Het zal je bevallenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:45 schreef merino het volgende:
Al 2 jaar geen F1 meer gezien. Vanavond maar eens de eerste race zonder Schumi proberen
hihi... bijna iedereen is offline!quote:
over 5 uur start van de race of start van de uitzending met uitgebreid voorprogramma?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het zal je bevallen![]()
Heb er echt zin in!
Nog maar ruim 5 uur
Als ik het hier zo lees is er eerst nog een voorprogramma.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:56 schreef merino het volgende:
[..]
over 5 uur start van de race of start van de uitzending met uitgebreid voorprogramma?
uiteraardquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als ik het hier zo lees is er eerst nog een voorprogramma.
3 uur voorbeschouwingquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:02 schreef merino het volgende:
[..]
uiteraard
maar wanneer begint dat? en wanneer de race?
ze gaan toch niet eerst weer een uur lang al die andere races uitzenden (Renault Clio ed) mag ik hopen?
Met analyse van Jos Verstappenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als ik het hier zo lees is er eerst nog een voorprogramma.
-laughs-quote:
hehe, filmpje kijken ofsow?quote:Op zondag 18 maart 2007 00:01 schreef Game_Error het volgende:
ik ben niet helemaal wakker meer ok?anyway, wat kan me bezighouden tot half 4? miss wat top gear afleveringen kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |