abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 april 2007 @ 20:18:19 #151
163422 pekke.nl
slagad(d)ers
pi_47902390
goed gedaan annoh

ik heb me net opgegeven voor de rietplasloop 2007. De 15 km. Ik ben er geloof ik nog niet helemaal klaar voor, maar ga het gewoon doen Lukt me vast wel. Voor de 7heuvelenloop was ik ook nog niet klaar maar heb hem wel met gemak uitgelopen
  zondag 1 april 2007 @ 20:22:59 #152
73888 DIA
die ja .....
pi_47902558
Als ik dit topic zo doorloop vraag ik me af:
Wat zet je naast de prestatieverbetering nog toe om te gaan hardlopen?
en ondervind je er ook voordelen van door de dag heen?
Fitter? minder stress?
  zondag 1 april 2007 @ 20:39:10 #153
163422 pekke.nl
slagad(d)ers
pi_47903136
Het gevoel na het lopen, dat is gewoon geweldig! Dat je terug kan kijken op een goede prestatie, en dat werkt juist heel ontspannend Daarnaast voel ik me ook gewoon velen malen beter als ik hardloop (ook met andere sporten).
  zondag 1 april 2007 @ 20:43:49 #154
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_47903319
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:40 schreef LENUS het volgende:
9 april de leidsche rijn 5km en in de tussentijd maak ik behoorlijke progressie.

Vorige week woensdag: 30:50
Vorige week zaterdag: 30:10
Gisteren: 29:50
Zaterdag: ???? ik hoop 29:30 of lager te lopen.
Die heb ik uiteindelijk in 28:59 gelopen. Behoorlijk sneller dan ik gehoopt had! Ik kan nu nog 2 keer trainen voor de loop van 9 april.

Doelstellingen

dinsdag: 28:30
vrijdag: 28:00
De wedstrijd zelf: 27:50
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  zondag 1 april 2007 @ 21:09:13 #155
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_47904242
quote:
Op zondag 1 april 2007 20:22 schreef DIA het volgende:
Fitter? minder stress?
Conditie draag sowieso bij aan het algeheel fitter voelen, en een betere weerstand. Dit zie je terug in kleine dingen: naar de tram kunnen rennen zonder hijgen/het niet getroffen worden door griepje als er virus is/het langer door kunnen halen bij een feestje zonder dat je lichaam alleen maar wilt slapen/betere concentratie als je voor tentamens aan het blokken bent etc.
Hardlopen is niet de enige sport waarmee je dat bereikt, maar wel een eentje met een hele lage drempel. Daarnaast wordt het hardlopen na een tijdje niet zozeer meer intensief en zwaar, maar wordt het veel vaker een moment van ontspanning en even lekker de gedachten opzij kunnen zetten.
(en dan heb ik het nog niet over afval-effecten ofzo)

annoh: geweldig gaaf

blik: klopt, maar een hogere frequentie ademen zorgt ook dat je lichaam iets meer zuurstof binnen krijgt, iets waar het heel veel behoefte aan heeft als je hardloopt.
pi_47904434
quote:
Op zondag 1 april 2007 21:09 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Conditie draag sowieso bij aan het algeheel fitter voelen, en een betere weerstand. Dit zie je terug in kleine dingen: naar de tram kunnen rennen zonder hijgen/het niet getroffen worden door griepje als er virus is/het langer door kunnen halen bij een feestje zonder dat je lichaam alleen maar wilt slapen/betere concentratie als je voor tentamens aan het blokken bent etc.
Hardlopen is niet de enige sport waarmee je dat bereikt, maar wel een eentje met een hele lage drempel. Daarnaast wordt het hardlopen na een tijdje niet zozeer meer intensief en zwaar, maar wordt het veel vaker een moment van ontspanning en even lekker de gedachten opzij kunnen zetten.
(en dan heb ik het nog niet over afval-effecten ofzo)

annoh: geweldig gaaf

blik: klopt, maar een hogere frequentie ademen zorgt ook dat je lichaam iets meer zuurstof binnen krijgt, iets waar het heel veel behoefte aan heeft als je hardloopt.
Helemaal mee eens.
2x lichte verkoudheid gehad, en al tijden geen griep terwijl om me heen 7 mensen griep gehad hebben in 1 maand tijd.
Voor de rest met uitgaan nooit moe, een keer vroeg mn nest uit, geen problemen mee, en door de dag door bulkend van de energie.
JOHNNY HEITINGA
  zondag 1 april 2007 @ 21:17:01 #157
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_47904546
Zo, weer ingetekend voor de Damloop in september! Lekker op tijd.

Vorig jaar was het echt top. Hardlopen weer gaan op pakken komende week, en hopen dat mijn knieblessurenu helemaal verdwenen is.

Geef mij maar Amsterdam
pi_47906450
quote:
Fitter? minder stress?
Een prestatieverbetering is altijd mooi meegenomen, maar daarnaast is het hardlopen/atletiek ook iets wat mij discipline geeft en wat minder snel gestresst maakt. Na 8 uur op kantoor hebben gezeten wil ik gewoon iets doen..

Omdat 90% van mijn trainingen altijd wel met een groep is, is het ook meteen een deel van je sociaal leven. Ik heb er plezier in, en zoals eerder gezegd.. een goede prestatie is mooi meegenomen.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  zondag 1 april 2007 @ 22:32:05 #159
136265 Raphaelo29
loopwonder
pi_47907808
10 mijl (16,1km) ROAD AIR RUN Hoofddorp

1009 Ralph 1977 78e rec-m : 1:18:38 12,269 km/u

voor de 1e keer best wel tevreden. had nog nooit meer dan 10 km achtereen gelopen, maar het ging behoorlijk goed. prachtweer met een verfrissend windje af en toe. in het parcours ook nog een 40m hoge berg opgenomen wat het toch weer ff anders dan anders maakt. op naar de Dam tot Dam. heb me voor de zekerheid ook maar ff meteen ingeschreven samen met mijn pa
  maandag 2 april 2007 @ 08:15:02 #160
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_47915159
quote:
Fitter? minder stress?
Beginnen met hardlopen is echt een van de beste dingen die ik ooit heb gedaan. Ik weet natuurlijk niet wat er precies door het hardlopen komt, en wat door andere dingen, maar ik ondervind allerlei voordelen. Inderdaad voel ik me fitter, en helpt het bij stress, maar ik vind het heerlijk om me helemaal leeg te lopen, de vooruitgang te zien en mee te doen aan evenementen. Ik geef mensen vaak als tip om je gewoon in te schrijven bij een loopevenement, want dan heb je als extra motivatie dat je niet af wilt gaan op die dag.
Ik ben inderdaad ook vrijwel nooit meer ziek. Nu was ik dat altijd al niet zo snel, maar toch.

Ik heb me ook ingeschreven voor de dam tot dam loop 2007, ik heb er nu al zin in.

Eerst kijken of ik 9 april de 10 km onder het uur kan lopen..
I'm just a girl in the world.
pi_47918307
Wat ik echt niet begrijp, is dat mensen een 5 km in meer dan een uur lopen. Denken ze dat ze meedoen aan een wandeltocht?
pi_47918407
quote:
Op maandag 2 april 2007 10:56 schreef p-etr-a het volgende:
Wat ik echt niet begrijp, is dat mensen een 5 km in meer dan een uur lopen. Denken ze dat ze meedoen aan een wandeltocht?
of lekker aan het sjokken.. De 5km van afgelopen zaterdag was verdeeld in 2 rondes.. Na net de 3km te hebben gepasseerd, haalde ik de eerste achterblijfster al in, die was net op 1,2 km
pi_47918451
Hey annoh ik ken jou, een beetje dan, als huisgenoot van Gwen en eerst van Rosa. Ik was benieuwd of ik je zou kennen omdat ik een tijd (eigenlijk erg lang) in Hilversum heb gewoond en ja, de wereld blijkt inderdaad klein te zijn.
pi_47918503
quote:
Op maandag 2 april 2007 11:00 schreef PieterBas het volgende:

[..]

of lekker aan het sjokken.. De 5km van afgelopen zaterdag was verdeeld in 2 rondes.. Na net de 3km te hebben gepasseerd, haalde ik de eerste achterblijfster al in, die was net op 1,2 km
Ongelooflijk toch. Ik zou me doodschamen!

Van de andere kant ben ik blij dat je er zulke lui tussen hebt zitten, dan zijn de bemoedigende woorden 'je eindigt heus niet als laatste' vrijwel altijd waar.
pi_47918771
quote:
Op maandag 2 april 2007 11:03 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Ongelooflijk toch. Ik zou me doodschamen!

Van de andere kant ben ik blij dat je er zulke lui tussen hebt zitten, dan zijn de bemoedigende woorden 'je eindigt heus niet als laatste' vrijwel altijd waar.
Ze (hard-)lopen toch . Lijkt me een klote klusjes om in de bezemwagen te zitten. Gangetje 4-5 kilometer per uur .

Ik heb wel eens achter de laatste loper mee moeten fietsen. Af en toe maar een stukje harder moeten gaan fietsen anders viel ik om.
pi_47919326
Ik ben een beginnende hardloper en houd het nu eindelijk vol om 20 minuten zonder pauze hard te lopen.
Ik heb er wel nog steeds problemen mee om steeds hetzelfde tempo te blijven lopen. Wat voor snelheid (km/u) kan ik het beste aanhouden?
Mijn doel is vooral om mijn conditie te verbeteren zodat ik lange afstanden kan hardlopen.
  maandag 2 april 2007 @ 15:11:27 #167
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_47926609
quote:
Op maandag 2 april 2007 11:01 schreef p-etr-a het volgende:
Hey annoh ik ken jou, een beetje dan, als huisgenoot van Gwen en eerst van Rosa. Ik was benieuwd of ik je zou kennen omdat ik een tijd (eigenlijk erg lang) in Hilversum heb gewoond en ja, de wereld blijkt inderdaad klein te zijn.
wel grappig, ik kende annoh ook al via mijn werk, je bent bekend an
pi_47930237
Nog grappiger...ik ken Annoh niet. Je wordt minder bekend An ;-)
pi_47942427
Zo net gelopen.

6150 meter in 23 min 14 sec.

Ging ongelofelijk lekker alleen paar stukken was het 'vals plat' omlaag (nieuwe route) en daar liep ik volgens mij een paar keer flink boven m'n kunnen.

Nu ook 2 dagen na een eerdere zware loop dus lichamelijk begint het er goed uit te zien.
Nu verplicht even 3 dagen rust waarvan 2 kracht en 1 fietsen gaat worden (dus geen hardlopen) aangezien ik anders mn schenen/kuiten ga overbelasten en dat wil ik niet.
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 3 april 2007 @ 09:24:05 #170
163422 pekke.nl
slagad(d)ers
pi_47952994
hmmm tja mijn schenen doen nog steeds pijn, maar gister na 2 km begon ik ze te voelen, ik balen en na toch stug doorgelopen te hebben begon ik ze ineens wat minder te voelen (misschien ook doordat ik er niet meer aan dacht) en heb ik eindelijk weer eens een stuk van 10 minuten kunnen lopen . Ik begon ze wel weer wat te voelen, maar ja ik wou gewoon lopen De laatste tijd loop ik wel maar ik kan nooit er meer echt moe van worden door de schenen omdat dat belemmeren en mn fiets staat ook nog steeds thuisthuis, binnenkort maar weer ff halen
  dinsdag 3 april 2007 @ 16:43:06 #171
62913 Blik
The one and Only!
pi_47968906
quote:
Op zondag 1 april 2007 20:43 schreef LENUS het volgende:

[..]

Die heb ik uiteindelijk in 28:59 gelopen. Behoorlijk sneller dan ik gehoopt had! Ik kan nu nog 2 keer trainen voor de loop van 9 april.

Doelstellingen

dinsdag: 28:30
De wedstrijd zelf: 27:50
Ik loop 9 april ook mee, ik hoop hem binnen 27:30 te lopen, is ongeveer 11 km per uur. Er bestaat trouwens een goede kans dat je hem een stuk sneller loopt, aangezien je op de één of andere manier tijdens wedstrijden een stuk harder loopt dan met trainingen.
  dinsdag 3 april 2007 @ 16:45:51 #172
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_47969009
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 16:43 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik loop 9 april ook mee, ik hoop hem binnen 27:30 te lopen, is ongeveer 11 km per uur. Er bestaat trouwens een goede kans dat je hem een stuk sneller loopt, aangezien je op de één of andere manier tijdens wedstrijden een stuk harder loopt dan met trainingen.
Je moet ook wel doorlopen omdat er een Smart met geluidsinstallatie achter je aan komt rijden
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  dinsdag 3 april 2007 @ 23:23:17 #173
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_47986972
quote:
Op maandag 2 april 2007 11:01 schreef p-etr-a het volgende:
Sjongejonge! Waar ken jíj mij dan weer van? Een vriendin van beide zusjes? Haha! Misschien wordt het tijd dat ik met een zonnebril ga hardlopen, zodat ik niet steeds herkend word!

Over die langzame hardlopers: op zich hartstikke stoer dat ze mee doen, maar als ik zulke tijden zou lopen zou ik echt niet meedoen, maar lekker op de hei gaan dribbelen. Sommigen komen echt op hun tandvlees de finish over...

Ik ben nog steeds herstellende van afgelopen zondag, geen spierpijn meer maar wel stramme kuiten en enkels. En rennen voor de trein ging ook niet zo soepel. Wat kan ik nu het beste doen, morgen of overmorgen toch een training, of lekker uit blijven rusten tot de 10 km maandag?
I'm just a girl in the world.
pi_47987289
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:23 schreef annoh het volgende:
Sjongejonge! Waar ken jíj mij dan weer van? Een vriendin van beide zusjes?
Nee, alleen van Gwendolijn.
quote:
Haha! Misschien wordt het tijd dat ik met een zonnebril ga hardlopen, zodat ik niet steeds herkend word!
Dat is volgens geen slecht idee... Ik merk dat het behoorlijk opvalt als je hardloopt. 'Goh, doe jij (ook) aan hardlopen? Ik zag je laatst!' Of deze, nog leuker: 'Ik dacht: welke gek gaat er nou om zeven uur 's morgens hardlopen, maar toen zag ik dat jij het was.'
quote:
Ik ben nog steeds herstellende van afgelopen zondag, geen spierpijn meer maar wel stramme kuiten en enkels. En rennen voor de trein ging ook niet zo soepel. Wat kan ik nu het beste doen, morgen of overmorgen toch een training, of lekker uit blijven rusten tot de 10 km maandag?
Ik heb hier geen ervaring mee, maar uitrusten tot maandag lijkt me wel lang. Misschien kan je wat rustige trainingen doen. Zeg maar rondjes van vijf kilometer, alleen niet zo snel. Trainingen waar je normaal niet tevreden mee zou zijn.
  woensdag 4 april 2007 @ 09:33:13 #175
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_47994495
Gisteren eindelijk weer eens goed gelopen, alles liep lekker. Alleen wat spierpijn nu, maar dat viel te verwachten.
  woensdag 4 april 2007 @ 09:55:57 #176
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_47995062
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:23 schreef annoh het volgende:

[..]

Sjongejonge! Waar ken jíj mij dan weer van? Een vriendin van beide zusjes? Haha! Misschien wordt het tijd dat ik met een zonnebril ga hardlopen, zodat ik niet steeds herkend word!

Over die langzame hardlopers: op zich hartstikke stoer dat ze mee doen, maar als ik zulke tijden zou lopen zou ik echt niet meedoen, maar lekker op de hei gaan dribbelen. Sommigen komen echt op hun tandvlees de finish over...

Ik zou nog wel keertje lopen, donderdag of vrijdag ofzo Dat stramme gevoel is meestal wel een goed gevoel, dan zijn je spieren zich aan het herstellen (en komen ze sterker terug dan ervoor meestal )
pi_47995512
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 19:21 schreef ellos het volgende:
PieterBas, hoeveel keer in de week train je en hoe lang en wat voor training?
Als je dat uberhaupt hier wilt opschrijven dan
beetje late reactie kwam deze reactie tegen na het doorlopen van dit topic

Maandag: Atletiektraining (ver, hinkstap en horden.. puur de technische onderdelen) ongeveer 90 minuten
Dinsdag: sprint/mila (middellange afstand) 100-1000m (in de winter wat langer) ongeveer 90 minuten
Woensdag: rust of rustige duurloop (20-35 min)
Donderdag: sprint/mila (ongeveer 90min)
vrijdag: rust
Zaterdag: bostraining 90 minuten (weinig rust.. 400 - 2000 )
Zondag: duintraining 90 minuten (gevarieerd)
  woensdag 4 april 2007 @ 12:19:58 #178
3185 Adelante
To let it go now
pi_47999787
Vanochtend heerlijk in het Begherbos gelopen, lekker zonnetje, alleen had ik misschien beter een lange broek aan kunnen doen, want fris was het wel.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_48015621
Oh ik vond het juist heerlijk vanmorgen (rond 11 uur). Hoe vroeg heb je gelopen dat het zo fris was?
  woensdag 4 april 2007 @ 20:11:00 #180
3185 Adelante
To let it go now
pi_48017611
quote:
Op woensdag 4 april 2007 19:25 schreef p-etr-a het volgende:
Oh ik vond het juist heerlijk vanmorgen (rond 11 uur). Hoe vroeg heb je gelopen dat het zo fris was?
8 uur
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_48017976
Ja dan snap ik het.

Ik vind zo vroeg hardlopen ook wel wat hebben, heerlijk fris begin van de dag.
  woensdag 4 april 2007 @ 20:37:27 #182
163422 pekke.nl
slagad(d)ers
pi_48018734
Ik stel mezelf ook wel eens voor om 's morgens te gaan lopen, alleen als ik dan wakker word in mn lekkere warme bed, dan komt het er meestal toch niet van
pi_48020776
quote:
Op woensdag 4 april 2007 20:37 schreef pekke.nl het volgende:
Ik stel mezelf ook wel eens voor om 's morgens te gaan lopen, alleen als ik dan wakker word in mn lekkere warme bed, dan komt het er meestal toch niet van
Ik ben echt een avondloper... Als ik 's-morgens train dan loop ik de gehele dag er als een zoutzak bij
pi_48027857
Afgelopen maandag heb ik een nieuwe hartslagmeter gekocht. Ik wil namelijk vanaf nu mijn tempo en afstand kunnen meten. Wel zo makkelijk met trainen en vooral bij wedstrijden. Dan kan je je kilometertijden aflezen, snelheid zien, hartslag etc.

Is de Polar RS200 SD

PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_48030885
quote:
Op donderdag 5 april 2007 00:06 schreef jde_kok het volgende:
Afgelopen maandag heb ik een nieuwe hartslagmeter gekocht. Ik wil namelijk vanaf nu mijn tempo en afstand kunnen meten. Wel zo makkelijk met trainen en vooral bij wedstrijden. Dan kan je je kilometertijden aflezen, snelheid zien, hartslag etc.

Is de Polar RS200 SD

[afbeelding]
Price & where to buy?
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 5 april 2007 @ 08:55:43 #186
163422 pekke.nl
slagad(d)ers
pi_48031762
quote:
Op woensdag 4 april 2007 21:23 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Ik ben echt een avondloper... Als ik 's-morgens train dan loop ik de gehele dag er als een zoutzak bij
ik loop ook graag 's avonds. Maar het is bij mij niet zo dat als ik 's morgens loop dat ik er dan als een zoutzak bij loop. Ik heb dan juist een energieboost gekregen om de dag door te komen
  donderdag 5 april 2007 @ 09:01:27 #187
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_48031878
quote:
Op zondag 1 april 2007 20:43 schreef LENUS het volgende:

[..]

Doelstellingen

woensdag: 28:30
De wedstrijd maandag: 27:50
Dat is dus een 27:50 geworden

Is het nu slim om te herstellen en te wachten tot maandag, of kan ik nog een keer lopen?
pi_48032444
Ik zou even herstellen als ik jou was
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 5 april 2007 @ 09:38:28 #189
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_48032704
quote:
Op donderdag 5 april 2007 09:28 schreef Camplo het volgende:
Ik zou even herstellen als ik jou was
Jammer Maak progressie als een malle, per keer bijna een minuut sneller dan de vorige keer.
pi_48032770
Ik maak ook flinke progressie. Maar als ik te snel achter elkaar ga lopen voel ik al meteen dat het niet goed gaat en dan is het snel rechtsomkeert.

Nu ik telkens 2-3 dagen rust neem, gaat het met sprongen vooruit.
JOHNNY HEITINGA
pi_48034350
quote:
Op donderdag 5 april 2007 09:01 schreef LENUS het volgende:

[..]

Dat is dus een 27:50 geworden

Is het nu slim om te herstellen en te wachten tot maandag, of kan ik nog een keer lopen?
Je kunt best op vrijdag nog een rustige training doen hoor.
  donderdag 5 april 2007 @ 11:30:06 #192
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_48035988
rustig is niet erg, het is vooral erg om over te belasten, omdat je dat pas na afloop van een periode merkt. Progressie boek je ook met rustperiodes van 2/3 dagen wel

Hoe duur was je horloge kok?
pi_48059672
Weet iemand wanneer de inschrijving voor de dam tot dam loop vorig jaar sloot? Ik begin namelijk weer een beetje in vorm te komen en dus wordt het tijd om grootse plannen te maken . Maar ik wil dus wel enige bedenktijd hebben...
pi_48063191
Ik las dat ze verwachten dat hij half mei sluit. Ik heb me eergisteren aangemeld .
  donderdag 5 april 2007 @ 23:52:27 #195
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_48063860
Gaat echt wel weer snel uitverkocht gok ik. Ik heb me ook al ingeschreven
Geef mij maar Amsterdam
pi_48065049
Haha, die kiwi

Ik ben ook weer begonnen, noodgedwongen, want ik dacht dat ik alleen maar een 3,5 hoefde te lopen bij de Batavierenrace maar nu hebben ze me bij een ander team ook nog op de 8,9 gezet. Ik heb nog drie weken om geen enorm modderfiguur te slaan

De laatste tijd nauwelijks gelopen, maar wel aan spinning gedaan. Blijkbaar hield dat wel iets van een basisconditie overeind, want ik kon gisteren gewoon 70 min gaan lopen (dat was een test om te kijken of ik in elk geval wel 11 a 12 km kan volhouden). Het ging allemaal op een droevig sjoktempo, maar ik weet nu in elk geval dat ik de afstanden kan uitlopen, en nu kan ik aan m'n snelheid gaan werken.

Ik doe dat trouwens nooit, wat ik hier lees, twee dagen achter elkaar lopen. Ik weet dat het best kan (bij de atletiekclub hier zijn mensen die 6x in de week gaan) maar ik wissel liever af met andere sporten en sowieso komt het niet vaak voor dat ik vaker dan 3x in de week zin heb om me in te spannen
  vrijdag 6 april 2007 @ 09:41:08 #197
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_48069895
Aanstaande zaterdag 5KM lopen tijdens de Parkloop in Schoonhoven, en op 15 april de Rijnmondloop in Rotterdam. de 5 morgen hoop ik onder de 21.36 te lopen, mijn huidige PR. de Rijnmondloop zal niet echt bijzonder snel gaan, aangezien ik met 2 klasgenoten ga die beiden rond de 55 minuten lopen. (snelste tijd van mezelf is 48.22)

ik zal morgenavond wel even posten hoe het me op de 5 vergaan is.
.
pi_48077319
De hartslagmeter is normaal ¤ 229,95. Omdat ik lid ben bij PSV Atletiek heb ik 10% korting gehad, is toch altijd lekker.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_48078755
WOEHIE!

Ik heb net ruim 5 mijl (wedstrijdafstand die ik over 2 weken loop) gelopen in 50 minuten. Ik ben echt trots en blij, ik heb heel erg het gevoel dat ik er klaar voor ben.

Oh en jde_kok wat duur zeg!! Ik loop voorlopig maar gewoon zo verder als ik nu doe... 200 euro, pfoe.
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:02:47 #200
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_48078959
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:57 schreef p-etr-a het volgende:
WOEHIE!

Ik heb net ruim 5 mijl (wedstrijdafstand die ik over 2 weken loop) gelopen in 50 minuten. Ik ben echt trots en blij, ik heb heel erg het gevoel dat ik er klaar voor ben.

Oh en jde_kok wat duur zeg!! Ik loop voorlopig maar gewoon zo verder als ik nu doe... 200 euro, pfoe.
Dat is toch mooi 2 minuten sneller dan 2 weken terug netjes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')