quote:Op zondag 18 maart 2007 03:31 schreef golfer het volgende:
Oké, want al dat voorbeschouwen doe ik niet aan
Ze moeten dat park omdopen naar Christian Alberts parkquote:Op zondag 18 maart 2007 03:30 schreef Ricard0j het volgende:
Even nog maar paar rondjes rijden op Albert Park in rFactor![]()
Waarom?quote:Op zondag 18 maart 2007 03:32 schreef dronkeykong het volgende:
Irritant die Kalff zeg....
nee hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 03:32 schreef dronkeykong het volgende:
Irritant die Kalff zeg....
Yep dat is hij, maar alleen in Flodder in Amerika! en één serie. Daarna is het allemaal gespeeld door Coen van Vrijberghe de Coningh, die je tegenwoordig in de afleveringen ziet die ze uitzenden op RTL 5 (En in 1997 is overleden helaas, anders hadden we meer van Flodder gehad).quote:
Youtube graag.quote:Op zondag 18 maart 2007 03:34 schreef Marijke52 het volgende:
Daar was ik bij![]()
Waar Patrese de bocht uit vloog stond ik te filmen in super 8, heb de film nog.
Alleen voor het belspelletje, want er belt niemand.quote:Op zondag 18 maart 2007 03:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, want al dat voorbeschouwen doe ik niet aan, maar ik wil wel de hele race zonder onderbrekingen zien.
Had als alternatief al Sporza in gedachten, maar RTL onderbreekt de race dus ook niet?
Villeneuve.quote:Op zondag 18 maart 2007 03:34 schreef Marijke52 het volgende:
Daar was ik bij![]()
Waar Patrese de bocht uit vloog stond ik te filmen in super 8, heb de film nog.
Die stem doet me alleen al aan da A1GP denken....waar die zo slap lult.quote:
dat heb ik wel gezien, alleen wist niet dat het in nederland wasquote:
Ja, erg cool.quote:Op zondag 18 maart 2007 03:32 schreef Atreidez het volgende:
Ik dacht dat huub te gast was, maar hij presenteerd
Ah. Vandaar dat ik hem niet herkende. Hij is dus niet de Johnnie die ik in mijn hoofd had.quote:Op zondag 18 maart 2007 03:35 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Yep dat is hij, maar alleen in Flodder in Amerika! en één serie. Daarna is het allemaal gespeeld door Coen van Vrijberghe de Coningh, die je tegenwoordig in de afleveringen ziet die ze uitzenden op RTL 5.
En Kalff doet het goed
zuiplap?quote:Op zondag 18 maart 2007 03:38 schreef Panick het volgende:
[..]
Ja, erg cool.
Alles beter dan die zuiplap..
Nop ik had net mn post geedit, kijk maar even terug, anders gaan we teveel offtopic.quote:Op zondag 18 maart 2007 03:38 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ah. Vandaar dat ik hem niet herkende. Hij is dus niet de Johnnie die ik in mijn hoofd had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |