Mijn kloonsen?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het is jammer dat ik de link naar dat geniale topic van M. niet heb. Ik vergeet het steeds te bookmarken. Iemand?
Genoeg Maurice 'het was de butler!' de Hond polls ondertussen, imo.quote:
Goedemiddag, Slager van POL.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:26 schreef Monidique het volgende:
Goedemorgen lieve azijnzeikers.
Weet je, het is niet eens ook maar een beetje grappig. Zo iemand moet toch of goed aan de pillen zitten of een serieuze geestelijke stoornis hebben.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:22 schreef Godslasteraar het volgende:
MekiNeuktMutantInAnus
Mutant heeft een nieuw vriendje?
Ze had nog nooit een neger gezien?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:14 schreef Autodidact het volgende:
Ghehe, kapster moest janken.
Oh, wie zou het toch zijn? Iemand die anders niet kan posten?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Weet je, het is niet eens ook maar een beetje grappig. Zo iemand moet toch of goed aan de pillen zitten of een serieuze geestelijke stoornis hebben.
Dat lijkt me sterk...maar ik snapte het ook niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ze had nog nooit een neger gezien?
de originele Knabbel en Babbel worden niet meer op tv utgezonden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:18 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]
http://www.nrc.nl/binnenl(...)r_van_Japan_ontboden
Knabbel en Babbel zijn boos over de troostmeisjes.
Het lijkt net of hij Balkie op zijn kont petst.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:18 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]
http://www.nrc.nl/binnenl(...)r_van_Japan_ontboden
Knabbel en Babbel zijn boos over de troostmeisjes.
Ik las ''GPU''.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:25 schreef kLowJow het volgende:
Voor de mannen; Wat vinden jullie de ideale CUP maat?
Ik las CPU maat.
*zet computer uit.
euh, ik heb net gegetenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het lijkt net of hij Balkie op zijn kont petst.![]()
http://bieslog.vpro.nl/programma/bieslog/news.jsp?news=33769176quote:Den Haag opent binnenkort een virtuele strandtent, die volgens verantwoordelijk wethouder Huffnagel 17000 euro gaat kosten - volgens de ambtelijke stuken 30.000 euro.
[..]
Voor de goede orde:
Second Life heeft wereldwijd bijna vier miljoen gebruikers, waarvan slechts tien procent regelmatig inlogt. Er zijn in totaal zesduizend Nederlanders actief.
Eind van de maand opent Zoetermeer 's werelds eerste digitale stadhuis, waarin 25000 euro is geïnvesteerd.
topic zonder plaatjesquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:25 schreef kLowJow het volgende:
Voor de mannen; Wat vinden jullie de ideale CUP maat?
Ik las CPU maat.
*zet computer uit.
Hier stoppen ze geld in (fimlpje)quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:02 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://bieslog.vpro.nl/programma/bieslog/news.jsp?news=33769176
Om de een of andere reden vraag ik me af waarom men niet zo fel reageerde toen bekend werd dat jarenlang het bestaan van de CIA-kampen binnen de EU ontkend werd.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgende topictitel... Pak ze, Maxime!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
quote:Electricity - consumption:
1.403 billion kWh (2004)
Hmmm..........quote:De bouw van de veertig megawatt kerncentrale zal drie jaar in beslag nemen.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:02 schreef Autodidact het volgende:
[..]
40 MW x 24 uur x 365 dagen=350.400 MWh= 0,3504 miljard kWh oftewel een toename van de totale energieproductie van 25 procent als het volledig in werking isquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:49 schreef pberends het volgende:
Suriname gaat kerncentrale bouwen
Ik snap iets niet. Volgens CIA gebruikt Suriname op dit moment 1,4 Megawatt:
[..]
[..]
Hmmm..........
Via de google-ad 'ondernemen in Second Life'quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hier stoppen ze geld in (fimlpje)
Meer: Second Life Safari
Het kost een paar centen, maar dan heb je ook niets.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:02 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wilders of Bush?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:19 schreef Monidique het volgende:
"Verder vallen bij een groot deel van zijn aanhang de relatief lage opleiding (...) op."
En toen?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat een hilariteit. Ik vroeg net om 2 ons achterham, blijkt 1 van de 2 slagershulpjes allergisch voor vlees te zijn.
Ik had er ook wat van willen zeggen, maar dan zou SCH me weer een elitaire blanke bal hebben genoemd.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:19 schreef Monidique het volgende:
"Verder vallen bij een groot deel van zijn aanhang de relatief lage opleiding (...) op."
Prachtig!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Toen sneed de andere mijn vlees.
Dat ben je toch ook?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:21 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik had er ook wat van willen zeggen, maar dan zou SCH me weer een elitaire blanke bal hebben genoemd.
Oh, ok. Geen schokkend schuimbekkende slagershulpjes dus.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Toen sneed de andere het vlees.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:25 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Oh, ok. Geen schokkend schuimbekkende slagershulpjes dus..
Dat is misleidend, ballen zijn altijd elitair. Maar voor mijn blankheid wil ik geen genade vragen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:25 schreef Monidique het volgende:
Je mag er één aan de kant schuiven.
Ah op die manier. Waarom bouwen ze geen beterequote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:03 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
40 MW x 24 uur x 365 dagen=350.400 MWh= 0,3504 miljard kWh oftewel een toename van de totale energieproductie van 25 procent als het volledig in werking is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |