Dreigen.. waarschuwen... nuanceverschil zeg maarquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik durf niets meer te zeggen..
Als ik zeg dat ik Huub en de paarden lief vind samen, gaat hij ineens dreigen![]()
Wat is er niet leuk aan dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:55 schreef Mika25 het volgende:
Sylvia praat altijd tegen de paarden en doet een beetje gek bij ze....
Huub die de paarden verzorgd is niet leuk om naar te kijken![]()
Als er nog een modje in de buurt is dan kan de TT wat mij betreft aangepast worden...quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:58 schreef Mokum020 het volgende:
Slechte TT------------Brainless gaat para worden...........bij Snollie
Huub is gewoon voorzichtig. Zodra je zelf 'n keer paarden verzorgd hebt, weet je vanzelf waarom ..... Hij is niet doodsbang hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:59 schreef FdW het volgende:
Huub is doodsbang voor de paarden. Hij houdt zich groot omdat hij Sylvia wil ontlasten. Gentleman!
Amanda kennende wordt dat dus weer neuken met Brianquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vette bonje tussen Amanda en Brian. Ze is kwaad omdat Brian niet eerst voor haar koos bij de stemming.
gáán we weer....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:00 schreef droomkoningin het volgende:
er zijn weinig momenten dat ik de kant van brian kies in een discussie..... maar amanda zeikt nu toch echt wel!
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een vreselijk takkewijf die trol met die korte pootjes en dat ronde hoofd met die zwabber op d'r kop![]()
Zelf weten, als Brian straks die gitaar op Amanda d'r hoofd kapot slaat hoop ik voor jou dat HIDIHo opneemtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:00 schreef scanman01 het volgende:
Ik zet even de streams weer aan en zie Natasia, Amanda en Brian...
Meteen weer uit dus. Ik lees af en toe hier wel wat mee.
Was niks persoonlijks hoor.......alleen zo saai.........quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er nog een modje in de buurt is dan kan de TT wat mij betreft aangepast worden...
En als je toch een goeie TT in gedachten hebt: gooi eens een verse COS open![]()
Wat dat betreft is de TT dan wel weer ontopicquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Was niks persoonlijks hoor.......alleen zo saai.........![]()
Kijk maar eens wanneer hij Fries in de bak wil laten draven..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub is gewoon voorzichtig. Zodra je zelf 'n keer paarden verzorgd hebt, weet je vanzelf waarom ..... Hij is niet doodsbang hoor.
Nee hoor, helemaal niet gemeen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:59 schreef snkr-xxx het volgende:
hij gaat nu wel meer los dan de vorige keer.
is het gemeen als ik hoop dat ie wat grenzen gaat overschrijden en lekker oprot?![]()
Ik vatte het ook niet persoonlijk op....... tsja, ik ben saai, dat weet je toch?!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Was niks persoonlijks hoor.......alleen zo saai.........![]()
haha idd.. mocht ie willenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:04 schreef Yollie het volgende:
Met de muziek van Syl is het net of stream 2 zo mooi kan spelen...
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:04 schreef mootie het volgende:
Amanda, doe eens stoer en zeg wat over dat achterlijke gepingel!
Brian liep weg toen ze in de gameroom spraken .....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:04 schreef avonne het volgende:
Brian "er komt niks zinnigs uit je. Daarom loop ik weg"
-edit- de grap is dat Brian gewoon op bed zit, en Amanda hem verwijt dat hij wegloopt van een discussie.
Hoezo: dom blaatwijf???
Nena speelde hem na een paar minuutjes al naquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:05 schreef mootie het volgende:
Die gozer heeft al maanden gitaarles en dit is alles wat er uitkomt, volgens mij kan ik dat in een uurtje ook nog wel leren.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:05 schreef mootie het volgende:
Die gozer heeft al maanden gitaarles en dit is alles wat er uitkomt, volgens mij kan ik dat in een uurtje ook nog wel leren.
Dacht dat ie zojuist 'Brother in Arms' speeldequote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:05 schreef mootie het volgende:
Was je er gisteren niet?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:07 schreef Mokum020 het volgende:
Ik hoop dat Snollie nog even doorgaat en Brainless op de kast jaagt...
ik wil hem ook wel zien huilen.......![]()
Ja echt totale verspilling van tijd en geld om die jongen muzieklessen te geven... De eerste maat komt er nog niet eens fatsoenlijk uit...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:05 schreef mootie het volgende:
Die zangles slaat toch ook nergens op?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:08 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Ja echt totale verspilling van tijd en geld om die jongen muzieklessen te geven... De eerste maat komt er nog niet eens fatsoenlijk uit...
Hij heeft gisteren gewoon zitten huilen hoor,quote:
quote:
Het huilen op filmpje 2 denk ikquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:22 schreef HiDiHo het volgende:
Brian krijgt op zijn donder van Judith ( deel1 )
Brian krijgt op zijn donder van Judith ( deel2 )
20 min genieten van juf Judith![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een vreselijk takkewijf die trol met die korte pootjes en dat ronde hoofd met die zwabber op d'r kop![]()
Valt mee. Ze slapen er beiden en roken er beiden. Niemand anders heeft overlast.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wel smerig dat Hupert en Eric gewoon roken op hun tijdelijke kamer
En acteerles, vliegles....het slaat eigenlijk allemaal nergens op bij hem..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die zangles slaat toch ook nergens op?
E - E - A - E -eee- d - B - A - F - G - BLAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:05 schreef mootie het volgende:
Brian slaat ook nergens opquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En acteerles, vliegles....het slaat eigenlijk allemaal nergens op bij hem..![]()
Als je het zo bekijkt kunnen we het hele forum wel opdoekenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:09 schreef mootie het volgende:
Mensen die hun beperkingen niet kennen zijn zo vermoeien, en dan onder het mom van doorzettingsvermogen maar doorploeteren. Niet volwassen genoeg om te onderkennen dat het niks gaat worden.
... en aangezien ze hun kamer nooit meer opgeven... steken ze er gewoon nog maar eentje op. Eric had al aangegeven dat je niet meer aan andermans spullen mag komen noch fysiek geweld mag gebruiken dus die twee gaan nooit meer weg daarzo...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Valt mee. Ze slapen er beiden en roken er beiden. Niemand anders heeft overlast.
Schoppen daarentegenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En acteerles, vliegles....het slaat eigenlijk allemaal nergens op bij hem..![]()
Oproep voor de redactie.....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:05 schreef mootie het volgende:
PARTY support forum openen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt kunnen we het hele forum wel opdoeken![]()
Als je jong bent is een muziekinstrument leren bespelen ook veel makkelijker he...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Oproep voor de redactie.....
Willen jullie svp deze link aan Brian doorgeven...het jongetje in dit filmpje is 6 jaar en heeft nog meer muzikaliteit in zijn kleine teen zitten dan Brian in zijn hele donder
Laat hem stoppen met het gepingel aub
http://www.youtube.com/watch?v=4EkxRGqVUDk
Dus hij gaat dit 2 uur lang zitten doen!?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:14 schreef Mokum020 het volgende:
Ah.............hij doet het voor Juf Judith..........F..G....AAAAA.....
scheitbak
Dat zou mooi zijn zegquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hopelijk met die gitaar op Amanda eerdaags![]()
Hij weet dat ze meekijkt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:14 schreef Mokum020 het volgende:
Ah.............hij doet het voor Juf Judith..........F..G....AAAAA.....
scheitbak
Ja hij moest oefenen toch........?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus hij gaat dit 2 uur lang zitten doen!?![]()
Alsof iedereen het kan leren, echt nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:14 schreef Kinga het volgende:
[..]
Als je jong bent is een muziekinstrument leren bespelen ook veel makkelijker he...
Maar dan moeten we opeens naar een 4-uurs sessie van Amanda met de stijltang gaan aankijken, want die gitaar heeft haar haar dan helemaal door de war gemaakt.quote:
Ik begin je ervan te verdenken dat je het gewoon fijn vind om mij te slaan!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij laat zijn toondoofheid in touch komen met de noten.. begrijp dat dan![]()
Dat zou heel sneu zijn geweestquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:18 schreef maril het volgende:
maar is hij met gitaar binnen gekomen?
Ssssst.. voor je het weet heb ik hier de reputatie van cradle-robberquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik begin je ervan te verdenken dat je het gewoon fijn vind om mij te slaan!![]()
Meestal als ik het schrijf komt ie meteen in beeld..........quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio en missen ???? Nou nee hoor ...................![]()
op die leeftijd was ik ook blij dat ik mijn veters kon strikken. this kid is great!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Oproep voor de redactie.....
Willen jullie svp deze link aan Brian doorgeven...het jongetje in dit filmpje is 6 jaar en heeft nog meer muzikaliteit in zijn kleine teen zitten dan Brian in zijn hele donder
Laat hem stoppen met het gepingel aub
http://www.youtube.com/watch?v=4EkxRGqVUDk
Ze hebben het blad in hun hand.....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:21 schreef Mika25 het volgende:
Spineless Huub en Eric over de Soa Boys en dat danseresje. Ik wist niet dat ze dat gelezen hadden.
Ze zitten net uitgebreid in dat blad te lezen..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:21 schreef Mika25 het volgende:
Spineless Huub en Eric over de Soa Boys en dat danseresje. Ik wist niet dat ze dat gelezen hadden.
Ja, zag het blad ineens nadat ik het al geschreven hadquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:22 schreef Prosac het volgende:
Ze zitten net uitgebreid in dat blad te lezen..
kijk je wel?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:24 schreef kissa het volgende:
Mag Braains gitaar in de fik of zo?
Je vergeet fok, vol en nownogwat.nogwatquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:20 schreef Prosac het volgende:
Eric en Huub zijn de reclamemakers?
Grolsch, Party, Giel Beelen
De voorraadkamer naast de stal is nog beschikbaar .......quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:23 schreef Yollie het volgende:
Kan Brian niet een plekje alleen opzoeken!
Ja, is goed joh. Doe maar.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:24 schreef kissa het volgende:
Misschien moet de redaktie een nieuwe unanieme stemming voordragen aan de bewoners, zodat over het lot van de gitaar beslist kan worden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:24 schreef kissa het volgende:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De voorraadkamer naast de stal is nog beschikbaar .......
Dat is dierenmishandelingquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De voorraadkamer naast de stal is nog beschikbaar .......
Hè toe vertel nouquote:
Maakt niet uit, blijft daarna ook naar rook ruiken want het trekt overal inquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Valt mee. Ze slapen er beiden en roken er beiden. Niemand anders heeft overlast.
Die zwarte poes /kater op je avantar lijkt op mijn Lazerusquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:24 schreef kissa het volgende:
Ria?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:27 schreef maril het volgende:
[..]
Die zwarte poes /kater op je avantar lijkt op mijn Lazerus
Ja, het trekt overal in, en Eric/Huub trekken er niet meer uit.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Maakt niet uit, blijft daarna ook naar rook ruiken want het trekt overal in
Die heeft hij gekregen toen iedereen nog dacht dat niemand zo A-muzikaal kon zijn dat je na een half jaar nog maar 3 noten kunt spelen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:26 schreef maril het volgende:
[..]
Hè toe vertel nou, is hij tijdens de gouden kooi ermee begonnen?
Reclame is reclame heb ik wel eens gehoord.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hoeveel zouden die overmaken aan John?![]()
Ow dat heb ik gemist, ik dacht dat ze er maar even zouden zitten, dat ze af en toe zouden switchen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, het trekt overal in, en Eric/Huub trekken er niet meer uit.
Die moet je ff uitleggen.quote:
Thanksquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heeft hij gekregen toen iedereen nog dacht dat niemand zo A-muzikaal kon zijn dat je na een half jaar nog maar 3 noten kunt spelen.
Ga er maar van uit, dat ze het lang willen volhouden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ow dat heb ik gemist, ik dacht dat ze er maar even zouden zitten, dat ze af en toe zouden switchen...
Mooiquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:27 schreef maril het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voor de anderen ...quote:
Weet je zeker dat je niet het geluid van 3 hebt aanstaan?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:33 schreef BONG4002 het volgende:
Toch ontspant die gitaarmuziek wel van Brian op de achtergrond (althans bij mij dan)
Ik ookquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Veel verdriet, veel wijn en veel sigaretten ...... Sylvia ! Ik voel met haar mee.
[afbeelding]
Geluid op mute hierquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:33 schreef BONG4002 het volgende:
Toch ontspant die gitaarmuziek wel van Brian op de achtergrond (althans bij mij dan)
die is schattigquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:27 schreef maril het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb gewoon het geluid van 1 aanstaan, en zo vlak voor het naar bed gaan is wat gitaargepingel best ontspannend (ongeacht wie het doet), ookal zit er geen strakke melodie inquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet het geluid van 3 hebt aanstaan?
Als je het geluid van stream 1 hebt aanstan heb ik maar 1 vraag voor je: WAAROM???????????
Die slaapt alquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:37 schreef mootie het volgende:
Waar is amanda?
Ze zei dat de crematie 's-middags was.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:38 schreef Yollie het volgende:
Weet iemand hoe laat Syl haar vader begraven wordt?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:38 schreef Lady-night het volgende:
Gedicht voor Syl:
Ter nagedachtenis aan jou
Vreemd om te weten
Hoeveel ik eigenlijk van je hou
Ter nagedachtenis
Alleen ik besef hoeveel ik je nu mis
Wat anderen ook mogen zeggen
nooit zal ik ze beslag
op mijn gevoelens voor jou laten leggen
Wat anderen ook mogen denken
ik zal geen waarde aan hun oordeel schenken
Heb ik getoond hoeveel ik van je hou
nu heeft 't geen zin meer.
Dus verklaar ik me niet nader
wat ik ervaar is het gevoel
van een dochter vooor haar vader
Erg mooi.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:38 schreef Lady-night het volgende:
Gedicht voor Syl:
Vreemd om te weten
Ter nagedachtenis
nooit zal ik ze beslag
Wow, heel erg mooiquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:38 schreef Lady-night het volgende:
Gedicht voor Syl:
Vreemd om te weten
Ter nagedachtenis
nooit zal ik ze beslag
Dank jequote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze zei dat de crematie 's-middags was.
is in het engels toch ook bekend? lijkt mij, vind het wel een leuke naam voor een kat. een duiveltje die je dronken voert of vervoert- eender het is een leuke naamquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:37 schreef FdW het volgende:
[quote]Op vrijdag 16 maart 2007 00:27 schreef maril het volgende:
[..]
Op een internationale bridge site gespeeld tegen een Amerikaanse die Lazerus heet.
Die viel van de ROFLMAO toen ik de Nederlandse betekenis vertelde.![]()
Haar hubby's achternaam. Zij wist het iig niet. Had echt veel lol..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:42 schreef neferhone het volgende:
[..]
is in het engels toch ook bekend? lijkt mij, vind het wel een leuke naam voor een kat. een duiveltje die je dronken voert of vervoert- eender het is een leuke naam
Die is in dat struisvogelnest op haar hoofd gekropenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:37 schreef mootie het volgende:
Waar is amanda?
Oh vandaar, Lazerus , die was toen ik hem mee naar mijn huis nam als kitten, vrij sloom, hij lag in en tasje(katoen ) die ik van de vrouw kreeg waar ik hem ophaalde,quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:37 schreef FdW het volgende:
[quote]Op vrijdag 16 maart 2007 00:27 schreef maril het volgende:
[..]
Op een internationale bridge site gespeeld tegen een Amerikaanse die Lazerus heet.
Die viel van de ROFLMAO toen ik de Nederlandse betekenis vertelde.![]()
ja dat begrijp ikquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:43 schreef FdW het volgende:
[..]
Haar hubby's achternaam. Zij wist het iig niet. Had echt veel lol..
minä rakastaan sinä kissa.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:32 schreef kissa het volgende:
[..]
MooiKissa is het Finse woord voor kat
![]()
Ja en gooit er nog even romantisch een boer tegenaan die vanuit zijn tenen kwam.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:44 schreef FdW het volgende:
Jaap groeit in het spel, figuurlijk. Stevige kandidaat voor de hoofdprijs.
Heb een keer een week voor een seminar in Helsinki gezeten. Het enige wat ik van de taal begreep was apteeki en hotelli. Hongaren schijnen er meer van te begrijpen, klopt dat?quote:
die connectie snap ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:43 schreef maril het volgende:
[..]
Oh vandaar, Laserus zo noem ik hem ook wel eens, die was toen ik hem mee naar mijn huis nam als kitten, vrij sloom, hij lag in en tasje(katoen ) die ik van de vrouw kreeg waar ik hem ophaalde,
en thuis kwam ik er achter dat er een terpetinelucht in her tasje rook, dus ik dacht dat hij daarom zo sloom was. vandaar Lazerus.
achteraf gezien ligt het gewooon in zijn karakterje het is een lieve slome lobes![]()
Mooi moment om het off-topic gebabbel naar de SC te verplaatsenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:49 schreef neferhone het volgende:
[..]
die connectie snap ik.en er is niet zo heel veel te doen in dgk op dit moment
Goed ideequote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi moment om het off-topic gebabbel naar de SC te verplaatsen![]()
[SC#14] Als de streams weer eens saai zijn...
slavische talen... ik ben er niet bekend mee.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:49 schreef FdW het volgende:
[..]
Heb een keer een week voor een seminar in Helsinki gezeten. Het enige wat ik van de taal begreep was apteeki en hotelli. Hongaren schijnen er meer van te begrijpen, klopt dat?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die ranzige vetklep is altijd onbehouwen aan het boeren en aan het ruften, dat is echt walgelijk gewoon![]()
![]()
![]()
Het is geen verwijt maar een gevoel bij mij als het om mijn vader zou zijn gegaan had ik niet genoeg aan die 12 uur . ik heb nmijn vader verloren toen ik 15 was ik was ontroostbaar.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:46 schreef Dutchguy het volgende:
Ik ga maar eens onder de wol. Denk niet dat er nog veel spannends te gebeuren staat. Denk beetje mee met Syl morgen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi moment om het off-topic gebabbel naar de SC te verplaatsen![]()
[SC#14] Als de streams weer eens saai zijn...
ze had geen goede relatie met haar vader; hoe en wat weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:52 schreef maril het volgende:
[..]
Het is geen verwijt maar een gevoel bij mij als het om mijn vader zou zijn gegaan had ik niet genoeg aan die 12 uur . ik heb nmijn vader verloren toen ik 15 was ik was ontroostbaar.
persoonlijk was ik het huis uitgegaan mijn fam. gaat voor die miljoen en villa.
Hij schijt graag op tuinkabuitaaah'squote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:54 schreef BONG4002 het volgende:
Jaap gaat naar de WC op de kamer van Huub en Eric
Zit je nou indirect alle cossers saai te noemen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:54 schreef STAP01 het volgende:
Ok, je kan zeggen van Jaap wat je wilt en dat doet iedereen dan ook! Prima! Helemaal goed! 1 ding vind ik wel en dat is dit: Hij zit echt zo vaak achter de computer brieven te schrijven dat ik het echt een saaie vent vind! Deze man verdient de zogenaamde Toneelhaak! Met stip op nummer 1!!!!
Voor zover ik heb kunnen zien heeft ie z'n handen NIET gewassenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:57 schreef Mika25 het volgende:
Heeft Jaapio z`n handen wel gewassen toen ie van de wc kwam? Ik zag hem dat niet doen, maar nu zit ie wel in de koelkast...
Het is bijna geen indirect meer te noemenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zit je nou indirect alle cossers saai te noemen?![]()
Japio hoeft z'n handen niet te wassen. Z'n pikkie is te klein om vast te houden.............quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:57 schreef Mika25 het volgende:
Heeft Jaapio z`n handen wel gewassen toen ie van de wc kwam? Ik zag hem dat niet doen, maar nu zit ie wel in de koelkast...
Dat zeker niet maar verklaar u nader aub....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zit je nou indirect alle cossers saai te noemen?![]()
hahahahahaha, ho! stop! ik snap m!!!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:59 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat zeker niet maar verklaar u nader aub....
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:59 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat zeker niet maar verklaar u nader aub....
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:54 schreef STAP01 het volgende:
Ok, je kan zeggen van Jaap wat je wilt en dat doet iedereen dan ook! Prima! Helemaal goed! 1 ding vind ik wel en dat is dit: Hij zit echt zo vaak achter de computer brieven te schrijven dat ik het echt een saaie vent vind! Deze man verdient de zogenaamde Toneelhaak! Met stip op nummer 1!!!!
De strijdkreet van BAN.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:59 schreef BONG4002 het volgende:
En weer "fucking hell" (zegt Jaap in zichzelf)
Ja, een volle hand met batterijen ..... voor zijn zender !!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:01 schreef Yollie het volgende:
En graait in een pot op het keukenblok enb neemt een hand.
In zijn geval absoluut de veiligste plek, zodra hij erop ligt..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:01 schreef BONG4002 het volgende:
Jaap verstopt zijn getikte brief onder zn matras
Zit jij nu 'indirect' alle cossers voor jaap uit te maken?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is bijna geen indirect meer te noemen![]()
Dat zegt hij zo vaak op dergelijke momenten. Heb jij enig idee waar het op slaat ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:59 schreef BONG4002 het volgende:
En weer "fucking hell" (zegt Jaap in zichzelf)
Nee dat deed stap al, ik bevestigde slechts jouw bevindingenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zit jij nu 'indirect' alle cossers voor jaap uit te maken?![]()
Dat ie van zichzelf baalt mss? Zoiets biechtte hij gisteren op tegen Brian meen ik me te herinnerenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat zegt hij zo vaak op dergelijke momenten. Heb jij enig idee waar het op slaat ?
Aah de meneer van de kwaliteitsposts is er weerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:04 schreef tipsch het volgende:
Zo, die Jaap is dik zeg
Zoals dat stuk kaas daarnet, heeft ie zomaar met z`n handen aangeraakt toen ie van de WC kwam en het restant gewoon weer in de koelkast gelegdquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:04 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik vind Jaap zo'n ranzige vent dat ik niets meer zou willen eten wat hij in de koelkast aangeraakt heeft. Ik zou zelfs eisen dat hij zijn eigen kuipje boter zou hebben. En dan die geluidjes die de hele tijd uit dat enorme lichaam komen, boertjes, gereutel in zijn buik .. dat gezucht en gehijg. Bah.
WC eendquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Aah de meneer van de kwaliteitsposts is er weer![]()
Met andere woorden: met Jaap in de buurt zou jij je zonder problemen aan een 1200 calorieen dieet kunnen houden?!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:04 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik vind Jaap zo'n ranzige vent dat ik niets meer zou willen eten wat hij in de koelkast aangeraakt heeft. Ik zou zelfs eisen dat hij zijn eigen kuipje boter zou hebben. En dan die geluidjes die de hele tijd uit dat enorme lichaam komen, boertjes, gereutel in zijn buik .. dat gezucht en gehijg. Bah.
Ja, ongeveer 4 kilo in 2 weken !quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:05 schreef BONG4002 het volgende:
Jaap is iets kwijt
Zoiets ja .... dat hij een hekel aan zichzelf heeft en zichzelf wil straffen ... raaaare discussie was dat.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat ie van zichzelf baalt mss? Zoiets biechtte hij gisteren op tegen Brian meen ik me te herinneren
Als iemand er voor kiest om aan 12 uur genoeg te hebben heeft dat een oorzaakquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:52 schreef maril het volgende:
[..]
Het is geen verwijt maar een gevoel bij mij als het om mijn vader zou zijn gegaan had ik niet genoeg aan die 12 uur . ik heb nmijn vader verloren toen ik 15 was ik was ontroostbaar.
persoonlijk was ik het huis uitgegaan mijn fam. gaat voor die miljoen en villa.
Nee, dat zou ik nooit doen!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat deed stap al, ik bevestigde slechts jouw bevindingen![]()
Die vent vreet ook alles hequote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, een volle hand met batterijen ..... voor zijn zender !!!
Ik merk het, je gevoel voor humor heeft er al onder te lijdenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:08 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik nooit doen!![]()
Wij hoeven geen tv te maken, wij kijken naar de streams, dag in dag uit! Japio zit daar juist om tv te maken...
Voor de goede orde: Ik ben een verslaafde, echt waar! En ik schaam me er niet voor![]()
![]()
...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met andere woorden: met Jaap in de buurt zou jij je zonder problemen aan een 1200 calorieen dieet kunnen houden?!
Jaap zit erin als stimulans voor Natasia??
Omdat ze al van die vage Chinese thee verhalen aan t rondstrooien was?
Eergisteren deed hij nog zo zijn best.... velen riepen om zijn vertrek....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:08 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik nooit doen!![]()
Wij hoeven geen tv te maken, wij kijken naar de streams, dag in dag uit! Japio zit daar juist om tv te maken...
Voor de goede orde: Ik ben een verslaafde, echt waar! En ik schaam me er niet voor![]()
![]()
Misschien ligt het in de vijverquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:12 schreef tipsch het volgende:
godgloeiende godverdomme, m'n shag is op.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die vent vreet ook alles he
Japio heeft nog wel wat op zijn rug zittenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:12 schreef tipsch het volgende:
Daar zit toch een spuitgat (volgens Huub)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Japio heeft nog wel wat op zijn rug zitten
Als hij dat gewoon thuis doet heb ik er echt geen probleem meequote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eergisteren deed hij nog zo zijn best.... velen riepen om zijn vertrek....
Mag de man even uitrusten
gadverdamme !!!!! .... hij had er net zo goed gewoon een hap uit kunnen nemen dus.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:05 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zoals dat stuk kaas daarnet, heeft ie zomaar met z`n handen aangeraakt toen ie van de WC kwam en het restant gewoon weer in de koelkast gelegd
sarcastisch monsterquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die thee werkt heel simpel: drink minimaal een pot per dag, pak schaar, naald en draad en knip de oude maatlabels uit je kleren en naai er "maat 38" labels in en hoppatee: maat 38 dankzij de Chinese wonderthee.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:12 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...
Ik geloof niet dat ik veel zou eten als hij in mijn zicht zou zitten aan tafel. Het is de manier waaróp hij vanalles doet - hij eet niet , hij vreet .... en hoe zit dat met die thee eigenlijk, ik wil ook wel een wondermiddel waardoor ik de hele dag aan de chips kan zonder aan te komen. Ik heb het haar al een aantal keren over Chinese thee horen vertellen en hoe geweldig dat spul is ...
Ja dat viel me vandaag ook al op.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:04 schreef tipsch het volgende:
Zo, die Jaap is dik zeg
In zekere zin woont hij daar...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:14 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als hij dat gewoon thuis doet heb ik er echt geen probleem mee![]()
Dat is het baterijen kastje van z'n aandrijving .....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
... lol ... en dáár zou ik nou goed pissig om worden !!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:12 schreef tipsch het volgende:
Nee hoor, hij logeertquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
In zekere zin woont hij daar...
En nou jij weer
Onder bij zijn kont jaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:14 schreef Yollie het volgende:
[..]
Daar zit toch een spuitgat (volgens Huub)
Ja, en ook op Bart. En Huub is hoteldebotel op Nena, Lieke, Amanda, Sylvia ......quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:17 schreef scanman01 het volgende:
Is Eric helemaal hoteldebotel op Huub of lijkt dat maar zo?
ik voel een liedje op komen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Onder bij zijn kont ja
Het kotst,schijt,ijlt, irriteert,stinkt, boert en ruft
perfect op gewicht, zeer fijngevoelig roker.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Laat me raden....ook last van obesitas![]()
![]()
En daar aimen ze op..... ik ben benieuwd hoeveel iedereen na DGK overheeft voor een abo op de 'up close and personal' streams van de winnaar in de villa...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:18 schreef STAP01 het volgende:
Niet echt nee. Ik heb eindelijk het doel in mn leven gevonden. Eindelijk!!!![]()
DGK is het helemaal en ik hoop dat zo dat Huub, Erik en Syl er oud in gaan worden!!!![]()
Puur lust dus. Ja, zou kunnen. Dan denk je dus dat echte diepere gevoelens voor die twee onmogelijk zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, en ook op Bart. En Huub is hoteldebotel op Nena, Lieke, Amanda, Sylvia ......
Je zult Jaap nog missen. Tranen met tuiten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Onder bij zijn kont ja
Het kotst,schijt,ijlt, irriteert,stinkt, boert en ruft
Huub is hetereosexueel... het is niet anders.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Puur lust dus. Ja, zou kunnen. Dan denk je dus dat echte diepere gevoelens voor die twee onmogelijk zijn.
Bedankt voor de tip ... ik ga morgen thee en labels halen !!!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die thee werkt heel simpel: drink minimaal een pot per dag, pak schaar, naald en draad en knip de oude maatlabels uit je kleren en naai er "maat 38" labels in en hoppatee: maat 38 dankzij de Chinese wonderthee.
hoe laat gaan de tankstations open?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip ... ik ga morgen thee en labels halen !!!!
Ik denk dat niet veel mensen daar een bod op gaan uitbrengen. Ik ben er zeker niet in geinteresseerd.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daar aimen ze op..... ik ben benieuwd hoeveel iedereen na DGK overheeft voor een abo op de 'up close and personal' streams van de winnaar in de villa...
Nee, dat zeg ik niet. Wel denkt ik dat -zeker Huub- naast gevoelens voor Sylvia met alle anderen vooral 'het spel van TV-maken' speelt. Of Eric dat ook doet, twijfel ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Puur lust dus. Ja, zou kunnen. Dan denk je dus dat echte diepere gevoelens voor die twee onmogelijk zijn.
huub doet alles voor geld.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub is hetereosexueel... het is niet anders.
Ow, en extreme overbeharing dusquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
perfect op gewicht, zeer fijngevoelig roker.
Dan begreep je me verkeerd. Ik bedoel dus dat zowel Huub als Eric geen diepere gevoelens kunnen hebben volgens die reactie. Niet voor elkaar, maar voor anderen blijkbaar ook niet. Zo kwam het antwoord over. Dat Eric dus hetzelfde voelt voor Huub als voor Bart... en Huub hetzelfde voelt voor Amanda als voor hedda, nena, Sylvia enz enz.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub is hetereosexueel... het is niet anders.
zeer licht blond behaard, nee hoor - is niet nodigquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ow, en extreme overbeharing dus
Kun je laten laseren hoor als je het commentaar erop te erg aantrekt
Bel anders stichting korrelatie even![]()
Als DGK 1½ jaar loopt is het voor zoveel mensen zo logisch dat ze met een half oog even mee kunnen kijken wat er in de villa gebeurt dat ze dan voor een tientje per maand waarschijnlijk redelijk wat abonnementjes van de streams kunnen verkopenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:25 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik denk dat niet veel mensen daar een bod op gaan uitbrengen. Ik ben er zeker niet in geinteresseerd.
Maar ja, hoop doet leven. Never know...![]()
..sommige gaan niet dicht lieverd .... zit je om shag verlegen soms ?quote:
Ik hoop dat ik verkeerd zit, maar ik heb zo het idee dat ze misschien wel eerder op betaalde streams overstappen....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daar aimen ze op..... ik ben benieuwd hoeveel iedereen na DGK overheeft voor een abo op de 'up close and personal' streams van de winnaar in de villa...
Moeten ze doen. Dan is het in 1 klap voorbijquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik verkeerd zit, maar ik heb zo het idee dat ze misschien wel eerder op betaalde streams overstappen....
Die amerikanen die het gekocht hebben, zouden vast ook wel eens willen zien hoeveel animo daar eventueel voor is![]()
Al 4 maanden erafquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:27 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
..sommige gaan niet dicht lieverd .... zit je om shag verlegen soms ?
Vervelend he ? ........
*terwijl ze nog maar eens een sigaretje opsteekt
NEEquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als DGK 1½ jaar loopt is het voor zoveel mensen zo logisch dat ze met een half oog even mee kunnen kijken wat er in de villa gebeurt dat ze daar voor een tientje per maand waarschijnlijk redelijk wat abonnementjes van de streams kunnen verkopen
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:27 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
..sommige gaan niet dicht lieverd .... zit je om shag verlegen soms ?
Vervelend he ? ........
*terwijl ze nog maar eens een sigaretje opsteekt
count me out. ik ga niet betalen voor deze ellende.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als DGK 1½ jaar loopt is het voor zoveel mensen zo logisch dat ze met een half oog even mee kunnen kijken wat er in de villa gebeurt dat ze daar voor een tientje per maand waarschijnlijk redelijk wat abonnementjes van de streams kunnen verkopen
De NL-markt is zoveel verschillend van de USA-markt, dat een NL-test van betaalde streams niets wil zeggen over de haalbaarheid in de USA.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik verkeerd zit, maar ik heb zo het idee dat ze misschien wel eerder op betaalde streams overstappen....
Die amerikanen die het gekocht hebben, zouden vast ook wel eens willen zien hoeveel animo daar eventueel voor is![]()
APPLAUS !!!!quote:
Lijkt het je niet een beetje saai om naar het leven van 1 persoon te kijken? Ach, misschien een dag in de week ff een half uurtje spieken. Ik denk dat het leven van deze bewoners na DGK even leuk is maar al redelijk snel weer naar het oude leven teruggaat en dat is denk ik niet meer zo interessant.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor jouw misschienquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moeten ze doen. Dan is het in 1 klap voorbij
Lees dat boekje even van Carrquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
APPLAUS !!!!
Ik zit in de voorbereinde fase en heb alvast van die pleisters gekocht. Ik vrees dat ik ze dwars over m'n mond moet plakken wil ik echt van de peuken af kunnen blijven ... maaaaaaar, ik ga het proberen !
En cold turkey... Ik heb alleen hulp van een soort van menthol kauwgom. Die smaak nodigt totaal niet uit om te roken en heeft mij enorm geholpen. Probleem is wel dat ik nu niet meer zonder die kauwgom kan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
APPLAUS !!!!
Ik zit in de voorbereinde fase en heb alvast van die pleisters gekocht. Ik vrees dat ik ze dwars over m'n mond moet plakken wil ik echt van de peuken af kunnen blijven ... maaaaaaar, ik ga het proberen !
Trustuh, tot morguhquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:32 schreef Leandra het volgende:
Het lijkt iig redelijk gezellig op kantoor, lief dat Huub en Eric op Sylvia passen... kan ze nu wel gebruiken.
Dat betekent ook dat ik met een gerust hart naar bed kan gaan.... truste![]()
m'n kop tolt nu al, dit kan toch niet. stoppen is onmogelijk. [ik ga zo trouwens even iets heel smerigs doen, ik kan écht niet anders]quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
APPLAUS !!!!
Kan ik me echt niet voorstellen. Je kunt ze toch op tv volgen dan. Voor mij zou het over zijn, maar ik kan idd niet voor iedereen spreken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voor jouw misschien![]()
je ziet al dat er nogal meegeleeft word met de bewoners, als er niet teveel verloop inzit, zou volgens mij een behoorlijk percentage wel bereid zijn in de buidel te tasten.
... ik heb de DVD gevonden op usenet gekocht. Geweldig ... samen met de pleisters MOET het me lukken !!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lees dat boekje even van Carr![]()
In de vuilnisbak zoeken naar peuken en er een shaggie van draaienquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
m'n kop tolt nu al, dit kan toch niet. stoppen is onmogelijk. [ik ga zo trouwens even iets heel smerigs doen, ik kan écht niet anders]
Ik denk dan meer aan het percentage wat bereid is om van gratis naar betaalde streams over te stappen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De NL-markt is zoveel verschillend van de USA-markt, dat een NL-test van betaalde streams niets wil zeggen over de haalbaarheid in de USA.
Onthoud wat goud waard is....het zogenaamde stemmetje die dealtjes willen maken met je...zo van ah eentje maarquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... ik heb de DVD gevonden op usenet gekocht. Geweldig ... samen met de pleisters MOET het me lukken !!!
je ziet brian en je gaat aan je beeldscherm likken!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
m'n kop tolt nu al, dit kan toch niet. stoppen is onmogelijk. [ik ga zo trouwens even iets heel smerigs doen, ik kan écht niet anders]
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
In de vuilnisbak zoeken naar peuken en er een shaggie van draaien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |