Ik? Kijk maar naar mijn gamercard. op Xbox.com. Alle spellen met de max punten heb ik niet meer. De rest nog wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:54 schreef TwyLight het volgende:
Hoeveel games heb je ?
Nu voel ik mezelf incompetentquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik? Kijk maar naar mijn gamercard. op Xbox.com. Alle spellen met de max punten heb ik niet meer. De rest nog wel.
Bedoel je niet impotent of incontinent?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:40 schreef EleQusion het volgende:
[..]
Nu voel ik mezelf incompetent(ofzo)
Neequote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:45 schreef Niek. het volgende:
[..]
Bedoel je niet impotent of incontinent?![]()
Rumble moet je zelf aanzetten als je start drukt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:04 schreef GokuSFE het volgende:
Ohja, VT3 demo vond ik kut. Ik speelde met Federer en binnen 2 games hadtie al meer dan 15x op de grond gelegen. In Top Spin werd er vaak gedoken, hebben ze in deel 2 eruit gehaald, veel beter. Maar dit is echt weer flut. En wtf, geen rumble als je lekker hard mept? Pfff. Nee, deze laat ik lekker links liggen. Leuk voor een budgetprijs, ooit...
Bron?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:14 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Woensdag Castlevania op Live Arcade!
Mooi is ie wel. Maar de gameplay van Top Spin 2 vind ik toch beter.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Als je met VT3 continu op de grond ligt doe je gewoon iets verkeerd.
Je moet eerst naar de plek lopen van waar je wil gaan terugmeppen, en dan pas op A of een andere knop drukken, niet al vantevoren de knop in gaan drukken zoals in Top Spin, want dan duik je dus naar de bal....
Ik heb er geen last van iig en vind de demo geweldig, ga 'm zeker kopen.
Ik totaal niet, dit is veel spannender, en zoals eerder gezegt, ik lig ook nooit op de grond, als je bij de bal bent pas A drukken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mooi is ie wel. Maar de gameplay van Top Spin 2 vind ik toch beter.
Ziet er toch wel mooi uitquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:33 schreef Frasier het volgende:
Nieuw Forza 2 filmpje:
http://www.gametrailers.com/player.php?id=17874&type=wmv
te vetquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:33 schreef Frasier het volgende:
Nieuw Forza 2 filmpje:
He heerlijk!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:33 schreef Frasier het volgende:
Nieuw Forza 2 filmpje:
Guitar Hero vind ik echt nixquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:01 schreef Un4 het volgende:
Bijna Guitar Hero 2 tijd!Heb Crackdown zelfs maar overgeslagen voor deze game.
En dat maakt de hype automatisch misplaatst?quote:Op zondag 18 maart 2007 10:37 schreef twi het volgende:
Die Guitar Hero hype ookIn dat soort spellen zie ik echt nul komma nul niks
Hello?!quote:Op zondag 18 maart 2007 12:43 schreef gijsje79 het volgende:
Colin McRae: DIRt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat maakt het automatisch een koude kermis?quote:Op zondag 18 maart 2007 12:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind wel dat een hoop mensen veel van de game verwachten. Als je het nog nooit gespeeld hebt kan ik je wel zeggen dat je van een koude kermis thuiskomt, want het is retemoeilijk.
als ik dat zie wil ik me xbox niet eens verkopen, maarja het is et een of et anderquote:Op zondag 18 maart 2007 12:43 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
het was gister wel gelukt... ik denk dat er 24 uur tussen moet zitten voordat je je account op een andere 360 zetquote:Op zaterdag 17 maart 2007 07:19 schreef wc-eend het volgende:
Volgens mij mag je niet zomaar switchen, maar bel de hulplijn gwn ff..
Doorwerken. Hou je 360 en koop een goede pcquote:
Wow. Ik hoop alleen wel dat de gameplay wat meer realistisch wordt (ala Richard Burns Rally).quote:Op zondag 18 maart 2007 12:43 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
whahaquote:Op zondag 18 maart 2007 12:43 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]