Nog 7 uur en 3 kwartier.quote:
Deze user wil zijn team niet laten zien.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:22 schreef Stereotomy het volgende:
omfg, die Super Augurki's en omfg die Spyker's
Lekker begin van de manager
Nou, WELKE TWEE TEAMS ZOU IK HEBBEN? Nou? Nou?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Deze user wil zijn team niet laten zien.
Niet SA én Spyker, hoop ik voor je?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, WELKE TWEE TEAMS ZOU IK HEBBEN? Nou? Nou?
Ze zijn in ieder geval wel op de weg terug, ben wel benieuwd hoe de BMW's het in een race uithouden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:34 schreef mvc het volgende:
McLaren is back ?
quote:
Ik heb Hamilton + SA.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:44 schreef Noud_ het volgende:
Niet zo'n strak begin van de manager, had gegokt op én meer verwacht van Williams.
Dat Spyker achteraan staat is redelijk logisch.. Maar hij heeft het hele weekend nog niet voor Sutil gestaan geloof ik.. En da's toch wel een puntje....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:34 schreef SimtekF1 het volgende:
Mijn laatste reactie.
Wat een commentaar op Albers heeft iedereen zeg.
Het is toch niet zo gek dat hij achteraan staat?
Ten eerste werd er al gezegd dat de auto waarschijnlijk achteraan zou staan en zijn slechte kwali komt omdat hij 's ochtends problemen had met de versnellingsbak en zo te weinig info op kon doen.
Zo raar is dat toch niet?
ik heb eerst over een uur nog een feestavond dus ik kom de tijd wel door tot zeker 2 uur snachtsquote:
ben je voor Ralf gewordenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
TVP! Forza Schumie!
Felipequote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:28 schreef Fir3fly het volgende:
Hup Felipe.
En Kimi ook een beetje, vooruit dan maar.
Voor Coulthard natuurlijk!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Man, voor wie moet ik nu 's gaan juichen? Ik heb nog nooit zo'n F1 dilemma gehad....
Massa.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Man, voor wie moet ik nu 's gaan juichen? Ik heb nog nooit zo'n F1 dilemma gehad....
Je gaat een uur van te voren al kijken of je hebt een uur nodig om wakker te worden?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:04 schreef LeXX het volgende:
Om 2:55 staat de wekker, nu eerst de avond zien door te komen....![]()
5:33 uur.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:06 schreef mikezwet het volgende:
Hoe laat is de racestart vannacht ?
er is ook nog zoiets als een voorbeschouwingquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je gaat een uur van te voren al kijken of je hebt een uur nodig om wakker te worden?
Ja, daarom verbaas ik me er ook over.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:11 schreef WEST het volgende:
er is ook nog zoiets als een voorbeschouwing![]()
Ik ga het niet halenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:03 schreef jorienvdherik het volgende:
03.00-06.30 uur Formule 1 race Australië
we gaan een lange nacht krijgen
Zouden ze echt bestaan; Ralf fans?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:50 schreef WEST het volgende:
[..]
ben je voor Ralf gewordenheef Ralf een fan
![]()
![]()
quote:
Ga ik wel halen. Al skip ik het voorprogramma. Ik ga pas vanaf 03.50 kijken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik twijfel nogquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ga ik wel halen. Al skip ik het voorprogramma. Ik ga pas vanaf 03.50 kijken.
Zelfs dat niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:39 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Checkpoint om 4 uur en kwart voor 6?
Het zal je bevallenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:45 schreef merino het volgende:
Al 2 jaar geen F1 meer gezien. Vanavond maar eens de eerste race zonder Schumi proberen
hihi... bijna iedereen is offline!quote:
over 5 uur start van de race of start van de uitzending met uitgebreid voorprogramma?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het zal je bevallen![]()
Heb er echt zin in!
Nog maar ruim 5 uur
Als ik het hier zo lees is er eerst nog een voorprogramma.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:56 schreef merino het volgende:
[..]
over 5 uur start van de race of start van de uitzending met uitgebreid voorprogramma?
uiteraardquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als ik het hier zo lees is er eerst nog een voorprogramma.
3 uur voorbeschouwingquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:02 schreef merino het volgende:
[..]
uiteraard
maar wanneer begint dat? en wanneer de race?
ze gaan toch niet eerst weer een uur lang al die andere races uitzenden (Renault Clio ed) mag ik hopen?
Met analyse van Jos Verstappenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als ik het hier zo lees is er eerst nog een voorprogramma.
-laughs-quote:
hehe, filmpje kijken ofsow?quote:Op zondag 18 maart 2007 00:01 schreef Game_Error het volgende:
ik ben niet helemaal wakker meer ok?anyway, wat kan me bezighouden tot half 4? miss wat top gear afleveringen kijken?
Ga ik ook kijken, wie nog meerquote:RTL GP: WTCC
Datum en tijdstip: 17 Maart 2007, 02:15-03:00 uur
Verslag van het World Touring Car Championship (WTCC), misschien wel de meest spectaculaire raceklasse ter wereld. De coureurs, waaronder de Nederlander Tom Coronel, starten het nieuwe seizoen in het Braziliaanse Curituba.
ben ik ook bang voorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Fruit.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:49 schreef Game_Error het volgende:
ik heb honger nuzijn er tips van nachtbrakers wat een goede snack is?
zou ik toch live kijken, want in het lampenkap stadion valt er weinig plezier te belevenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zouden ze echt bestaan; Ralf fans?![]()
Ik heb weinig keus vannacht, zal wel een nachtje door moeten halen wil ik het live zien. Eerst een verjaardag -> op stap en dan om 4.00u. de start.
Afhankelijk van de race ben ik bang dat er een reële kans is dat ik halverwege in slaap val.
en 's middags kan ik het niet zien want dan zit ik in het Philips Stadion![]()
Heb er zin in!
ik denk eerder tot 6:30 op z'n hoogstquote:
naja de race duurt ongeveer tot 5:30 dan is er nog een half a 3 kwartier na beschouwing dus zeg maar 6:30 is het feest weer over.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
02:15
RTL GP: WTCC
03:00-06:59 uur
RTL GP: Formule 1 - Australië
![]()
sopcast denk ik, anders de live timing maar dan heb je geen beeld.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:55 schreef depax het volgende:
Ik moet vannacht werken iemand een livestream voor me ?
dan val je nog sneller in slaapquote:Op zondag 18 maart 2007 00:57 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een nachtmens![]()
Paar jointjes erbij, moet wel lukken![]()
Ow oke, ik neem maar geen bier denk ik. wil niet in slaap vallenquote:Op zondag 18 maart 2007 00:56 schreef WEST het volgende:
[..]
naja de race duurt ongeveer tot 5:30 dan is er nog een half a 3 kwartier na beschouwing dus zeg maar 6:30 is het feest weer over.
No one cares West.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:59 schreef WEST het volgende:
[..]
dan val je nog sneller in slaap
ik rook never nooit jointjes, omdat ik daar erg op tegen ben. (heb zo mijn redenen)
ach ik drink nu ook niet meer, dus ik wordt steeds helderdequote:Op zondag 18 maart 2007 01:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ow oke, ik neem maar geen bier denk ik. wil niet in slaap vallen![]()
Laat iedereen maar strijden om plaats 1-3quote:Op zondag 18 maart 2007 01:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb geen super favo ofzo, maar laat Kimi Räikkönen en Alonso maar strijden om plaats 1 en 2
de geruchten gaan dat verstappen niet komt. Hij wil eerst een bankgarantie hebben van RTLGP maar dat willen ze niet geven.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, verstappen zal toch zeggen dat die nabeschouwing zijn schuld niet is
Ben wel benieuwd hoeveel hij vangt om vandaag aanwezig te kunnen zijn.
Getver moet ik voor ferrari gaan juichen,quote:
Zit Froukje er nu zometeenquote:Op zondag 18 maart 2007 01:34 schreef WEST het volgende:
[..]
de geruchten gaan dat verstappen niet komt. Hij wil eerst een bankgarantie hebben van RTLGP maar dat willen ze niet geven.
RTLGP zegt dat ze het salaris altijd op de 26e uit betalen.
neequote:
Feyenoord in kut weerquote:Op zondag 18 maart 2007 02:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Fock it
Ik sla deze over heurr..
+Geen Schumi
+Morgen Feyenoord
+ik kan niet meer
Zal je zien dat het de spectaculairste race van het seizoen zal zijn
ik nietquote:Op zondag 18 maart 2007 02:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Fock it
Ik sla deze over heurr..
+Geen Schumi
+Morgen Feyenoord
+ik kan niet meer
Zal je zien dat het de spectaculairste race van het seizoen zal zijn
Is het half 3? Zo ja: kut! Ik was van plan om in één keer door te halen.quote:Op zondag 18 maart 2007 02:27 schreef Jnk18 het volgende:
damn, ja klopt morgen ook nog eens PSV -Ajax.. begint gelukkig niet om 12:30...
Mja het is nog maar anderhalf uur... dat is niks man
Hehe, zolang ik niet op me bed ga liggen kan ik ook niet in slaap vallen, heel simpelquote:Op zondag 18 maart 2007 02:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Maandag ook toevallig een toetsweek ?
Nahja, de race haal ik wel, maar heb geen idee of ik wel wakker blijf tijdens de race ()
ja 14:30 maar dat komt beter uit, ik ga niet doorhalen, maar ik ben voor 1430 wel wakkerquote:Op zondag 18 maart 2007 02:30 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Is het half 3? Zo ja: kut! Ik was van plan om in één keer door te halen.
Dat moet ik dan ook maar doen, alleen maar hopen dat ik er niet doorheen slaap.quote:Op zondag 18 maart 2007 02:31 schreef WEST het volgende:
[..]
ja 14:30 maar dat komt beter uit, ik ga niet doorhalen, maar ik ben voor 1430 wel wakker
Had ik dat nog maar.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 02:43 schreef Jnk18 het volgende:
Tuurlijk, voorbeschouwing van 3uur tot tien voor 4uur ofso?
in dit profiel staat manquote:Op zondag 18 maart 2007 02:48 schreef Marijke52 het volgende:
Oeps, sta ingelogd met het account van mijn vrouwtje...
kijk naar kimi56 en die komt waarschijnlijk pas om vlak voor 4 uur onlinequote:Op zondag 18 maart 2007 02:48 schreef depax het volgende:
Niemand een stream ik heb alles afgezocht sopcast connect niet.
streamtv niets te vinden itv uk wil niet en rtl 5 zit er nie op.
whahahahahahquote:Op zondag 18 maart 2007 02:54 schreef -CRASH- het volgende:
Ik moet niet gaan liggen.....![]()
Ik moet niet gaan lig......![]()
Ik moet niet ga......
Ik moet ni......![]()
Ik moe......
In het profiel was helemaal niets ingevuld behalve standaard waarden, maar omdat ik toch wakker ben heb ik het, speciaal voor jouw, even aangepast.quote:Op zondag 18 maart 2007 02:49 schreef WEST het volgende:
[..]
in dit profiel staat man
is je vrouw omgebouwd![]()
volgens mij staat man niet standaard ingevuld maar hehequote:Op zondag 18 maart 2007 02:57 schreef Marijke52 het volgende:
[..]
In het profiel was helemaal niets ingevuld behalve standaard waarden, maar omdat ik toch wakker ben heb ik het, speciaal voor jouw, even aangepast.![]()
Start....Finnishquote:Op zondag 18 maart 2007 02:57 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
whahahahahah![]()
nu is het niet meer zo lang, uurtje![]()
pff ben al gvd meer dan 25 uurtjes wkkr, die laatste paar kunnen er ook wel bij![]()
quote:
En Raikkonen en Alonso?quote:Op zondag 18 maart 2007 03:03 schreef Marijke52 het volgende:
Di top drie van vandaag!
Een compleet schot in het duister natuurlijk, maar oke.
1 Hamilton
2 Massa
3 Kovolainen
Waarschijnlijk doordat hij te hard over de curps ging, gebeurde er iets met de autoquote:Op zondag 18 maart 2007 03:04 schreef Arcee het volgende:
"Massa maakte een fout"
Een fout? Z'n auto viel toch stil?
Huub Stapel presenteerde op de publieke omroep wel het enige leuke Nederlandse autoprogrammaquote:
Ja, dat moet haast wel als je 2 jaar achter elkaar wereldkampioen wordt.quote:Op zondag 18 maart 2007 03:06 schreef Marijke52 het volgende:
Alonso is een kneus.
Ook kneuzen hebben wel eens mazzel,quote:Op zondag 18 maart 2007 03:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dat moet haast wel als je 2 jaar achter elkaar wereldkampioen wordt.
Klopt, kijk maar naar M Schumacherquote:Op zondag 18 maart 2007 03:09 schreef Marijke52 het volgende:
[..]
Ook kneuzen hebben wel eens mazzel,![]()
![]()
Wat is er 52 aan jou?quote:
Wat is er aan haar 52 dan?quote:Op zondag 18 maart 2007 03:16 schreef Marijke52 het volgende:
Aan mij niets, is het account van mijn vrouw.
op welke zender hoe en watquote:Op zondag 18 maart 2007 02:50 schreef WEST het volgende:
[..]
kijk naar kimi56 en die komt waarschijnlijk pas om vlak voor 4 uur online![]()
marijke is 52 jaarquote:
Nee , maar dat zou ze ook niet gaan doen bij RTL GP.quote:Op zondag 18 maart 2007 03:17 schreef Marijke52 het volgende:
Dat is Froukje toch niet?
die homo?quote:Op zondag 18 maart 2007 03:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind de benen van die chick op SBS6 mooier
Ze schijnt tijdens de race ook nog even 10 keer langs te komen omdat er niemand belt en er toch iemand die mooie prijs moet winnen, bel nou, dan win jij hem.quote:Op zondag 18 maart 2007 03:18 schreef Atreidez het volgende:
Shit, een belspelslet ... en ze komt langer als 1 min. in beeld
Om over haar kont nog maar te zwijgen: Die enórm lekkere kont van Judith (BB4) is weer op TV!quote:Op zondag 18 maart 2007 03:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind de benen van die chick op SBS6 mooier
BelDelletjesquote:
zie de frontpage.quote:Op zondag 18 maart 2007 03:20 schreef SoupNazi het volgende:
Ze zullen wel veel reacties krijgen nu ze zo in het nieuws zijn.
Ik beldequote:Op zondag 18 maart 2007 03:18 schreef Jnk18 het volgende:
is er ook maar werkelijk 1 iemand die ernaar belt? OMFG.. irritantse wat er maar is op TV, heb liever reclame!!!
quote:Op zondag 18 maart 2007 03:18 schreef Marijke52 het volgende:
[..]
En dat is voor jou de vraag en voor mij een weet....
quote:Op zondag 18 maart 2007 03:22 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik belde![]()
Voor als ik gewonnen had, had ik deze speech voorbereid:
" Ja Bonobo11 hier, SAUBER, en donder op van me
TVSCHERM VUILE HOER IK WIL VROEM VROEM HOREN!!!"
Dat heb ik gelezen, daarom ook mijn opmerking.quote:Op zondag 18 maart 2007 03:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
zie de frontpage.
RTL-baas: kijkers belspelletjes belazerd
quote:Op zondag 18 maart 2007 03:23 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen, daarom ook mijn opmerking.![]()
Oke dan, het staat voor het aantal orgasmes dat ze heeft gehad in 2007 tot het moment dat ze haar account aanmaakte.quote:
Het zou me niets verbazen. Óf ze worden verboden, óf er belt geen hond meer en moeten ze het ook opdoeken.quote:Op zondag 18 maart 2007 03:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
, hopelijk halen ze het dan van de buis , zodat we het de volgende GP niet meer hoefen te zien
![]()
Zo weinig?quote:Op zondag 18 maart 2007 03:26 schreef Marijke52 het volgende:
Oke dan, het staat voor het aantal orgasmes dat ze heeft gehad in 2007 tot het moment dat ze haar account aanmaakte.
Zo, nu weten jullie het.
Nee! geen reclames!!quote:Op zondag 18 maart 2007 03:28 schreef golfer het volgende:
Vraagje?
Is het bij RTL7 weer met reclamebreaks?
En aan Felix Adelaar uitquote:Op zondag 18 maart 2007 03:29 schreef TommyGun het volgende:
Ik moet toch wel erg wennen aan die Huub Stapel hoorAls ik hem hoor praten dan zie ik meteen Johnny Flodder voor me uit de film Flodder 1... lol.
Exact één per weekquote:Op zondag 18 maart 2007 03:26 schreef Marijke52 het volgende:
[..]
Oke dan, het staat voor het aantal orgasmes dat ze heeft gehad in 2007 tot het moment dat ze haar account aanmaakte.
Zo, nu weten jullie het.
Is hij dat?quote:Op zondag 18 maart 2007 03:29 schreef TommyGun het volgende:
Ik moet toch wel erg wennen aan die Huub Stapel hoorAls ik hem hoor praten dan zie ik meteen Johnny Flodder voor me uit de film Flodder 1... lol.
Oké, want al dat voorbeschouwen doe ik niet aan, maar ik wil wel de hele race zonder onderbrekingen zien.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 03:31 schreef golfer het volgende:
Oké, want al dat voorbeschouwen doe ik niet aan
Ze moeten dat park omdopen naar Christian Alberts parkquote:Op zondag 18 maart 2007 03:30 schreef Ricard0j het volgende:
Even nog maar paar rondjes rijden op Albert Park in rFactor![]()
Waarom?quote:Op zondag 18 maart 2007 03:32 schreef dronkeykong het volgende:
Irritant die Kalff zeg....
nee hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 03:32 schreef dronkeykong het volgende:
Irritant die Kalff zeg....
Yep dat is hij, maar alleen in Flodder in Amerika! en één serie. Daarna is het allemaal gespeeld door Coen van Vrijberghe de Coningh, die je tegenwoordig in de afleveringen ziet die ze uitzenden op RTL 5 (En in 1997 is overleden helaas, anders hadden we meer van Flodder gehad).quote:
Youtube graag.quote:Op zondag 18 maart 2007 03:34 schreef Marijke52 het volgende:
Daar was ik bij![]()
Waar Patrese de bocht uit vloog stond ik te filmen in super 8, heb de film nog.
Alleen voor het belspelletje, want er belt niemand.quote:Op zondag 18 maart 2007 03:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, want al dat voorbeschouwen doe ik niet aan, maar ik wil wel de hele race zonder onderbrekingen zien.
Had als alternatief al Sporza in gedachten, maar RTL onderbreekt de race dus ook niet?
Villeneuve.quote:Op zondag 18 maart 2007 03:34 schreef Marijke52 het volgende:
Daar was ik bij![]()
Waar Patrese de bocht uit vloog stond ik te filmen in super 8, heb de film nog.
Die stem doet me alleen al aan da A1GP denken....waar die zo slap lult.quote:
dat heb ik wel gezien, alleen wist niet dat het in nederland wasquote:
Ja, erg cool.quote:Op zondag 18 maart 2007 03:32 schreef Atreidez het volgende:
Ik dacht dat huub te gast was, maar hij presenteerd
Ah. Vandaar dat ik hem niet herkende. Hij is dus niet de Johnnie die ik in mijn hoofd had.quote:Op zondag 18 maart 2007 03:35 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Yep dat is hij, maar alleen in Flodder in Amerika! en één serie. Daarna is het allemaal gespeeld door Coen van Vrijberghe de Coningh, die je tegenwoordig in de afleveringen ziet die ze uitzenden op RTL 5.
En Kalff doet het goed
zuiplap?quote:Op zondag 18 maart 2007 03:38 schreef Panick het volgende:
[..]
Ja, erg cool.
Alles beter dan die zuiplap..
Nop ik had net mn post geedit, kijk maar even terug, anders gaan we teveel offtopic.quote:Op zondag 18 maart 2007 03:38 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ah. Vandaar dat ik hem niet herkende. Hij is dus niet de Johnnie die ik in mijn hoofd had.
Die's doodquote:Op zondag 18 maart 2007 03:38 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ah. Vandaar dat ik hem niet herkende. Hij is dus niet de Johnnie die ik in mijn hoofd had.
Hoe lang is ze dan? 1.70m?quote:Op zondag 18 maart 2007 03:39 schreef SoupNazi het volgende:
Die vrouw van Ecclestone is 35cm groter dan hem.![]()
Jij frituurt je bierquote:Op zondag 18 maart 2007 03:40 schreef Game_Error het volgende:
oeh we mogen bijna, hier heb ik echt lang op gewachttijd om bier en frituur te halen
Ja, nou je het zegt! Alleen jammer dat het geluid niet in sync loopt, maar dat fixen ze vast wel voor de volgende race.quote:Op zondag 18 maart 2007 03:41 schreef mcyodogg het volgende:
OK, dat is ook nieuw dat een Nederlandse camareaploeg op de grid staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |