nee, dat ie de band wilde die het nummer oorspronkelijk uitbrachtenquote:Op maandag 19 maart 2007 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bedoelt dat we ook nog andere artiesten hadden kunnen noemen dan Blondie of The Nerves?
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:31 schreef Licko het volgende:
nee, dat ie de band wilde die het nummer oorspronkelijk uitbrachten
dus geen covers...
Waar staat dat?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:31 schreef Licko het volgende:
[..]
nee, dat ie de band wilde die het nummer oorspronkelijk uitbrachten
dus geen covers...
ik dacht dat ie die zochtquote:Op maandag 19 maart 2007 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar staat dat?
Grappig, ik had mij posting al zeer snel verwijderd (ik haal jou en n0r op één of andere wijze nog wel eens door elkaar namelijk) en dan toch nog deze reaktie...![]()
het leek mij gewoon aannemelijk dat iemand, wanneer hij lyrics post, niet op zoek is naar cover bands, aangezien er dan wel meer dan 1 antwoord mogelijk is in de sommige gevallenquote:Op maandag 19 maart 2007 19:43 schreef ranja het volgende:
Dat The Nerves het orgineel heben weet ik echt wel
Maar dat n0r die ook bedoelde, vind ik knap dat je dat weet
Dan moet de vraag dus anders gesteld moeten worden (net als ik had moeten doen met Matthew Wilders net)...quote:Op maandag 19 maart 2007 19:45 schreef Licko het volgende:
[..]
het leek mij gewoon aannemelijk dat iemand, wanneer hij lyrics post, niet op zoek is naar cover bands, aangezien er dan wel meer dan 1 antwoord mogelijk is in de sommige gevallen
![]()
dan heeft het daar aan gelegen, allemaal weer tevreden?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet de vraag dus anders gesteld moeten worden (net als ik had moeten doen met Matthew Wilders net)...
Familie van Geert?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet de vraag dus anders gesteld moeten worden (net als ik had moeten doen met Matthew Wilders net)...
Niks in deze wereld is vanzelfprekend...![]()
Nu alleen nog een punt...quote:Op maandag 19 maart 2007 19:48 schreef Licko het volgende:
[..]
dan heeft het daar aan gelegen, allemaal weer tevreden?
dan kan deze miere(n)neukerijk stoppen
Ik ook niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:52 schreef cafca het volgende:
Ik ken heel die 2e hit van Matthew Wilder niet, overigens....
Das het voordeel van tussen 1984 en 1988 obsessief elke vrijdagmiddag tussen 3 en 5 aan de radio gekluisterd zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 19:52 schreef cafca het volgende:
Ik ken heel die 2e hit van Matthew Wilder niet, overigens....
Ik vond the Kids in America ook wel leuk, maar dat was niet van Mathew WIlder....quote:Op maandag 19 maart 2007 20:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Das het voordeel van tussen 1984 en 1988 obsessief elke vrijdagmiddag tussen 3 en 5 aan de radio gekluisterd zijn
Ik wist dat van No Doubt trouwens niet, dus toen ik de vraag las heb ik ook geen seconde getwijfeld dat de titels van zijn 2 hits bedoeld werdenOverigens vond ik destijds The Kids American wel leuk, Break My Stride niet.
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je dat ook wel namens hem zou regelen...![]()
Juist, The Nerves, dat is het origineel, en die eunt ook veel harderquote:Op maandag 19 maart 2007 18:55 schreef Licko het volgende:
[..]
the nerves - hanging on the telephone
But perhaps the most notable legacy of the group is the song "Hanging on the Telephone": popular group Blondie later covered the song on their smash album Parallel Lines and turned it into a UK top 5 hit, and thanks to Blondie's success, the song has become something of a standard, later re-done by groups as diverse as L7, Def Leppard, and Cat Power (whose version was featured in Cingular commercials in 2006). It is likely some of these artists are unaware of the original Nerves version. (According to some sources, Blondie decided to cover the song after a trip to Japan. Someone slipped in a tape of The Nerves in their car's cassette deck and their Japanese driver, who didn't speak a word of English, started tapping along to the song on the steering wheel.)
Objection, your honor!!quote:Op maandag 19 maart 2007 20:29 schreef n0r het volgende:
[..]
Juist, The Nerves, dat is het origineel, en die eunt ook veel harder
Licko +1
Dus wat doe je er aan?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:33 schreef n0r het volgende:
Bij deze, sorry madmaster, mijn vraagstelling was idd niet volledig, ik doelde dus wel op the nerves, en niet op blondie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |