Dat wéét ik. Daarom vind ik het al helemaal irritant.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is ook allemaal nep man. Dat heeft hij laatst al wel gezegd. De zogenaamde brief bestaat ook helemaal niet.
Volgens mij is het ook niet ok. Het enige dat we weten is dat ie weer thuis is, in plaats van het ziekenhuis. Maar dat wilt natuurlijk niet zeggen dat het oke gaat met hem.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:32 schreef scanman01 het volgende:
Is dat zo? Dan heb ik dat gemist. Gisteren was het nog alles behalve okee.
Ja vind ik ook.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Japio doet het goed in mijn ogen vanavond...
Dat wordt een laatertjequote:Op donderdag 15 maart 2007 22:36 schreef Ning het volgende:
En Amanda is straks weer pissoi op Brian omdat hij niet voor haar stemt
Volgens mij heeft Huub er vandaag eigenlijk geen zin in.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:27 schreef Kinga het volgende:
Ik word ZO moe van Huub en zijn Nena bullshit.... en dan lekker quasi dramatisch/ serieus erover praten
Ben Huub echt zó zat aant worden. Begint duidelijk te worden he![]()
En dan weer een "gesprek" en weer wippen.........quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:36 schreef Ning het volgende:
En Amanda is straks weer pissoi op Brian omdat hij niet voor haar stemt
Hij speelt het primaquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:32 schreef Soury het volgende:
Huub weet de juiste snaren te bespelen (Nena) en Brian hapt en pingelt lekker verder
Die krijgt weer ruzie met Amandraak straksquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:37 schreef mootie het volgende:
Brian verklaart Natasja weer heilig.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:37 schreef Gert het volgende:
Eric over Wilgo tegen Natasia: twee weken geleden hebben jullie elkaar nog kunnen vasthouden
Brian: dat is gebeurt, omdat zij verjaarde..
Ze heeft toch geen relatie met de kinderen, maar met Wilgo.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:37 schreef beequeen het volgende:
Waarom noemt niemand die kids en alleen Wilgo, dat nepfiguur.![]()
![]()
Die voelt zich nu doodongelukkig.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:38 schreef tipsch het volgende:
ehh. Sylvia doet gewoon hélemaal niet mee?
Hiaar vader wordt morgen begraven. Snap heel erg goed dat ze niet meedoet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:38 schreef tipsch het volgende:
Gek he ? Met een begravenis van haar vader morgen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:38 schreef tipsch het volgende:
Wacht maar af, die komt nog wel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:38 schreef tipsch het volgende:
SilviSAAI doet nooit meequote:Op donderdag 15 maart 2007 22:38 schreef tipsch het volgende:
EH WEL EEN WIP VAN 2 UUR HÉquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:41 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Al die commotie voor 2 uurtjes![]()
Het was niet personlijk. Zakelijk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Op persoonlijke aanvallen in de COS
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
EH WEL EEN WIP VAN 2 UUR HÉ
![]()
preciesquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:41 schreef Brici het volgende:
[..]
Ze heeft wel iets anders aan haar hoofd
Altijdquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:41 schreef Brici het volgende:
[..]
Ze heeft wel iets anders aan haar hoofd
Zonder camera's?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
EH WEL EEN WIP VAN 2 UUR HÉ
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Syl heeft hier helemáál geen zin in...
ik vind het goor! en errug ordi.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap moet zich niet zo laten uitlokken door Huubje...
En dat in die "plee schijten" vind ik nogsteeds erg komisch.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:44 schreef Ian_Nick het volgende:
volgens mij zit alles onderquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Had verwacht dat jij Huub toch een beetje beter zou kennen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:38 schreef scanman01 het volgende:
Goed Huub. Wrijf het er nog maar een paar keer in. Die gaat het niet geven
Je hebt die vorige stemming voor die premiere toch ook gezien? Huub bleef maar volhouden, totdat Jaap dwars ging liggen, en hoppa hij gunde het de anderen meteen...quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:41 schreef scanman01 het volgende:
Het zou heel ongeloofwaardig zijn als Huub het nog aan Natasia geeft. Dat gaat dus ook niet gebeuren. Dus dit wordt nog leuk
Uitgerekend van Jaap vind ik het een hele vieze opmerking ... jakkes.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Wel potentieel 2 uur neuken voor Zdngmw.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:41 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Al die commotie voor 2 uurtjes![]()
Krijg jij dan ook beelden in je hoofd?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:46 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Uitgerekend van Jaap vind ik het een hele vieze opmerking ... jakkes.
Klopt toch? J.aap is niet belangrijk en telt niet mee.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:44 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap: Ik moet heel ff naar de wc.
Huub: Maakt niet uit, zonder jou input redden we het ook wel.
Moet je ook is proberen. Voelt heerlijk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:46 schreef Peter6000 het volgende:
Hij blijft maar denigrerend tegen Jaap.
Hij veegt vast zijn reet niet afquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:46 schreef Soho het volgende:
hij schijt wel snel
Dat wisten wij allemaal vantevoren al. Hij had al gezegd dat hij het op die manier ging doen. Dat was allemaal nep. Gisteren zei hij tegen Eric dat deze 2 uur naar een van hun tweeën gaat... en anders naar niemand. Dus ik mag toch echt hopen dat hij zich daar aan houdt. al was het alleen maar voor Sylviaquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
[..]
Je hebt die vorige stemming voor die premiere toch ook gezien? Huub bleef maar volhouden, totdat Jaap dwars ging liggen, en hoppa hij gunde het de anderen meteen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |