Ik denk ondanks dat er dit jaar 5000 man extra mee kunnen doen de inschrijving eind april alweer vol is. Vanwege ruimere vergunningen ivm wegafzettingen begint het nog iets vroeger en kunnen er 5000 man extra meedoen (in totaal nu 35.000 lopers), pff nog eerder herrie buiten (woon vlak bij 15km punt). Ik doe dit jaar mee met de business run maar eerst aanstaande maandag de halve marathon van Utrecht!quote:Op donderdag 5 april 2007 23:32 schreef LedZep het volgende:
Ik las dat ze verwachten dat hij half mei sluit. Ik heb me eergisteren aangemeld.
Dat voelde HEEL lekker, of niet?quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:58 schreef Sehnsucht het volgende:
het ineens nodig vond om me te passeren. gelukkig had ik iets meer over dan hij en haalde ik hem 5 á 10 meter voor de finish nog in.
ja, dat zekerquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:01 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat voelde HEEL lekker, of niet?
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:58 schreef Sehnsucht het volgende:
zo, ik ben weer thuis van de 5KM bij de parkloop in Schoonhoven, en goed nieuws: ik heb m'n PR weer aangescherpt naar 21.12 (Was 21.36). de laatste honderd meter nog een eindsprint gedaan omdat die gozer die 4KM naast me liep het ineens nodig vond om me te passeren. gelukkig had ik iets meer over dan hij en haalde ik hem 5 á 10 meter voor de finish nog in
.
kijk, dat soort geintjes hou ik wel vanquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:58 schreef Sehnsucht het volgende:
zo, ik ben weer thuis van de 5KM bij de parkloop in Schoonhoven, en goed nieuws: ik heb m'n PR weer aangescherpt naar 21.12 (Was 21.36). de laatste honderd meter nog een eindsprint gedaan omdat die gozer die 4KM naast me liep het ineens nodig vond om me te passeren. gelukkig had ik iets meer over dan hij en haalde ik hem 5 á 10 meter voor de finish nog in
.
over ambitieus gesprokenquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:04 schreef LedZep het volgende:
Ik loop maandag de 10km in Utrecht, streeftijd sub 45min. Daarna ga ik mijn "seizoen" in, met als piekmoment de 21,1km in Amsterdam onder de 90 min (als het goed is). Als ik goed en wel een jaar loop (dat zal in november dit jaar zijn) wil ik de 10km sub 39 kunnen lopen.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:20 schreef Raphaelo29 het volgende:
kijk, dat soort geintjes hou ik wel vanik gooi er ook alles uit wat er nog inzit en dan zie je soms die koppen van die gasten die met hun tong op hun schoenen lopen als ik er nog ff een volle sprint ingooi.
haha geniaalquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:58 schreef Sehnsucht het volgende:
.
de batavierenrace is toch alleen voor teams ? of niet? Kan je ook gewoon 'los' vanaf ergens in N'megen starten (en dan 5-10 km lopen)?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:31 schreef Grumpey het volgende:
[..]
haha geniaalnetjes!
En thaleia, de batavierenrace is inderdaad echt geniaal voor iedereen uit dit topic, de hoeveelheid ongetrainde lopers is echt massaal daar, leuk om daar als een speer langs te vliegen zonder helemaal stuk te hoeven gaan, ook goed voor zelfvertrouwen![]()
nee, dat kan niet. Je kan wel jezelf op het forum van de site www.batavierenrace.nl aanbieden als (geoefend) loper, en dan kan je vaak aansluiten bij een team welke nog niet compleet is. Vaak is dit gelijk ook hele goede manier om in een klap hele groep nieuwe mensen te leren kennen, vaak enorm gaaf, en die avond ook nog een groot feest/festijn. Het zijn wel allemaal studenten overigens, het is een studentenevenement namelijk.quote:Op maandag 9 april 2007 14:32 schreef Gelderland het volgende:
[..]
de batavierenrace is toch alleen voor teams ? of niet? Kan je ook gewoon 'los' vanaf ergens in N'megen starten (en dan 5-10 km lopen)?
ok! ervaring mee? ik ben student dus dat is het probleem nietquote:Op maandag 9 april 2007 15:25 schreef Grumpey het volgende:
[..]
nee, dat kan niet. Je kan wel jezelf op het forum van de site www.batavierenrace.nl aanbieden als (geoefend) loper, en dan kan je vaak aansluiten bij een team welke nog niet compleet is. Vaak is dit gelijk ook hele goede manier om in een klap hele groep nieuwe mensen te leren kennen, vaak enorm gaaf, en die avond ook nog een groot feest/festijn. Het zijn wel allemaal studenten overigens, het is een studentenevenement namelijk.
Jaa ik vond t ook super druk! Heb hele stukken door de berm gelopen. Vooral dat stuk waar 5 en 10 km samen kwamen was echt niet handig.quote:Op maandag 9 april 2007 16:39 schreef LENUS het volgende:
Vandaag 5km in Utrecht gelopen. Ik heb veel te lang meegelopen in een langzame groep, ik vond het ook moeilijk om in te halen, omdat ik bijna de hele race schouder aan schouder liep. Verder een veel te langzaam tempo en kwam daardoor met een bijna droog shirt aan de finish. tijd: 30:50
welke race bedoel je?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:17 schreef Lortnoc het volgende:
Verder in juni nog een adventure race op het programma staan (70km fietsen, 21km hardlopen, 10 km kanoën ofzo).
PS We zoeken nog makkelijke lopers voor ons bata team
je rijdt in een busje met je team langs parcours, dus je bent 80% van de tijd in dat busje met je team. Daarnaast loop je 10% en fiets je naast iemand die loopt nog eens 10%. Tijdens de tijd dat je andere ploegen bezig zijn (elk team start in 3 ploegen) ben je meestal aan het slapen. Na afloop is er een gezamenlijke finish en feest dus.quote:Op maandag 9 april 2007 16:43 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ok! ervaring mee? ik ben student dus dat is het probleem niet... ik zal er over nadenken, eerst nog ff inlezen wat de bedoeling is want er moet ook snachts/sochtends/overdag gelopen worden en een team valt natuurlijk uit elkaar (iedereen start op een andere positie)
![]()
Fuck! Dat is echt hoog hey!quote:Op maandag 9 april 2007 18:27 schreef LedZep het volgende:
Edit: oh ja, gem. HR 194. Was vrijwel steeds tegen de 200 aan, ik weet niet wat het is, maar blijkbaar heb ik gewoon een heel hoog omslagpunt.
35 minuten zonder hardloopervaring is best netjes...aan een stuk door? goede basisconditie al?quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:57 schreef jorienvdherik het volgende:
vanochtend in natuurgebied hier om half 7.. 35 minuten met een vriend gehardlopen.
Binnenkort maar nog eens een keer doen
nee onderweg aan het einde van het park even gestopt. was toen best misselijk moet ik zeggen. vanaf daar weer teruggelopen dat wel in 1 stuk door. Maar die 35 minuten is de echte gelopen tijd.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:03 schreef Grumpey het volgende:
[..]
35 minuten zonder hardloopervaring is best netjes...aan een stuk door? goede basisconditie al?
afstand meten doe je het snelst met afstandmeten.nl, of map24.com.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee onderweg aan het einde van het park even gestopt. was toen best misselijk moet ik zeggen. vanaf daar weer teruggelopen dat wel in 1 stuk door. Maar die 35 minuten is de echte gelopen tijd.
ik zal zo een screenshot laten zien van het park. ben benieuwd of in google earth je daar de KM kan zien.
wat vind jij van ochtend lopen ?
ja en de natuur was erg mooiquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:46 schreef Grumpey het volgende:
[..]
afstand meten doe je het snelst met afstandmeten.nl, of map24.com.
In de ochtend lopen zou ik geniaal hebben gevonden, ware het niet dat ik meestal teveel moeite met opstaan heb. Maar heb het weleens gedaan en moet zeggen dat het dan heel goed bevalt. Het mooiste vind ik dat het lekker rustig is buiten en dat je nog je hele dag voor je hebt
topquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:33 schreef Grumpey het volgende:
Je kan een bijna compleet overzicht krijgen op www.uitslagen.nl
8 mei, zomeravondcup, 10km in Utrecht zelf, deze vindt ook plaats op 17 april en op 23 mei, 3 edities dus.
17 mei, NK 10.000m, in Utrecht.
2 juni, Cuneraloop in Rhenen, 5 & 10 km.
en nog veel meer, dit waren de eerste 3 die ik vond in 1 minuut
zit ff te kijken hoe je van een rechte lijn af kan in google earthquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:51 schreef pfaf het volgende:
Afstand meten kan ook wel met Google Earth overigens. Ik doe meestal én GE én Map24.
Dan is het VU Festival toch? Ohja, wacht, dan waren er leuke optredens die jij ging missenquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:24 schreef annoh het volgende:
@ Grumpey, heb je gezien dat er op 9 juni een Vu-loop is? Wel maar 5.5 km, maar misschien toch leuk? Ik kan die dag net niet, jammer genoeg!
Je bedoelt die VU-mc loop? Die lijkt me juist super lachen, door al die gangen onder de Vu is dat ookquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:29 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dan is het VU Festival toch? Ohja, wacht, dan waren er leuke optredens die jij ging missen
Wel heel tof, als het maar niet zo'n gebouwenloop is![]()
Ik noteer hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |