Het zal je bevallenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:45 schreef merino het volgende:
Al 2 jaar geen F1 meer gezien. Vanavond maar eens de eerste race zonder Schumi proberen
hihi... bijna iedereen is offline!quote:
over 5 uur start van de race of start van de uitzending met uitgebreid voorprogramma?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het zal je bevallen![]()
Heb er echt zin in!
Nog maar ruim 5 uur
Als ik het hier zo lees is er eerst nog een voorprogramma.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:56 schreef merino het volgende:
[..]
over 5 uur start van de race of start van de uitzending met uitgebreid voorprogramma?
uiteraardquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als ik het hier zo lees is er eerst nog een voorprogramma.
3 uur voorbeschouwingquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:02 schreef merino het volgende:
[..]
uiteraard
maar wanneer begint dat? en wanneer de race?
ze gaan toch niet eerst weer een uur lang al die andere races uitzenden (Renault Clio ed) mag ik hopen?
Met analyse van Jos Verstappenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als ik het hier zo lees is er eerst nog een voorprogramma.
-laughs-quote:
hehe, filmpje kijken ofsow?quote:Op zondag 18 maart 2007 00:01 schreef Game_Error het volgende:
ik ben niet helemaal wakker meer ok?anyway, wat kan me bezighouden tot half 4? miss wat top gear afleveringen kijken?
Ga ik ook kijken, wie nog meerquote:RTL GP: WTCC
Datum en tijdstip: 17 Maart 2007, 02:15-03:00 uur
Verslag van het World Touring Car Championship (WTCC), misschien wel de meest spectaculaire raceklasse ter wereld. De coureurs, waaronder de Nederlander Tom Coronel, starten het nieuwe seizoen in het Braziliaanse Curituba.
ben ik ook bang voorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:03 schreef jorienvdherik het volgende:
03.00-06.30 uur Formule 1 race Australië
we gaan een lange nacht krijgen
Fruit.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:49 schreef Game_Error het volgende:
ik heb honger nuzijn er tips van nachtbrakers wat een goede snack is?
zou ik toch live kijken, want in het lampenkap stadion valt er weinig plezier te belevenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zouden ze echt bestaan; Ralf fans?![]()
Ik heb weinig keus vannacht, zal wel een nachtje door moeten halen wil ik het live zien. Eerst een verjaardag -> op stap en dan om 4.00u. de start.
Afhankelijk van de race ben ik bang dat er een reële kans is dat ik halverwege in slaap val.
en 's middags kan ik het niet zien want dan zit ik in het Philips Stadion![]()
Heb er zin in!
ik denk eerder tot 6:30 op z'n hoogstquote:
naja de race duurt ongeveer tot 5:30 dan is er nog een half a 3 kwartier na beschouwing dus zeg maar 6:30 is het feest weer over.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
02:15
RTL GP: WTCC
03:00-06:59 uur
RTL GP: Formule 1 - Australië
![]()
sopcast denk ik, anders de live timing maar dan heb je geen beeld.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:55 schreef depax het volgende:
Ik moet vannacht werken iemand een livestream voor me ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |