volgens mij ben je nooit een nederlander geweestquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar dan ben ik volgens jou opeens geen Nederlander meer.![]()
Kan ook in Turkije, alleen niet met een beschuldigend toon.
Dit is eigenlijk gewoon een kut topic. Dus zou me er niet al te druk om maken. En aan je bloedruk denken. Ik moet maar wat pillen gaan innemen of me kat wat aandacht geven. Doe het laatste.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar dan ben ik volgens jou opeens geen Nederlander meer.![]()
Kan ook in Turkije, alleen niet met een beschuldigend toon.
Maar ik heb wel een paspoort en ben hier geboren. Hier geboren en opgetogen. Ik kan prima een discussie aan, maar jij blijkbaar niet, omdat jij zonodig naar maar avatar moet maken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:52 schreef Duikboot- het volgende:
[..]
volgens mij ben je nooit een nederlander geweest
Speciaal voor jou zet ik er de nederlandse vlag in. Hell, ik laat de Nederlandse vlag 2 keer en de Turkse vlag een keer routeren.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:52 schreef Duikboot- het volgende:
die dwepen niet met een turkse vlag
Ik blijf gewoon even kijken tot hoever hij wilt gaan. En of hij een zinnige reactie durft te posten.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:54 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk gewoon een kut topic. Dus zou me er niet al te druk om maken. En aan je bloedruk denken. Ik moet maar wat pillen gaan innemen of me kat wat aandacht geven. Doe het laatste.
Que?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:55 schreef Duikboot- het volgende:
het nationale karakter van de turkse staatsaangelegenheid, zou ik wat dat betrekt ook echt aan de fuctionarissen van de turkse staatsaangelegenheid gelegen laten liggen.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat een kul-poll. Mag deze dicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |