Daarom is het juist persoonsverheelijking. "Oh wat is ie toch eerlijk" en "Oh, het is ook maar een mens", en dan z'n kop constant in beeld. Dat is persoonsverheelijking.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:40 schreef SCH het volgende:
[..]Nee juist niet, ik denk helemaal niet dat hij er zo goed uit naar voren komt.
OH boehoe, als je maar iets negatiefs over de PvdA kan zeggen hequote:Op maandag 19 maart 2007 17:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Daarom is het juist persoonsverheelijking. "Oh wat is ie toch eerlijk" en "Oh, het is ook maar een mens", en dan z'n kop constant in beeld. Dat is persoonsverheelijking.
Bespaar me je insinuaties. Het gaat om Bos, niet om jou of mij. Leg mij anders maar uit waarom het geen persoonsverheelijking is.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:50 schreef SCH het volgende:
[..]
OH boehoe, als je maar iets negatiefs over de PvdA kan zeggen he
Het is niet zoals jij het zegt. Wacht het anders even af - dan praten we na afloop verder.
Nee, dan heet het niet "Wouter Tapes". Dat is een titel uit de categorie: de "Nixon tapes". Ik hoop en verwacht dat meneertje IJdeltuit heerlijk op z'n smoel gaat.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:47 schreef pberends het volgende:
Daarom is het juist persoonsverheelijking. "Oh wat is ie toch eerlijk" en "Oh, het is ook maar een mens", en dan z'n kop constant in beeld. Dat is persoonsverheelijking.
Iedere docu over Wouter Bos is gelijk 'persoonsverheerlijking'?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja doei. Jij doet de claim.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Leg mij anders maar uit waarom het geen persoonsverheelijking is.
Persoonsverheerlijking betekent positief, positief, positief - in dat geval zend je geen docu uit van iemand die met suiker en boter de verkiezingen verliest.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Bespaar me je insinuaties. Het gaat om Bos, niet om jou of mij. Leg mij anders maar uit waarom het geen persoonsverheelijking is.
Hij heeft toch al verloren, dus deze docu kan alleen maar positief uitwerken. Wat ik al zei.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Persoonsverheerlijking betekent positief, positief, positief - in dat geval zend je geen docu uit van iemand die met suiker en boter de verkiezingen verliest.![]()
Precies. Hij en de PvdA zitten in zo'n een dal dat het alleen maar goed kan uitwerken. Mensen stemmen graag op figuren met wie ze binding hebben (en dat krijgen ze ook door zo'n docu). Niet dat het erg inhoudelijk is, maar toch, zo werkt het.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:06 schreef Sickie het volgende:
Zoiets heet damage control. Bos probeert zich wederom in de underdog positie te manouvreren.
*zucht*quote:Op maandag 19 maart 2007 19:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Precies. Hij en de PvdA zitten in zo'n een dal dat het alleen maar goed kan uitwerken. Mensen stemmen graag op figuren met wie ze binding hebben (en dat krijgen ze ook door zo'n docu). Niet dat het erg inhoudelijk is, maar toch, zo werkt het.
Nee hoor, jij bent er wel om hem de grond in te boren.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij heeft toch al verloren, dus deze docu kan alleen maar positief uitwerken. Wat ik al zei.
Daarom raden vrijwel alle deskundigen het af om dit te doen. Man, je hebt geen idee wat voor risico dit isquote:Op maandag 19 maart 2007 19:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Precies. Hij en de PvdA zitten in zo'n een dal dat het alleen maar goed kan uitwerken. Mensen stemmen graag op figuren met wie ze binding hebben (en dat krijgen ze ook door zo'n docu). Niet dat het erg inhoudelijk is, maar toch, zo werkt het.
Welk risico? Denk je nu echt dat Bos uberhaupt de kar nog gaat trekken de volgende ronde zoals het er nu voorstaat?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom raden vrijwel alle deskundigen het af om dit te doen. Man, je hebt geen idee wat voor risico dit is
Ik had graag deze docu over het CDA gezien trouwens, hoe Jack de Vries Jan Peter influistert dat hij Wouter voor leugenaar uit moet maken en dat JP dan zegt: maar dat kan toch niet maar het toch doet.
Geen flauw idee, voorlopig is hij nog een tijd vice-premier, dus me dunkt dat er een risico aan zit.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:34 schreef Sickie het volgende:
[..]
Welk risico? Denk je nu echt dat Bos uberhaupt de kar nog gaat trekken de volgende ronde zoals het er nu voorstaat?
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben heel benieuwd.
Gaan we weer persoonlijk worden? Je lijkt Pim Fortuyn wel. Elke keer als ik inhoudelijke kritiek lever maak je theater.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent er wel om hem de grond in te boren.
![]()
Vrij snel, een dag erna of 2 dagen.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:23 schreef Lemmeb het volgende:
Iemand enig idee vanaf wanneer dit op internet te vinden zal zijn?
De verkiezingen zijn voorbij, dus het risico is nihiel.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom raden vrijwel alle deskundigen het af om dit te doen. Man, je hebt geen idee wat voor risico dit is
Ik had graag deze docu over het CDA gezien trouwens, hoe Jack de Vries Jan Peter influistert dat hij Wouter voor leugenaar uit moet maken en dat JP dan zegt: maar dat kan toch niet maar het toch doet.
En welke functie heeft persoonsverheerlijking dan?quote:
Het grappige is dat je al voor je de documentaire hebt gezien, kunt uittekenen hoe de reacties (hier in POL, maar ook verder in het land) hierop zijn. PvdA-stemmers zullen een sympatieke, eerlijke, zich-dapper-kwetsbaar-op-durven-stellende man zien. Terwijl "boshaters" bevestigd zien dat Bos een twijfelende-en-draaiende-huilie is.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, dan heet het niet "Wouter Tapes". Dat is een titel uit de categorie: de "Nixon tapes". Ik hoop en verwacht dat meneertje IJdeltuit heerlijk op z'n smoel gaat.
Schot in de roos!quote:Op maandag 19 maart 2007 20:49 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Het grappige is dat je al voor je de documentaire hebt gezien, kunt uittekenen hoe de reacties (hier in POL, maar ook verder in het land) hierop zijn. PvdA-stemmers zullen een sympatieke, eerlijke, zich-dapper-kwetsbaar-op-durven-stellende man zien. Terwijl "boshaters" bevestigd zien dat Bos een twijfelende-en-draaiende-huilie is.
Ik denk dat het een documentaire is, waarin zowel "rechts" als "links" zijn bestaande beeld bevestigd zal zien. Ik kijk al uit naar de nabespreking![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |