En Armeense Kwestie/Genocide?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:22 schreef Duikboot- het volgende:
[..]
onbelangrijk, dat zijn ouwe koeien
Die oude koeien waar je over hebt zorgen nu ervoor dat er 90% van alle uitkeringstrekkers Turken zijn. Wie is er dan niet bijster slim geweest?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:23 schreef Duikboot- het volgende:
[..]
ook oude koeien
wist je dat nederland geen turkse maffia zou hebben als ze eerlijk werk zou doen?
Relevante informatie.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:24 schreef Duikboot- het volgende:
ik zie elke dag turkse gasten van 18 jaar in mercedes E220 cdi's rijden
Ja, alle turken in een Mercedes werken of in de maffia of stelen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:25 schreef Duikboot- het volgende:
ga mij niet vertellen dat ie advocaat zijn ofzo die zitten gewoon diep in shit
tis maar waar een sociale dienst op letquote:
Lees de TT nog eensquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:26 schreef Duikboot- het volgende:
[..]
tis maar waar een sociale dienst op let
Lees de TT nog eens.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:27 schreef Duikboot- het volgende:
ik ken namelijk al 4 turken in mijn persoonlijke omgeving die illegaal een uitkering ontvangen, maar ik verraadt ze niet
Zonder Amerikanen, Canadezen, Engelsen en Schotten en zelfs Marokkanen was Nederland allang van de kaart geveegt.Nederland had zonder gastarbeiders nooit meer bestaan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wist je dat de Nederlanders geen gastarbeiders nodig zouden hebben als ze zelf zouden werken? Zou dat er wat mee te maken hebben?
En een vergelijking met Amerikanen kan je beter niet maken. Niet echt een snugger volk.
Held. Wel even in hun gezichten spugen he.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:27 schreef Duikboot- het volgende:
maar ik sla ze wel persoonlijk inelkaar omdat ze mijn geld jatten
ik heb meer nederlands een blauwe lip geslagen omdat ze een uitkering genoten die misschien niet helemaal in de haak was dan mijn turkse medelanderquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lees de TT nog eens.
Ik ken meer Nederlanders die het doen. Meer dan 4. En nu?
Ja, maar waren het niet de Europeanen die Amerika ontdekten? Amerikanen bestaan niet. Het is maar hoe ver je terug in de tijd wilt gaan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:27 schreef Megumi het volgende:
[..]
Zonder Amerikanen, Canadezen, Engelsen en Schotten en zelfs Marokkanen was Nederland allang van de kaart geveegt.Nederland had zonder gastarbeiders nooit meer bestaan.
Lees de TT eens.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:28 schreef Duikboot- het volgende:
[..]
ik heb meer nederlands een blauwe lip geslagen omdat ze een uitkering genoten die misschien niet helemaal in de haak was dan mijn turkse medelander
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:30 schreef Duikboot- het volgende:
ik ben helemaal geen nationalist, maar je moet gewoon eerlijk blijven. Jij ben vast een geschikte gozer, maar je komt om de verkeerde reden op voor een land als Turkije, tis gewoon een achterlijk land, en dat vind 99 procent van Europa
nee, ik hou niet van reactionaire turken,quote:
Was het niet meer?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:30 schreef Duikboot- het volgende:
30 procent van zijn inwoners is analfabeet
Ga dan dit hele gesprek maar met je rechterhand voeren. DIe zal moeten luisteren.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:31 schreef Duikboot- het volgende:
[..]
nee, ik hou niet van reactionaire turken,
is dat ironisch of niet?
Dat waren al ver voor de Europeanen de Chinesen ook. Het is idd maar hoe ver je terug kijkt. Of vaak hoe bekrompen je wereldbeeld is.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, maar waren het niet de Europeanen die Amerika ontdekten? Amerikanen bestaan niet. Het is maar hoe ver je terug in de tijd wilt gaan.
Grote jongen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:32 schreef Duikboot- het volgende:
ik rel graag in mijn eentje
Heb je uberhaupt iets nuttigs gezegd in dit hele topicquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:34 schreef Duikboot- het volgende:
zal ik er een slotje op gooien? Niet omt mijnen wil hoor, maar gewoon omdat ik hier democratisch het kortere lontje heb getrokken, ogenschijnlijk.
Ik nu ook. Wat is je punt?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:34 schreef Duikboot- het volgende:
in turkije had ik allang dood geweest
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:35 schreef ConQuestator het volgende:
Er klopt helemaal niks van de antwoorden in de poll
duhquote:
Vooral harder tegen Turkije optreden. Zal werken. Gewoon beschuldigen, het hele Turkse rechtssysteem werkt immers met het volgende motto: guilty until proven.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:38 schreef Duikboot- het volgende:
d
[..]
duh
ER KLOPT HELEMAAL NIETS VAN HET TURKSE RECHTSTELSEL!!!!
jij zou een goede strafpleiter zijn in eigen land....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vooral harder tegen Turkije optreden. Zal werken. Gewoon beschuldigen, het hele Turkse rechtssysteem werkt immers met het volgende motto: guilty until proven.
Lees de TT nog eens![]()
Noem je daar nou Italie? Dat is oke, jeweet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:39 schreef Duikboot- het volgende:
corruptie en italiaanse maffiaanse toestanden, mag ik u, met mijn welnemen verkondigen, zijn een alledaagse edoch, ongewenste bijkomstigeheid in dit kille kille land
In Turkije heb je geen strafpleiters.. IEDEREEN IS SCHULDIG!!!!!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:40 schreef Duikboot- het volgende:
[..]
jij zou een goede strafpleiter zijn in eigen land....
neem ik mijn ploertendoder mee, en mijn flesje traangas....jij je 10 broers en vaders.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Noem je daar nou Italie? Dat is oke, jeweet.
Ik hoop dat ik je ooit irl tegen kom. Kan ik je even een lolly en een zoentje op je voorhoofd geven.
Een vader en een moeder en 2 zussen. Meer heb ik niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:42 schreef Duikboot- het volgende:
[..]
neem ik mijn ploertendoder mee, en mijn flesje traangas....jij je 10 broers en vaders.
Ik zou toch moeten weten waar Turkije ligt. Als rechts nationalische?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:43 schreef Duikboot- het volgende:
en mijn bosatlas, om je te laten zien waar je zou moeten zijn.
Welke verdediging? Ik maak jou alleen maar een beetje belachelijk. Dat is allesquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:46 schreef Duikboot- het volgende:
waarom spring je zo in de verdediging?
Heb ik dat ontkent? En zo ja, zou ik Turkije niet mogen verdedigen? Wel als ik een andere nationaliteit had?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:46 schreef Duikboot- het volgende:
je bent toch nederlander?
in DIT land mag dat. knulquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welke verdediging? Ik maak jou alleen maar een beetje belachelijk. Dat is alles![]()
[..]
Heb ik dat ontkent? En zo ja, zou ik Turkije niet mogen verdedigen? Wel als ik een andere nationaliteit had?
Maar dan ben ik volgens jou opeens geen Nederlander meer.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:49 schreef Duikboot- het volgende:
[..]
in DIT land mag dat. knul
doe je best
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |