quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:06 schreef Danny het volgende:
Huub is niet alleen nog steeds leuk, er is absoluut niemand leuker of interessanter in die toko.
Erik is grappig, maar meer ook niet. Syl is lief, maar te onzichtbaar. Natasia, Brian, Amanda en Jaap zijn alleen leuk voor mensen met het IQ van Bonnie St. Claire, en derhalve voor ongeveer een handvol mensen.
Zeg 's eerlijk; is er buiten Huub ook maar enige reden om naar DGK te kijken? En zo ja ben ik heel benieuwd wat die reden dan wel niet is...
Dus een leuk discussiestandpunt moet weer dicht ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:24 schreef Suikeroom het volgende:
elke bewoner heeft zn eigen topic.. deze kan dicht
brian en natasja hadden al lang het huis uit gemoeten. Die twee sporen echt niet. Alleen achter houdt deze twee asocialen in het huis. Een groot deel van Nederland had ze al lang afgeschreven. Nieuwe mensen die nog enigszins 'normaal' zijn zul je in dit programma niet meer aantreffen. Het laatste voorbeeld is de man met een gespleten persoonlijkheid genaamd Jaap. Het was al een freakshow en het wordt alleen maar erger.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:32 schreef Gigageil het volgende:
Ik heb Huub nou ook wel gezien.....
En ik geef Brian meer kans op de jackpot dan hem. Hij heeft nu alweer een officiële waarschuwing, en dat gaat hem de kop kosten binnenkort![]()
Klopt, zet de live stream aan en na 5 minuten maakt ie je aan het lachen met z'n vlijmscherpe humoristische opmerkingen, en ook al gaat het soms iets te ver: het blijft een mindfucking game!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:51 schreef happyme28 het volgende:
Huub is en blijft de enige reden om te blijven kijken. Niemand is perfect, maar ik lach om zijn humor, zijn stoken en zijn adhd.
zo ist en nie andersquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:13 schreef Ning het volgende:
Is het niet min of meer logische dat Huub nu is wie die is. 45 procent van de stemmen, iedere dag stapels post etc etc. Vraag me af of we daar allemaal niet naast onze schoenen zou lopen. En dat hij daarom best af en toe arrogant is vreselijk onuitstaanbaar. Maar aan de andere kant goudeerlijk en het hart op de juiste plaats.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |