Smaakt het?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:42 schreef Duikboot- het volgende:
wist je Zargon, die halve maan van jullie. Die vreet ik elke dag aan het ontbijt, in de vorm van een croissant met kaas, om de overwinning van de Habtsburgers te vieren op het Ottomaanse rijk.
lol ok dan!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Smaakt het?
Anders icm met varkensvlees eten![]()
!!!
quote:
Oke dan... Samenvieren?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:44 schreef Duikboot- het volgende:
[..]
lol ok dan!
ik bedoel het ook niet verkeerd
100%!!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:45 schreef pc-fr34k het volgende:
ja, Armenië bestond wel, maar heet nu Screbrenica komt er te staan met ik koos voor rotterdam! Ik weet toch zelf wel hoe mijn stad bevolkt is..
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:47 schreef Duikboot- het volgende:
ik dacht alleen, omdat jullie van die rechtse nationalistische patriotistische snorren waren, zoals de meeste turken - eidel en volkomen gespeend van zelfspot en incasseringsvermogen -...ik dacht ik moet hier het mijne van weten, en dit rechtse forum moet uitkomst bieden...
niet?
Whehehe...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:51 schreef Duikboot- het volgende:
want volgens mij kan je me wel schieten, reactionaire bloedturk dat je bent.
zo fel reageerde je namelijk op de topic. Dat is geen zuivere koffie.
probeer dat eens in turkije danquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
![]()
Maar eh, was dat alles? Beetje rondschreeuwen ken ik ook.
wordt er gelijk 220 op je noten gezetquote:
Oeh! scherp hoor.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:53 schreef Duikboot- het volgende:
[..]
wordt er gelijk 220 op je noten gezet
Geboren in Den-Haag.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:57 schreef Duikboot- het volgende:
alleen al dat je die vlag in je avatar hebt, dat riekt naar overdadige nationaliteitsverheerlijking. Hoe kan je in godsnaam trots zijn op een stukje grond waar je geboren bent, je hebt er niet eens de keus in gehad om daar geboren te worden. Turken zijn net Friesen, afscheidingsfundamentalisten die wel ergens bij willen horen om subsidie te krijgen
En van Nederland, voordat jij het gaat inkoppen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geboren in Den-Haag.
Het is geen nationaliteitsverheerlijking, ik hou gewoon van Turkije. That's it.
Who gives a shit?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:58 schreef Duikboot- het volgende:
sterker nog, als jij in turkije gaat wonen wordt je voor Duitse Turk aangezien...en als minderwaardig behandeld, en nog zweer je trouw aan die vlag.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:01 schreef Duikboot- het volgende:
Niet dat het met de zaanse verhoormethode zo gezellig in Nederland is, maar je kan hier ongeveer wel zeker zijn dat je de rechtzaal binnenloopt met nog alle 2 je testikels in je zak, zonder brandblaren...
nou ik niet!! laat dat duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
En van Nederland, voordat jij het gaat inkoppen.
[..]
Who gives a shit?
Er is niemand veroordeeld. Wees maar niet bang hoor, niet alles wat je in de media hoort is waar.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:01 schreef Duikboot- het volgende:
Niet dat het met de zaanse verhoormethode zo gezellig in Nederland is, maar je kan hier ongeveer wel zeker zijn dat je de rechtzaal binnenloopt met nog alle 2 je testikels in je zak, zonder brandblaren...
Nou, zijn we het eens.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:03 schreef Duikboot- het volgende:
[..]
nou ik niet!! laat dat duidelijk zijn.
Maar Turkije blijkbaar wel, al 20 jaar lopen ze te janken...maar zich aanpassen, zelfs in eigen land....ho maar
Dus omdat het Turkse rechtstelsel zo werkt, ga je ipv Nederlandse met het Turkse meten... OK.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:03 schreef Duikboot- het volgende:
alles wat je in de media hoort is waar totdat het tegendeel bewezen is. Zo werkt het turkse rechtstelsel ook
ik verwacht nietsquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, zijn we het eens.
Met die aanpassingen eh, wil je het daar echt over hebben? Ik bedoel, ik ga Turkije niet verdedigen hoor, als je dat verwacht
Wees maar niet bang, je hebt geen Turkse paspoort. Kogelvrij.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:06 schreef Duikboot- het volgende:
dalijk krijg ik ook een turkse advocaat op mijn dak, net als Nebahat
Heb je dit ooit van een turk gehoord?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:08 schreef Duikboot- het volgende:
Ataturk was voor vrouwen emancipatie
maakt mij dat nou uit ik heb zero verstand van politicsquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je dit ooit van een turk gehoord?
FUCK Ataturk!
Het is te merken. Je bent zo een type die alleen maar kan schreeuwen, wat punten maakt en weggaat.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:11 schreef Duikboot- het volgende:
[..]
maakt mij dat nou uit ik heb zero verstand van politics
Gast, ik hoor allang in bed te liggen (ja q_bquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:18 schreef Duikboot- het volgende:
waarom doe je zo onderkoeld? dacht je dat de rest van nederland niet wist dat je je op dit uur van de dag gewoon ongelofelijk aan het opwinden ben, te eer en meerdere glorie van het ottomaanse vragenuurtje
In het Ottomaanse rijk waren er hoge staats ambtenaren van Joodse en Christelijke afkomst. En Nederland gad goede banden met dat rijk zo kwamen ze hier bijvoorbeeld aan tulpen en koffie bijvoorbeeld. Het was een tollerant rijk waar we hier gezien de huidige omstandigheden wat van zouden kunnen leren!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:18 schreef Duikboot- het volgende:
waarom doe je zo onderkoeld? dacht je dat de rest van nederland niet wist dat je je op dit uur van de dag gewoon ongelofelijk aan het opwinden ben, te eer en meerdere glorie van het ottomaanse vragenuurtje
Wist je dat de Nederlanders geen gastarbeiders nodig zouden hebben als ze zelf zouden werken? Zou dat er wat mee te maken hebben?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:20 schreef Duikboot- het volgende:
80 procent van de amerikanen denkt dat de kalkoen oorspronkelijk uit turkije komt......wij nederlanders denken dat 90 procent van de uitkeringsaanvragers ook uit turkije komt...
is er een link zou je denken?
onbelangrijk, dat zijn ouwe koeienquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:21 schreef Megumi het volgende:
[..]
In het Ottomaanse rijk waren er hoge staat ambtenaren van Joodse en Christelijke afkomst. En Nederland gad goede banden met dat rijk zo kwamen ze hier bijvoorbeeld aan tulpen en koffie bijvoorbeeld.
Ga nou niet sirieus op in. Ik heb niet een keer op mijn reacties zien reageren. Verdient ie niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:21 schreef Megumi het volgende:
[..]
In het Ottomaanse rijk waren er hoge staat ambtenaren van Joodse en Christelijke afkomst. En Nederland gad goede banden met dat rijk zo kwamen ze hier bijvoorbeeld aan tulpen en koffie bijvoorbeeld.
ook oude koeienquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wist je dat de Nederlanders geen gastarbeiders nodig zouden hebben als ze zelf zouden werken? Zou dat er wat mee te maken hebben?
En een vergelijking met Amerikanen kan je beter niet maken. Niet echt een snugger volk.
En Armeense Kwestie/Genocide?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:22 schreef Duikboot- het volgende:
[..]
onbelangrijk, dat zijn ouwe koeien
Die oude koeien waar je over hebt zorgen nu ervoor dat er 90% van alle uitkeringstrekkers Turken zijn. Wie is er dan niet bijster slim geweest?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:23 schreef Duikboot- het volgende:
[..]
ook oude koeien
wist je dat nederland geen turkse maffia zou hebben als ze eerlijk werk zou doen?
Relevante informatie.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:24 schreef Duikboot- het volgende:
ik zie elke dag turkse gasten van 18 jaar in mercedes E220 cdi's rijden
Ja, alle turken in een Mercedes werken of in de maffia of stelen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:25 schreef Duikboot- het volgende:
ga mij niet vertellen dat ie advocaat zijn ofzo die zitten gewoon diep in shit
tis maar waar een sociale dienst op letquote:
Lees de TT nog eensquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:26 schreef Duikboot- het volgende:
[..]
tis maar waar een sociale dienst op let
Lees de TT nog eens.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:27 schreef Duikboot- het volgende:
ik ken namelijk al 4 turken in mijn persoonlijke omgeving die illegaal een uitkering ontvangen, maar ik verraadt ze niet
Zonder Amerikanen, Canadezen, Engelsen en Schotten en zelfs Marokkanen was Nederland allang van de kaart geveegt.Nederland had zonder gastarbeiders nooit meer bestaan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wist je dat de Nederlanders geen gastarbeiders nodig zouden hebben als ze zelf zouden werken? Zou dat er wat mee te maken hebben?
En een vergelijking met Amerikanen kan je beter niet maken. Niet echt een snugger volk.
Held. Wel even in hun gezichten spugen he.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:27 schreef Duikboot- het volgende:
maar ik sla ze wel persoonlijk inelkaar omdat ze mijn geld jatten
ik heb meer nederlands een blauwe lip geslagen omdat ze een uitkering genoten die misschien niet helemaal in de haak was dan mijn turkse medelanderquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lees de TT nog eens.
Ik ken meer Nederlanders die het doen. Meer dan 4. En nu?
Ja, maar waren het niet de Europeanen die Amerika ontdekten? Amerikanen bestaan niet. Het is maar hoe ver je terug in de tijd wilt gaan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:27 schreef Megumi het volgende:
[..]
Zonder Amerikanen, Canadezen, Engelsen en Schotten en zelfs Marokkanen was Nederland allang van de kaart geveegt.Nederland had zonder gastarbeiders nooit meer bestaan.
Lees de TT eens.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:28 schreef Duikboot- het volgende:
[..]
ik heb meer nederlands een blauwe lip geslagen omdat ze een uitkering genoten die misschien niet helemaal in de haak was dan mijn turkse medelander
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:30 schreef Duikboot- het volgende:
ik ben helemaal geen nationalist, maar je moet gewoon eerlijk blijven. Jij ben vast een geschikte gozer, maar je komt om de verkeerde reden op voor een land als Turkije, tis gewoon een achterlijk land, en dat vind 99 procent van Europa
nee, ik hou niet van reactionaire turken,quote:
Was het niet meer?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:30 schreef Duikboot- het volgende:
30 procent van zijn inwoners is analfabeet
Ga dan dit hele gesprek maar met je rechterhand voeren. DIe zal moeten luisteren.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:31 schreef Duikboot- het volgende:
[..]
nee, ik hou niet van reactionaire turken,
is dat ironisch of niet?
Dat waren al ver voor de Europeanen de Chinesen ook. Het is idd maar hoe ver je terug kijkt. Of vaak hoe bekrompen je wereldbeeld is.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, maar waren het niet de Europeanen die Amerika ontdekten? Amerikanen bestaan niet. Het is maar hoe ver je terug in de tijd wilt gaan.
Grote jongen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:32 schreef Duikboot- het volgende:
ik rel graag in mijn eentje
Heb je uberhaupt iets nuttigs gezegd in dit hele topicquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:34 schreef Duikboot- het volgende:
zal ik er een slotje op gooien? Niet omt mijnen wil hoor, maar gewoon omdat ik hier democratisch het kortere lontje heb getrokken, ogenschijnlijk.
Ik nu ook. Wat is je punt?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:34 schreef Duikboot- het volgende:
in turkije had ik allang dood geweest
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:35 schreef ConQuestator het volgende:
Er klopt helemaal niks van de antwoorden in de poll
duhquote:
Vooral harder tegen Turkije optreden. Zal werken. Gewoon beschuldigen, het hele Turkse rechtssysteem werkt immers met het volgende motto: guilty until proven.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:38 schreef Duikboot- het volgende:
d
[..]
duh
ER KLOPT HELEMAAL NIETS VAN HET TURKSE RECHTSTELSEL!!!!
jij zou een goede strafpleiter zijn in eigen land....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vooral harder tegen Turkije optreden. Zal werken. Gewoon beschuldigen, het hele Turkse rechtssysteem werkt immers met het volgende motto: guilty until proven.
Lees de TT nog eens![]()
Noem je daar nou Italie? Dat is oke, jeweet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:39 schreef Duikboot- het volgende:
corruptie en italiaanse maffiaanse toestanden, mag ik u, met mijn welnemen verkondigen, zijn een alledaagse edoch, ongewenste bijkomstigeheid in dit kille kille land
In Turkije heb je geen strafpleiters.. IEDEREEN IS SCHULDIG!!!!!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:40 schreef Duikboot- het volgende:
[..]
jij zou een goede strafpleiter zijn in eigen land....
neem ik mijn ploertendoder mee, en mijn flesje traangas....jij je 10 broers en vaders.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Noem je daar nou Italie? Dat is oke, jeweet.
Ik hoop dat ik je ooit irl tegen kom. Kan ik je even een lolly en een zoentje op je voorhoofd geven.
Een vader en een moeder en 2 zussen. Meer heb ik niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:42 schreef Duikboot- het volgende:
[..]
neem ik mijn ploertendoder mee, en mijn flesje traangas....jij je 10 broers en vaders.
Ik zou toch moeten weten waar Turkije ligt. Als rechts nationalische?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:43 schreef Duikboot- het volgende:
en mijn bosatlas, om je te laten zien waar je zou moeten zijn.
Welke verdediging? Ik maak jou alleen maar een beetje belachelijk. Dat is allesquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:46 schreef Duikboot- het volgende:
waarom spring je zo in de verdediging?
Heb ik dat ontkent? En zo ja, zou ik Turkije niet mogen verdedigen? Wel als ik een andere nationaliteit had?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:46 schreef Duikboot- het volgende:
je bent toch nederlander?
in DIT land mag dat. knulquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welke verdediging? Ik maak jou alleen maar een beetje belachelijk. Dat is alles![]()
[..]
Heb ik dat ontkent? En zo ja, zou ik Turkije niet mogen verdedigen? Wel als ik een andere nationaliteit had?
Maar dan ben ik volgens jou opeens geen Nederlander meer.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:49 schreef Duikboot- het volgende:
[..]
in DIT land mag dat. knul
doe je best
volgens mij ben je nooit een nederlander geweestquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar dan ben ik volgens jou opeens geen Nederlander meer.![]()
Kan ook in Turkije, alleen niet met een beschuldigend toon.
Dit is eigenlijk gewoon een kut topic. Dus zou me er niet al te druk om maken. En aan je bloedruk denken. Ik moet maar wat pillen gaan innemen of me kat wat aandacht geven. Doe het laatste.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar dan ben ik volgens jou opeens geen Nederlander meer.![]()
Kan ook in Turkije, alleen niet met een beschuldigend toon.
Maar ik heb wel een paspoort en ben hier geboren. Hier geboren en opgetogen. Ik kan prima een discussie aan, maar jij blijkbaar niet, omdat jij zonodig naar maar avatar moet maken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:52 schreef Duikboot- het volgende:
[..]
volgens mij ben je nooit een nederlander geweest
Speciaal voor jou zet ik er de nederlandse vlag in. Hell, ik laat de Nederlandse vlag 2 keer en de Turkse vlag een keer routeren.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:52 schreef Duikboot- het volgende:
die dwepen niet met een turkse vlag
Ik blijf gewoon even kijken tot hoever hij wilt gaan. En of hij een zinnige reactie durft te posten.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:54 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk gewoon een kut topic. Dus zou me er niet al te druk om maken. En aan je bloedruk denken. Ik moet maar wat pillen gaan innemen of me kat wat aandacht geven. Doe het laatste.
Que?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:55 schreef Duikboot- het volgende:
het nationale karakter van de turkse staatsaangelegenheid, zou ik wat dat betrekt ook echt aan de fuctionarissen van de turkse staatsaangelegenheid gelegen laten liggen.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat een kul-poll. Mag deze dicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |