Hij heeft gisteren gewoon zitten huilen hoor,quote:
quote:
Het huilen op filmpje 2 denk ikquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:22 schreef HiDiHo het volgende:
Brian krijgt op zijn donder van Judith ( deel1 )
Brian krijgt op zijn donder van Judith ( deel2 )
20 min genieten van juf Judith![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een vreselijk takkewijf die trol met die korte pootjes en dat ronde hoofd met die zwabber op d'r kop![]()
Valt mee. Ze slapen er beiden en roken er beiden. Niemand anders heeft overlast.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wel smerig dat Hupert en Eric gewoon roken op hun tijdelijke kamer
En acteerles, vliegles....het slaat eigenlijk allemaal nergens op bij hem..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die zangles slaat toch ook nergens op?
E - E - A - E -eee- d - B - A - F - G - BLAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:05 schreef mootie het volgende:
Die gozer heeft al maanden gitaarles en dit is alles wat er uitkomt, volgens mij kan ik dat in een uurtje ook nog wel leren.
Brian slaat ook nergens opquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En acteerles, vliegles....het slaat eigenlijk allemaal nergens op bij hem..![]()
Als je het zo bekijkt kunnen we het hele forum wel opdoekenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:09 schreef mootie het volgende:
Mensen die hun beperkingen niet kennen zijn zo vermoeien, en dan onder het mom van doorzettingsvermogen maar doorploeteren. Niet volwassen genoeg om te onderkennen dat het niks gaat worden.
... en aangezien ze hun kamer nooit meer opgeven... steken ze er gewoon nog maar eentje op. Eric had al aangegeven dat je niet meer aan andermans spullen mag komen noch fysiek geweld mag gebruiken dus die twee gaan nooit meer weg daarzo...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Valt mee. Ze slapen er beiden en roken er beiden. Niemand anders heeft overlast.
Schoppen daarentegenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En acteerles, vliegles....het slaat eigenlijk allemaal nergens op bij hem..![]()
Oproep voor de redactie.....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:05 schreef mootie het volgende:
Die gozer heeft al maanden gitaarles en dit is alles wat er uitkomt, volgens mij kan ik dat in een uurtje ook nog wel leren.
PARTY support forum openen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt kunnen we het hele forum wel opdoeken![]()
Als je jong bent is een muziekinstrument leren bespelen ook veel makkelijker he...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Oproep voor de redactie.....
Willen jullie svp deze link aan Brian doorgeven...het jongetje in dit filmpje is 6 jaar en heeft nog meer muzikaliteit in zijn kleine teen zitten dan Brian in zijn hele donder
Laat hem stoppen met het gepingel aub
http://www.youtube.com/watch?v=4EkxRGqVUDk
Dus hij gaat dit 2 uur lang zitten doen!?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:14 schreef Mokum020 het volgende:
Ah.............hij doet het voor Juf Judith..........F..G....AAAAA.....
scheitbak
Dat zou mooi zijn zegquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hopelijk met die gitaar op Amanda eerdaags![]()
Hij weet dat ze meekijkt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:14 schreef Mokum020 het volgende:
Ah.............hij doet het voor Juf Judith..........F..G....AAAAA.....
scheitbak
Ja hij moest oefenen toch........?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus hij gaat dit 2 uur lang zitten doen!?![]()
Alsof iedereen het kan leren, echt nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:14 schreef Kinga het volgende:
[..]
Als je jong bent is een muziekinstrument leren bespelen ook veel makkelijker he...
Maar dan moeten we opeens naar een 4-uurs sessie van Amanda met de stijltang gaan aankijken, want die gitaar heeft haar haar dan helemaal door de war gemaakt.quote:
Ik begin je ervan te verdenken dat je het gewoon fijn vind om mij te slaan!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij laat zijn toondoofheid in touch komen met de noten.. begrijp dat dan![]()
Dat zou heel sneu zijn geweestquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:18 schreef maril het volgende:
maar is hij met gitaar binnen gekomen?
Ssssst.. voor je het weet heb ik hier de reputatie van cradle-robberquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik begin je ervan te verdenken dat je het gewoon fijn vind om mij te slaan!![]()
Meestal als ik het schrijf komt ie meteen in beeld..........quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio en missen ???? Nou nee hoor ...................![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |