110 pleuro en merk was Janequote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:57 schreef wdn het volgende:
Hoe duur waren ze? Welk merk? Indien het laarzen van 30 a 40 euro zijn kun je dat wel verwachten. Die gaan niet veel langer mee dan een paar maanden EN zijn het niet waard om te onderhouden.
Ik heb laarzen gehad van Sancho en na 2 weken (inlooptijd) de hakken en zolen laten verstevigen. Die laarzen heb ik 3 weken geleden weggegooid omdat ze na 5 jaar toch echt op waren.
Nu waren ze niet goedkoop en was het verstevigen de moeite waard
Nu heb ik laarzen van Mexx. 39 euro. Met die prijs is het nog niet de moeite waard om ze te spuiten laat staan om ze te laten verstevigen. Dus indien ze het 6 maanden uithouden ben ik tevreden.
Ik heb net Ollies gebelt, en die zeggen dat het pas bij 7 a 8 maanden mag beginnen te slijtenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:03 schreef IJskast het volgende:
5 maanden ELKE dag aan? En dan klagen dat ze slijten? Denk dat je dan wat te hoge verwachtingen hebt van laarzen.
zie jij ergens hier staan dat ik gewone schoenen wil? nee he? Nou ik dus ook niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:15 schreef Navane het volgende:
Als het water niet tot boven de enkels komt, kun je ook je gewone schoenen aan doen
ik mis mijn moeder!!quote:
ja kijk, als ze nou over 2 maanden of 3 zouden stuk gaan dan zou ik het niet erg vinden. Maar come on, 4 maanden. Ik heb op de bon gekeken en heb ze 20 november gekocht, das dus precies 4 maandquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:21 schreef wdn het volgende:
Misschien heb je gewoon pech gehad met deze laarzen
110 euro is een prijs waarvan ik vind dat je daar langer mee moet doen (bij normaal gebruik) en ook een prijs waarbij het vervangen van de zolen wel eens de moeite waard is.
Navane: ga ergens anders spelen wil je.
En ze zijn niet gewoon te maken door de schoenmaken?? Als in gewoon nieuwe zolen eronder? Das vaak helemaal niet zo duur.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:43 schreef Qwea het volgende:
Ik had er geen hakken onder. Hetzelfde als sportschoenen zeg maar. Platte zool. En ik heb gezegd tegen die doos dat ik ze elke dag ga dragen. En dat was geen probleem.
Ik heb nog maar eens een schoenenwinkel hier gebelt, en die vindt het ook niet echt normaal
Wat nu? Heeft het trouwens nut om nieuwe laarzen te kopen? Aangezien het zomer gaat worden?
Moeders zegt dat ik wel laarzen kan kopen voor deze maand en april, en dan kan ik ze volgende winter weer dragen. Is dit slim?
Misschien wel, maar dat wist ze niet zeker. Kijk, als ze te maken zijn gaat me dat geloof ik 10 euro kosten. Maar als ze niet te maken zijn,wat dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:52 schreef Zolena het volgende:
[..]
En ze zijn niet gewoon te maken door de schoenmaken?? Als in gewoon nieuwe zolen eronder? Das vaak helemaal niet zo duur.![]()
Waarom moet ik dat zeggen als ik duidelijk tegen haar hebt gezegd dat ik deze laarzen ELKE DAG ging dragen. Toen ze ze mij verkocht was dat prima zei zequote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:56 schreef revolutionx het volgende:
ik denk ook dat je er te hoge verwachtingen van had! je moet nou eenmaal niet elke dag op laarzen lopen en de winkelier had in dit geval gelijk. leren schoene/laarsen moet je laten ademen en als ik het goed heb moet je ze eigenlijk max 2 dagen achter elkaar aan hebben end an 24 uur laten rusten en herstellen. de winkelier heeft dus echt wel gelijk. jij had gewoon moetten zeggen dat je ze maar 3 dagen in de week aanhad. dan was er waarschijnlijk niets aan de hand geweest en had je misschien wel gewoon nieuwe laarzen gekregen.
Een schoenmaker kan als het goed is van te voren vertellen of hij het wel of niet kan maken, dus als het niet kan, kost het niks.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat zeggen als ik duidelijk tegen haar hebt gezegd dat ik deze laarzen ELKE DAG ging dragen. Toen ze ze mij verkocht was dat prima zei ze
Hoe verklaar je dan de laarzen van mn moeder? 40 euro, loopt er elke dag op en er is niets mis mee
Maar de vraag die ik nog heb eigenlijk :
Moet ik nu wle of niet nieuwe laarzen gaan kopen? is het verstandig? Nu kopen en dan 1.5 maand aanhebben en bewaren voor volgend jaar? of is da nie slim
okequote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:07 schreef Zolena het volgende:
[..]
Een schoenmaker kan als het goed is van te voren vertellen of hij het wel of niet kan maken, dus als het niet kan, kost het niks.
En nee niet nieuwe kopen, das zonde voor die paar maand, en dan zie je over en half jaar de nieuwe collectie en dan denk je die wilde ik!!Maar dan heb je al je geld al uitgegeven aan die andere...
Is het ook niet. Misschien moet je nog maar eens terug gaan en zeggen dat je navraag hebt gedaan bij andere winkels en dat die het ook niet normaal vindne. Heb je trouwens al gesproken met de bedrijfleider/ster?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:43 schreef Qwea het volgende:
Ik had er geen hakken onder. Hetzelfde als sportschoenen zeg maar. Platte zool. En ik heb gezegd tegen die doos dat ik ze elke dag ga dragen. En dat was geen probleem.
Ik heb nog maar eens een schoenenwinkel hier gebelt, en die vindt het ook niet echt normaal
Natuurlijk is dat slim. Ze zijn nu goedkoper dan tijdens het seizoen. Ik heb ook geprobeerd laarzen te kopen pas geleden. Helaas waren de echte winterlaarzen al op.quote:Wat nu? Heeft het trouwens nut om nieuwe laarzen te kopen? Aangezien het zomer gaat worden?
Moeders zegt dat ik wel laarzen kan kopen voor deze maand en april, en dan kan ik ze volgende winter weer dragen. Is dit slim?
Nou ik belde dus net, en ze was boooosquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is het ook niet. Misschien moet je nog maar eens terug gaan en zeggen dat je navraag hebt gedaan bij andere winkels en dat die het ook niet normaal vindne. Heb je trouwens al gesproken met de bedrijfleider/ster?
[..]
Natuurlijk is dat slim. Ze zijn nu goedkoper dan tijdens het seizoen. Ik heb ook geprobeerd laarzen te kopen pas geleden. Helaas waren de echte winterlaarzen al op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |