Vorige topics:quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:47 schreef RB-tje het volgende:
Ik kom zit nu best slaperig op mijn werk..... het was een leuke avond (understatement van het jaar).
De gezichten van de collega's vanmorgen waren onvergetelijk.... later vandaag meer. Er moet opeens gewerkt worden
het is nog vroegquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:41 schreef Puckzzz het volgende:
en nu een mooie OP breien he?
doe vooral die laatste post van RB-tje er ff bij
RB-tje is daar een beetje te moe voor...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:44 schreef Slasher het volgende:
Waarom laat je RB-tje dan niet zelf de topic aanmaken? Het is toch zijn verhaal?
En zoals ik in deel 2 al vertelde: met al die kleurtjes kan je makkelijker zijn posts er uit halen.....
Waarom zou je dat doen als dat makkelijker / overzichtelijker kan?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:45 schreef Zosk het volgende:
Tja, het is zo moeilijk om met ctrl+f te zoeken he
Jij boeit mij ook niet!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
RB-tje is daar een beetje te moe voor...
en dat van die kleurtjes boeit me niet.
ahgossie...alleen omdat ik zeg dat dat van die kleurtjes me niet boeit?quote:
Jij boeit pas als je een rol speelt in RB'tjes liefdesaffaire. Das natuurlijk als de relatie lekker op gang is leuk, dat jij dan de rol van Don Juan de Teringlijer gaat spelen en z'n vriendin weer probeert te verleiden - ofzo.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ahgossie...alleen omdat ik zeg dat dat van die kleurtjes me niet boeit?
maargoed dat ik bi-sexueel ben dan, als ik haar moet verleiden...maarja..is zij het ook?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:54 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Jij boeit pas als je een rol speelt in RB'tjes liefdesaffaire. Das natuurlijk als de relatie lekker op gang is leuk, dat jij dan de rol van Don Juan de Teringlijer gaat spelen en z'n vriendin weer probeert te verleiden - ofzo.
Dus, tot die tijd ...![]()
Dat dacht ik ook alquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:18 schreef Vigile het volgende:
Hmmm, als hij het heeft over 'de blik' van z'n collega's dan zullen ze blijkbaar wel samen aangekomen zijn op het werk vanmorgen? Anders zou er natuurlijk niets opvallends zijn.....
Dat zóú kunnen betekenen dat ze samen iig geslapen hebben...ik ben benieuwd!
![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:36 schreef knep het volgende:
[..]
Niet eens een leuke nacht?
Of kwamen jullie vanmorgen toch met zijn 2en de zaak binnen?![]()
Kortom: benieuwd naar je update.
* NiGeLaToR heeft je fotoboek gechecked .. oopsquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
maargoed dat ik bi-sexueel ben dan, als ik haar moet verleiden...maarja..is zij het ook?![]()
De slet!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:18 schreef Vigile het volgende:
Kies uit de volgende antwoorden:quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:18 schreef Vigile het volgende:
ik hoop op die laatstequote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Kies uit de volgende antwoorden:
1) Ze zijn samen opgefietst naar het werk en zijn daar samen aangekomen.
2) Bij het scheiden der wegen in het kantoor gaven ze elkaar een zoen.
3) Hij is betrapt door het hele kantoor terwijl zij voorover over het kopieerapparaat lag.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Kies uit de volgende antwoorden:
1) Ze zijn samen opgefietst naar het werk en zijn daar samen aangekomen.
2) Bij het scheiden der wegen in het kantoor gaven ze elkaar een zoen.
3) Hij is betrapt door het hele kantoor terwijl zij voorover over het kopieerapparaat lag.
Af en toe komt er ook een update op het midden van de dag, dus ik blijf gewoon op f5 rammen!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:03 schreef Fjolle het volgende:
Ik varwacht dat de update pas aan het eind van de middag komt, dat is normaal de tijd dat TS reageert.
In ieder geval vind ik het er hoopvol uitzien, ook al vinden velen dat misschien naief.
Hopenlijk vanmiddag weer een leuk verhaal, vol met humor over de knor-gerechten ed.![]()
Kan ik me ook aan storen ja.....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:50 schreef EdPowers het volgende:
waarom word er nou in de laatste post van het vorige deel niet alvast een link gezet naar het nieuwe....scheelt weer zoeken voor de luiaards onder ons
Niet zo ongeduldig jijquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:05 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nog steeds niets??
In dat geval heeft hij het dus heel slim aangepakt!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:38 schreef ManAtWork het volgende:
Zij kookt nu (en laat zien hoe het wel moet).
nee joh, dit is een typisch voorbeeld van iemand die verliefd is... de buitenwereld telt ineens niet meer!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:06 schreef Untouchables het volgende:
Meh, krijg een beetje het gevoel dat het helemaal niet zo goed is afgelopen als hij beweerde..Anders zou je het dus echt wel ff posten!!
Misschien kunnen we nog wat van hem leren....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:41 schreef ManAtWork het volgende:
Vandaar dat ie ook niet reageert. Hij geeft zijn geheim niet prijs.
kan best tegelijk die dingen!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:52 schreef Oksel het volgende:
Hij's haar gewoon keihard op zijn aanrecht blad aan het neuken op dit moment. Waarom dan posten? Stelletje nerds!
Waarom denken mannen altijd dat ze hetzelfde kunnen als vrouwen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |