Heb je uberhaupt iets nuttigs gezegd in dit hele topicquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:34 schreef Duikboot- het volgende:
zal ik er een slotje op gooien? Niet omt mijnen wil hoor, maar gewoon omdat ik hier democratisch het kortere lontje heb getrokken, ogenschijnlijk.
Ik nu ook. Wat is je punt?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:34 schreef Duikboot- het volgende:
in turkije had ik allang dood geweest
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:35 schreef ConQuestator het volgende:
Er klopt helemaal niks van de antwoorden in de poll
duhquote:
Vooral harder tegen Turkije optreden. Zal werken. Gewoon beschuldigen, het hele Turkse rechtssysteem werkt immers met het volgende motto: guilty until proven.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:38 schreef Duikboot- het volgende:
d
[..]
duh
ER KLOPT HELEMAAL NIETS VAN HET TURKSE RECHTSTELSEL!!!!
jij zou een goede strafpleiter zijn in eigen land....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vooral harder tegen Turkije optreden. Zal werken. Gewoon beschuldigen, het hele Turkse rechtssysteem werkt immers met het volgende motto: guilty until proven.
Lees de TT nog eens![]()
Noem je daar nou Italie? Dat is oke, jeweet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:39 schreef Duikboot- het volgende:
corruptie en italiaanse maffiaanse toestanden, mag ik u, met mijn welnemen verkondigen, zijn een alledaagse edoch, ongewenste bijkomstigeheid in dit kille kille land
In Turkije heb je geen strafpleiters.. IEDEREEN IS SCHULDIG!!!!!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:40 schreef Duikboot- het volgende:
[..]
jij zou een goede strafpleiter zijn in eigen land....
neem ik mijn ploertendoder mee, en mijn flesje traangas....jij je 10 broers en vaders.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Noem je daar nou Italie? Dat is oke, jeweet.
Ik hoop dat ik je ooit irl tegen kom. Kan ik je even een lolly en een zoentje op je voorhoofd geven.
Een vader en een moeder en 2 zussen. Meer heb ik niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:42 schreef Duikboot- het volgende:
[..]
neem ik mijn ploertendoder mee, en mijn flesje traangas....jij je 10 broers en vaders.
Ik zou toch moeten weten waar Turkije ligt. Als rechts nationalische?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:43 schreef Duikboot- het volgende:
en mijn bosatlas, om je te laten zien waar je zou moeten zijn.
Welke verdediging? Ik maak jou alleen maar een beetje belachelijk. Dat is allesquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:46 schreef Duikboot- het volgende:
waarom spring je zo in de verdediging?
Heb ik dat ontkent? En zo ja, zou ik Turkije niet mogen verdedigen? Wel als ik een andere nationaliteit had?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:46 schreef Duikboot- het volgende:
je bent toch nederlander?
in DIT land mag dat. knulquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welke verdediging? Ik maak jou alleen maar een beetje belachelijk. Dat is alles![]()
[..]
Heb ik dat ontkent? En zo ja, zou ik Turkije niet mogen verdedigen? Wel als ik een andere nationaliteit had?
Maar dan ben ik volgens jou opeens geen Nederlander meer.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:49 schreef Duikboot- het volgende:
[..]
in DIT land mag dat. knul
doe je best
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |