quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:06 schreef Danny het volgende:
Huub is niet alleen nog steeds leuk, er is absoluut niemand leuker of interessanter in die toko.
Erik is grappig, maar meer ook niet. Syl is lief, maar te onzichtbaar. Natasia, Brian, Amanda en Jaap zijn alleen leuk voor mensen met het IQ van Bonnie St. Claire, en derhalve voor ongeveer een handvol mensen.
Zeg 's eerlijk; is er buiten Huub ook maar enige reden om naar DGK te kijken? En zo ja ben ik heel benieuwd wat die reden dan wel niet is...
Dus een leuk discussiestandpunt moet weer dicht ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:24 schreef Suikeroom het volgende:
elke bewoner heeft zn eigen topic.. deze kan dicht
brian en natasja hadden al lang het huis uit gemoeten. Die twee sporen echt niet. Alleen achter houdt deze twee asocialen in het huis. Een groot deel van Nederland had ze al lang afgeschreven. Nieuwe mensen die nog enigszins 'normaal' zijn zul je in dit programma niet meer aantreffen. Het laatste voorbeeld is de man met een gespleten persoonlijkheid genaamd Jaap. Het was al een freakshow en het wordt alleen maar erger.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:32 schreef Gigageil het volgende:
Ik heb Huub nou ook wel gezien.....
En ik geef Brian meer kans op de jackpot dan hem. Hij heeft nu alweer een officiële waarschuwing, en dat gaat hem de kop kosten binnenkort![]()
Klopt, zet de live stream aan en na 5 minuten maakt ie je aan het lachen met z'n vlijmscherpe humoristische opmerkingen, en ook al gaat het soms iets te ver: het blijft een mindfucking game!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:51 schreef happyme28 het volgende:
Huub is en blijft de enige reden om te blijven kijken. Niemand is perfect, maar ik lach om zijn humor, zijn stoken en zijn adhd.
zo ist en nie andersquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:13 schreef Ning het volgende:
Is het niet min of meer logische dat Huub nu is wie die is. 45 procent van de stemmen, iedere dag stapels post etc etc. Vraag me af of we daar allemaal niet naast onze schoenen zou lopen. En dat hij daarom best af en toe arrogant is vreselijk onuitstaanbaar. Maar aan de andere kant goudeerlijk en het hart op de juiste plaats.
Vooral die laatste regel is diep triest.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:03 schreef tong80 het volgende:
Hij scheldt met kanker verwensingen. Zoekt het pispaaltje van de klas om zich groter te voelen. In de polls staat ie nog hoog. Maar dat kan nooit lang meer duren. Hij overschreeuwt zichzelf. Dit wordt een WK-74 finaletje. Voor staan en dan met mooie veren gaan pronken de eindstreep verontachtzamend.
Wat Jaap zei was terecht. In het normale leven zou je je nooit zo tegen mij durven opzetten.
Huub was mijn held maar is bezig zijn eigen glazen in te gooien.
Held is ook weer betrekkelijk, want ik haat hoerenlopers.
Wat is er diep triest aanquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vooral die laatste regel is diep triest.
Waarom heb jij een hekel aan hoerenlopers dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er diep triest aan
Het is een openbare hoerenloper.
Hij strooit met krachttermen, niet met ziektes. Nuanceverschil dat veel mensen niet lijken te snappen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:23 schreef tong80 het volgende:
Maar dat schelden en met ziektes strooien ?
Iets op te biechten?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vooral die laatste regel is diep triest.
waarschijnlijk heeft 'ie ook een hekel aan hoeren. iets met kortzichtig enzo...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:31 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Waarom heb jij een hekel aan hoerenlopers dan?
Zoiets zal het wel zijn inderdaadquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:34 schreef Danny het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft 'ie ook een hekel aan hoeren. iets met kortzichtig enzo...
Inderdaad ja. Een hekel hebben aan een hele groep mensen die je dus niet kent vind ik daarvan het perfecte voorbeeld. Zo werkt racisme bv ook.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:34 schreef Danny het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft 'ie ook een hekel aan hoeren. iets met kortzichtig enzo...
alsof er zoveel keus aan vrouwen is in dat huis..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:28 schreef Spyderman het volgende:
Huub denk dat alle vrouwen voor hem vallen, de gene waar hij het de afgelopen tijd mee heeft gedaan zijn alleen maar hoeren geweest.
![]()
Het roepen naar iemand dat hij hoopt dat hij sterft aan longkanker , is dat geen strooien met ziektesquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:33 schreef Danny het volgende:
[..]
Hij strooit met krachttermen, niet met ziektes. Nuanceverschil dat veel mensen niet lijken te snappen.
.
Was naar aanleiding van Jaap, die zei het als eerstequote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:08 schreef maril het volgende:
[..]
Het roepen naar iemand dat hij hoopt dat hij sterft aan longkanker , is dat geen strooien met ziektes![]()
Je vergeet Sylvia, dat is toch wel de koninginquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Huub is gewoon geniaal, grappig en uniek
Zonder Huub geen Gouden Kooi, dankzij Huub zit de stekker er nu nog in en daar zou je hem dankbaar voor moeten zijn
Huub is eigenlijk al een beetje de koning van het universum...![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:14 schreef Katewalker het volgende:
Hoezo, Huub is niet leuk meer? Dat vind jij..maar dat wil niet zeggen dat het zo is. Zet dan neer.."ik vind Huub niet leuk meer.".dat kan..wel jammer..maar kan..![]()
Ik vind Huub wel leuk.![]()
Huub die vandaag Jaap naaide op tv, was voor mij de reden om door te zappen ...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:06 schreef Danny het volgende:
Zeg 's eerlijk; is er buiten Huub ook maar enige reden om naar DGK te kijken? En zo ja ben ik heel benieuwd wat die reden dan wel niet is...
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:05 schreef Frasier het volgende:
Ik vind Huub nog steeds acceptabel. Alleen zou hij J.aap nog meer moeten pesten en zieken. Dat varken vraagt er om.
Nee dat is helemaal niet ok. Dat zie je mij ook niet poste. Huub heeft laats ook z'n excuses gemakt vanwegen zijn ziekte verwensingen naar familieleden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:33 schreef Danny het volgende:
[..]
Hij strooit met krachttermen, niet met ziektes. Nuanceverschil dat veel mensen niet lijken te snappen.
Buiten dat kun jet zoiets niet vergelijken met de buitenwereld. Hier kun je weglopen. Dat is daar niet mogelijk en dan kan frustratie zich rap opstapelen.
Trouwens, als we het over strooien met ziektes hebben. Wie begon daarmee?
Ome 'kankerhoer' Brian en tante 'jij sterft binnenkort aan een hele nare siekte' Natasia.
Wie zat te zeiken 'Sylvia gunt mij mijn kindjes niet en wat doet God? Opa overleden!'?
Tante 'moment bepaalt' Natasia.
Maar da's natuurlijk allemaal ok, want ze heten geen Huub
Ik vind dat Jaap moet stoppen met eten.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:28 schreef Vector_SLD het volgende:
Soms vind ik Jaap ook wel een held. Ik vind dat Huub moet stoppen met het zoenen van Eric enzo.
te makkelijkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vind dat Jaap moet stoppen met eten.
een aantal vrienden van mij zijn ook homo, maar ik vraag me af, huub is hetero, heb zelden een hetero meegemaakt die zo zoenerig en lichamelijk is met een andere man, aangezien huub geen homo is vraag ik me af of dat puur voor de camera is en om zieltjes te winnen,....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:28 schreef Vector_SLD het volgende:
Soms vind ik Jaap ook wel een held. Ik vind dat Huub moet stoppen met het zoenen van Eric enzo.
Mwah, ik ken anders hetero's genoeg die knuffelig en zoenerig zijn.. is beetje wat je gewend bent, welke omgeving, waar je mee omgaatquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:06 schreef robert2006 het volgende:
[..]
een aantal vrienden van mij zijn ook homo, maar ik vraag me af, huub is hetero, heb zelden een hetero meegemaakt die zo zoenerig en lichamelijk is met een andere man, aangezien huub geen homo is vraag ik me af of dat puur voor de camera is en om zieltjes te winnen,....
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:28 schreef Vector_SLD het volgende:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
knuffelen is iets anders dan sex hoor, zo zou je bijna als vader je dochtertje niet eens meer
durfen knuffelen zonder er van verdacht te worden haar sexueel te misbruiken
ER MOET MEER GEKNUFFELD WORDEN !
altijd beter dan moord en doodslag
Joh sylvia wist ervan hoor. En als ze er last van had dan had ze haar mond wel open getrokken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:38 schreef Maanvis het volgende:
Huub was hartstikke leuk en ook eigenlijk altijd na Sylvia mijn favoriet, maar nu is ie echt een laagbijdegronds persoon aan het worden. Ik wist niet dat ie het in zich had. Blijkbaar dus toch wel, toch frappant hoe één persoon (jaap) het slechtste in iemand (huub) naar boven kan halen. En dan heb ik het nog niet eens over zijn respectloze gedrag jegens Sylvia met haar wakkerhouden vannacht nadat ze afscheid van haar vader heeft genomen, omdat ze zonodig moesten rellen. Zo'n lompheid zou zelfs jaap niet in zich hebben, denk ik.
Mijn hoop is nu gevestigd op Sylvia en Amanda, zij zijn de enigen van wie ik nog niets kwaads heb gezien.
Joh dat is al vanaf dat Jaap in de kooi zit.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:56 schreef havefun het volgende:
De reacties op het gedrag van Huub en Eric op de Talpa site liegen er ook niet om. Die Huub is echt veel van zijn populariteit aan het verliezen.
Sylvia kan nog even niet goed stabiel denken en doen, komt voort uit het verlies van haar vader of ze die nou wel of niet 10 heeft gezien dus kan ze ook geen tegengas geven aan Huub, alleen Huub met zijn psyco kennis is zelfs dit moment bij Syl vergeten of hij kent de tijdelijk rouw fase niet, zo perfect is hij dus niet een stropdas om doen uit respect ??? respect is veel meer mensen met een gedrag stoornis hebben respect ondergeschikt gemaakt aan hun eigen gedrag.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Joh sylvia wist ervan hoor. En als ze er last van had dan had ze haar mond wel open getrokken.
Op een gegeven moment vanacht heeft ze Huub ook weggehaald uit de scene.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Joh sylvia wist ervan hoor. En als ze er last van had dan had ze haar mond wel open getrokken.
Tuurlijk, die is ook zo weerbaar en assertief tegen huub net nu ze haar vader heeft verloren.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:05 schreef itsme het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:07 schreef marky het volgende:
Tjonge wat een onzin allemaal weer.
Huub doet past zich aan aan zijn omgeving. Huub speelde tegen Bart en NL een heel ander spel dan dat hij tegen deze personen doet. Een discussie kan je niet met ze voeren omdat ze nooit in de gaten hebben wanneer ze een discussie verliezen. Het niveau van de tegenstander is te laag en daar passen Huub en Eric zich op aan. Van de week is al gezegd door Huub het spel moet harder worden. Dat was na een bezoek aan de Febo.
Als Huub er niet was geweest dan hadden hier geen mensen zitten streamen tot half 6 vanochtend dan hadden we iedere dag rond elkf naar bed kunnen gaan. Alle neuzen hadden de zelfde kant opgestaan en we hadden te maken gehad met het werk van de rat. Saai TV saaie streams.
In alles wat Huub tot nu toe gedaan heeft zit een hoop goed maar als je zoveel doet als hij En Eriv natuurlijk ook dan doe je vanzelfsprekend ook veel slecht.
Hoe je het ook bekijkt Huub en Eric zijn op dit moment de mensen die het programma maken. De andere zijn verworden tot figuranten van het spel. Ik kan het alleen maar waarderen.
Ook mee eens.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:07 schreef marky het volgende:
Tjonge wat een onzin allemaal weer.
Huub past zich aan aan zijn omgeving. Huub speelde tegen Bart en NL een heel ander spel dan dat hij tegen deze personen doet. Een discussie kan je niet met ze voeren omdat ze nooit in de gaten hebben wanneer ze een discussie verliezen. Het niveau van de tegenstander is te laag en daar passen Huub en Eric zich op aan. Van de week is al gezegd door Huub het spel moet harder worden. Dat was na een bezoek aan de Febo.
Als Huub er niet was geweest dan hadden hier geen mensen zitten streamen tot half 6 vanochtend dan hadden we iedere dag rond elf naar bed kunnen gaan. Alle neuzen hadden de zelfde kant opgestaan en we hadden te maken gehad met het werk van de rat. Saai TV, saaie streams.
In alles wat Huub tot nu toe gedaan heeft zit een hoop goed maar als je zoveel doet als hij, en Eric natuurlijk ook, dan doe je vanzelfsprekend ook veel slecht.
Hoe je het ook bekijkt Huub en Eric zijn op dit moment de mensen die het programma maken. De andere zijn verworden tot figuranten van het spel. Ik kan het alleen maar waarderen.
Ik ben op dit moment van niemand fan, ik hoop snel op een nieuwe leuke bewoner.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Ook mee eens.
Jammer dat mensen hem nu opeens allemaal laten vallen. Tuurlijk hij heeft ook zijn negatieve kanten maar om dan opeens allemaal fan van Jaap te worden.![]()
en voorall zo doorgaan dan gaat die Brainless de fout in..die moet er uit! en gaat er ook uit!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:36 schreef deechte het volgende:
De enigste die de achterbakse Brian eruit kan werken is Huub.....hij is aardig op weg en moet (hoe vervelend het ook is) doorgaan met zijn strategie.....simpel wegpesten met terror....keihard maar de enigste weg naar de hoofdprijs.
Ik snap ook echt niet dat ze dat gescheld van Huub daar bij Tien gewoon laten doorgaan zonder sancties.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:03 schreef tong80 het volgende:
Hij scheldt met kanker verwensingen. Zoekt het pispaaltje van de klas om zich groter te voelen. In de polls staat ie nog hoog. Maar dat kan nooit lang meer duren. Hij overschreeuwt zichzelf. Dit wordt een WK-74 finaletje. Voor staan en dan met mooie veren gaan pronken de eindstreep verontachtzamend.
Wat Jaap zei was terecht. In het normale leven zou je je nooit zo tegen mij durven opzetten.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:49 schreef maril het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment van niemand fan, ik hoop snel op een nieuwe leuke bewoner.
Marco van Batsen volgens Raymond Goethalsquote:
Wippen, nakken, douwen, raggen, penetreren, vaginaal domineren, doppen, dammen, ketsen, simultaanstouteren, palen, interne stokslagen geven, bonen, steken, vaginaal bungeejumpen, van bil gaan, matrashockeyen, kruisbestuiving, pompen, de pruim op sap zetten, shaggen, punteslijpen, diepsneeduiken, bumsen, naaien, krikken, coïteren, stoten, prikken , vossen, rampetampen, wippen. Je weet wel, batsen.quote:
Meneer is net geregistreerd en heeft meteen praatjes. Over een week eis je de plek van Danny op?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:53 schreef NNK3 het volgende:
Sorry maar waarom is er in godsnaam een heel subforum over een stupide programma zoals de Gouden Kooi?
Omdat voldoende mensen het een voldoende boeiend onderwerp vinden om over te discussiëren. En voor wie dat niet vindt zijn er 59 andere fora. Veel plezier daar.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:53 schreef NNK3 het volgende:
Sorry maar waarom is er in godsnaam een heel subforum over een stupide programma zoals de Gouden Kooi?
Omdat er een half miljoen mensen naar kijken, terwijl Jack Spijkerman op dit moment 250000 kijkers trekt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:53 schreef NNK3 het volgende:
Jack Spijkerman heeft in SHO toch vast wel een eigen "Jack is niet leuk meer" topic??quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat er een half miljoen mensen naar kijken, terwijl Jack Spijkerman op dit moment 250000 kijkers trekt.![]()
En terecht. Dit niveautje treitershow is nu echt niet leuk meer!! Ik hoop dat hij binnenkort zijn 2e officiele waarschuwing krijgt en ze er een leuke nieuwe miljonair voor terug plaatsen. De redactie zal toch zeker wel nog leuke mensen kunnen vinden...... Alhoewel, wie heeft er nou zin om in zo'n huis te gaan wonen waar de laatste tijd zo'n nare sfeer hangt (tenminste als je niet voor Huub en Eric bent)? Dat ze dit doen om te winnen na een jaar oke, maar nu is nog de tijd om aan je persoonlijke doelen te werken. Dat is echter meteen het probleem bij Huub, hij heeft alleen als doel om de villa te winnen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:56 schreef havefun het volgende:
De reacties op het gedrag van Huub en Eric op de Talpa site liegen er ook niet om. Die Huub is echt veel van zijn populariteit aan het verliezen.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Goed topic tong80.
Ik ken Huub niet persoonlijk, hij komt niet uit dezelfde woonplaats als ik, we zijn ook niet uit dezelfde baarmoeder geslingerd, wat heet we staan zelfs niet op dezelfde stamboom, verder is hij geen vriend van me, en ook geen vijand, ik ken zijn ouders niet, ik heb niet vroeger met hem geknikkerd, zijn zus bats ik ook al niet, en hij niet de mijne, de poet deelt Huub vast niet me wanneer hij DGK wint en ik weet zeker ook niet de villa.
Kortom, ik heb geen ene reet met Huub te maken gehad in het verleden en hij niet met mij. Vul in plaats van Huub Jaap, Eric, Natasia, Brian, Amanda of Sylvia in en je komt tot dezelfde conclusie. Derhalve kan het me werkelijk aan me bolle reet roesten wie stout is en wie lekkers verdiend. Als er maar goede televisie wordt gemaakt. Het is de fucking verrotte Gouden Kooi. Conjo di bomama, het gaat niet om een zak m&m's. Dat de beste DGK speler mag winnen. En hoe ze dat doen, dat zoeken ze zelf maar uit. Als het maar spectaculaire televisie beelden oplevert.![]()
WEinigquote:Op zondag 18 maart 2007 02:40 schreef fladdie het volgende:
is er iets van terug te zien
Ik ben geen meneer en ik weet niet wie Danny is. "quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Meneer is net geregistreerd en heeft meteen praatjes. Over een week eis je de plek van Danny op?![]()
Freaks.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:00 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Omdat voldoende mensen het een voldoende boeiend onderwerp vinden om over te discussiëren.
Ga lekker leuteren over Motel Mozaique of over je favoriete hip hop nummer, dát is nuttig.quote:
Dat is het doel van iedereen. De rest komt er echter niet voor uit. Rijles? Afvallen? Cursusje nailstyling?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:47 schreef _-inge-_ het volgende:
hij heeft alleen als doel om de villa te winnen.
Dat zal inderdaad minder zijn aangezien FOK de Huubfanclub is.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:42 schreef marky het volgende:
Vandaag is dan een mooie test. Huub is niet in de villa eens zien hoeveel COSSEN er geopend gaan worden vandaag.
Is Koen de intrigant?quote:
Alleen Natasia zit er om haar kinderen te ontlopen.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:00 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat is het doel van iedereen. De rest komt er echter niet voor uit. Rijles? Afvallen? Cursusje nailstyling?
Kom op zeg. Dat soort bullshit ga je niet voor in zo'n programma zitten, maar dat doe je gewoon lekker thuis. IEDEREEN zit daar om de villa te winnen.
Dat idee had ik al vanaf het begin. Terug moeten naar huis, naar haar kinderen, leek haar worst nightmare.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:26 schreef scanman01 het volgende:
Alleen Natasia zit er om haar kinderen te ontlopen.
Pasgeleden lulde ze heerlijk haar mond voorbij. Eric zat ongelooflijk te klieren, waarop Natasia opeens reageerde: "Wat ben jij een ongelooflijk draak. Je bent bijna nog erger dan Jenne en Jairo"
Dáárom zit Natasia in de gouden kooi. Ze kan haar kinderen niet meer verdragen.
Daarom doet Huub nog wel een beetje aan Koen denken.quote:
Die COS is een soort slowchat geworden dus die blijft toch wel lopen, vandaag iets trager door het ontbreken van Huub en Sylvia maar ze zijn al weer terug dus er is weer leven in DGKquote:Op zondag 18 maart 2007 11:42 schreef marky het volgende:
Vandaag is dan een mooie test. Huub is niet in de villa eens zien hoeveel COSSEN er geopend gaan worden vandaag.
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Pasgeleden lulde ze heerlijk haar mond voorbij. Eric zat ongelooflijk te klieren, waarop Natasia opeens reageerde: "Wat ben jij een ongelooflijk draak. Je bent bijna nog erger dan Jenne en Jairo"
Vergelijkbaar inderdaad. Ze spelen het spel op het scherpst. Maken het voor de kijker tot wat het is. Beiden briljant.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daarom doet Huub nog wel een beetje aan Koen denken.
Maak je geen zorgen, na vandaag de kinderen HAAR ook niet meer!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan ?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:20 schreef henkmobiel het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, na vandaag de kinderen HAAR ook niet meer!
Hoe zou jij erover denken als jouw moeder na maanden eindelijk eens thuis kwam en jij dan met een ijsje van 20 euro twee uur lang de deur uitgestuurd wordt?quote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:27 schreef henkmobiel het volgende:
[..]
Hoe zou jij erover denken als jouw moeder na maanden eindelijk eens thuis kwam en jij dan met een ijsje van 20 euro twee uur lang de deur uitgestuurd wordt?
Sorry, maar wie is Koen?quote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:30 schreef Elounda het volgende:
[..]
Sorry, maar wie is Koen?
Of is hij van de Bus?
Dan ken ik hem niet, want daar keek ik nooit naar...
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:30 schreef Elounda het volgende:
Sorry, maar wie is Koen?
Of is hij van de Bus?
Dan ken ik hem niet, want daar keek ik nooit naar...
quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:23 schreef tong80 het volgende:
Maar dat schelden en met ziektes strooien ?
Hoe kom je eropquote:Op maandag 19 maart 2007 02:42 schreef Bontekoe het volgende:
Huub is leuk, Huub is leuk, Huub is leuk, Huub is leuk.
En dat 100 x
En Huub blijft leuk
Ook 100 x
http://images.fok.nl/s/static.gif
En je wakker houdt bedoel jequote:Op maandag 19 maart 2007 04:02 schreef Inukshuk het volgende:
Bij gebrek aan beter is Huub leuk. Ik vraag mij af als er iemand inkomt met het niveau van Nicolaas of Huub dan nog zo leuk en populair is.
Eerlijk is eerlijk, Huub is nog steeds de gangmaker, en heeft nog steeds zijn unieke momenten. De rest is TE voorspelbaar geworden. Hij doet me soms denken aan zo'n rot mugje wat om je heen zoemt als je probeert te slapen tijdens een warme zomernacht....
Dat bedoelde ik ook. Gelukkig leef ik in een Huub DGK vriendelijke tijdzonequote:Op maandag 19 maart 2007 04:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
En je wakker houdt bedoel je
Doet me dan eerder aan huub denken
Tappie Moffo Mang.quote:Op maandag 19 maart 2007 04:55 schreef RottePeer het volgende:
boehoe boehoe
gouden kooi is dik nep mang
krijg een leven boelers
ik poep op de gouden kooi
De anti-Huub beweging? Ik ben eerder pro-Huub, maar hij is gewoon bloedirritant bezig.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:29 schreef Danny het volgende:
ik vind het vooral leuk om te zien hoe de anti-huub beweging zich hier opeens aan komt melden in de hoop de massa te overtuigen van hun gelijk
Nou zoveel anti huubers zijn er niet bij gekomen, eerder een groot gros Huub fans die de overstap van tien forum naar fok maakte, en lekker de cossen onder kladderen.. "Huub is geweeeeeldig, beeldig, en eeeeenig"..quote:Op maandag 19 maart 2007 14:29 schreef Danny het volgende:
ik vind het vooral leuk om te zien hoe de anti-huub beweging zich hier opeens aan komt melden in de hoop de massa te overtuigen van hun gelijk
Maar goed, ieder zijn mening. Persoonlijk vind ik Huub de sterkste persoonlijkheid en hoewel ik lang niet al zijn acties waardeer zorgt hij wel voor een programma dat het bekijken waard is. Na DGK hoeft Big Brother wmb niet terug te komen met hun saaie gewauwel.
Overigens blijf ik erbij dat Brian zichzelf gek maakt en dat Huub's aandeel daarin relatief klein is.
Mjah vink ook! Hijs zo heerlijk adremquote:Op maandag 19 maart 2007 15:52 schreef Nathje het volgende:
Ik blijf hem super vinden. Hij gaat soms wat ver maar stiekem moet ik er ontzettend om lachen. Hij kan zo snel reageren dat ik even met mijn ogen moet knipperen.
Hoelang zal dit goede voornemen duren?quote:17:08 - Huub betert zijn leven Bron: Tien
Dat Huub vannacht weer eens over de schreef is gegaan, zit de Oldenzaler redelijk dwars. Nadat de 25-jarige ook nog een tweede officiele waarschuwing ontvangt, gaat hij bij zichzelf te rade. In gesprek met Amanda en Natasia geeft hij zijn gedachten bloot. Ik ga stoppen met mensen zo uit te dagen, begint Huub.Ik had de afgelopen tijd zoiets van what the fock doe ik hier eigenlijk nog. Niet dat ik naar huis wil of zo hoor! Maar als ik me ga vervelen en ik dan gedronken heb dan ga je de regels tarten.
Natasia en Amanda lijken blij met het nieuws. Ik ga het niet meer doen omdat het negatieve energie geeft en dat is slecht voor jezelf, gaat de 25-jarige verder. En daarbij komt dat ik het slimmer kan winnen!
Mee eens ik was een fan van Huub maar heeft acties gedaan die niet goedquote:Op maandag 19 maart 2007 14:07 schreef Para_Brodda het volgende:
Eens. Ik ben de gouden kooi gaan kijken vanwege de clashes tussen Natanael en Huub. Zij hadden een mooie psychologische oorlogsvoering met elkaar. Ik was toen voor Huub, maar de laatste weken wordt zijn gedrag steeds platter en triester. Met z'n f*kking dit en f*kking dat. Waar slaat dat op? Hij lijkt ook helemaal niet meer met het spel bezig, maar alleen maar met het kleineren en beledigen van anderen (opgezweept door een giebelende eric). Jammer.
Tuurlijk en de rest zit in de hoek, beweegt niet, praat niet, haalt alleen adem, ja en Sinterklaas bestaat ook.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:26 schreef fredfik het volgende:
Er moeten sancties voor BRIAN komen voor|: 1. meerdere xx fluisteren met Natasia 2. met lopende kraan praten met Natasia 3. expres glaslijstjes kapotgooien 4. glas niet opruimen, expres laten liggen 5. Sylvia in haar slaap aanraken/wakkermaken 6. onwaarheden voor de camera verkondigen 7. spullen van anderen wegnemen en kapotmaken 8. expres uitdagen en aanraken van Huub 9. opstoken van Jaap, die Huub wegverspert 10. openlijk vloeken en woord **** uitroepen 11. seksistische "****"opmerkingen naar Eric
Mijn God, denk eens terug aan je Nederlandse les. Hoe zat het ook weer met d's en t's?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:03 schreef Spyderman het volgende:
[..]
Tuurlijk en de rest zit in de hoek, beweegd niet, praat niet, haalt alleen adem, ja en Sinterklaas bestaad ook.![]()
[DGK FB # 3] Vragen mbt dit DGK-forumquote:Op maandag 19 maart 2007 22:26 schreef fredfik het volgende:
Er moeten sancties voor BRIAN komen voor|: 1. meerdere xx fluisteren met Natasia 2. met lopende kraan praten met Natasia 3. expres glaslijstjes kapotgooien 4. glas niet opruimen, expres laten liggen 5. Sylvia in haar slaap aanraken/wakkermaken 6. onwaarheden voor de camera verkondigen 7. spullen van anderen wegnemen en kapotmaken 8. expres uitdagen en aanraken van Huub 9. opstoken van Jaap, die Huub wegverspert 10. openlijk vloeken en woord **** uitroepen 11. seksistische "****"opmerkingen naar Eric
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 02:46 schreef Manono het volgende:
Huub plakt heerlijk op het scherm, het boeit als hij bezig is, de rest is nauwelijks interessant. Maar er zullen een hoop huilies zijn die liever vriendelijke spelers zien. Ten opzichte van Huub is iedereen braaf en kan iedereen low profile blijven want Huub laat zich zo zien dat anderen bijna net meer hoeven te spelen. Hij gaat er zonder reserves voor en daar heb ik respect voor. Als Brian Amanda en Jaap er nog met Dennis hadden ingezeten had ik NOOIT gekeken. Brian is te voorzichtig om leuk te zijn en is daarachter volgens mij ook niet boeiend, Amanda te eendimensionaal omdat ze te gericht is op Brian, Jaap kan leuk zijn in zijn redenaties en hardleersheid maar verder...
Nee, Huub is echt wel leuk en zou dit gewoon moeten winnen en ik denk dat iedereen met meer dan 1 hersencel er zo over denkt.
Jammer van de TT Tong
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |