Zo leer je elke dag weer wat nieuws.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik wist ook niet dat Monidique een vrouw is.
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:31 schreef yvonne het volgende:
Dit is niet zo'n leuk reltopic als dat van aaah hoor
Het staat in mijn onderschrift, entiteit!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waarom ben ik niet op de hoogte gebracht van dit topic?
ja, nu, ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het staat in mijn onderschrift, entiteit!
Elke goede schrijver kan zich moeiteloos verplaatsen in verschillende personages.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:58 schreef Airstream het volgende:
Zou het aanmaken van klonen misschien een uiting van je schizofrenie zijn?
Of hebben jullie daar geen last van?![]()
Mag ik jouw kloon zijn?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:47 schreef innepin het volgende:
Ik ben kloonloos. Gebrek aan emailadressen. En ik wilde nog wel zo graag.
wat is je wachtwoord? Als je mijn kloon bent, moet ik natuurlijk wel met jouw account kunnen posten he.quote:
Wat denk je?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:07 schreef innepin het volgende:
[..]
wat is je wachtwoord? Als je mijn kloon bent, moet ik natuurlijk wel met jouw account kunnen posten he.
Ik heb al iets met een zeker persoon op Fok! geregeld aangaande mijn kloonsen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:57 schreef chairman.fx het volgende:
Wat is je toekomstvisie voor je klonen, gewoon afschieten?
Ik ben een kloon maar met die andere account post ik niet meer, heb er wel veel mee gepost back in the dayquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |