Gaan we weer persoonlijk worden? Je lijkt Pim Fortuyn wel. Elke keer als ik inhoudelijke kritiek lever maak je theater.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent er wel om hem de grond in te boren.
![]()
Vrij snel, een dag erna of 2 dagen.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:23 schreef Lemmeb het volgende:
Iemand enig idee vanaf wanneer dit op internet te vinden zal zijn?
De verkiezingen zijn voorbij, dus het risico is nihiel.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom raden vrijwel alle deskundigen het af om dit te doen. Man, je hebt geen idee wat voor risico dit is
Ik had graag deze docu over het CDA gezien trouwens, hoe Jack de Vries Jan Peter influistert dat hij Wouter voor leugenaar uit moet maken en dat JP dan zegt: maar dat kan toch niet maar het toch doet.
En welke functie heeft persoonsverheerlijking dan?quote:
Het grappige is dat je al voor je de documentaire hebt gezien, kunt uittekenen hoe de reacties (hier in POL, maar ook verder in het land) hierop zijn. PvdA-stemmers zullen een sympatieke, eerlijke, zich-dapper-kwetsbaar-op-durven-stellende man zien. Terwijl "boshaters" bevestigd zien dat Bos een twijfelende-en-draaiende-huilie is.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, dan heet het niet "Wouter Tapes". Dat is een titel uit de categorie: de "Nixon tapes". Ik hoop en verwacht dat meneertje IJdeltuit heerlijk op z'n smoel gaat.
Schot in de roos!quote:Op maandag 19 maart 2007 20:49 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Het grappige is dat je al voor je de documentaire hebt gezien, kunt uittekenen hoe de reacties (hier in POL, maar ook verder in het land) hierop zijn. PvdA-stemmers zullen een sympatieke, eerlijke, zich-dapper-kwetsbaar-op-durven-stellende man zien. Terwijl "boshaters" bevestigd zien dat Bos een twijfelende-en-draaiende-huilie is.
Ik denk dat het een documentaire is, waarin zowel "rechts" als "links" zijn bestaande beeld bevestigd zal zien. Ik kijk al uit naar de nabespreking![]()
Oh, wijs me dan even waar je inhoudelijke kritiek staat, ik zag alleen wat op niks gebaseerde losse flodders in de sfeer van: Wouter en PvdA, dat is bij voorbaat kut.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Gaan we weer persoonlijk worden? Je lijkt Pim Fortuyn wel. Elke keer als ik inhoudelijke kritiek lever maak je theater.
Dat gevoel had hij vast moeten houden..quote:Op maandag 19 maart 2007 21:42 schreef Arcee het volgende:
"Ik vind het een kutantwoord".
Alsof de andere partijen dat wel deden.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:51 schreef PJORourke het volgende:
Hij komt er zelf nog niet eens zo slecht van af, maar het gaat totaal niet om de inhoud bij die partij. Alleen maar strategie en tactiek. Vreselijk.
Ja, da's politiek. Kijk alleen maar hoeveel adviseurs 1 lid van de VVD-fractie al in dienst had.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:51 schreef Sickie het volgende:
Naja, zo'n docu geeft iig aan hoe fake ze daar zijn. Stapels adviseurs worden ingeschakeld om het volk te manipuleren. Om te kotsen.
Zo fake zijn ze overal.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:51 schreef Sickie het volgende:
Naja, zo'n docu geeft iig aan hoe fake ze daar zijn.
Ik moet zeggen dat deze documentaire mij wel heel nieuwsgierig maakt naar de andere partijen. Hoe zag de sterkte/zwakte analyse eruit, die de SP van de PvdA gemaakt heeft? En hoe werden de thema's en antwoorden van Rutte bepaald?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:51 schreef Sickie het volgende:
Naja, zo'n docu geeft iig aan hoe fake ze daar zijnde politiek is. Stapels adviseurs worden ingeschakeld om het volk te manipuleren. Om te kotsen.
Da's niet bewezen. Dit is alleen maar image, image, image, zonder over de inhoud zelfs maar te twijfelen. En dan die derderangs figuren om hem heen, denkend in cliche's, zonder enig inzicht of originaliteit. Wat een waardeloze nitwits. Geen wonder dat de kiezers wegliepen: je praat maanden over image en je krijgt het nog verkeerd.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:51 schreef Dodecahedron het volgende:
Alsof de andere partijen dat wel deden.
Verdonk. Precies hetzelfde verhaal. Gatverdamme.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, da's politiek. Kijk alleen maar hoeveel adviseurs 1 lid van de VVD-fractie al in dienst had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |