Onder bij zijn kont jaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:14 schreef Yollie het volgende:
[..]
Daar zit toch een spuitgat (volgens Huub)
Ja, en ook op Bart. En Huub is hoteldebotel op Nena, Lieke, Amanda, Sylvia ......quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:17 schreef scanman01 het volgende:
Is Eric helemaal hoteldebotel op Huub of lijkt dat maar zo?
ik voel een liedje op komen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Onder bij zijn kont ja
Het kotst,schijt,ijlt, irriteert,stinkt, boert en ruft
perfect op gewicht, zeer fijngevoelig roker.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Laat me raden....ook last van obesitas![]()
![]()
En daar aimen ze op..... ik ben benieuwd hoeveel iedereen na DGK overheeft voor een abo op de 'up close and personal' streams van de winnaar in de villa...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:18 schreef STAP01 het volgende:
Niet echt nee. Ik heb eindelijk het doel in mn leven gevonden. Eindelijk!!!![]()
DGK is het helemaal en ik hoop dat zo dat Huub, Erik en Syl er oud in gaan worden!!!![]()
Puur lust dus. Ja, zou kunnen. Dan denk je dus dat echte diepere gevoelens voor die twee onmogelijk zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, en ook op Bart. En Huub is hoteldebotel op Nena, Lieke, Amanda, Sylvia ......
Je zult Jaap nog missen. Tranen met tuiten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Onder bij zijn kont ja
Het kotst,schijt,ijlt, irriteert,stinkt, boert en ruft
Huub is hetereosexueel... het is niet anders.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Puur lust dus. Ja, zou kunnen. Dan denk je dus dat echte diepere gevoelens voor die twee onmogelijk zijn.
Bedankt voor de tip ... ik ga morgen thee en labels halen !!!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die thee werkt heel simpel: drink minimaal een pot per dag, pak schaar, naald en draad en knip de oude maatlabels uit je kleren en naai er "maat 38" labels in en hoppatee: maat 38 dankzij de Chinese wonderthee.
hoe laat gaan de tankstations open?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip ... ik ga morgen thee en labels halen !!!!
Ik denk dat niet veel mensen daar een bod op gaan uitbrengen. Ik ben er zeker niet in geinteresseerd.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daar aimen ze op..... ik ben benieuwd hoeveel iedereen na DGK overheeft voor een abo op de 'up close and personal' streams van de winnaar in de villa...
Nee, dat zeg ik niet. Wel denkt ik dat -zeker Huub- naast gevoelens voor Sylvia met alle anderen vooral 'het spel van TV-maken' speelt. Of Eric dat ook doet, twijfel ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Puur lust dus. Ja, zou kunnen. Dan denk je dus dat echte diepere gevoelens voor die twee onmogelijk zijn.
huub doet alles voor geld.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub is hetereosexueel... het is niet anders.
Ow, en extreme overbeharing dusquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
perfect op gewicht, zeer fijngevoelig roker.
Dan begreep je me verkeerd. Ik bedoel dus dat zowel Huub als Eric geen diepere gevoelens kunnen hebben volgens die reactie. Niet voor elkaar, maar voor anderen blijkbaar ook niet. Zo kwam het antwoord over. Dat Eric dus hetzelfde voelt voor Huub als voor Bart... en Huub hetzelfde voelt voor Amanda als voor hedda, nena, Sylvia enz enz.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub is hetereosexueel... het is niet anders.
zeer licht blond behaard, nee hoor - is niet nodigquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ow, en extreme overbeharing dus
Kun je laten laseren hoor als je het commentaar erop te erg aantrekt
Bel anders stichting korrelatie even![]()
Als DGK 1½ jaar loopt is het voor zoveel mensen zo logisch dat ze met een half oog even mee kunnen kijken wat er in de villa gebeurt dat ze dan voor een tientje per maand waarschijnlijk redelijk wat abonnementjes van de streams kunnen verkopenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:25 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik denk dat niet veel mensen daar een bod op gaan uitbrengen. Ik ben er zeker niet in geinteresseerd.
Maar ja, hoop doet leven. Never know...![]()
..sommige gaan niet dicht lieverd .... zit je om shag verlegen soms ?quote:
Ik hoop dat ik verkeerd zit, maar ik heb zo het idee dat ze misschien wel eerder op betaalde streams overstappen....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daar aimen ze op..... ik ben benieuwd hoeveel iedereen na DGK overheeft voor een abo op de 'up close and personal' streams van de winnaar in de villa...
Moeten ze doen. Dan is het in 1 klap voorbijquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik verkeerd zit, maar ik heb zo het idee dat ze misschien wel eerder op betaalde streams overstappen....
Die amerikanen die het gekocht hebben, zouden vast ook wel eens willen zien hoeveel animo daar eventueel voor is![]()
Al 4 maanden erafquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:27 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
..sommige gaan niet dicht lieverd .... zit je om shag verlegen soms ?
Vervelend he ? ........
*terwijl ze nog maar eens een sigaretje opsteekt
NEEquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als DGK 1½ jaar loopt is het voor zoveel mensen zo logisch dat ze met een half oog even mee kunnen kijken wat er in de villa gebeurt dat ze daar voor een tientje per maand waarschijnlijk redelijk wat abonnementjes van de streams kunnen verkopen
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:27 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
..sommige gaan niet dicht lieverd .... zit je om shag verlegen soms ?
Vervelend he ? ........
*terwijl ze nog maar eens een sigaretje opsteekt
count me out. ik ga niet betalen voor deze ellende.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als DGK 1½ jaar loopt is het voor zoveel mensen zo logisch dat ze met een half oog even mee kunnen kijken wat er in de villa gebeurt dat ze daar voor een tientje per maand waarschijnlijk redelijk wat abonnementjes van de streams kunnen verkopen
De NL-markt is zoveel verschillend van de USA-markt, dat een NL-test van betaalde streams niets wil zeggen over de haalbaarheid in de USA.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik verkeerd zit, maar ik heb zo het idee dat ze misschien wel eerder op betaalde streams overstappen....
Die amerikanen die het gekocht hebben, zouden vast ook wel eens willen zien hoeveel animo daar eventueel voor is![]()
APPLAUS !!!!quote:
Lijkt het je niet een beetje saai om naar het leven van 1 persoon te kijken? Ach, misschien een dag in de week ff een half uurtje spieken. Ik denk dat het leven van deze bewoners na DGK even leuk is maar al redelijk snel weer naar het oude leven teruggaat en dat is denk ik niet meer zo interessant.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor jouw misschienquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moeten ze doen. Dan is het in 1 klap voorbij
Lees dat boekje even van Carrquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
APPLAUS !!!!
Ik zit in de voorbereinde fase en heb alvast van die pleisters gekocht. Ik vrees dat ik ze dwars over m'n mond moet plakken wil ik echt van de peuken af kunnen blijven ... maaaaaaar, ik ga het proberen !
En cold turkey... Ik heb alleen hulp van een soort van menthol kauwgom. Die smaak nodigt totaal niet uit om te roken en heeft mij enorm geholpen. Probleem is wel dat ik nu niet meer zonder die kauwgom kan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
APPLAUS !!!!
Ik zit in de voorbereinde fase en heb alvast van die pleisters gekocht. Ik vrees dat ik ze dwars over m'n mond moet plakken wil ik echt van de peuken af kunnen blijven ... maaaaaaar, ik ga het proberen !
Trustuh, tot morguhquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:32 schreef Leandra het volgende:
Het lijkt iig redelijk gezellig op kantoor, lief dat Huub en Eric op Sylvia passen... kan ze nu wel gebruiken.
Dat betekent ook dat ik met een gerust hart naar bed kan gaan.... truste![]()
m'n kop tolt nu al, dit kan toch niet. stoppen is onmogelijk. [ik ga zo trouwens even iets heel smerigs doen, ik kan écht niet anders]quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
APPLAUS !!!!
Kan ik me echt niet voorstellen. Je kunt ze toch op tv volgen dan. Voor mij zou het over zijn, maar ik kan idd niet voor iedereen spreken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voor jouw misschien![]()
je ziet al dat er nogal meegeleeft word met de bewoners, als er niet teveel verloop inzit, zou volgens mij een behoorlijk percentage wel bereid zijn in de buidel te tasten.
... ik heb de DVD gevonden op usenet gekocht. Geweldig ... samen met de pleisters MOET het me lukken !!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lees dat boekje even van Carr![]()
In de vuilnisbak zoeken naar peuken en er een shaggie van draaienquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
m'n kop tolt nu al, dit kan toch niet. stoppen is onmogelijk. [ik ga zo trouwens even iets heel smerigs doen, ik kan écht niet anders]
Ik denk dan meer aan het percentage wat bereid is om van gratis naar betaalde streams over te stappen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De NL-markt is zoveel verschillend van de USA-markt, dat een NL-test van betaalde streams niets wil zeggen over de haalbaarheid in de USA.
Onthoud wat goud waard is....het zogenaamde stemmetje die dealtjes willen maken met je...zo van ah eentje maarquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... ik heb de DVD gevonden op usenet gekocht. Geweldig ... samen met de pleisters MOET het me lukken !!!
je ziet brian en je gaat aan je beeldscherm likken!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
m'n kop tolt nu al, dit kan toch niet. stoppen is onmogelijk. [ik ga zo trouwens even iets heel smerigs doen, ik kan écht niet anders]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |