Dat wéét ik. Daarom vind ik het al helemaal irritant.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is ook allemaal nep man. Dat heeft hij laatst al wel gezegd. De zogenaamde brief bestaat ook helemaal niet.
Volgens mij is het ook niet ok. Het enige dat we weten is dat ie weer thuis is, in plaats van het ziekenhuis. Maar dat wilt natuurlijk niet zeggen dat het oke gaat met hem.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:32 schreef scanman01 het volgende:
Is dat zo? Dan heb ik dat gemist. Gisteren was het nog alles behalve okee.
Ja vind ik ook.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Japio doet het goed in mijn ogen vanavond...
Dat wordt een laatertjequote:Op donderdag 15 maart 2007 22:36 schreef Ning het volgende:
En Amanda is straks weer pissoi op Brian omdat hij niet voor haar stemt
Volgens mij heeft Huub er vandaag eigenlijk geen zin in.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:27 schreef Kinga het volgende:
Ik word ZO moe van Huub en zijn Nena bullshit.... en dan lekker quasi dramatisch/ serieus erover praten
Ben Huub echt zó zat aant worden. Begint duidelijk te worden he![]()
En dan weer een "gesprek" en weer wippen.........quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:36 schreef Ning het volgende:
En Amanda is straks weer pissoi op Brian omdat hij niet voor haar stemt
Hij speelt het primaquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:32 schreef Soury het volgende:
Huub weet de juiste snaren te bespelen (Nena) en Brian hapt en pingelt lekker verder
Die krijgt weer ruzie met Amandraak straksquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:37 schreef mootie het volgende:
Brian verklaart Natasja weer heilig.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:37 schreef Gert het volgende:
Eric over Wilgo tegen Natasia: twee weken geleden hebben jullie elkaar nog kunnen vasthouden
Brian: dat is gebeurt, omdat zij verjaarde..
Ze heeft toch geen relatie met de kinderen, maar met Wilgo.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:37 schreef beequeen het volgende:
Waarom noemt niemand die kids en alleen Wilgo, dat nepfiguur.![]()
![]()
Die voelt zich nu doodongelukkig.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:38 schreef tipsch het volgende:
ehh. Sylvia doet gewoon hélemaal niet mee?
Hiaar vader wordt morgen begraven. Snap heel erg goed dat ze niet meedoet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:38 schreef tipsch het volgende:
Gek he ? Met een begravenis van haar vader morgen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:38 schreef tipsch het volgende:
Wacht maar af, die komt nog wel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:38 schreef tipsch het volgende:
SilviSAAI doet nooit meequote:Op donderdag 15 maart 2007 22:38 schreef tipsch het volgende:
EH WEL EEN WIP VAN 2 UUR HÉquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:41 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Al die commotie voor 2 uurtjes![]()
Het was niet personlijk. Zakelijk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Op persoonlijke aanvallen in de COS
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
EH WEL EEN WIP VAN 2 UUR HÉ
![]()
preciesquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:41 schreef Brici het volgende:
[..]
Ze heeft wel iets anders aan haar hoofd
Altijdquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:41 schreef Brici het volgende:
[..]
Ze heeft wel iets anders aan haar hoofd
Zonder camera's?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
EH WEL EEN WIP VAN 2 UUR HÉ
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Syl heeft hier helemáál geen zin in...
ik vind het goor! en errug ordi.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap moet zich niet zo laten uitlokken door Huubje...
En dat in die "plee schijten" vind ik nogsteeds erg komisch.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:44 schreef Ian_Nick het volgende:
volgens mij zit alles onderquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Had verwacht dat jij Huub toch een beetje beter zou kennen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:38 schreef scanman01 het volgende:
Goed Huub. Wrijf het er nog maar een paar keer in. Die gaat het niet geven
Je hebt die vorige stemming voor die premiere toch ook gezien? Huub bleef maar volhouden, totdat Jaap dwars ging liggen, en hoppa hij gunde het de anderen meteen...quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:41 schreef scanman01 het volgende:
Het zou heel ongeloofwaardig zijn als Huub het nog aan Natasia geeft. Dat gaat dus ook niet gebeuren. Dus dit wordt nog leuk
Uitgerekend van Jaap vind ik het een hele vieze opmerking ... jakkes.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Wel potentieel 2 uur neuken voor Zdngmw.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:41 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Al die commotie voor 2 uurtjes![]()
Krijg jij dan ook beelden in je hoofd?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:46 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Uitgerekend van Jaap vind ik het een hele vieze opmerking ... jakkes.
Klopt toch? J.aap is niet belangrijk en telt niet mee.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:44 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap: Ik moet heel ff naar de wc.
Huub: Maakt niet uit, zonder jou input redden we het ook wel.
Moet je ook is proberen. Voelt heerlijk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:46 schreef Peter6000 het volgende:
Hij blijft maar denigrerend tegen Jaap.
Hij veegt vast zijn reet niet afquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:46 schreef Soho het volgende:
hij schijt wel snel
Dat wisten wij allemaal vantevoren al. Hij had al gezegd dat hij het op die manier ging doen. Dat was allemaal nep. Gisteren zei hij tegen Eric dat deze 2 uur naar een van hun tweeën gaat... en anders naar niemand. Dus ik mag toch echt hopen dat hij zich daar aan houdt. al was het alleen maar voor Sylviaquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
[..]
Je hebt die vorige stemming voor die premiere toch ook gezien? Huub bleef maar volhouden, totdat Jaap dwars ging liggen, en hoppa hij gunde het de anderen meteen...
Ja inderdaad belachelijk dat een miljonairs villa niet eens een aparte toilet heeftquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
En juist daarom vind ik het geestig voor een miljonairs villa![]()
Ja en hij boert in je gezicht. Charmante jongeman, die Jaap. S.c.h.i.t.t.e.r.e.n.dquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:44 schreef Pavement het volgende:
Jaap gaat ff een kuub stront verzetten, hahaha op huub zn plee prachtig
klassekerelquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja en hij boert in je gezicht. Charmante jongeman, die Jaap. S.c.h.i.t.t.e.r.e.n.d![]()
... ik wou het niet zeggen, maar inderdaad ... vieze vieze beeldenquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Krijg jij dan ook beelden in je hoofd?![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wel potentieel 2 uur neuken voor Zdngmw.
Ik heb je gemist de laaste 2 dagen.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:47 schreef FdW het volgende:
Als Huub het aan Nasty geeft, ga ik morgen niet het dagelijkse kaarsje voor hem branden in de kerk..![]()
![]()
![]()
Van mij mag ze!!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... ik wou het niet zeggen, maar inderdaad ... vieze vieze beelden
Net zoiets als Natasia zegt 'uit elkaar getrokken' te willen worden ... ik vind dat zo'n smerige opmerking van haar.
Dat zegt toch echt iets over de anderen .....quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:49 schreef Peter6000 het volgende:
Huub is eigenlijk altijd de gespreksleider.
eens, maar wat zijn jouw conclusies dan als dat gebeurt???????quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:49 schreef scanman01 het volgende:
Huub, je bent een LUL als je het wel aan Natasia geeft.
me tooquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:48 schreef scanman01 het volgende:
Als dit naar Natasia gaat word ik GEK
Ze laten het toch toe?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:49 schreef Kinga het volgende:
verdomme huub... je bent niet de koning daar..... ik reeg me echt op aan dat gedoe...
Never nooitquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:49 schreef scanman01 het volgende:
Huub, je bent een LUL als je het wel aan Natasia geeft.
En de manier waarop was best grappigquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:50 schreef Peter6000 het volgende:
Huub loopt Amanda 2 keer achter elkaar te beledigen.![]()
![]()
inderdaad ik vrees dat je gelijk krijgt...quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:50 schreef beequeen het volgende:
Let op, wie gaat de 2 uur krijgen????????????????????/
Precies dat was echt respectvol geweest tegenover Sil maar zelfs dat kunnen ze niet opbrengen, ook HUUB niet !!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:50 schreef Sug4r het volgende:
Natasia krijgt die 2 uur toch dus hou maar op en laat Sylvia daar weg gaan
Nastyquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:50 schreef beequeen het volgende:
Let op, wie gaat de 2 uur krijgen????????????????????/
Denk je dat nu echt?!!!!! Valt me van je tegen Scanmanquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wisten wij allemaal vantevoren al. Hij had al gezegd dat hij het op die manier ging doen. Dat was allemaal nep. Gisteren zei hij tegen Eric dat deze 2 uur naar een van hun tweeën gaat... en anders naar niemand. Dus ik mag toch echt hopen dat hij zich daar aan houdt. al was het alleen maar voor Sylvia
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:52 schreef bosb het volgende:
en ja hoor, tegen alle verwachtingen in, gaat de stemming naar natasia
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:52 schreef Kinga het volgende:
OMG HUUB HOE DOORZICHTIG
slechte acteur.... echt
totaal geen respect, ik snap de redactie hierin ook niet...quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:52 schreef beequeen het volgende:
Waarom laten ze Syl niet met rust nu...........GVD, morgen de crematie van haar vader.![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:53 schreef Pavement het volgende:
en in een keer silvia "eric krijgt m""
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:54 schreef Brici het volgende:
He jammer :<
DAT tringwief krijgt het wel :<
Ik over me nekquote:
DGK DoorGestoken Kaartquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:55 schreef mazaru het volgende:
Wat een walgelijk doorgestoken programma is dit
met zijn zelfingenomen K>>verhaalquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:55 schreef farceman het volgende:
Snap eigenlijk ook niet waarom Huub dit allemaal zo regelt?!
Ik was niet verbaasd iig, en het zal me verder jeuken, ik amuseer me gewoon met wat ik ziequote:Op donderdag 15 maart 2007 22:56 schreef snkr-xxx het volgende:
komop mensen, balen hiervan, dat mag. maar als je nu verbaasd bent, dan ben je toch wel redelijk naief.
Doe eens normaal met je kutbeledigingen tegen natasia en je gekots! Zal ik jouw vrouwtje eens een stinkheks noemen en over haar heen kotsen, dan word ik echt zo gebannedquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:55 schreef Gert het volgende:
Ja hoor, die stinkheks heeft het voor elkaar met d'r geslijm van de afgelopen week en kan zich ":uit elkaar laate trekkuh".![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:56 schreef CartWOman het volgende:
Welk een verontwaardiging na deze onverwachte uitkomst.![]()
Wilgo?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Doe eens normaal met je kutbeledigingen tegen natasia en je gekots! Zal ik jouw vrouwtje eens een stinkheks noemen en over haar heen kotsen, dan word ik echt zo gebanned...
Nou dan hoop ik maar op een hele dikke deksel op dr kanis (Wilgo die haar de les leest ofzo) Twee uur langquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:56 schreef SIRA het volgende:
wat walgelijk dit zeg, zou bijna een brief naar de redactie ofzo gaan sturen
denken ze nou dat wij allemaal debielen zijn ofzo,
niemand trapt hier toch in
gelukkig niet nee, op deze manier zou die dat ook absoluut niet verdienen wat mij betreftquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:57 schreef Villalux het volgende:
een ding....NOOIT kan Huub de Kooi winnen! dit doet hij zo stom
![]()
Mogen we Natasia niet meer beledigen ??????quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Doe eens normaal met je kutbeledigingen tegen natasia en je gekots! Zal ik jouw vrouwtje eens een stinkheks noemen en over haar heen kotsen, dan word ik echt zo gebanned...
Ja wat kan Syl die 2 uur schelen op dit moment, ze heeft wel wat anders aan haar hoofdquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:57 schreef Lynn-Live het volgende:
hallo miljonairs denken jullie er even aan dat Syl morgen haar vader gaat begraven?!
quote:
echt als je een beetje had opgelet had je dit allang kunnen weten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:56 schreef scanman01 het volgende:
Ik doe nu even mee met iedereen die al sceptisch was: Die moet inderdaad wel gescript zijn.
Wat een walgelijke vertoning. Godzijdank heb ik de streams uitgegooid. Wat een ellende
was toch duidelijk dat Huub dit MOEST doen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:59 schreef Sporti het volgende:
[..]
gelukkig niet nee, op deze manier zou die dat ook absoluut niet verdienen wat mij betreft
Ken jij zijn vrouwtje dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
quote:
hmmm begin de voordelen eens op te noemen danquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:59 schreef Sonique het volgende:
Mensen, kom op zeg. Dit is juist goed...
Twee uurtjes, da's toch niks. Denk groter, denk 'out of the box'
Hier zitten alleen maar voordelen aan. Het is even door de zure appel heen bijten, maar dan gaat het zeker z'n vruchten afwerpen...
Volle Maan Visquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:59 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Mogen we Natasia niet meer beledigen ??????![]()
Dat wordt een zware taak dan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:59 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Mogen we Natasia niet meer beledigen ??????![]()
Verbaas me nergens meer over.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:56 schreef Kinga het volgende:
Wat ik me nu afvraag, of misschien alle uitjes eerst 'achter' wordt bepaald wie hem krijgt, en dat alle stemmingen fake zijn....
ze had er gewoon geen zin inquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:58 schreef Prosac het volgende:
Zoooooooooooooooo Syl, respect dat ze niet rancuneus doet.![]()
Ben jij misschien een zwarte maanvisquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel - er komt vast nog iets mooiers achteraan. 2 weken geduldquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:59 schreef Sonique het volgende:
Mensen, kom op zeg. Dit is juist goed...
Twee uurtjes, da's toch niks. Denk groter, denk 'out of the box'
Hier zitten alleen maar voordelen aan. Het is even door de zure appel heen bijten, maar dan gaat het zeker z'n vruchten afwerpen...
Zeker weten. Anders had hij het nooit gegeven. Het zou hel worden, had hij beloofd... en dan zo'n actie als deze???quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:55 schreef marky het volgende:
En daarom was Huub dus zo tegendraads hij moest dit waarschijnlijk doen van achter.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:00 schreef Mika25 het volgende:
Best wel grappig dat mensen oprecht geschokt zijn..dit was allemaal al 4 dagen geleden bekent toen NatasJa Wilgo aan de telefoon had
Ze kunnen die stemmingen beter afschaffen.
Nicolaas zou 50k hebben gekregen, maar "achter" zei dat bleek dat hij helemaal niet gestemd had. wat er nou precies gebeurd is weet ik niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:58 schreef Soho het volgende:
wat zei brian nou, over dat ie ergens geen stem in had gegeven en toen naar achter werd geroepen?
Hier zijn de streams ook uit en ik volg je goede voorbeeld.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Het walgelijkste moment van de gouden kooi tot nu toe.![]()
![]()
Ik kan dat gezeik even een tijd niet meer aanhoren. Tijd om wat anders te gaan doen.
Die krijgt hij ... alle 72 punten van Natasia.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat zit Eric nou te huilen, hij kan toch zijn Bart uitnodigen?
Hij had ook Natasia punten kunnen vragen....
lief héquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:01 schreef LuNaTiC het volgende:
Natasia gaat haar puntjes weggeven... de grootste egoist is dan ineens weer een weldoenster
Ongelooflijk..quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:01 schreef BuffyJan het volgende:
zdngmw geeft Eric haar 72 punten
Wilgo gaat dan gewoon door de rode zee heenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:00 schreef gebruikersnaam het volgende:
gadverdamme mag ze toch naar wilgo gaan
ik gun haar die dag een spontan ongesteltheid
Wat dacht je van de toekomstige stemmen naar je toe trekken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:00 schreef pullup het volgende:
[..]
hmmm begin de voordelen eens op te noemen dan![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:02 schreef beequeen het volgende:
Ik seg......ik hou der niet fan..............dag streamers en Fokkers voor vanavond.
PS. DGK_REDACTIE. als jullie nog meelurken, neem een bakkieen geef JdM eens het advies wat betere scriptschrijvers in dienst te nemen.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:03 schreef Hanekrooi het volgende:
De acteerlessen voor de bewoners werpt zijn vruchten af.
diepte PUNT! helemaal mee eens til next week doei all!quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:59 schreef scanman01 het volgende:
![]()
Ik kan dat gezeik even een tijd niet meer aanhoren. Tijd om wat anders te gaan doen.
Dit was al te voorzien, ik heb lekker tv gekeken en het gelukkig gemist tot het eind.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:59 schreef scanman01 het volgende:
![]()
dat is toch ook gewoon een constateerbaar feit?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:02 schreef ruby het volgende:
"IQ-loos borstmonster" vind ik geen scheldwoord, aldus Huub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |