Vind ik ook.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
Het lijkt wel alsof Sylvia steeds mooier wordt .....
ik denk toch dat menig man Amanda mooier vindt dan Sylvia.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Syl IS mooi, van binnen en van buiten.
Maar dat maakt Syl nog niet lelijk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:20 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ik denk toch dat menig man Amanda mooier vindt dan Sylvia.![]()
Dat klopt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar dat maakt Syl nog niet lelijk.![]()
Een paar maanden geleden misschien wel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:20 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dat zegt mij genoeg over jou.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:20 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Na Judith keert ook al Martin zich tegen Brian.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:21 schreef 2live het volgende:
oh brian gooit kruiden in martins eten, daar is hij niet van gediend.
boeie wat jij vindtquote:
.. Sylvia is een maatje, Amanda een gelegenheid.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:20 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Wat zeg je dat mooiquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:22 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. Sylvia is een maatje, Amanda een gelegenheid.
amanda is dom, dom en nep... en vooral domquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:20 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
legendarische uitspraken van Kok Martin!quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:25 schreef Sporti het volgende:
Martin de kok : die rijstkoker is te kutterig
merciquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:26 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
legendarische uitspraken van Kok Martin!
Ze is gewoon lekkerquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:20 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ik (ik weet hetquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:32 schreef partyyboyy het volgende:
Weet je wie er vandaag goed uitziet....??![]()
Ikkequote:Op donderdag 15 maart 2007 18:32 schreef partyyboyy het volgende:
Weet je wie er vandaag goed uitziet....??![]()
haha..verdomme!quote:
nou jij ziet er ook lekker uit vandaag hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:34 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
haha..verdomme!Ik wilde zelf al antwoorden met:
Ik![]()
ik weet ..je laat me blozen..hiihiquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:36 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou jij ziet er ook lekker uit vandaag hoor![]()
DGK redactie zou eigenlijk sjaals riemen, schoenveters enz.. van Brain moeten afpakken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
... gut, wat ziet Brian er artistiek uit met die sjaal om zijn nek ... zo ... zo ... Montmartre jaren 70.
Of is de sjaal om zijn stem te sparen voor de komende zangles misschien ...
lachen is moeilijk met die vetkop.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:38 schreef Mani89 het volgende:
Kan Jaap nou nooit is blij kijken? of iig neutraal, altijd die ontevreden saggo kop
Je hebt groot gelijk, alleen ze rookt als een ketter en dat maakt haar gezicht bleker dan dat het zou moeten zijn. Jammer en zonde dus.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:18 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja een natural beauty.............(vind ik)![]()
Daar kun je anders hele leuke dingen mee doen hoor, als je zo down als Brian bent.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
DGK redactie zou eigenlijk sjaals riemen, schoenveters enz.. van Brain moeten afpakken.![]()
Ben je gek laat hem dat houden.......quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
DGK redactie zou eigenlijk sjaals riemen, schoenveters enz.. van Brain moeten afpakken.![]()
..sssssssst !!!!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar kun je anders hele leuke dingen mee doen hoor, als je zo down als Brian bent.
Die Martin kwam meteen bij mij naar bovenquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:02 schreef s0k het volgende:
Laatst was op de publieke omroepen zo'n opsporings-bericht voor een programma over oude jeugdliefdes. En ze zochten een ene Martin die een scheepskok was. Ik geloof dat het op de holland amerika lijn was. Zou dat zo maar 'onze' martin kunnen zijn?
Ja, maar die claims van moeder Nettie, hequote:Op donderdag 15 maart 2007 18:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar kun je anders hele leuke dingen mee doen hoor, als je zo down als Brian bent.
hij is weer bezig om gasten in het huis zich ongemakkelijk te laten voelen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap staat er altijd bij alsof hij op de verkeerde verjaardag is aangeschoven. Het ziet er erg fout uit allemaal ...
Hij had in elk stadje een schatje... Zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:42 schreef Elounda het volgende:
[..]
Die Martin kwam meteen bij mij naar bovenmoet je nagaan zeg.
Wat zeg je dat weer mooiquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:22 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. Sylvia is een maatje, Amanda een gelegenheid.
Nou. Daaromquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij had in elk stadje een schatje... Zou zomaar kunnen![]()
Nou sorry, ik werd gewoon ffe helemaal para brodda.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik zou niemand kunnen verdenken van prettige gedachten richting LocoB.
Had niet verwacht dat jij het zo zou interpreteren.![]()
![]()
![]()
![]()
heerlijkquote:
Tis een muts (dat haar bedoel ik hoor )quote:
ik hoop het want tis weerquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:46 schreef avonne het volgende:
hoooooooooiiiiiiiiiiii
Heeft de regie eindelijk de zender van Natasia uitgezet?
dank je wel Sug4r .. m'n tweede complimentje vandaag. Ik zweer je, mijn dag kan niet meer kapot.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:44 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Wat zeg je dat weer mooihelemaal mee eens
![]()
Ze heeft ook al gedronken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:47 schreef milk-shake het volgende:
dat stomme geslijm van natasia...........maar ondertussen (afdeling snode plannen)
Ik vertrouw dat kreng nog steeds voor geen meterquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:47 schreef milk-shake het volgende:
dat stomme geslijm van natasia...........maar ondertussen (afdeling snode plannen)
Ze moet wel lief en aardig zijn want ze wil de stemming hebben, achterbakse....quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:49 schreef Sarah-Louise het volgende:
Godallemachtig !!!! ...... val midden in een lachaanval van Natasia, 'k schrik me het lazerus.
ieder zijn smaak, ik vind het een lelijke doos met twee opgepompte tieten en een bos stro, sorryquote:
zal ze weer gaan streaken?quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze heeft ook al gedronken.
Dus maak je borst maar nat, qua kittige kreetjes, hard lachen en dom gillen.![]()
WEERquote:
Ik maak alletwee mijn borsten nat voor zo'n hyper-aanval van Madame.quote:
Is ook beter voor onze nachtrustquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
dank je wel Sug4r .. m'n tweede complimentje vandaag. Ik zweer je, mijn dag kan niet meer kapot.
Ben jij ook zo blij dat ze tegenwoordig naar bed gestuurd worden?
Het is een perfecte manier om haar weer 3 uur de kapsalon inte jagen. !!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:49 schreef avonne het volgende:
Ik vind de paardestaart van Amanda wel charmant
Het lijkt mij volkomen duidelijk dat die NIET naar Natasia gaan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:51 schreef farceman het volgende:
Of is het iedereen al duidelijk dat die naar Natasia moet gaan?
niet te geloven ........................dit!!!!!!!!!!!! ik heb echt nog nooit zo iemand meegemaakt ..snollie drolliequote:Op donderdag 15 maart 2007 18:52 schreef rooie3 het volgende:
Er zijn gasten en snollie is weer met haar haar bezig.
CAP?quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:51 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik maak alletwee mijn borsten nat voor zo'n hyper-aanval van Madame.
Hoop ik ook maar vrees het ergste.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:53 schreef farceman het volgende:
Oh wat hoop ik toch erg dat er iemand niet zwigt voor Natasia en haar die 2 uur niet gunt.....
yep, ik ook. Op een heel verbaasde toon zei ze toen 'echt waaaaar?'.....quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:53 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor toch echt een vent fluisteren met Zdngmw, buiten beeld, terwijl alle kerels boven zijn.
Ik kon het niet verstaan, maar ze zei daarna...........echt waar.
De regie wordt steeds slordiger.
Het lijkt er niet erg op.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:52 schreef avonne het volgende:
Heeft Amanda nog haar haar gewassen?
Ik las dat Huub het weigerde te doen
tuurlijk zij zal wel weer iets horen ................voortrekkerijquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:56 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
yep, ik ook. Op een heel verbaasde toon zei ze toen 'echt waaaaar?'.....
ik gok op weke knietjes, Jaap als prooi is kennelijk eenvoudiger voor Huubquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lijkt mij volkomen duidelijk dat die NIET naar Natasia gaan.
Met d'r opzichtige geslijm.
Huub is een week buiten geweest en heeft úren internetfilmpjes zitten kijken. Hij weet toch wat een verrotte heks het is.
Of zou hij weke knietjes hebben gekregen.![]()
Ja inderdaad, ik dacht al waarom hangt ze om Huub's nek. Maar ze wilt die stemming natuurlijk hebbenquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:55 schreef milk-shake het volgende:
owwww ja die stemming ...daarom loopt ze zo te slijmen ......tuurlijk
Kat int bakkie dus voor die mutsquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:57 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw heeft vanmiddag al gezegd dat het een snelle stemming zou worden.........in de vorm van, ff tussendoor dus.
Vul maar in.
Nou ze zijn echt gek als ze hem Natas geven.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:57 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw heft vanmiddag al gezegd dat het een snelle stemming zou worden.........in de vorm van, ff tussendoor dus.
Vul maar in.
Gelukkig is Huub niet achterlijkquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:58 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik dacht al waarom hangt ze om Huub's nek. Maar ze wilt die stemming natuurlijk hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |