quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:06 schreef Ripley het volgende:
Een van een tijd geleden.
Ripley ziet niet al te slim buurmeisje.
Ripley "Hoi, hoe was je schoolreisje"
Buurmeisje "Ja wel tof, we zijn naar Auschwitz geweest"
Ripley "Goh dat zal wel indrukwekkend zijn geweest."
Buurmeisje "Ja echt, we zijn naar het nudistenkamp geweest"
Ripley "..........."
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:56 schreef Syheriat het volgende:
Ik heb er ook nog 3, in 1 busreis van drie kwartier waarin ik voor 2 vmbo-delletjes zat. De paar flarden van hun gesprek, dat volledig nergens over ging zal ik noemen:
---------------stap in------------------------------
vmbo-breezer 1: "Maar wat gaat hij in Roemenië doen dan? Romeins leren?"
vmbo-breezer 2: (niet sarcastisch) "Ja, ik denk het ja."
---------------5 minuten later----------------------
vmbo-breezer 1: "Weet jij waarom turkse vrouwtjes hoofddoeken moeten dragen?"
vmbo-breezer 2: "Omdat ze geen sieraden mogen toch?"
vmbo-breezer 1: "Oh ja, dat was het."
-----------------40 minuten later-------------------
*nummer van Ipod afgelopen*
vmbo-breezer 1 óf 2: "Mannensperma"
*Nieuw nummer start op*
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:02 schreef Nollem het volgende:
OT:
Ik ben laatst naar de Bodies Expositie geweest in Amsterdam. Heel interessant. Voor iemand die niet weet wat het is: Bodies is een expositie over het menselijk lichaam met echte opgezette mensen. Zowel mannen als vrouwen worden daar tentoon gesteld, maar er zijn vooral mannelijke "lijken" te bezichtigen.
Nu stond er een groepje mensen voor een van deze opgezette mensen te praten.
Ik hoor een meisje met bril het woord nemen:
Brillie: Je kan aan de vorm van de schouders en het bekken zien of dit een man of vrouw is geweest.
Luisterende familie (denk ik dan): *knikt instemmend*
Brillie: Zo kun je zien dat dit waarschijnlijk een vrouw is geweest, want de schouders zijn even breed als het bekken. Bij een man zijn de schouders breder dan het bekken.
Luisterende familie : *knikt wederom instemmend*
Brillie en familie lopen verder.
Nollem kijkt naar hetzelfde lichaam en denkt:
Nou volgens mij is dit een man... aan de penis te zien![]()
![]()
met je hoofdquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:11 schreef sefer het volgende:
godverdomme, wat een mislukking dit zeg.
hopelijk is ie zo meer naar je wensquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:11 schreef sefer het volgende:
godverdomme, wat een mislukking dit zeg.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:17 schreef koffiegast het volgende:
[..]
hopelijk is ie zo meer naar je wens![]()
weet je wat jij zou moeten doen?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:34 schreef PeuRac het volgende:
Toen ik zomerwerk deed op de expeditie van een groothandelslagerij:
vrachtwagen rijdt achteruit voor de gelijkvloerse deur. De vrachtwagen staat bijna op de plak, dus ik druk op de knop van de bel, Rijdt hij gewoon de deur eruit.
Ik scheldend naar buiten, zegt die chauffeur: "Ik dacht dat de lamp zou gaan branden?" Ik: "en die sirene gaat voor de lol zeker?"
ik ookquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:39 schreef Queen_Bee het volgende:
tvp
Dat is een teken van genialiteit, vraag me niet waarom.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:35 schreef Appelgebak het volgende:
een vriend van een vriend van mij weet het verschil tussen links en rechts niet, aan de rechter arm draagt hij daarom een Rood bandje.
Dat is inderdaad een superdomme opmerking.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:39 schreef Queen_Bee het volgende:
tvp
die is goedquote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:24 schreef ImmovableMind het volgende:
<JonTG> Man, my penis is so big if I laid it out on a keyboard it'd go all the way from A to Z
<JonTG> wait, shit
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:24 schreef ImmovableMind het volgende:
<JonTG> Man, my penis is so big if I laid it out on a keyboard it'd go all the way from A to Z
<JonTG> wait, shit
Ik snap hem niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:34 schreef PeuRac het volgende:
Toen ik zomerwerk deed op de expeditie van een groothandelslagerij:
vrachtwagen rijdt achteruit voor de gelijkvloerse deur. De vrachtwagen staat bijna op de plak, dus ik druk op de knop van de bel, Rijdt hij gewoon de deur eruit.
Ik scheldend naar buiten, zegt die chauffeur: "Ik dacht dat de lamp zou gaan branden?" Ik: "en die sirene gaat voor de lol zeker?"
Mag ze niet weten wat je zocht dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:17 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Zal gelijk maar hetgene wat me overkwam vandaag, ik opzoekend naar een wat opvallendere jas in de stad (wedstrijd fluiten enzo jeweets..) enfijn ik denk goh wellicht heeft de Coolcat wat (werd hysterisch na vele winkels langs te gaan nergens iets dergelijks te vinden)
ik loop winkel maar even door en richt me weer op de uitgang, wijf bij kassa spreekt me aan,
zij: "hooooi zoek je iets?"
ik: "ow ehm ja, maar ik heb al gemerkt dat dat hier in iedergeval niet te vinden is"
zij: "ow wat zoek je hier dan"
ik: "..."
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:30 schreef Koenz0r het volgende:
Na een avondje doorzakken. Zat in je bed liggen kwam het volgende "gesprekje" tot stand:
Maat van mij: Koenz0r? Hey! Koenz0r! Hallo!
Koenz0r: Ja, wat is er men?
Maat van mij: Slaap je al?.
Dat klopt ook. Bijna dan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:54 schreef biggetje het volgende:
Op mijn werk gisteren:
Collega 1: 'ik heb zo'n abonnement op de trein, zodat ik met 40% korting kan reizen'
Collega 2: 'ja...dat scheelt de helft!'
Ik:![]()
Herkenbaarquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:30 schreef Koenz0r het volgende:
Na een avondje doorzakken. Zat in je bed liggen kwam het volgende "gesprekje" tot stand:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Een rivier leg je niet aan schat, een kanaal wel.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dus de Nieuwe Waterweg is uit zichzelf daar gekomen? En het Amsterdam-Rijnkanaal ook?
Zo herkenbaar dat het eng isquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:30 schreef Koenz0r het volgende:
roflpimpquote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:24 schreef ImmovableMind het volgende:
<JonTG> wait, shit
Die is HI LA RISCHquote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:24 schreef ImmovableMind het volgende:
<JonTG> wait, shit
ghehehquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:47 schreef Katana het volgende:
Op mn werk een hometrainer verkocht. Ik een bon uitschrijven voor die vent zodat hij hem kon afhalen in het magazijn. Dus ik vraag aan die vent '' U weet hoe het verder werkt?''
Die vent:'' Ja gewoon trappen toch?''![]()
Ja, misschien heb je gelijk. Maar waar vind ik ze?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:05 schreef Veletta het volgende:
He Federer fan, je bent hier wel vaak te vinden.
Is het niet eens tijd vriendschap te sluiten met intelligente mensen?![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:28 schreef Schuifpui het volgende:
Weet er ook nog een, derde klas middelbare school.
Ik liep met een vriend en een vriendin over de gang, het ging over gym.
vriendin: ik heb echt geen zin in gym, ik zeg wel dat ik ongesteld ben.
vriend: lekker geloofwaardig, het is vandaag de 16e, niet het begin van de maand.
vriendin en ik:![]()
![]()
Dat kan je hem toch wel uitleggen via de telefoon? Vijf klikjes ofzo.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:06 schreef Bensel het volgende:
Okee, ik moest eens bij iemand langs, om de resolutie van een beeldscherm te verhogen..
Ik: Ja, ik kom ff langs, je resolutie van je beeldscherm te verhogen
Hij: duurt dat lang?
Ik: Neuh
hij: Ow okee..
even later
Hij: de letters zijn wel kleiner geworden he
Ik: ja, dat krijg je als je de resolutie verhoogt
Hij: nou ik heb dat liever niet want mijn bril is gemaakt voor lettertype 10
Ik heb me later echt bescheurt van het lachen
Mja, beveiligt systeem.. moest ff inloggen onder eigen account.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat kan je hem toch wel uitleggen via de telefoon? Vijf klikjes ofzo.
Ik snap em niet..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ergens in het buitenland in een Mac bestelt een vriend van ons jus d'orange in gebrekkig Engels van beide kanten. Vraagt die kerel van de Mac: Do you want meat in it? Die vriend keihard 'Noo', kijkt ons verbaast aan en zegt: 'Jezus, die sukkel vraagt of ik vlees in mijn jus d'orange wil.'
.
Dat zou ik ook gezegd hebben.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:47 schreef Katana het volgende:
Op mn werk een hometrainer verkocht. Ik een bon uitschrijven voor die vent zodat hij hem kon afhalen in het magazijn. Dus ik vraag aan die vent '' U weet hoe het verder werkt?''
Die vent:'' Ja gewoon trappen toch?''![]()
Vruchtvlees jaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:56 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik snap em niet..Meat is toch vlees?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:56 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik snap em niet..Meat is toch vlees?
bash is cool deze is ook cool.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:24 schreef ImmovableMind het volgende:
<@David> Yay I get laid today! Been a month.... needing it by now
<@Sony> ...........
<@Sony> TMI TMI TMI
<@David> Only a few hundred pounds but its better than nothing
<Malpine> Thanks for the info
<@David> eh?
<@David> damn i meant PAID
<@David> I get PAID today
<@David> dammit
<JonTG> wait, shit
Dit klopt toch gewoon?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:13 schreef GSbrder het volgende:
Middelbare school
Les engels
Klas 2
- vertaaloefening -
Leraar: 'Stefan: Hij ging met de fiets naar school'
Leerling: 'He went to school by bike'
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:04 schreef thepunisher3 het volgende:
Tijdens het kijken van een film, die net begonnen is, en er was al wat geschoten enzo:
Iemand 1: "wie is de hoofdpersoon in deze film"
Ik (sarcastisch): "degene die net is doodgeschoten"
Iemand 2 (bloedserieus): "dat kan toch helemaal niet?"
![]()
Nee, het zou moeten zijn: "He went to school with the bike", zo van dat hij de fiets meeneemt naar school. Die leraar had moeten zeggen: "Hij ging op de fiets naar school."quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ergens in het buitenland in een Mac bestelt een vriend van ons jus d'orange in gebrekkig Engels van beide kanten. Vraagt die kerel van de Mac: Do you want meat in it? Die vriend keihard 'Noo', kijkt ons verbaast aan en zegt: 'Jezus, die sukkel vraagt of ik vlees in mijn jus d'orange wil.'
.
Wat een onzin, het Nederlandse 'met de fiets ergens naartoe gaan' is in het Engels gewoon 'go somewhere by bike'.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee, het zou moeten zijn: "He went to school with the bike", zo van dat hij de fiets meeneemt naar school. Die leraar had moeten zeggen: "Hij ging op de fiets naar school."
Niet triest, maar wel onhandig... zwart neemt warmte op.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:17 schreef Maikuuul het volgende:
Ik poste gister mijn mooie nieuwe Armani shirt ( zwart ).
Zei iemand dat het triest is als je in de zomer met zwart gaat lopentoch wel flink achterlijk d8 ik zo
Dat shirt is superdun.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Niet triest, maar wel onhandig... zwart neemt warmte op.
Je kunt beter met witte kleren rondlopen joh.
Maar als het echt zo heel heet is he, dan ga je wel zweten en dan stinkt je zwarte tshirt vet erg.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat shirt is superdun.
En je gaat heus niet dood hoor als je iets zwart draagt in de zomer
Maar idd, wit refelecteerd de zon maar boeie
Surequote:Op zondag 18 maart 2007 15:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Maar als het echt zo heel heet is he, dan ga je wel zweten en dan stinkt je zwarte tshirt vet erg.
En dan wil niemand je omhelzen.
In een wit tshirt blijf je fris.
En wat nou als ik inlegkruisjes van me moeder onder me armen stop ?quote:Op zondag 18 maart 2007 15:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Maar als het echt zo heel heet is he, dan ga je wel zweten en dan stinkt je zwarte tshirt vet erg.
En dan wil niemand je omhelzen.
In een wit tshirt blijf je fris.
Ik had vroeger altijd zwart aan in de zomer en dan kwam je thuis en was je hele kleding nat gewoon, vorige zomer had ik vaak wit of grijs aan en had ik daar amper tot niet last van.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En wat nou als ik inlegkruisjes van me moeder onder me armen stop ?
En denk je nou echt dat alle mensen die wit dragen niet stinken ?
Loop dan maar eens door de stad gek
Verschit per persoon hequote:Op zondag 18 maart 2007 15:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik had vroeger altijd zwart aan in de zomer en dan kwam je thuis en was je hele kleding nat gewoon, vorige zomer had ik vaak wit of grijs aan en had ik daar amper tot niet last van.
Nee hoor, gewoon met de fiets naar de stad.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:14 schreef BaajGuardian het volgende:
En heeft ook met de beweging van dat persoon te maken eigenlijk, ik bedoel ik loop overal heen en de meeste mensen gaan met hun auto naar de stad...en jij rijd met je scooter door de supermarkt.
quote:Op zondag 18 maart 2007 15:16 schreef partymarty het volgende:
tijdens een intelligent telefoongesprek,
hij: gozer kan je me ff terugbellen mijn accu is bijna leeg...
ik:![]()
verschilt per persoon, ik merk vaak dat anderen het altijd heet heb terwijl ik niet warm heb noch koud, zelfde met kou... en zo ook met zweet en dergelijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik had vroeger altijd zwart aan in de zomer en dan kwam je thuis en was je hele kleding nat gewoon, vorige zomer had ik vaak wit of grijs aan en had ik daar amper tot niet last van.
quote:Op zondag 18 maart 2007 15:58 schreef De_Ananas het volgende:
Ff afspreken om bij een maat te slapen
Ritsel zegt:
wat voor vloer is het?
Ritsel zegt:
wat voor vloerbedekking?
`Koen zegt:
paarse
Ritsel zegt:
van dat schuurpapier ?
Ritsel zegt:
LUL
Idioot
ik snap em niequote:Op zondag 18 maart 2007 15:58 schreef De_Ananas het volgende:
Ritsel zegt:
wat voor vloer is het?
`Koen zegt:
vloerbedekking
Ritsel zegt:
wat voor vloerbedekking?
`Koen zegt:
paarse
Ritsel zegt:
van dat schuurpapier ?
Ritsel zegt:
LUL
Idioot
Ik snap hem ook niet.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:58 schreef De_Ananas het volgende:
Ritsel zegt:
wat voor vloer is het?
`Koen zegt:
vloerbedekking
Ritsel zegt:
wat voor vloerbedekking?
`Koen zegt:
paarse
Ritsel zegt:
van dat schuurpapier ?
Ritsel zegt:
LUL
Idioot
wat helemaal geen rare vraag is als je er op moet slapenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:07 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ie dit
[afbeelding]
of dit
[afbeelding]
Daar gaat mijn geloofwaardigheidquote:Op zondag 18 maart 2007 16:07 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wat helemaal geen rare vraag is als je er op moet slapen![]()
doet me denken aan dat andere topiquequote:Op zondag 18 maart 2007 16:07 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wat helemaal geen rare vraag is als je er op moet slapen![]()
Ik ben geen homoquote:Op zondag 18 maart 2007 16:11 schreef Cahir het volgende:
[..]
doet me denken aan dat andere topique
ga dan gewn bij hem in bed
Dus je bent gelijk homo als je bij iemand anders in bed gaat liggen? Ik zei liggen niet neuken..quote:
In jou engels heeft ie die fiets onder z'n arm mee naar school gedragen hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 14:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee, het zou moeten zijn: "He went to school with the bike", zo van dat hij de fiets meeneemt naar school. Die leraar had moeten zeggen: "Hij ging op de fiets naar school."
"3-1" Soli citeren.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:04 schreef Soli het volgende:
3-1
Als je bij een andere jongen in bed kruipt ben je aardig homo jaquote:Op zondag 18 maart 2007 16:15 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dus je bent gelijk homo als je bij iemand anders in bed gaat liggen? Ik zei liggen niet neuken..
Niet als het 2 persoons is... die pauper heeft toch geen 1 persoons hequote:Op zondag 18 maart 2007 16:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je bij een andere jongen in bed kruipt ben je aardig homo ja
*Student*quote:Op zondag 18 maart 2007 16:17 schreef Cahir het volgende:
[..]
Niet als het 2 persoons is... die pauper heeft toch geen 1 persoons he
pauper?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:17 schreef Cahir het volgende:
[..]
Niet als het 2 persoons is... die pauper heeft toch geen 1 persoons he
Jaquote:
Achja, beter dan Blijven slapen bij een maatquote:Op zondag 18 maart 2007 16:31 schreef Soli het volgende:
[..]
Ja![]()
Hij vindt het nog niet genoeg om me in mn gezicht uit te lachen, daarom plaatst ie het ook nog eens op fok!![]()
Dat je geen luchtbed hebt? Ik zou er maar snel 1 kope voordat ie bij jou in bed gaatquote:Op zondag 18 maart 2007 16:31 schreef Soli het volgende:
[..]
Ja![]()
Hij vindt het nog niet genoeg om me in mn gezicht uit te lachen, daarom plaatst ie het ook nog eens op fok!![]()
Ja, ik ga ff een luchtbed kopen voor de gast die mij op 's lands grootste forum belachelijk maakt...quote:Op zondag 18 maart 2007 16:37 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dat je geen luchtbed hebt? Ik zou er maar snel 1 kope voordat ie bij jou in bed gaat
Je lijkt Piovan welquote:Op zondag 18 maart 2007 16:42 schreef Soli het volgende:
[..]
Ja, ik ga ff een luchtbed kopen voor de gast die mij op 's lands grootste forum belachelijk maakt...
Hij neemt er zelf maar een mee
kloonquote:
WUHAHUAHUAHUAHUAHUAHUAHUAHUAHUUAHAquote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:24 schreef ImmovableMind het volgende:
<JonTG> wait, shit
hahahaquote:Op zondag 18 maart 2007 20:07 schreef Crazykill het volgende:
[..]
WUHAHUAHUAHUAHUAHUAHUAHUAHUAHUUAHA
Toffe site die bash.org
<frank> can you help me install GTA3
<knightmare> first, shut down all programs you aren't using
frank has quit IRC. (Quit)
<knightmare> ...
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
.
Zo een ken ik er ook nog, bij de mac in Frankrijk...quote:Op zondag 18 maart 2007 22:04 schreef Koenz0r het volgende:
in duitsland bij de macdonalds in gebrekkig duits:
"Hallo, Kann ich Sie hilfen?"
"Uhh, ja, ik mochte gerne eine cheeseburger. Aber ohne die kase!"
"Wie bitte?".
Whahaha oneindig domme opmerking!!11 ;D;Dquote:Op maandag 19 maart 2007 09:24 schreef Bigfoot414 het volgende:
"Ja, ik woon in Zurich"
"Wow, wel mooi zeker in Zwitserland"
"Zurich, in Friesland"![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:01 schreef ImmovableMind het volgende:
Door mijn "saaie" leven, post ik nog wat van Bash
<Meph|st0> Complaint : BOUGTH IT FOR MY COUSIN WHO HAD CANCER, ITEM NEVER ARRIVED AND MY COUSIN DIED
<Meph|st0> thats the greatest ebay feedback i have ever seen
Vind ik nog geeneens zo dom eigenlijk.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:24 schreef Bigfoot414 het volgende:
"Ja, ik woon in Zurich"
Jij bent een sukkelquote:Op maandag 19 maart 2007 09:24 schreef Bigfoot414 het volgende:
"Ja, ik woon in Zurich"
Dat had ik altijd toen ik met m'n broertjes in een tweelingwagen op stap ging.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:01 schreef ImmovableMind het volgende:
Een kameraad van mij heeft tweeling gekregen, komen er een aantal familieleden van hem binnen:
Familie: Ah ze zijn indentiek, is het een tweeling?
Kameraad: 1 wel en de ander niet
Ik: Plas bijna in de broek
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:43 schreef Ridocar het volgende:
[..]
ik pleur van m'n fiets.
Mevrouw: Bent u gevallen?
Ik: Nee, zo stap ik altijd af.
[..]
Nog zo een:
ik pleur van m'n fiets.
Mevrouw: Bent u gevallen?
Ik: Nee, zo stap ik altijd af.
[..]
Dat had ik altijd toen ik met m'n broertjes in een tweelingwagen op stap ging.
Mevrouw: Oh, wat leuk, is dat een tweeling?
Ik: Nee, ze schelen zes jaar, maar dat is door de groeiachterstand niet te zien.
Whahaa.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:01 schreef ImmovableMind het volgende:
Door mijn "saaie" leven, post ik nog wat van Bash
<Meph|st0> Complaint : BOUGTH IT FOR MY COUSIN WHO HAD CANCER, ITEM NEVER ARRIVED AND MY COUSIN DIED
<Meph|st0> thats the greatest ebay feedback i have ever seen
Salaris druk je uit in bedragen per uur, per week per maand of per jaar. Niet per 2 uur. 18 euro per 2 uur is gewoon 9 euro per uur.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:17 schreef partymarty het volgende:
waarom zou dat dom zijn?
Stoer man, quotes van Bash.org halenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:24 schreef ImmovableMind het volgende:
<@David> Yay I get laid today! Been a month.... needing it by now
<@Sony> ...........
<@Sony> TMI TMI TMI
<@David> Only a few hundred pounds but its better than nothing
<Malpine> Thanks for the info
<@David> eh?
<@David> damn i meant PAID
<@David> I get PAID today
<@David> dammit
<JonTG> wait, shit
verkrachte kaasquote:Op maandag 19 maart 2007 14:48 schreef Syheriat het volgende:
Jaar of tien was ik toen ik in Florida op vakantie was, in de supermarkt. Ik was toen ook al zo'n gamerd, dus m'n engels was redelijk goed.
Moi: "Lady, where is the.... *zoekt logische vertaling voor geraspte kaas*..... Raped cheese?"
Viswijf: "Excuse me?!?!?!?!? You think that's funny?!?!? blablalbla"
Ouders erbij gehaald etc
Het leek zo logischquote:
als je dat doet, is zo'n fout alleen maar logischquote:Op maandag 19 maart 2007 19:33 schreef magic_dreamer het volgende:
een vriend van mij:
ik heb gebroekt over mijn pis![]()
ach, heb ooit eens gezegd: m'n jeus neuktquote:Op maandag 19 maart 2007 19:33 schreef magic_dreamer het volgende:
een vriend van mij:
ik heb gebroekt over mijn pis![]()
want je bent namelijk... ?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:23 schreef Droomert het volgende:
Had weer eens zin om lekker Chinees te eten.
Eenmal mijn bestelling gemaakt komt het volgende gesprek:
Boer naast me: Jij eet elke dag hier of niet?![]()
Ik: Ik ben geen Chinees![]()
Boer naast me:Nee nee *loopt lachend weg*
voor dat soort dingen moet je het verschil in de gezichten zien zoals wij makkelijk nederlanders en amerikanen etc onderscheiden. Of als ze spreken en beetje bekend bent met de structuur van talen hoor je ook wel enigszins waar vandaan of iig niet vandaan komt.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:41 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
want je bent namelijk... ?
edit: japans volgens je FoBo
een boer zal het verschil nooit merken![]()
Ok, veeg me opquote:Op zondag 18 maart 2007 22:18 schreef ivetje het volgende:
[..]
Zo een ken ik er ook nog, bij de mac in Frankrijk...
"Je suis un hamburger"
mja, chinezen hebben een vaak wat groter/ronder/breder gezicht dan japanners... Al zegt dat natuurlijk ook weer niet alles..quote:Op maandag 19 maart 2007 21:48 schreef koffiegast het volgende:
[..]
voor dat soort dingen moet je het verschil in de gezichten zien zoals wij makkelijk nederlanders en amerikanen etc onderscheiden. Of als ze spreken en beetje bekend bent met de structuur van talen hoor je ook wel enigszins waar vandaan of iig niet vandaan komt.
Chinees:quote:Op maandag 19 maart 2007 22:14 schreef Bensel het volgende:
[..]
mja, chinezen hebben een vaak wat groter/ronder/breder gezicht dan japanners... Al zegt dat natuurlijk ook weer niet alles..
Jezus wat een arrogante kwal ben jijquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:17 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Zal gelijk maar hetgene wat me overkwam vandaag, ik opzoekend naar een wat opvallendere jas in de stad (wedstrijd fluiten enzo jeweets..) enfijn ik denk goh wellicht heeft de Coolcat wat (werd hysterisch na vele winkels langs te gaan nergens iets dergelijks te vinden)
ik loop winkel maar even door en richt me weer op de uitgang, wijf bij kassa spreekt me aan,
zij: "hooooi zoek je iets?"
ik: "ow ehm ja, maar ik heb al gemerkt dat dat hier in iedergeval niet te vinden is"
zij: "ow wat zoek je hier dan"
ik: "..."
En:
Komt sportzaak binnen:
Ik denken, zal vast wel iets hebben dat regenjas achtig is en beetje een felle kleur ofzo...
juffie vraagt aan me "zoek je iets?"
ik "ja een soort van regenjas dat wat opvalt, voor wedstrijd fluiten" waarbij ik me vingers beweegde als aanhalingstekens tijdens het 'wat opvalt'.
zij: "ow kom maar mee, laat het je zien"
ik opgelucht, wellicht eindelijk iets...
zij: "kijk hier hartstikke veel!"
dit is de wintersportafdeling....
ik zie het helemaal voor me!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ok, veeg me op![]()
![]()
![]()
Ik zie hem daar al helemaal serieus een hamburger bestellen met die zin![]()
Maar hij fluit wedstrijden dus is die een onzeker mannetjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:12 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Jezus wat een arrogante kwal ben jij![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:12 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Jezus wat een arrogante kwal ben jij![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:49 schreef Nollem het volgende:
Een oude die vast al eens voorbij is gekomen, maar wel echt gebeurd:
3e klas mts tijdens een lesje windows NT 4.0 Server:
pc van leerling : *piep*
leerling (genaamd Koen) steekt zijn hand omhoog.
Docent: Zeg het eens Koen?
Koen: Ik kan de "any" niet vinden op het dashboard.
Docent:![]()
Klas:![]()
![]()
Ja, maar hem ook nog op het Dashboard zoeken....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:55 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gewoon de goeie computer kopen![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:43 schreef Veletta het volgende:(Schrikkeljaar heeft btw 29 dagen)
Whahaa.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:30 schreef Wire-less het volgende:
Stagiare op mijn werk moet een nieuwe klant invoeren in het systeem.
Ik: vergeet niet in te voeren dat klant Drs is.
Kijk ik later, heeft ze bij beroep ingevuld: Dokter Anders![]()
Stagiares....
De logica is waarschijnlijk dat je dacht dat de eerste 50 sokken rood konden zijn en pas daarna een zwarte... of zoiets.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:39 schreef Veletta het volgende:
Puzzeltje bij Nederlandse les:
''Je hebt 50 paar rode, en 50 paar zwarte sokken. Je zit in het donker, hoevaak moet je in je sokkenlade grijpen tot je zeker weet dat je een matchend paar hebt?''
Domme doos met iq van <83 : ''51 x!''
De logica erachter:
Géén idee![]()
Ja, 3 sokkenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De logica is waarschijnlijk dat je dacht dat de eerste 50 sokken rood konden zijn en pas daarna een zwarte... of zoiets.
Maar goed. Je hoeft maar drie sokken te pakken.
Toch?![]()
klinkt eigenlijk best logischquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De logica is waarschijnlijk dat je dacht dat de eerste 50 sokken rood konden zijn en pas daarna een zwarte... of zoiets.
Is toch logisch wat ze zegt? De eerste 50 zouden misschien wel allemaal rood kunnen zijn, dan moet de 51ste wel zwart zijn. Als je er 3 pakt kan je alsnog 3 rode pakken. En je moest het zeker weten.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:33 schreef Veletta het volgende:
[..]
Ja, 3 sokken![]()
Ik heb ook géén idee hoe ze erbij komt hoor. Waarschijnlijk op een manier van:
2 rode en 2 zwarte, en dat je dan minstens 75% moet pakken om het zeker te weten. Dan nog spoort het voor geen meter![]()
Het gaat erom dat je een matchend paar hebt. Ervan uit gaande dat de maat van alle sokken gelijk is moet je dus max 3 keer grijpen. Ook als je de eerste 50 keer alleen maar rode pakt, want de eerste 2 sokken die je dan pakt zijn rood en vormen een matchend paar.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:41 schreef viagraap het volgende:
[..]
Is toch logisch wat ze zegt? De eerste 50 zouden misschien wel allemaal rood kunnen zijn, dan moet de 51ste wel zwart zijn. Als je er 3 pakt kan je alsnog 3 rode pakken. En je moest het zeker weten.
Deze quote vind ik ook wel goed passen hierquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:41 schreef viagraap het volgende:
[..]
Is toch logisch wat ze zegt? De eerste 50 zouden misschien wel allemaal rood kunnen zijn, dan moet de 51ste wel zwart zijn. Als je er 3 pakt kan je alsnog 3 rode pakken. En je moest het zeker weten.
maar als het nou 2 linker zijn ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:06 schreef Platina het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je een matchend paar hebt. Ervan uit gaande dat de maat van alle sokken gelijk is moet je dus max 3 keer grijpen. Ook als je de eerste 50 keer alleen maar rode pakt, want de eerste 2 sokken die je dan pakt zijn rood en vormen een matchend paar.![]()
Volgens mij denkt viagraap dat een paar zwart-rood een machtend paar is.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:06 schreef Platina het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je een matchend paar hebt. Ervan uit gaande dat de maat van alle sokken gelijk is moet je dus max 3 keer grijpen. Ook als je de eerste 50 keer alleen maar rode pakt, want de eerste 2 sokken die je dan pakt zijn rood en vormen een matchend paar.![]()
Dat is niet eens zo heel dom. De vraagsteller had het niet over "28 dagen of meer", maar gewoon "28 dagen".quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:43 schreef Veletta het volgende:
Zelfde domme doos met iq van <83
''Hoeveel maanden hebben 28 dagen over een periode van 8 jaar?''
Ding: ''2! Want je hebt 2 schrikkeljaren in 8 jaar!''
![]()
![]()
![]()
(Voor andere domme dozen met een iq van <83: 12 maanden x 8 jaar = 96 maanden. Elke maand telt 28 dagen of meer hè)
(Schrikkeljaar heeft btw 29 dagen)
Weet je ... dat is nog geeneens zo'n heel gek idee. De accu niet helemaal laten opmaken door normaal gebruik met de telefoon, maar nog voldoende lading laten zitten om 112 te kunnen bellen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:46 schreef stribe het volgende:
Lag vanacht met me vriendin in bed.
Ik: als je telefoon op toetsblokkering staat en bij sommige telefoons als ze uit staan, en je toetst 112 dan gaat de toetsblokkering er automatisch af en sommige telefoons gaan automatisch aan.
zij: ook als de accu leeg is???![]()
zij:![]()
nee.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:46 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Weet je ... dat is nog geeneens zo'n heel gek idee. De accu niet helemaal laten opmaken door normaal gebruik met de telefoon, maar nog voldoende lading laten zitten om 112 te kunnen bellen.
Die drie keer is ook de grootste onzin. Tenzij jij de vraag helemaal verkeerd typt. Als jij één lade hebt waar 2 kleuren sokken in zitten die allemaal door elkaar zijn gegooid en in totaal dus 100 sokken, kun je er nooit zeker van zijn dat je naar 3 keer grijpen minimaal twee dezelfde kleuren hebt.quote:
Ik snap het wel. Hij lijkt namelijk op een raadsel dat erop lijkt. De grap zit hem erin dat er wordt gevraagd om een paar dezelfde sokken. Als het erom zou gaan dat het twee verschillende sokken moesten zijn klopt het antwoord wél. Dan moet je er 51 pakken om zeker te weten dat je twee verschillende kleuren hebt. Want het zou kunnen dat de eerste 50 sokken die je pakt allemaal zwart zijn en dan is pas de 51e sok rood.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:33 schreef Veletta het volgende:
[..]
Ja, 3 sokken![]()
Ik heb ook géén idee hoe ze erbij komt hoor. Waarschijnlijk op een manier van:
2 rode en 2 zwarte, en dat je dan minstens 75% moet pakken om het zeker te weten. Dan nog spoort het voor geen meter![]()
Natuurlijk wel. Als er 2 kleuren sokken zijn, dan betekend het dat wanneer je 3 sokken pakt je dan altijd un paar sokken met dezelfde kleur hebt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:04 schreef honderd het volgende:
[..]
Die drie keer is ook de grootste onzin. Tenzij jij de vraag helemaal verkeerd typt. Als jij één lade hebt waar 2 kleuren sokken in zitten die allemaal door elkaar zijn gegooid en in totaal dus 100 sokken, kun je er nooit zeker van zijn dat je naar 3 keer grijpen minimaal twee dezelfde kleuren hebt.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:04 schreef honderd het volgende:
[..]
Die drie keer is ook de grootste onzin. Tenzij jij de vraag helemaal verkeerd typt. Als jij één lade hebt waar 2 kleuren sokken in zitten die allemaal door elkaar zijn gegooid en in totaal dus 100 sokken, kun je er nooit zeker van zijn dat je naar 3 keer grijpen minimaal twee dezelfde kleuren hebt.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:04 schreef honderd het volgende:
[..]
Er bestaat nog altijd een kans dat ik de eerste 3 keer alleen 3 zwarte pakken. Ok, als je deze handeling 100 keer gaat herhalen kom je 50/50 uit, maar het is geen zekerheid dat jij 3 dezelfde pakt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:13 schreef Platina het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als er 2 kleuren sokken zijn, dan betekend het dat wanneer je 3 sokken pakt je dan altijd un paar sokken met dezelfde kleur hebt.
Nog simpeler uitgelegd:
1ste sok Rood > 2de Zwart > 3de Rood of Zwart = 1 matchend paar.
of
1ste sok Rood > 2de Rood = 1 matchend paar.
lol... deze mag gequote worden voor t volgende deel.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:04 schreef honderd het volgende:
[..]
Ach ja ik zal hem wel helemaal verkeerd lezen, of ik heb laatst de wiskunde-wetten gebroken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:36 schreef Trizzle het volgende:
[..]
lol... deze mag gequote worden voor t volgende deel.
Die is echt domquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:04 schreef honderd het volgende:
[..]
Oh, wat zou dan die derde kleur kunnen zijn? Er zitten toch maar twee kleuren in?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:04 schreef honderd het volgende:
[..]
Heb je mijn uitleg gelezen? Met diequote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:42 schreef honderd het volgende:
Volgens mij snap ik er echt helemaal niks van,
Ik dacht altijd dat het meer ging in de zin van: 10 keer pakken, is bijvoorbeeld rrrrrwwwww, ipv, rrwrrw. En dan heb ik nog wel een 8,9 voor me tentamen kansrekening gehad
<kow`> "There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."quote:
Die is idd geweldigquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:08 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
<kow`> "There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
<SpaceRain> That's only 2 types of people, kow.
<SpaceRain> STUPID
*zucht*quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:57 schreef Zjakkie het volgende:
Erik: Wij zijn donderdag vrij
Dennis: Wat is er donderdag dan?
Erik: Oh dan is het Goede Vrijdag ofzo
Lees het volgende even:quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:04 schreef honderd het volgende:
[..]
Is dit duidelijk of moeten we verder gaan met de les?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:13 schreef Platina het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als er 2 kleuren sokken zijn, dan betekend het dat wanneer je 3 sokken pakt je dan altijd un paar sokken met dezelfde kleur hebt.
Nog simpeler uitgelegd:
1ste sok Rood > 2de Zwart > 3de Rood of Zwart = 1 matchend paar.
of
1ste sok Rood > 2de Rood = 1 matchend paar.
hahaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:04 schreef honderd het volgende:
[..]
<kow`> "There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:18 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik snap dat binary niet en die andere al helemaal niet, kan iemand mij uitleggen wat het grappige/stomme er aan is?
het blijft een kutraadsel.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oh, wat zou dan die derde kleur kunnen zijn? Er zitten toch maar twee kleuren in?![]()
Nee, ik bedoelde het sarcastisch. Er zitten maar twee kleuren sokken in die la. Dus in het 'ergste' geval heb je twee verschillend gekleurde sokken als je er twee hebt gepakt. Die derde is dan altijd een van die andere kleuren want er zijn niet meer kleuren sokken in de la.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in dood gaat?
Zus: Fijn dank je![]()
Maat: oeps![]()
Ik na horen verhaal:![]()
----------
Laatst ik in de expo:
Nollem: Ik wil graag die klok aub
Muts achter de kassa: Zal ik hem inpakken?
Nollem: Nee ik eet hem hier op. (ironieteken hier)
Muts: ???
Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.
Adam & Eva kregen meer kinderen dan 2 zoons.quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:05 schreef AvidadollarS het volgende:
Basisschool.
Komt ventje van 1 of andere Christelijke propaganda-eenheid onze montessoriklas binnen om ons in te lichten over Adam & Eva en hoe mooi dat wel niet allemaal was.
Klasgenoot van me, jaar of 10: "Maar meneer.., als Adam en Eva de 1e mensen waren en ze kregen twee zoons... Hebben die dan met hun moeder geneukt, waar komt de rest van ons vandaan dan?"
Die gozer stond met zn smoel vol tanden en was binnen 2 minuten weer weg. Een volwassen kerel zwaar geownd in al zn overtuigen door een ventje van 10, dmv simpele logica
Conclusie: De hele wereldbevolking is inteeltquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:46 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Adam & Eva kregen meer kinderen dan 2 zoons.
De zonen van Adam & Eva, behalve Kaïn (vertrokken) en Abel (vermoord), hebben met hun zussen geneukt.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:54 schreef ImmovableMind het volgende:
Gisteren in de sneak met een aantal collega's. De film 300.
De film is afgelopen en wij pakken onze jassen. In de rij achter ons begint er een muts te praten.
Muts: De titel van de film slaat nergens op, ze hebben echt wel meer dan 300 van die slechterikken vermoord.
Wij:..........................................................................
Is je sig ook van Theo Maassen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:09 schreef Nollem het volgende:
Julle snappen het gewoon niet.
Jullie denken dat Adam alleen met Eva is, maar dat is gewoon niet waar. Het was toch een paradijs, dus Eva is een afkorting.
Adam, E.V.A. = Adam, En Vele Anderen
*is een grap van Theo Maassen, maar ik vond hem hier wel passen*
Nope die is van mijzelfquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is je sig ook van Theo Maassen?![]()
Ik weet het ook welquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oh, wat zou dan die derde kleur kunnen zijn? Er zitten toch maar twee kleuren in?![]()
Ah okay nu snap ik hemquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:38 schreef koffiegast het volgende:
[..]
<kow`> "There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
<SpaceRain> That's only 2 types of people, kow.
<SpaceRain> STUPID
10 in binary = 2
het grappige/stomme is is dat die gozer de andere beschuldigd van dommigheid terwijl het niet zo is.
Ow.quote:
Leuk.quote:
Hehe.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:38 schreef Nollem het volgende:
Toen Nollem nog een klein Nollempje was had zijn op-een-na-oudste zus een nieuw autootje gekocht. Een automaat.
Wil mijn oudste zus er in wegrijden vraagt ze: Waar zit de koppeling??
Op-een-na-oudste-zus:![]()
Een automaat heeft geen koppeling alleen gas en een remquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Ik snap hem niet eens.Ik lach altijd maar mee met grappen over auto's maar ik heb ongeveer net zoveel verstand van auto's als een kip.
![]()
Oh, hoe moet je dan sturen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:27 schreef Nollem het volgende:
[..]
Een automaat heeft geen koppeling alleen gas en een rem
hehehe Jij snapt dit topic echt goedquote:
links remmen en rechts gasgeven, dan ga je vanzelf de bocht om.quote:
Aha!quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:46 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Adam & Eva kregen meer kinderen dan 2 zoons.
De zonen van Adam & Eva, behalve Kaïn (vertrokken) en Abel (vermoord), hebben met hun zussen geneukt.
Jij bent echt grappig, kan ik je inhuren voor een familiefeest?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:04 schreef honderd het volgende:
[..]
Is niks mis mee met die vraag.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:08 schreef Dodecahedron het volgende:
Bij mijn eerste rijles vertelde mn rijinstructeur dat je met je linkervoet de koppeling moet bedienen en met de rechter gas en rem.
Toen vroeg ik me af: wat nou als je én gas én rem ingedrukt wil hebben.!
VMBO/MBO tentamen? Jij was toch degene die ooit zijn beklag deed over "koorpsballen" ipv "corpsballen"?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:42 schreef honderd het volgende:
Volgens mij snap ik er echt helemaal niks van,
Ik dacht altijd dat het meer ging in de zin van: 10 keer pakken, is bijvoorbeeld rrrrrwwwww, ipv, rrwrrw. En dan heb ik nog wel een 8,9 voor me tentamen kansrekening gehad
het duurt even, maar dan heb je ook wat.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:43 schreef Syheriat het volgende:
[..]
VMBO/MBO tentamen? Jij was toch degene die ooit zijn beklag deed over "koorpsballen" ipv "corpsballen"?
Luister: Je hebt 50 rode en 50 zwarte sokken. Je moet één paar van dezelfde kleur hebben. Als je er drie pakt, en ze zijn allen rood heb je een rood paar. Als je twee zwarten en één rode pakt, heb je een zwart paar. Als je drie zwarte pakt heb je óók een zwart paar.
Echt hoor![]()
Ja, ik heb het oorspronkelijke topic geopend.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:47 schreef Nollem het volgende:
[..]
hehehe Jij snapt dit topic echt goed
Was die voor mij?quote:
ja he snuggle dat begrijp ik wel maar buiten dit alles is het gewoon een kutraadselquote:Op woensdag 21 maart 2007 07:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde het sarcastisch. Er zitten maar twee kleuren sokken in die la. Dus in het 'ergste' geval heb je twee verschillend gekleurde sokken als je er twee hebt gepakt. Die derde is dan altijd een van die andere kleuren want er zijn niet meer kleuren sokken in de la.
Kortste uitleg tot nu toe.![]()
ja maar als je nou 3 linker sokken pakt he WAT DAN ?!?! he of ze zijn van 3 verschillende merken = GEEN MATCH !!quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:43 schreef Syheriat het volgende:
[..]
VMBO/MBO tentamen? Jij was toch degene die ooit zijn beklag deed over "koorpsballen" ipv "corpsballen"?
Luister: Je hebt 50 rode en 50 zwarte sokken. Je moet één paar van dezelfde kleur hebben. Als je er drie pakt, en ze zijn allen rood heb je een rood paar. Als je twee zwarten en één rode pakt, heb je een zwart paar. Als je drie zwarte pakt heb je óók een zwart paar.
Echt hoor![]()
en nou opboeken met die kansberekening discussies, dit topic gaat over superdomme reacties, of domme situaties en domme opmerkingen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:19 schreef ballieking het volgende:
[..]
ja maar als je nou 3 linker sokken pakt he WAT DAN ?!?! he of ze zijn van 3 verschillende merken = GEEN MATCH !!
UHHHH
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:26 schreef ballieking het volgende:
JA MAAR! HET ZOU JE GEBEUREN ZEG STA JE DAAR VOOR JE LA IN HET DONKER IN JE NAAKTE PIEMEL
Dr. Snuggles.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:14 schreef ballieking het volgende:
[..]
ja he snuggle dat begrijp ik wel maar buiten dit alles is het gewoon een kutraadsel
Het zijn sokken van stretch, en die kun je zowel als linker- als als rechtersok gebruiken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:19 schreef ballieking het volgende:
[..]
ja maar als je nou 3 linker sokken pakt he WAT DAN ?!?! he of ze zijn van 3 verschillende merken = GEEN MATCH !!
UHHHH
Cool. Eindelijk iemand aan het lachen gemaakt.quote:
Nee jij scoort punten wou je zeggenquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
Nou nou, poe poe, wat een superdomme opmerking
Dat je met 3 keer grijpen niet zeker weet dat je een paar gelijkgekleurde sokken hebt was anders gewoon een super domme opmerking. Zulke raadsels scheiden wel mooi de mensen met een IQ van boven die 100 van die met een IQ van onder de 100quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:24 schreef koffiegast het volgende:
en nou opboeken met die kansberekening discussies, dit topic gaat over superdomme reacties, of domme situaties en domme opmerkingen.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:31 schreef Sapstengel het volgende:
M'n moeder een tijdje terug, tijdens dat we een film keken:
"Huh? In de gids stond zwarte komedie, maar ik heb nog geen neger gezien.."
quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:31 schreef Sapstengel het volgende:
M'n moeder een tijdje terug, tijdens dat we een film keken:
"Huh? In de gids stond zwarte komedie, maar ik heb nog geen neger gezien.."
Ja ok, maar wanneer is iets zwarte komedie, en wat is er zwart aan?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:03 schreef Rejected het volgende:
[..]!
Dit dacht ik eerst ook
Kwam ik laatst pas achter toen ik Death to smoochy ging kijken.
Komt omdat alle komedies met negers zwarte komedies zijn maar andersom niet
Zwarte humor enzo..quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:13 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Ja ok, maar wanneer is iets zwarte komedie, en wat is er zwart aan?
zwart van zwartgallig.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:12 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
![]()
snap zelf ook niet zo goed waar de term op slaat, maar dan nog kun je nagaan dat het een type humor is, en niet alleen negers die lollig doen![]()
2 verschillende antwoorden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:40 schreef Rejected het volgende:
Don't believe me?
Ja echt welquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:41 schreef imported_sphinx het volgende:
Jullie moeten gewoon allemaal op mijn sig klikken, dat is het gewoon.
heette de film toevallig De avonturen van Omaquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:59 schreef Dipkip het volgende:
Wel grappig alleen ook sneuquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:59 schreef Dipkip het volgende:
"SPEELGOEDWINKEL!!!!"![]()
Vervolgens de bioscoop, nou, zo'n grote had oma nog nooit gezien, en ook dat was natuurlijk tot achterin de zaal te horen. Gelukkig een middagfilm en dus vrij rustig. Reclames beginnen, en oma vond het geweldig. Na een kwartier naar het scherm turen draait oma zich naar mij toe "DAT KAN NIET, DIE NEGER GING NET AL DOOD!!"
Dat zijn voorfilmpjes, oma![]()
Ach nee joh, ze is inmiddels al lang dood, maar de laatste jaren waren de gelukkigste die ze heeft gekend. Hoe dementer ze werd, des te beter ging het met oma, toen vergat ze de oorlogquote:
(schijnt ooit in een belgische quiz te zijn gebeurd):quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:17 schreef RSie het volgende:
paar jaar geleden een vriendin van me.
Ik liep met een zonnebril met spiegelglazen.
dat kind wilde hem ook ff op, daarna een heel verbaasde kreet.
"HE je kan er doorheen kijken!!"
![]()
Whahaa.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:17 schreef RSie het volgende:
paar jaar geleden een vriendin van me.
Ik liep met een zonnebril met spiegelglazen.
dat kind wilde hem ook ff op, daarna een heel verbaasde kreet.
"HE je kan er doorheen kijken!!"
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:52 schreef Ordinair het volgende:
Mijn broertje had zijn verjaardagsfeestje in de Mc Donalds, loopt daar een allochtoon. Roept ineens een vriendje van mijn broertje "KIJK EEN DIEF!"..
Een kinderfeestje geven in de McD zegt al genoegquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:44 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
das nie grappig maar schandalig.. die ouders hebben een steek laten vallen!!
Dat klopt, dat kind werd ook niet echt goed opgevoed.. Zijn zus was zijn 'moeder' overdag want zijn ouders werkten allebei van 6 tot 8..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:44 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
das nie grappig maar schandalig.. die ouders hebben een steek laten vallen!!
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een kinderfeestje geven in de McD zegt al genoeg
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Laatst zag ik dat een huisgenootje allemaal karton in de gewone vuilnisbak zat te proppen, en omdat ik nogal van de afvalscheiding ben (ja, sue me), vroeg ik waarom ze dat niet in de doos voor het oud papier deed. Haar redenering: "Maar karton is toch niet van papier gemaakt?"
![]()
Liev.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:50 schreef Viswijfje het volgende:
Ik heb nog een mileubewuste periode gehad dat ik zelfs de nietjes uit me Yes haalde voor ie bij t oud papier mocht![]()
Herkenning?quote:
Maar ik wilde deze posten!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vol en een 5e deeltje komt er nietTeveel SC en het hoort meer in GC
![]()
danku voor dit topic
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:15 schreef Nielz. het volgende:
Hallo hallo,
Ik heb net een PS3, en we hebben hier wel draadloos internet, maar geen WiFi, en dat heb je nodig om met de PS3 draadloos te internetten. Hoe duur is dat om aan te leggen? En wat moet je daarvoor doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |