Die oerlelijke Halo 3 set denk ik ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:24 schreef Scarface2004 het volgende:
100 eu. voor wat?
Ja, als ik julie moet geloven wil je als je VT hebt gespeeld geen TS meer spelen. Dus moet ik zorgen dat ik TS uit heb voor dat ik aan VT begin.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:24 schreef Wessiej het volgende:
Voordat ik aan een demo begin?
Een demo is gewoon 2 á 3 potjes spelen, en dan koop je de game of niet...
Hoezo dat, GoW1 speel je ook niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
Halo
Sportspellen
Wanneer komt GoW2 nou eens uit.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is ie al ergens te reserveren?![]()
Oh ja.... DE ALARMSCHIJF VAN DE WEEK, WEEK, WEEK!!!!!
Klik
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:52 schreef WolfsNL het volgende:
[..]
![]()
![]()
Halo 3 halen we natuurlijk gewoon de normale versie, je gooit het doosje toch de kast in.
tvp
ja dat weet ik, maar ik vind het gewoon jammer dat er geen langzamere classes zijn zoals bijv SUV'squote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mini cooper is tegen betaling te downloaden
Prima Official Game Guide schelequote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:30 schreef CittaR het volgende:
ik dacht ik ga ff kijken hoe duur test drive kost voor de 360...
ik naar bol, test drive invullen... dan krijg ik dit
hij staat in de categorie boeken, en ook de auteur en uitgever staan erbij van een of ander boek....
maar het is duidelijk dat hier iets niet klopt, zou niet verkeerd zijn, test dive voor 17 euro
ja dat had ik ook nog wel gezien bavo, maar het is toch vaag dat Test drive erboven staat en alle informatie ook over test drive gaat of zie ik dat nou verkeerd. vaak genoeg maken ze bij bol.com fouten en altijd fijn om daar van te profiteren. tijdje geleden Fight Night 2 besteld voor 13 euro terwijl die in de winkels 60 euro was...quote:
In het kort:quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:44 schreef TwyLight het volgende:
Dat had je helemaal niet gezien.
En er staat ook helemaal geen informatie bij behalve de info over het boek.
Duh, virtua tennis begon ook in de arcade hal, het is meer een arcade spel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:54 schreef twi het volgende:
Net de demo van Virtua Tennis 3 gedaan. Wat een absolute drek zeg, gatverdamme. Realistischer dan Top Spin? Laat me niet lachen, de slagen zijn nauwelijks verschillend van elkaar en per rally lig je 4 keer op de grond te dweilen. Top Spin 2 any day of the week over Virtua Tennis 3.
Ik zat laatst de 1up show te kijken daar hadden ze het ook al over dat op de grond liggen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:54 schreef twi het volgende:
Net de demo van Virtua Tennis 3 gedaan. Wat een absolute drek zeg, gatverdamme. Realistischer dan Top Spin? Laat me niet lachen, de slagen zijn nauwelijks verschillend van elkaar en per rally lig je 4 keer op de grond te dweilen. Top Spin 2 any day of the week over Virtua Tennis 3.
Inderdaad. De gameplay bevalt me helemaal niet. Duikende tennissersquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:04 schreef twi het volgende:
Onder beter en moeilijker versta ik realistischer. Niet dat je tegenstander met 300km/h de bal terug slaat terwijl jij nog na ligt te rollen van het showduikje bij de vorige klap.
Top Spin 2 is misschien offline minder "uitdagend" dan dit, maar ik had echt veel en veel meer verwacht van het "goddelijke" Virtua Tennis.
Je hebt realisme en realisme natuurlijk. Het hoeft geen simulatiegame te zijn, maar zelfs bij een Arcade game verwacht ik niet dat spelers zo vaak op de grond liggen te dweilen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:31 schreef lordteddybeer het volgende:Viruta tennis 3, Ik heb eigenlijk helemaal geen last van het duiken. het is eerder de tegenstander die aan het duiken is.
Ik snap niet waarom je deze game met realisme gaat vergelijken want het is en blijft gewoon een arcade game.
Ik zal het wel gewend zijn van deel 1 en 2, waar ook al veel werd gedoken. Want ik vond het helemaal niet opvallend in deze demo. Waar ik mij wel een beetje aan irriteer is dat je bijna niet een perfecte bal langs /op de lijn kan plaatsen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:56 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt realisme en realisme natuurlijk. Het hoeft geen simulatiegame te zijn, maar zelfs bij een Arcade game verwacht ik niet dat spelers zo vaak op de grond liggen te dweilen.
quote:Laat ik maar beginnen met de basis dingen van tennis. Je speelt tennis op een veld dat is ingedeeld in twee helften. Om die helften van elkaar te scheiden hebben ze een net over de middellijn geplaatst. Het veld is meestal gemaakt van gemalen baksteen maar ook wel eens van plastic gras. Je kunt tennis met zoveel mensen spelen als je wil. Maar als je over de honderd spelers komt word het vrij vol op het veld. Daarom is het aantal spelers in de officiele regels ook gelimiteerd op twee of vier. Bij vier spelers speel je op een groter veld dan bij twee spelers. Als je tennis met z'n tweeen speelt volgens de normale regels speel je een tegen een. Bij vier spelers speel je volgens die regels twee tegen twee maar in overleg kun je hier natuurlijk ook drie tegen een van maken.
Tennis speel je doorgaans met een harig geel balletje. Soms hebben ze ook andere kleuren zoals groen of roze. In principe heb je om te kunnen tennissen aan een balletje genoeg. Toch worden bij een gemiddeld partijtje amateur tennis al snel zes ballen gebruikt. Niet tegelijk natuurlijk. Maar als een bal buiten het speelveld geslagen word zijn de meeste tennissers te lui om meteen die bal te gaan halen. Ze spelen dan liever verder met een andere bal en wachten met oprapen tot dat er meerdere ballen buiten het veld liggen, dan hoeven ze namelijk niet zo veel te lopen.
Het doel van tennis is om de bal naar de tegenstander te slaan. Als het kan op zo'n manier dat hij hem niet meer terug kan slaan. Om te verkomen dat mensen de bal vijf dorpen verder slaan hebben ze de regel gemaakt dat de bal wel bij de andere speler in het veld moet komen. De makkelijkste manier om te winnen is dus om met de bal de tegenstander knock out te slaan. Dit is alleen vrij lastig. Daarom is er ook ingesteld dat je vijftien punten krijgt als de tegenstander een fout maakt. Behalve als je al dertig punten hebt, dan krijg je maar tien punten. Als je veertig punten hebt en de tegenstander maakt dan nog een fout dan krijg je een game. Om het nog ingewikkelder te maken moet je ook nog een voorsprong van twee fouten hebben. Dus als het veertig – veertig is en de tegenstander maakt een fout dan heb je voordeel. Dan kun je de game winnen als hij nog een fout maakt. Is het je uiteindelijk gelukt om zes games te winnen dan heb je een set (games). Maar dan heb je nog steeds niet gewonnen. Je moet dan nog twee of drie sets hebben. Dat ligt aan je geslacht. Of elk ander aantal als je dat van te voren afgesproken hebt.
Om de bal naar de tegenstander te rammen mag je gebruik maken van een tennisracket. Ik vermoed dat dit vroeger gewoon een houten plank was. Op den duur heeft men uitgevonden dat als je een ronde pakt en daar touwtjes inspant dat de bal dan harder bij tegenstander aankomt. Uiteindelijk hebben ze de ronde wat vervormt en er een handvat aangemaakt. Het touw is een soort plastic geworden omdat daardoor de bal nog wat harder aankomt.
Het gene dat tennis nog het meeste onderscheid van andere sporten is dat tennissers stoppen met spelen zodra ze ook maar een beetje regen voelen. Dat is omdat de gemalen bakstenen dan glad worden. Hierdoor is de kans groter dat ze vallen en hun mooie witte pakjes dan vies worden. Waarom ze de tennisbanen dan niet gewoon overdekken is mij ook een raadsel.
Ik denk dat weinig mensen je kunnen helpen. Misschien dat Heintje je mee wil helpen met achievementhoerenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:17 schreef koei het volgende:
Is er iemand die Fuzion Frenzy 2 heeft? Ik wil mn online achievements halen maar kan online alleen tegen Amerikanen spelen...
Kun je niet winnen van die Amerikanen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:17 schreef koei het volgende:
Is er iemand die Fuzion Frenzy 2 heeft? Ik wil mn online achievements halen maar kan online alleen tegen Amerikanen spelen...
Die amerikanen kunnen niet eens mn naam normaal uitspreken...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kun je niet winnen van die Amerikanen?
Ik wil graag helpen. Maar ik heb niet alle spellen. Ben nou ff wat geld aan het verspillen aan meubels zodat ik binnenkort nog relaxter kan gamen. Maar dan kan ik dus niet alle spellen kopen. Al lijkt fuzion frenzy me wel leuk. Maar eigenlijk geen 40 euro waard. max 25.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:38 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig mensen je kunnen helpen. Misschien dat Heintje je mee wil helpen met achievementhoeren
Ik? Kijk maar naar mijn gamercard. op Xbox.com. Alle spellen met de max punten heb ik niet meer. De rest nog wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:54 schreef TwyLight het volgende:
Hoeveel games heb je ?
Nu voel ik mezelf incompetentquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik? Kijk maar naar mijn gamercard. op Xbox.com. Alle spellen met de max punten heb ik niet meer. De rest nog wel.
Bedoel je niet impotent of incontinent?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:40 schreef EleQusion het volgende:
[..]
Nu voel ik mezelf incompetent(ofzo)
Neequote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:45 schreef Niek. het volgende:
[..]
Bedoel je niet impotent of incontinent?![]()
Rumble moet je zelf aanzetten als je start drukt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:04 schreef GokuSFE het volgende:
Ohja, VT3 demo vond ik kut. Ik speelde met Federer en binnen 2 games hadtie al meer dan 15x op de grond gelegen. In Top Spin werd er vaak gedoken, hebben ze in deel 2 eruit gehaald, veel beter. Maar dit is echt weer flut. En wtf, geen rumble als je lekker hard mept? Pfff. Nee, deze laat ik lekker links liggen. Leuk voor een budgetprijs, ooit...
Bron?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:14 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Woensdag Castlevania op Live Arcade!
Mooi is ie wel. Maar de gameplay van Top Spin 2 vind ik toch beter.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Als je met VT3 continu op de grond ligt doe je gewoon iets verkeerd.
Je moet eerst naar de plek lopen van waar je wil gaan terugmeppen, en dan pas op A of een andere knop drukken, niet al vantevoren de knop in gaan drukken zoals in Top Spin, want dan duik je dus naar de bal....
Ik heb er geen last van iig en vind de demo geweldig, ga 'm zeker kopen.
Ik totaal niet, dit is veel spannender, en zoals eerder gezegt, ik lig ook nooit op de grond, als je bij de bal bent pas A drukken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mooi is ie wel. Maar de gameplay van Top Spin 2 vind ik toch beter.
Ziet er toch wel mooi uitquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:33 schreef Frasier het volgende:
Nieuw Forza 2 filmpje:
http://www.gametrailers.com/player.php?id=17874&type=wmv
te vetquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:33 schreef Frasier het volgende:
Nieuw Forza 2 filmpje:
He heerlijk!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:33 schreef Frasier het volgende:
Nieuw Forza 2 filmpje:
Guitar Hero vind ik echt nixquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:01 schreef Un4 het volgende:
Bijna Guitar Hero 2 tijd!Heb Crackdown zelfs maar overgeslagen voor deze game.
En dat maakt de hype automatisch misplaatst?quote:Op zondag 18 maart 2007 10:37 schreef twi het volgende:
Die Guitar Hero hype ookIn dat soort spellen zie ik echt nul komma nul niks
Hello?!quote:Op zondag 18 maart 2007 12:43 schreef gijsje79 het volgende:
Colin McRae: DIRt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat maakt het automatisch een koude kermis?quote:Op zondag 18 maart 2007 12:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind wel dat een hoop mensen veel van de game verwachten. Als je het nog nooit gespeeld hebt kan ik je wel zeggen dat je van een koude kermis thuiskomt, want het is retemoeilijk.
als ik dat zie wil ik me xbox niet eens verkopen, maarja het is et een of et anderquote:Op zondag 18 maart 2007 12:43 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
het was gister wel gelukt... ik denk dat er 24 uur tussen moet zitten voordat je je account op een andere 360 zetquote:Op zaterdag 17 maart 2007 07:19 schreef wc-eend het volgende:
Volgens mij mag je niet zomaar switchen, maar bel de hulplijn gwn ff..
Doorwerken. Hou je 360 en koop een goede pcquote:
Wow. Ik hoop alleen wel dat de gameplay wat meer realistisch wordt (ala Richard Burns Rally).quote:Op zondag 18 maart 2007 12:43 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
whahaquote:Op zondag 18 maart 2007 12:43 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Core is de standaard xbox met een draadcontroller.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:29 schreef linebear het volgende:
Dankzij de Wii is mijn game hart weer gaan slaan. Vroeg wel gegamed. Maar echt jaren niet... zit te denken om nu ook een Xbox 360 te kopen. Wat is precies het verschil tussen de core en premium editie ?!
Kweet niet wacht ff tot einde van de maand.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:35 schreef linebear het volgende:
Wat is er waar van het gerucht dat binnenkort de prijs van de xbox omlaag gaat ?!
Gewoon een beetje rondkijken, een premium kan je al voor 350 euro vinden, een core met game en memorycard voor 300 euro. Die prijsverlaging zal er alleen voor zorgen dat de console overal die prijs gaat krijgen denk ik. En dan nog is het de vraag of die prijsverlaging er komt, want voorlopig is de premium editie standaard al 200 euro goedkoper dan een PS3.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:35 schreef linebear het volgende:
Wat is er waar van het gerucht dat binnenkort de prijs van de xbox omlaag gaat ?!
Kan gewoon jaquote:Op zondag 18 maart 2007 22:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan ik mijn Xbox Live Gold verlengen met een Xbox Live kaartje voor de oude Xbox uit zo'n starterspakketje? Graag ook antwoord met bewijs, dus van iemand die het heeft geprobeerd
Ik had de mijne via internet voor 25 euro incl. Guilty Gear X2.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cool. Nu nog kijken waar er ergens goedkope Xbox Live setjes zijn![]()
Ziet er wel cool uitquote:Op zondag 18 maart 2007 22:48 schreef gijsje79 het volgende:
Mercenaries 2: World in Flames
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk, dat is interessantquote:Op maandag 19 maart 2007 01:20 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik had de mijne via internet voor 25 euro incl. Guilty Gear X2.![]()
22 inch is toch wel wat te klein vind ik kun je niet beter gewoon naar tv's kijken? Ik heb zelf Sony 26 inch en is toch ook wel wat klein eigenlijk maja kon die goedkoop krijgen toen.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:06 schreef apengek het volgende:
ik ben van plan om een tft scherm te kopen voor de xbox,
nu zag ik deze:
Dell™ E228WFP LCD-breedbeeldflatpanel
Kenmerken en voordelen
Monitorformaat en -type : 22-inch LCD-breedbeeldflatpanel
Resolutie : 1.680 x 1.050 pixels
Responstijd / helderheid / contrastverhouding : 5 ms / 300 cd/m² / 800:1
Afmetingen (BxDxH) / Gewicht : Met standaard: 511 x 149 x 409 mm / 5 kg
Kenmerken : VESA® 100mm ophangsysteem, niet-schitterend met harde coating 3H
Aantal (vrije) poorten / connectortype : Analoog (15-pins D-Sub) / Digitaal (DVI-D) met HDCP, sleuf voorbeveiligingspoort
Pixelgrootte : 0,282 mm (Pixel pitch)
Kleur : Zwart
Compatibiliteit : Pc
Garantie : 3 jaar
[afbeelding]
is dit wat?
of heeft iemand nog alternatieven?
Een monitor gebruik je voor dichtbij.. Een tv voor veraf. Dus een 22" monitor is groot genoeg. Zelf game ik nu op een 21" van een paar tientallen centimeters afstand. Gaat prima.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
22 inch is toch wel wat te klein vind ik kun je niet beter gewoon naar tv's kijken? Ik heb zelf Sony 26 inch en is toch ook wel wat klein eigenlijk maja kon die goedkoop krijgen toen.
Maar zou toch wel zeker voor 32 inch gaan als ik jou was![]()
Ja voor gamen op een pc is dat wel te doen dan zit je er dichtbij. Maar gamen op console doe ik toch liggend in me relaxe stoel en dan zit je er verder vanaf!quote:Op maandag 19 maart 2007 15:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Een monitor gebruik je voor dichtbij.. Een tv voor veraf. Dus een 22" monitor is groot genoeg. Zelf game ik nu op een 21" van een paar tientallen centimeters afstand. Gaat prima.
Scherp, dat zeker, maar perfect? Ik zou me meteen gecastreerd voelen...quote:Op maandag 19 maart 2007 15:22 schreef Niek. het volgende:
Niet zeuren over grote van een scherm, ik game op een 37cm tvtje, gaat perfect, en ziet er ook perfect uit
Sommige mensen zijn blijkbaar snel tevredenquote:Op maandag 19 maart 2007 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
37 cm?Dat gaat toch helemaal niet met de 360, je kan dan echt niet de tekst lezen als je meer dan 10 cm van het scherm zit
![]()
Dead Rising is onleesbaar en texas hold em was slecht leesbaar totdat ik een scart-kabel kocht, verder is elke game goed te lezen en spelenquote:Op maandag 19 maart 2007 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
37 cm?Dat gaat toch helemaal niet met de 360, je kan dan echt niet de tekst lezen als je meer dan 10 cm van het scherm zit
![]()
Xboxworld.nl geloof ik. Daar zitten een hoop kneuzen waar ik altijd geld aan verdien.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kijk, dat is interessantWaar heb je m gekocht?
Ach, Dead Rising vond ik toch tegenvallenquote:
Ik ga binnenkort ook over op HDTV gaming;quote:Op maandag 19 maart 2007 13:06 schreef apengek het volgende:
ik ben van plan om een tft scherm te kopen voor de xbox,
nu zag ik deze:
Dell™ E228WFP LCD-breedbeeldflatpanel
Kenmerken en voordelen
Monitorformaat en -type : 22-inch LCD-breedbeeldflatpanel
Resolutie : 1.680 x 1.050 pixels
Responstijd / helderheid / contrastverhouding : 5 ms / 300 cd/m² / 800:1
Afmetingen (BxDxH) / Gewicht : Met standaard: 511 x 149 x 409 mm / 5 kg
Kenmerken : VESA® 100mm ophangsysteem, niet-schitterend met harde coating 3H
Aantal (vrije) poorten / connectortype : Analoog (15-pins D-Sub) / Digitaal (DVI-D) met HDCP, sleuf voor beveiligingspoort
Pixelgrootte : 0,282 mm (Pixel pitch)
Kleur : Zwart
Compatibiliteit : Pc
Garantie : 3 jaar
[afbeelding]
is dit wat?
of heeft iemand nog alternatieven?
Wanneer heb jij je 360 terug?quote:
2 maanden.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:56 schreef twi het volgende:
Xbox 360 reparatieprocedure part II is zojuist van start gegaan voor mijHopelijk duurt het deze keer geen 2 maanden
[High Definition & Multichannel Audio] #7quote:Op maandag 19 maart 2007 17:06 schreef Bastard het volgende:
Gelukkig hebben we een tv topic
Nee ik kan hem ook niet vinden
Geen iedee mag hopen deze week.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wanneer heb jij je 360 terug?
Ik heb nu alle offline Achievements met GRAW2 en ik wacht op je voor het online gebeuren
Die van mij was toen op een maandag opgehaald en die maandag erop had ik em terug.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:19 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Geen iedee mag hopen deze week.
Vorige week op de post gegaan.
Zelfs B spellen zien er goed uit op de 360 eigenlijkquote:Op maandag 19 maart 2007 18:15 schreef gijsje79 het volgende:
The Club
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik deed net voor het eerst online een potje solo elimination.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:35 schreef CittaR het volgende:
hoe vaker je GRAW2 speelt hoe vetter het wordt...
een flinke vooruitgang t.o.v. deeltje nummer 1, prachtige maps nu...
wat ik alleen jammer vind is dat 1 map helemaal geel is, dat doet gewoon pijn aan mijn ogen.
ga teams spelen. in het begin wordt je idd veel afgeschoten maar als je de maps wat beter leert kennen en de zelf ook je skills verbetert wordt het echt al een stuk leuker.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik deed net voor het eerst online een potje solo elimination.
Kan niet zeggen dat ik het leuk vond...
loop loop loop, pang ..dood
erm ok Respawn
loop loop , pang...dood..
Erm ..ok
loop pang dood...
Echt te kut gewoon, volgens mij is het ook zo dat campers standaard winnen
B spellen ?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zelfs B spellen zien er goed uit op de 360 eigenlijk
Gaat me er meer om dat het met 1 schot over is..En ik vind de manier waarop je beweegt ook maar wazig, lijkt wel alsof je over de map zweeftquote:Op maandag 19 maart 2007 18:47 schreef CittaR het volgende:
[..]
ga teams spelen. in het begin wordt je idd veel afgeschoten maar als je de maps wat beter leert kennen en de zelf ook je skills verbetert wordt het echt al een stuk leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |