Jaaaaaaaaa, kopen jijquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:41 schreef Alfisti het volgende:
Mag dat kosten?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:11 schreef Leen. het volgende:
Is dit niet gewoon handel, eerst ruilen voor een spel dat nieuw 29,95 kost, en dan proberen te verkopen voor 45?
Bron
Idd een beetje triest als dat zo zou zijn, maar misschien vind ie er geen kut aan. En dan kan ie em verkopen voor wat de gek er voor geeft toch?quote:
true maar tiz gewoon boring na 1e x ,, die cod tags is voor achievement hoertjes..... de sp en online mode van r6 is gewoon 10x funquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:39 schreef TwyLight het volgende:
wel wat langer dan 3 dagen (alle cog-tags, alle offline achievements en alle moeilijkheids graden.
+ een keer als dom.
maar daarna is die niet zo leuk meer, nee.
de online mode vind ik ook niet zo leuk persoonlijk.
Wilde hem vandaag opsturen, maar het postkantoor is hier dicht dus kan geen postzegels ophalenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:34 schreef Die4iT het volgende:
ik hoop toch wel dat je me pgr 3 hebt opgestuurd??? ( mijn oude GoW namelijk)
edit: pisspel btw, eenmaal uitgespeeld is er geen zak meer aan en uitspelen duurt 3 dagen
Ik was bij de supermarkt, maar ze hebben geen velletjes..en de postbank zit daar in die supermarktquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:03 schreef ijsmeis het volgende:
Bij de supermarkt hebben ze ook postzegels.
Ik zal zo nog wel ff langs de albert heijn gaan dan, maar volgens mij verkopen ze daar ook geen postzegels..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:05 schreef ijsmeis het volgende:
In Groningen hebben ze vast wel meer dan één supermarkt. Maar goed.
Nee ik zei dat ik hem gister wss op de post zou doen, maar toen moest ik werken dus heb geen tijd ervoor gehad. Ik heb je geen enkele PM gestuurd waarin stond dattie opgestuurd was. Ik ben trouwens betrouwbare verkoper heb nog nooit iemand genaaid. Natuurlijk krijg je PGR3 van mequote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:10 schreef Die4iT het volgende:
khoop maar dat ik hem volgende week krijg , want volgens pm's was hij al 3x verstuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |