op die leeftijd was ik ook blij dat ik mijn veters kon strikken. this kid is great!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Oproep voor de redactie.....
Willen jullie svp deze link aan Brian doorgeven...het jongetje in dit filmpje is 6 jaar en heeft nog meer muzikaliteit in zijn kleine teen zitten dan Brian in zijn hele donder
Laat hem stoppen met het gepingel aub
http://www.youtube.com/watch?v=4EkxRGqVUDk
Ze hebben het blad in hun hand.....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:21 schreef Mika25 het volgende:
Spineless Huub en Eric over de Soa Boys en dat danseresje. Ik wist niet dat ze dat gelezen hadden.
Ze zitten net uitgebreid in dat blad te lezen..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:21 schreef Mika25 het volgende:
Spineless Huub en Eric over de Soa Boys en dat danseresje. Ik wist niet dat ze dat gelezen hadden.
Ja, zag het blad ineens nadat ik het al geschreven hadquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:22 schreef Prosac het volgende:
Ze zitten net uitgebreid in dat blad te lezen..
kijk je wel?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:24 schreef kissa het volgende:
Mag Braains gitaar in de fik of zo?
Je vergeet fok, vol en nownogwat.nogwatquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:20 schreef Prosac het volgende:
Eric en Huub zijn de reclamemakers?
Grolsch, Party, Giel Beelen
De voorraadkamer naast de stal is nog beschikbaar .......quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:23 schreef Yollie het volgende:
Kan Brian niet een plekje alleen opzoeken!
Ja, is goed joh. Doe maar.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:24 schreef kissa het volgende:
Misschien moet de redaktie een nieuwe unanieme stemming voordragen aan de bewoners, zodat over het lot van de gitaar beslist kan worden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:24 schreef kissa het volgende:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De voorraadkamer naast de stal is nog beschikbaar .......
Dat is dierenmishandelingquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De voorraadkamer naast de stal is nog beschikbaar .......
Hè toe vertel nouquote:
Maakt niet uit, blijft daarna ook naar rook ruiken want het trekt overal inquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Valt mee. Ze slapen er beiden en roken er beiden. Niemand anders heeft overlast.
Die zwarte poes /kater op je avantar lijkt op mijn Lazerusquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:24 schreef kissa het volgende:
Ria?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:27 schreef maril het volgende:
[..]
Die zwarte poes /kater op je avantar lijkt op mijn Lazerus
Ja, het trekt overal in, en Eric/Huub trekken er niet meer uit.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Maakt niet uit, blijft daarna ook naar rook ruiken want het trekt overal in
Die heeft hij gekregen toen iedereen nog dacht dat niemand zo A-muzikaal kon zijn dat je na een half jaar nog maar 3 noten kunt spelen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:26 schreef maril het volgende:
[..]
Hè toe vertel nou, is hij tijdens de gouden kooi ermee begonnen?
Reclame is reclame heb ik wel eens gehoord.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hoeveel zouden die overmaken aan John?![]()
Ow dat heb ik gemist, ik dacht dat ze er maar even zouden zitten, dat ze af en toe zouden switchen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, het trekt overal in, en Eric/Huub trekken er niet meer uit.
Die moet je ff uitleggen.quote:
Thanksquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heeft hij gekregen toen iedereen nog dacht dat niemand zo A-muzikaal kon zijn dat je na een half jaar nog maar 3 noten kunt spelen.
Ga er maar van uit, dat ze het lang willen volhouden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ow dat heb ik gemist, ik dacht dat ze er maar even zouden zitten, dat ze af en toe zouden switchen...
Mooiquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:27 schreef maril het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voor de anderen ...quote:
Weet je zeker dat je niet het geluid van 3 hebt aanstaan?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:33 schreef BONG4002 het volgende:
Toch ontspant die gitaarmuziek wel van Brian op de achtergrond (althans bij mij dan)
Ik ookquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Veel verdriet, veel wijn en veel sigaretten ...... Sylvia ! Ik voel met haar mee.
[afbeelding]
Geluid op mute hierquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:33 schreef BONG4002 het volgende:
Toch ontspant die gitaarmuziek wel van Brian op de achtergrond (althans bij mij dan)
die is schattigquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:27 schreef maril het volgende:
[..]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |