quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:06 schreef Danny het volgende:
Huub is niet alleen nog steeds leuk, er is absoluut niemand leuker of interessanter in die toko.
Erik is grappig, maar meer ook niet. Syl is lief, maar te onzichtbaar. Natasia, Brian, Amanda en Jaap zijn alleen leuk voor mensen met het IQ van Bonnie St. Claire, en derhalve voor ongeveer een handvol mensen.
Zeg 's eerlijk; is er buiten Huub ook maar enige reden om naar DGK te kijken? En zo ja ben ik heel benieuwd wat die reden dan wel niet is...
Dus een leuk discussiestandpunt moet weer dicht ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:24 schreef Suikeroom het volgende:
elke bewoner heeft zn eigen topic.. deze kan dicht
brian en natasja hadden al lang het huis uit gemoeten. Die twee sporen echt niet. Alleen achter houdt deze twee asocialen in het huis. Een groot deel van Nederland had ze al lang afgeschreven. Nieuwe mensen die nog enigszins 'normaal' zijn zul je in dit programma niet meer aantreffen. Het laatste voorbeeld is de man met een gespleten persoonlijkheid genaamd Jaap. Het was al een freakshow en het wordt alleen maar erger.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:32 schreef Gigageil het volgende:
Ik heb Huub nou ook wel gezien.....
En ik geef Brian meer kans op de jackpot dan hem. Hij heeft nu alweer een officiële waarschuwing, en dat gaat hem de kop kosten binnenkort![]()
Klopt, zet de live stream aan en na 5 minuten maakt ie je aan het lachen met z'n vlijmscherpe humoristische opmerkingen, en ook al gaat het soms iets te ver: het blijft een mindfucking game!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:51 schreef happyme28 het volgende:
Huub is en blijft de enige reden om te blijven kijken. Niemand is perfect, maar ik lach om zijn humor, zijn stoken en zijn adhd.
zo ist en nie andersquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:13 schreef Ning het volgende:
Is het niet min of meer logische dat Huub nu is wie die is. 45 procent van de stemmen, iedere dag stapels post etc etc. Vraag me af of we daar allemaal niet naast onze schoenen zou lopen. En dat hij daarom best af en toe arrogant is vreselijk onuitstaanbaar. Maar aan de andere kant goudeerlijk en het hart op de juiste plaats.
Vooral die laatste regel is diep triest.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:03 schreef tong80 het volgende:
Hij scheldt met kanker verwensingen. Zoekt het pispaaltje van de klas om zich groter te voelen. In de polls staat ie nog hoog. Maar dat kan nooit lang meer duren. Hij overschreeuwt zichzelf. Dit wordt een WK-74 finaletje. Voor staan en dan met mooie veren gaan pronken de eindstreep verontachtzamend.
Wat Jaap zei was terecht. In het normale leven zou je je nooit zo tegen mij durven opzetten.
Huub was mijn held maar is bezig zijn eigen glazen in te gooien.
Held is ook weer betrekkelijk, want ik haat hoerenlopers.
Wat is er diep triest aanquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vooral die laatste regel is diep triest.
Waarom heb jij een hekel aan hoerenlopers dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er diep triest aan
Het is een openbare hoerenloper.
Hij strooit met krachttermen, niet met ziektes. Nuanceverschil dat veel mensen niet lijken te snappen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:23 schreef tong80 het volgende:
Maar dat schelden en met ziektes strooien ?
Iets op te biechten?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vooral die laatste regel is diep triest.
waarschijnlijk heeft 'ie ook een hekel aan hoeren. iets met kortzichtig enzo...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:31 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Waarom heb jij een hekel aan hoerenlopers dan?
Zoiets zal het wel zijn inderdaadquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:34 schreef Danny het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft 'ie ook een hekel aan hoeren. iets met kortzichtig enzo...
Inderdaad ja. Een hekel hebben aan een hele groep mensen die je dus niet kent vind ik daarvan het perfecte voorbeeld. Zo werkt racisme bv ook.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:34 schreef Danny het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft 'ie ook een hekel aan hoeren. iets met kortzichtig enzo...
alsof er zoveel keus aan vrouwen is in dat huis..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:28 schreef Spyderman het volgende:
Huub denk dat alle vrouwen voor hem vallen, de gene waar hij het de afgelopen tijd mee heeft gedaan zijn alleen maar hoeren geweest.
![]()
Het roepen naar iemand dat hij hoopt dat hij sterft aan longkanker , is dat geen strooien met ziektesquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:33 schreef Danny het volgende:
[..]
Hij strooit met krachttermen, niet met ziektes. Nuanceverschil dat veel mensen niet lijken te snappen.
.
Was naar aanleiding van Jaap, die zei het als eerstequote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:08 schreef maril het volgende:
[..]
Het roepen naar iemand dat hij hoopt dat hij sterft aan longkanker , is dat geen strooien met ziektes![]()
Je vergeet Sylvia, dat is toch wel de koninginquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Huub is gewoon geniaal, grappig en uniek
Zonder Huub geen Gouden Kooi, dankzij Huub zit de stekker er nu nog in en daar zou je hem dankbaar voor moeten zijn
Huub is eigenlijk al een beetje de koning van het universum...![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:14 schreef Katewalker het volgende:
Hoezo, Huub is niet leuk meer? Dat vind jij..maar dat wil niet zeggen dat het zo is. Zet dan neer.."ik vind Huub niet leuk meer.".dat kan..wel jammer..maar kan..![]()
Ik vind Huub wel leuk.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |