totaal niet relevant ghegheghequote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:54 schreef BigBadPete het volgende:
[..]
Topic gaat over pose tijden het gepijpt worden![]()
Houding van de pijpende partij is hier niet relevant
Herkenbaarquote:Op maandag 5 maart 2007 19:32 schreef B.A.Trix het volgende:
Standje 69 is idd wel lekker maar dan ben ik zo gauw afgeleid.. Dus meestal dat hij ligt en ik dwars aan de zijkant lig.. (soort L-vorm dus, hoop dat iedereen snapt wat ik bedoel..)
Kijk daar had ik nog nooit aan gedacht, aan dat tweede standje wat je hier beschrijft. Mede-'assguy' die ik ben vind ik dit een absoluut wereldidee! Nu ben ik vrij lenig dus misschien kan ik mijn benen zo spreiden dat ze er tussen in kan (en dan ook meteen mijn zweetvoeten niet ruikt)! Vervolgens kan ik haar billen strelen en zij met mijn slagschip spelen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:50 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
69,elkaar gelijkertijd likken,of ik zittend met benen opgetrokken,vrouw op buik,kan zo naar billen kijken,voor een 'assguy' als ik een heerlijk standje,doe je dit standje in gehurkte zit dan kan je zelfs bij de billen,ze lekker strelen,beetje kneden,en over/in gaatje gaan met je vinger![]()
kijk...en dat luk me dus niet he.....concentreren op 2 dingen tegelijk...quote:69 is heerlijk Het proberen te concentreren op 2 dingen tegelijk is werkelijk fantastisch!
Mij lukt het dus ook niet, en dat is het gave eraan... je hersenen worden overspoeld met signalen maar wijs uit worden : ho maar!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kijk...en dat luk me dus niet he.....concentreren op 2 dingen tegelijk.......69 is dus echt nix voor mij, jammer genoeg....
![]()
een tip voor een geil neukstandje voor assguys zoals wij:quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:09 schreef Keksi het volgende:
[..]
Kijk daar had ik nog nooit aan gedacht, aan dat tweede standje wat je hier beschrijft. Mede-'assguy' die ik ben vind ik dit een absoluut wereldidee! Nu ben ik vrij lenig dus misschien kan ik mijn benen zo spreiden dat ze er tussen in kan (en dan ook meteen mijn zweetvoeten niet ruikt)! Vervolgens kan ik haar billen strelen en zij met mijn slagschip spelen.
69 is heerlijkHet proberen te concentreren op 2 dingen tegelijk is werkelijk fantastisch!
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:27 schreef ukga het volgende:
op bed half liggend/zittend tegen de muur met een leuk programma op de achtegrond.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:10 schreef ukga het volgende:
gewoon een comedy of iets anders ; flodder/ the waynes brother/tracy morgan show
yep yepquote:Op maandag 5 maart 2007 00:53 schreef Carolyne1575 het volgende:
)
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:27 schreef Nr.G het volgende:
ze vindt het grappig te doen als ik aan het bellen ben
Zo werden we een keer betraptquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:27 schreef Nr.G het volgende:
ze vindt het grappig te doen als ik aan het bellen ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |