quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:59 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat zeker niet maar verklaar u nader aub....
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:54 schreef STAP01 het volgende:
Ok, je kan zeggen van Jaap wat je wilt en dat doet iedereen dan ook! Prima! Helemaal goed! 1 ding vind ik wel en dat is dit: Hij zit echt zo vaak achter de computer brieven te schrijven dat ik het echt een saaie vent vind! Deze man verdient de zogenaamde Toneelhaak! Met stip op nummer 1!!!!
De strijdkreet van BAN.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:59 schreef BONG4002 het volgende:
En weer "fucking hell" (zegt Jaap in zichzelf)
Ja, een volle hand met batterijen ..... voor zijn zender !!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:01 schreef Yollie het volgende:
En graait in een pot op het keukenblok enb neemt een hand.
In zijn geval absoluut de veiligste plek, zodra hij erop ligt..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:01 schreef BONG4002 het volgende:
Jaap verstopt zijn getikte brief onder zn matras
Zit jij nu 'indirect' alle cossers voor jaap uit te maken?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is bijna geen indirect meer te noemen![]()
Dat zegt hij zo vaak op dergelijke momenten. Heb jij enig idee waar het op slaat ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:59 schreef BONG4002 het volgende:
En weer "fucking hell" (zegt Jaap in zichzelf)
Nee dat deed stap al, ik bevestigde slechts jouw bevindingenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zit jij nu 'indirect' alle cossers voor jaap uit te maken?![]()
Dat ie van zichzelf baalt mss? Zoiets biechtte hij gisteren op tegen Brian meen ik me te herinnerenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat zegt hij zo vaak op dergelijke momenten. Heb jij enig idee waar het op slaat ?
Aah de meneer van de kwaliteitsposts is er weerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:04 schreef tipsch het volgende:
Zo, die Jaap is dik zeg
Zoals dat stuk kaas daarnet, heeft ie zomaar met z`n handen aangeraakt toen ie van de WC kwam en het restant gewoon weer in de koelkast gelegdquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:04 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik vind Jaap zo'n ranzige vent dat ik niets meer zou willen eten wat hij in de koelkast aangeraakt heeft. Ik zou zelfs eisen dat hij zijn eigen kuipje boter zou hebben. En dan die geluidjes die de hele tijd uit dat enorme lichaam komen, boertjes, gereutel in zijn buik .. dat gezucht en gehijg. Bah.
WC eendquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Aah de meneer van de kwaliteitsposts is er weer![]()
Met andere woorden: met Jaap in de buurt zou jij je zonder problemen aan een 1200 calorieen dieet kunnen houden?!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:04 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik vind Jaap zo'n ranzige vent dat ik niets meer zou willen eten wat hij in de koelkast aangeraakt heeft. Ik zou zelfs eisen dat hij zijn eigen kuipje boter zou hebben. En dan die geluidjes die de hele tijd uit dat enorme lichaam komen, boertjes, gereutel in zijn buik .. dat gezucht en gehijg. Bah.
Ja, ongeveer 4 kilo in 2 weken !quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:05 schreef BONG4002 het volgende:
Jaap is iets kwijt
Zoiets ja .... dat hij een hekel aan zichzelf heeft en zichzelf wil straffen ... raaaare discussie was dat.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat ie van zichzelf baalt mss? Zoiets biechtte hij gisteren op tegen Brian meen ik me te herinneren
Als iemand er voor kiest om aan 12 uur genoeg te hebben heeft dat een oorzaakquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:52 schreef maril het volgende:
[..]
Het is geen verwijt maar een gevoel bij mij als het om mijn vader zou zijn gegaan had ik niet genoeg aan die 12 uur . ik heb nmijn vader verloren toen ik 15 was ik was ontroostbaar.
persoonlijk was ik het huis uitgegaan mijn fam. gaat voor die miljoen en villa.
Nee, dat zou ik nooit doen!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat deed stap al, ik bevestigde slechts jouw bevindingen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |